1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Resoftare / Tuning / Modificare motor 2.0 TDI - discutii diverse

Discuție în 'Motor' creată de bigarel, 8 Dec 2008.

  1. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI, CGLD, multitronic
    Eu pe al meu 2.0 si multitronic m-am oprit la 200 cp si 400 nm. Se putea duce in 210 cp si 420-430 nm, insa cutiile multitronic sunt mai sensibile la cuplu mare, si am preferat sa raman in zona de siguranta. Depinde foarte mult insa si de cum exploatezi acceleratia dupa cresterea de cuplu. Multitronicele au obiceiul sa pice si fara crestere de cuplu......
     
  2. FlaviuP

    FlaviuP 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A4 Avant, 2.0tdi 177cp, multitronic, 2012
    Multumesc pentru sfaturi. O sa iau legatura cu alex de la autoperform. Acum, de cutie nu abuzez de regula, am avut grija intotdeauna de ea, nu am bruscat-o niciodata de pe loc cu demarari in forta si prostii de felul asta. Daca e sa pice, pica si fara soft.
     
  3. Adi27

    Adi27 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2012
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI CAHA
    Il recomand si eu pe Alex de la autoperform, am facut soft la el de 1 an, super multumit.
     
    FlaviuP apreciază asta.
  4. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Am si eu o curiozitate, va cumparati masini de 14-15000 euro, dar vi se pare scump 400 euro un soft (2.6% din valoarea masinii), mergeti unde este mai ieftin si distrugeti volanta, turbo, cutie, etc. Veti vedea ca in final ieftin inseamna de fapt scump.
    In cazul de fata si eu recomand tot AutoPerform in detrimentul ATeam, dar curiozitatea mea era in general.
     
    Mihain apreciază asta.
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Multi le distrug si din cauza lor. Dupa 30-40 cai in plus au impresia ca merg cu vreun W12, asa trag de ele.
     
    borsy apreciază asta.
  6. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    audi66, nu are importanta cum mergi cu ea dupa soft. Softul nu ar trebui sa permita sa abuzezi de masina in asa hal incat sa fie in pericol turbo/motor.
     
    MDU apreciază asta.
  7. MDU

    MDU Silver Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Eu in calitate de sofer mai sportiv apreciez abordarea/filosofia lui @kng_bv . E usor sa te lasi dus de val cateodata la volan asa ca dupa parerea mea softul masinii nu trebuie dus peste o limita de siguranta a capacitatii masinii/componentelor ei. Prin lasat dus de val ma refer la acceleratii puternice si repetate, nu teribilism la volan.
    Referitor la pretul softului, multi se zgarcesc din acelasi motiv pentru care isi si cumpara Audi ‘full si ieftin’- a se vedea ariile de consiliere si sfat achizitie. Se pare ca e in cultura romanului sa caute chilipiruri. Cand cheltuie mult pe ceva atunci prietenii ii zic ca si-a luat teapa si ca a dat prea mult.
    400 cred ca e un pret corect atat timp cat softul se face individual pentru masina respectiva, ofera un castig adecvat dar si o marja de siguranta, si eventual castigurile sa se poata vedea pe dyno.
     
  8. FlaviuP

    FlaviuP 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A4 Avant, 2.0tdi 177cp, multitronic, 2012
    Acuma imi cer scuze, eu n am vrut sa creez o polemica legata de pretul softului ,sau sa fiu bagat in aceeasi oala cu cei care isi achizitioneaza toate epavele de b8 facelift la 10-11k,dar din toate sfaturile primite toata lumea imi recomanda pe alex de la autoperform pt soft in detrimentul celor de la A team ,cei din urma fiind cam cei mai scumpi de pe partea de vest ,dar avand un avantaj fata de restul de pe aici si anume dyno:) pt care am fost gata gata sa merg la ei cu masina pana sa imi recomande majoritatea pe alex(autoperform)
    Realizez ca un lucru bun costa pe masura ,dar ecuatia asta nu i valabila intotdeauna ,de aceea cer sfaturi aici pe forum,de la cei care sunt priceputi in asa ceva...
    Mulțumesc!
     
  9. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Ce e scump nu este neaparat si bun, dar ce este prea ieftin si nu e vreo super oferta, atunci clar trebuie sa te gandesti ca ceva e putred la mijloc.
     
  10. FlaviuP

    FlaviuP 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A4 Avant, 2.0tdi 177cp, multitronic, 2012
    Ai dreptate ,dar personal niciodata nu am cautat chilipiruri,mi am facut o idee dupa multe cautari si sfaturi si am ales ce am considerat ca este mai bun in urma a ceea ce mi a fost recomandat, chiar daca am iesit mult mai scump...
    Pana la urma voi merge la autoperform pt soft ,pe urma probabil facand un dyno la cei de la a team fiind sigurii din apropiere cu asa ceva....
    Multumesc inca o data pt sfaturile primite!
     
  11. dvr

    dvr Bronze Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    Bucuresti / Pitesti
    Masina:
    Audi A6 C7 Multitronic, 2.0 TDI 177 CP, MY 2013
    @FlaviuP sa ne impartasesti si experienta de dupa upgrade-ul de soft.
    Si eu ma gandesc sa fac acelasi lucru la aceeasi combinatie de motor/cutie (masina din profil).
     
  12. Leos 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2018
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A6 2.0 TDI 190cp 2016
    @Octavian Birta pana la urna ti-ai resoftat masina sau nu?
    Vad ca ai acelasi motor ca al meu, 2.0 tdi 190 cp stock si tot urmaresc forumurile si nu reusesc sa gasesc pe altcineva care si-a resoftat tipul asta de motor.
    Tocmai mi-am facut resoftarea la Ginel de la Buzau si sunt putin dezamagit pt ca mi-a masurat doar 177 de cai inainte de soft si nu am reusit sa ajungem decat pana la 208 dupa soft. Sunt dezamagit pt ca speram macar la 215-220 de cai, omul e super profi si s-a chinuit mult sa scoatem maxim posibil.
    Nu am inteles exact de ce au iesit doar 177 de cai din cei 190 stock.
    @kng_bv vreo parere ceva?
    Mai exista cineva care si-a resoftat 190 cp stock?
     

    Fișiere atașate:

  13. Octavian Birta

    Octavian Birta 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 (4G2) 2.0 TDI (CNHA) 190CP S-Tronic 2014
    Salut. In final nu am pastrat resoftarea Revo si nici nu am facut alta. Stiu ca @anarchy lucra la o resoftare pentru @mabalaru care are aceeasi motorizare. Poate te ajuta ei cu mai multe detalii.

    Sent from my SM-G965F using Tapatalk
     
  14. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Leos, am intalnit si eu cateva 2.0TDI ce nu au scos caii nici inainte de resoftare nici dupa, desi alte modele similare, cu aceeasi cantitate injectata/boost au facut cu 10-15CP mai mult. Banuiesc o cauza mecanica (egr care nu inchide, supape cu multa calamina, injectoare ce pulverizeaza aiurea sau nu mai dau debitul nominal, etc), in rest nu vad de ce nu ar face puterea. Injectie pentru 205-210 CP, a facut abia 180, desi de fabrica trebuiau sa fie 170 in cazul acestei masini. Indiferent de cum ajustam avans/boost/afr, nu a vrut sa mai faca nici un cal in plus.
    [​IMG]
     
  15. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B8, 2.0d - CJCB, 2012
    Referitor la dpf/egr off, atentie la montaj sa va prinda toate suruburile de chiuloasa, altfel pozele vorbesc de la sine...
    Din 4 doar 1 era prins, ambele tevi rupte
     

    Fișiere atașate:

  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cand te duci sa repari si sa remediezi defectiuni, la maimute dresate care se declara mecanici, asta patesti. :)
     
    Clauu apreciază asta.
  17. Cristian Udroiu

    Cristian Udroiu 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8v , 2.0 TDI CUNA 184 hp quattro s-tronic , 2015
    Salutare ! Detin un A3 8v 2.0 TDI cod motor CUNA quattro si as vrea sa vad ce posibilitati de tuning ar exista pentru acest motor. Prima limitare de care ma lovesc este filtrul de particule pe care nu as vrea sa il anulez (tinta mea ar fi sa obtin cat mai multa putere fara sa elimin filtrul de particule)
    Este posibil un upgrade pentru filtrul de particule (e fix motorul utilizat si pe Golf 7 GTD) ? Ma gandeam ca posibilitati la DPF-ul de pe 2.0 bitdi (240 de cai) sau producatori AM.

    Ceva pareri/experiente ?

    Multumesc :)
     
  18. DjD 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 2.0 TDI CGLC quattro, 2014
    las si eu o intrebare tot legata de CUNA, dar in directia opusa: se pot transplanta injectoarele/pompa de pe CUNA(184cp) pe CGLC(177cp), ajuta la ceva?
     
  19. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P sportback - S-line sportpaket plus - 1.9 tdi BLS 2008
    @Cristian Udroiu - Atât timp cât softul nu este agresiv nu ai de ce sa îți faci griji pentru filtrul de particule , dar sa nu speri la mai mult de 220 cp . A fost un coleg pe vwforum ce și-a făcut la un gtd și a scos 210 safe fără alte modificări .
    Ia legătura cu Dragoș Stacescu pentru ca are sediu și in București alături de un dyno 4x4.
     
  20. Cristian Udroiu

    Cristian Udroiu 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8v , 2.0 TDI CUNA 184 hp quattro s-tronic , 2015
    @DjD , nu stiu daca este posibil . Ce zic baietii prin afara este ca pompa de inalte de pe CUNA/CUPA ar fi mai rezistenta la span.
    @Cosmin ZKG , am inteles ca sistemul de injectie ar tine undeva la 240-250 de cai , bineinteles cu un upgrade de turbo si in ideea asta ma interesa sa vad daca se poate upgrada DPF-ul . Oricum , o sa incep cu un simplu Stage 1 , si in functie de cat de multumit sunt de rezultate , o sa merg mai departe sau o sa o las asa.

    Merci mult
     

Distribuie pagina asta