@Clauu , multumesc, eu momentan incerc sa ma documentez. Inteleg ca e vorba tot de un 2.0 TDI, dar cazul CGLC cred (poate gresesc) ca e unul putin diferit, intrucat am inteles ca CGLC reprezinta deja din fabrica un tuning al motorului de baza(cel de 143cai). Facandu-i un stage1 este de fapt tuning peste tuning. Deci stage2 mai renteaza (adica costuri+fiabilitate vs castigurile pe care le-ar aduce)? In ipoteza in care s-ar face un stage2, cred ca e ceva diferit de un stage2 de CAGA, unde am inteles ca se poate pune turbo de CAHA care se potriveste perfect. Uitandu-ma pe lista de coduri motor, nu mi-e clar, ce turbo upgrade s-ar potrivi la un CGLC? E necesar doar turbo upgrade sau turbo+injectoare?
Nu este nici un soft la soft. Stage 1 de la 177cp merge pana la ~220cp fara probleme. Peste ai nevoie de turbo, si peste 240cp ai nevoie de injectoare sau marita presiunea in rampa cu senzor rail de minimum 2200 bari. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Salut Masina mea este un A4 B8 din 2008 (caga)143 cp, cutie manuala, o am de aproximativ 4 ani iar in urma cu un an am vrut ceva mai mult de la ea, citind topicul si alte forumuri despre modificări aduse acestui tip am decis sa apelez la Ginel pentru modificare, asa ca am decis împreună ca ce-a mai buna varianta pentru puterea pe care mi-o doream (~185 cp) era sa dau jos DPF-ul(functional) si un soft. Ceea ce am și făcut. Nu am vrut sa postez pana in prezent pentru ca am asteptat sa vad daca masina rezista sau voi avea probleme. Masina se comporta absolut minunat și pot spune ca masina este complet schimbata reusind dupa dyno sa obtina puterea de 202 cp si 423 nm. Nu a cazut nimic de atunci, totul merge perfect, singura diferența fiind șuieratul specific turbo si într-adevăr in turarii ridicare putin fum (nicidecum ceea ce am vazut pe la alte masini). Postez si fisele de dyno pentru cei interesați înaintea tuning ului( DPF ul inca era pe masina) si versiunea finala a softului. Totul a durat destul de mult dar a fost o atmosfera foarte plăcută. (~7 ore cu tot cu demontarea dpf-ului). Acum urmează o întrebare, am achiziționat turbina bv43a, vreau sa o hibridizez si sa achiziționez un intercooler universal 600x300x76, puterea care ma interesează si vreau să raman este de 250 cp. Se poate obtine puterea asta fara a schimba injectoarele? Iar daca nu, aveți idee ce tip de injectoare as putea pune? Mulțumesc.
Nu. Maximum din pompa si injectoare stock fara a schimba piese este ~240cp. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Mulțumesc mult pentru răspuns. Ai idee daca injectoarele si pompa de pe un 3.0 TDI mi-ar fi de ajutor ? S-ar potrivi ? Si daca are rost sa ma complic ? Sau sa o duc cat se poate cu injectoarele stock si ... Punct Edit: am vazut ceva mai sus despre rail sensor de 2200 bari, aveti idee daca in cazul meu s-ar aplica? Mulțumesc
Se aplica in cazul tau, daca faci upgrade de pompa la CP3. Atunci va trebuii sa schimbi senzorul de rail cu unu care stie sa citeasca 2200 de bari, sa-l liniarizezi in softul din ECU, sa mai faci (sau cine stie sa faca) si alte modificari in soft pentru ca ECU sa stie sa lucreze cu CP3 si atunci vei scoate 250 de cai cu injectoarele stock. Sent from my HTC U11 using Tapatalk
Daca tot ai planuri mari, decat bv43a mai bine un gtb2056. Pe langa rail senzor mai trebuie sa schimbi si map senzor.
Deja am turbina BV43A, am luat-o ca noua de la un prieten la un pret de nimic. M-am gândit și eu la varianta gtb2056, dar consider ca deja este bataie prea mare de cap pentru a atinge anunite puteri. Sunt mulțumit in jurul valorii de 240-250. Consider ca este de ajuns pentru un motor 2.0
Mai conteaza si alte date in afara de puterea obtinuta.. hibrid este o solutie de compromis. Niciodata nu sunt de ajuns :-) ti-o zic de la mine, 140 nu, 180 nu, 230.. ghici ce to be continued
Exact asta am zis si la 200," clar sunt de ajuns".. Ghici ce.... You're right, nu sunt, bineinteles ca urmeaza si alte modificări, ambreiaj sasch racing pro, niste discuri de frana ceva mai măricele. Dar din punct de vedere al puterii .... (deocamdată) căluții sunt de ajuns. Edit. Doar din curiozitate ai turbina gtb2056?
Nu, hibrid bv43 pt ca tot asa m.am limitat si eu fara batai de cap si ca o sa imi fie de ajuns momentan inca ma gandesc daca are rost sa continui sau sa schimb masina pt ca nu prea este plaforma potrivita pt fantasmele ce le visez eu. Daca voi continua am de schimbat injectoare, in motor ax pistoane etc, 2056 sau direct 2060 + intercooler si cuplu limitat la 500 pt cutie. Nu stiu cine si daca se se poate umbla si la cutie sa fie intarita. Ref la tine sunt cam sceptic ca vei putea obtine 250 cu hibrida, la mine deja egt este la limita. Unde o faci?
Turbina am de gand sa o fac ori in Constanta, de unde sunt si eu , am discutat cu baietii de acolo si se poate sau cealalta varianta ar fi la Bucuresti la Bogdan MBI. Softul tot la Ginel. Oricum ca idee am primit exact acelasi raspuns ca si aici... turbina se modifica pentru un target de putere aprox. 230-240 CP. Edit: Acum am observat ca esti din Constanta. Poate ai timp pentru o intalnire sa vad cum trage bolidul tau :D
230-240 pe turbina originala modificata e cam greu, se face dar cu stress mai mare asupra turbinei. Mergi pe o 2060 gtd, ptr strada nu are egal.
Salut baieti! La un audi a4 2.0 quattro 177cp 2014 Cod motor cglc 131000 km pot face upgrade la 190 cp? Se merita? Imi puteti recomanda unde sa fac upgrade ul safe?
@MacMac, 2060 merge si la CGLC? @roberto4ever, gasesti pe pagina 47 un exemplu, dar nu esti limitat la el, mai sunt variante ok si in Brasov, Buzau, Timisoara, etc, sunt mentionati in thread-ul asta. Politica forumului e sa citesti thread-urile intrucat majoritatea informatiilor deja sunt scrise. O sa auzi asta si de la moderatori cat de curand. Spor
Si eu am un a4 de 100 kw cod motor cjcb din 2014. Si eu am aceasi intrebare: unde ne puteti recomanda in Bucuresti sau imprejurimi un upgrade safe? Peste tot sunt raspunsuri evazive. Cei care stiu si au mai facut, de ce nu ne spun si noua, astora mai nestiutori, concret, raspunsul la intrebarile noastre? Va multumesc si ma scuzati de deranj.
Pentru ca in Bucuresti nu ai prea multe recomandari, cel putin nu aici pe forum ... Dupa ce am lecturat cu atentie discutiile anterioare, eu am concluzionat cam asa: Timisoara - colegul Anarchy Brasov - colegul kng_bv Buzau - Ginel Iasi si Bucuresti - Dragos Stacescu de la CompleteChip Pentru numere de contact te rog sa cauti cu atentie in forum
sorinel glumesti cu raspunsurile evazive, ai aici toate informatiile de care ai nevoie, s-au scris de n ori. Ti-a facut colegul mai sus un rezumat. Pt Timisoara puteti de asemenea sa luati legatura si cu mac.
Am mai întrebat câteva persoane in privat însă pun și eu problema mea aici . Am fost frumos sa ii fac și la al meu A4 B8 2.0 TDI 2011 un soft cu DPF Off la A Team Performance (REVO) după aceea băieții de la K-Line mi-au făcut evacuare cap coada cu 2 tobe și un downpipe Am mers cu mașina circa jumătate de ora după aceea când am deschis capota la motor in zona unde a fost filtrul de particule și este acum downpipe-ul este foarte foarte foarte fierbinte ... la genul se degaja o caldura ca la un cuptor pornit ... Toate părerile duc spre soft