Retapitare vs Huse

Discuție în 'Interior' creată de Catalin_1987, 19 Noi 2008.

  1. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Am nevoie de ajutorul vostru,interiorul meu necesita o schimbate.Am interior gri,cu scaune sport,incalzite.Problema este ca odata cu timpul scaunele din fata(cel de la sofer mai ales)s-a deteriorat.Am tot cautat variante pentru retapitare,dar nu sunt hotarat ca asta vreau,pentru ca as face retapitare doar daca pun piele in loc de textil.Varianta cu husele am descoperit-o la recomandarea unui coleg de pe forum si chiar azi am fost sa vad materialele.Am ales pielea neagra pentru exteriorul scaunului(oare este potrivit sa pun negru,desi interiorul este gri?),dar pentru interior sunt indecis.Ori textil,ori piele alcantara perforata?Ce spuneti?Multumesc anticipar si oricine ma poate ajuta cu poze si eventual sugestii este bine venit.
     

    Fișiere atașate:

  2. alex_flo

    alex_flo Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    AUDI 80 1.8S, PM, 1990, EURO2
    Eu as merge pe interior textil, pentru ca vara, pe piele, o sa fie numai apa de la transpiratie chiar si ci A/C-ul pornit. Sa nu mai spun ca din cauza asta o sa ai probleme cu spatele in timp.

    Culoarea ar da bine griul la interior cu pielea neagra de la exterior, tinand cont ca ai tot interiorul masinii gri.

    Clar, e mai bine retapitare decat huse, dar e si mai scumpa. Acuma depinde si de bugetul tau, daca dupa parerea ta merita diferenta de bani sau nu.
     
  3. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.9TDi 2004 AVF, B6(8E)
    Parerea mea o stii. De preferat ar fi retapitare, dar cu conditia sa fie facuta de un meserias sau o firma care lucreaza extraordinar de bine si cu materiale de calitate. Costurile totusi sunt pe masura si pentru a iesi treaba ca lumea masina va sta ceva timp imobilizata (nu vei avea scaune). Pentru a face o retapitare cum trebuie ar trebui ca scaunele sa fie scoase si sa se ia matrita direct dupa tapiteria existenta, asta dupa ce a fost data jos de pe scaun. Adaugand timpul necesar confectionarii, montarii, etc, cred ca sunt necesare cateva zile bune.

    Daca vrei mai rapid, poti alege huse, de asemenea cu conditia sa fie de foarte buna calitate materialul, tiparul si modul cum sunt montate.

    Personal, pe interior as alege Alcantara perforata nu textil. Materialul textil este mai subtire si cred ca face mai repede "cute" sau nu da asa bine ca pielea. Este adevarat ce spune lalex_flo privitor la vara si modul cum simti pielea de pe scaun pe caldura, dar asta este valabil la pielea normala nu Alcantara (care este piele intoarsa). La Alcantara, suprafata nu este "lucioasa" datorita texturii si nu cred ca transpiratia va fi chiar apa pe scaun. Am colegi, prieteni cu alcantara si nu au fost nemultumiti pana acum de confortul oferit atat vara cat si iarna.

    La culoare, combinatia de negru pe exterior, gri pe interior este OK atat in cazul in care tapiteria originala a masinii este pe gri cat si in cazul in care este pe negru. La mine panourile de usi sunt negre si plafonul masinii cu stalpii, etc pe gri. De aceea mi-am ales tot combinatie cu negru pe laterale si gri in interior.
     
  4. cristi_

    cristi_ Banned

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Eu unul as retapita scaunele, acum depinde si de buget.
    Uitate la cei de aici, sa iti faci o idee http://pieleauto.ro/, am inteles ca lucreaza foarte bine.
     
  5. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    Cum s-a deteriorat scaunul? Ce vrei sa spui prin asta? Masina ta stiu ca e din 2004...si km nu are mult peste 100ooo, asa proaste sa fie materialele din componenta tapieriei Audi?
    Poti pune si cateva poze? :p
    Eu as alege DOAR retapitarea in caz ca vrei sa faci o schimbare. Husele oricat de bine ar fi masurate si lucrate, tot nu vor iesi ca lumea... Unde mai pui ca dai vreo 700-800 Euro pe niste huse, care in teorie "se potrvesc perfect" dar in practica mai ramane cate un coltisor gol sau o cusatura mai stramba sau o nepotrivire 100% pe forma scaunului, mai ales ca ai scaune sport.
    Si tapitarea asta e cu dus si intors. Daca e facuta de cineva care nu isi face mana pe masina ta, poate iesi ceva ok. Insa trebuie sa fii constient ca tot se va observa (netinand cont de textura materialelor alese) "tunningul". Eu personal nu as recomanda full piele in niciun caz. O sa curga siroaie de apa pe scaune pe timp de vara si o se incalzeasca pielea foarte tare si nu atat de la soare cat de la caldura corpului. In plus, in 2-3 ani o sa arate la fel de rau sau poate mai rau decat acum. Si riscul sa faca cute e mai mare la piele decat la material textil.
    Oarecum offtopic: Eu am scaunul pe care stau la calculator din imitatie de piele si iarna nu imi creaza probleme. Insa asta vara, pe caldurile alea, simteam ca imi ia foc spatele...fara ceva peste el nu puteai sta. Daca alegi piele pentru interiorul masinii, vara vei sta 90% din timp cu "maieu" sau cearsaf pe scaun.

    Pot sa iti spun ca am mers ocazional cu diferite masini cu interior de piele, inclusiv BMW Seria 3 '97-'99 si Mercedes C Klasse '00 si nu m-am simtit in largul meu in acele scaune.

    Singura "piele" care m-a fermecat e ALCANTARA, super senzatie la atingere si super placut vizual, insa pacat ca se uzeaza cam repede si arata urat dupa ce "imbatraneste".
     
  6. st3ditzu

    st3ditzu 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2007
    Locație:
    IS
    Masina:
    A4 AVANT/ 2003/1.9TDI-PD/130HP/AWX/B6(8E)
    Eu am in masina scaune sport cu piele neagra pe partile laterale ale scaunelor si alcantara aceeasi culoare, in mijlocul lor. Dupa parerea mea este cea mai "valabila" combinatie pentru o tapiterie (nu ma refer la culori).
    Senzatia, cand te asezi este foarte confortabila indiferent de anotimp. Alcantara din mijlocul scaunelor nu te "frige" vara si nu te "ingheata" iarna in momentul asezarii in scaun, comportamentul sau este complet diferit fata de pielea naturala. Asa ca nici vorba vara de siroaiele de transpiratie, nu cred ca cineva care are o astfel de tapiterie se poate plange de asa ceva.
    Masina mea are peste 5 ani (~180k km) si pot sa-ti spun ca scaunele arata inca acceptabil, insa desigur vremea isi pune amprenta, mai ales ca sta afara neavand garaj. Alcantara s-a decolorat putin si de 5-6 luni numai scaunul soferului da semne ca se scamoseaza. Asta in conditiile in care au stat pe el persoane care n-au cantarit mai mult de 88 kg.
    Eu am alcantara "plina", n-am idee cum se comporta cea perforata insa inclin sa cred ca acele "gaurele" ar putea face ca scamosarea sa apara mai repede (zic si eu).
    In fine, eu iti sugerez retapitare cu piele naturala pe laterale si musai alcantara in mijlocul scaunelor, dar culoarea ei sa fie GRI pentru ca, in timp, cea negra se decoloreaza contrastand cu negrul de pe margine daca alegi acolo negru.
    Ca sa-ti faci o idee cum arata ale mele iti pun cateva poze pe care le-am gasit prin calc.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  7. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Gaby masina mea are 115 mii km,dar a fost utilizata in mare parte in oras.Asta inseamna drumuri scurte,multe urcari in masina,mult frecus pe scaune.Scaunul de la sofer are semne de imbatranire pe partea exterioara(de altfel si tu spuneai pe undeva ca ai aceste semne la masina ta).Plus de asta interiorul gri este super pretentios.O singura picatura de lichid si s-a patat.Si eu m-am saturat sa dau 200 ron la spalatorie sa iasa bine,plus ca si spalarea il afecteaza,idiotii de la spalatorii iti lasa o mare parte din detergentul folosit in material(daca dai cu apa pe scaun,face spuma si dupa o luna de la spalare),detergent care imbacseste materialul si tot asa.Bancheta din spate a fost arsa de un origofren cu 2 maini stangi,neatent in timp ce cu una sugea din pipa si cu cealalta se autostimula si tot asa.Husele ma costa cam la jumate fata de o retapitare,dureaza montajul mai putin,iar gama de materiale este destul de mare.Scaunele venite din fabrica cu piele si alcantara sunt un vis frumos,superb arata.M-am tot gandit si eu ca alcantara perforata se va uza mai repede.Oare cum reactioneaza cu capsele de la blugi?Cand m-am dus sa vad gama de materiale,am frecat bucatica aia mica de piele cu unghia in ura sa vad daca se scamoseaza si s-a comportat bine.Referitor la culoare,vreau negru pentru ca este mai clasic asa,arata bine in orice masina,dar nu m-am gandit ca se poate decolora.Oricum astept sa vad masina lui rapier si in functie de cum se prezinta,ori dau comanda imediat,ori mai caut.St3ditzu nu facem schimb de interioare?Platesc eu o retapitare pentru al meu,in orice varianta vrei tu si-mi dai mie interiorul tau.:).Cristi,stiu de site-ul acela,am vorbit cu baietii,dar te asigur ca aceeasi configuratie ma costa cu 1000 euro mai mult.Ori deja daca iau in calcul acesti 1000 plus restul de chestii pe care vreau sa le fac la masina si costurile aferente,ajung in situatia in care vand masina si achizitionez una cu totul din fabrica(este cu dus si intors si asa,dar teoretic aici ajung).Plus de asta uita-te la pozele din portofoliu.Oare la audi a6 negru nu se vad cute?Sau la orice alta masina de acolo,ti-se pare ca arata impecabil?Mie nu si costurile sunt destul de mari.Prefer sa imi stea pe cap niste cute facute de huse(ce care de altfel le pot indeparta din montaj),decat sa imi stea pe cap niste cute facute de o tapiterie pusa ulterior(la care chiar nu pot interveni eu personal).Referitor la confortul vara,este cu dus si intors.Materialul textil nu este din bumbac sau altceva ci este tot un plastic pe care te incingi destul de rau.In scurt timp masina va avea folii solare pe toate geamurile,iar parbrizul va fi schimbat cu unu cu tenta mai inchisa(daca nu merge pun folie si pe el),iar confortul din interior se mai imbunatateste.Am incalzire in scaune,iar varianta cu piele perforata se pare ca diminueaza mai putin functionarea lor pe timp de iarna(Cum spunea si rapier).Astept in continuare sfaturi
     
  8. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Avem un coleg pe forum, zak2005 care si-a pus tapiterie de piele pe A6 C5 model 2002 cu 2000 ron la Bacau. A iesit foarte bine, am vazut-o la intalnire acum o saptamana. Mai multe detalii va poate da el ;)
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Sep 2012
  9. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    st3ditzu: Foarte frumos interiorul tau, de fapt am ramas placut impresionat inca de cand am vazut pozele alea in legatura cu intrebarile mele despre mocheta. Mie mi se pare combinatia IDEALA dpdv al aspectului, al functionalitatii (nu cred nici eu ca transpiri excesiv vara cu alcantara pe scaune, ba din contra). Vad ca scaunele tale arata foarte bine. Masina mea tot ~180ooo km are si 6 ani, are tot scaune sport si in afara de cateva semne pe partea exterioara a scaunului de la sofer (probabil din cauza ca este mai pronuntata sustinerea laterala) nu am probleme cu tapiteria. Eu vreau sa fie totul perfect, dar asta nu se poate decat la o masina noua si pentru scurt timp mai ales in conditiile de utilizare din Romania.
    Marea boala cu alcantara este scamosarea, care apare poate cam prea repede. Legat de nr de kg nu ma pronunt, ca imi bag picioarele in ea masina daca trebuie sa ma apuc de slabit sau trebuie sa merg cu cantaru' dupa mine cand cumpar masina sa vad cate kg are proprietarul anterior :)

    Stiu ca Rapier a dat comanda de huse de alea "personalizate". Astept si eu impresii dupa montare, iar daca vezi si tu masina live cu atat mai bine, sunt mai multe pareri. Insa, dupa cum ma stii :sign_omg:, eu sunt convins ca ceva va fi cu siguranta de reprosat, cel putin din pct meu de vedere :):p . O husa nu are cum sa iasa perfect oricat de masurata si lucrata ar fi ea. Si cu husele doar acoperi problema nu o si solutionezi.
    Eu nu iti recomand varianta negru atat pe margini cat si in mijloc, din mai multe motive. Cutele se observa foarte tare, se incalzeste in draci si orice urma de uzura (care apare inevitabil mai repede la piele decat la textil) se vede foarte repede. Personal nici nu imi place cum arata dpdv al aspectului, mai ales ca ai restul interiorului gri (poate un all black mai mergea...)
    Poate reusesti sa pui si niste poze cu interiorul/scaunele in special sa vedem si noi ce si cum.
    Atasez si eu poze care le am prin calculator cu interiorul la masina mea...(in unele poze pot aparea nuante de culori cam aiurea, care provin din cauza "fotografului" si aparatului relativ nou si inca necunoscut pentru "fotograf"). Fara numar... fara numar... :p
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    In concluzie, daca tot vrei sa faci o treaba, iti recomand combinatia scaunelor lui st3ditzu, inclusiv aceleasi culori. Insa trebuie sa iti asumi riscul ca nu o sa iasa chiar cum iti doresti si adevarul ca in timp o sa apara o uzura atat pe laterale (piele normala) cat si la alcantara (scamosare). Pretul nu il mai discutam, ca din moment ce discutam despre asta aici si te decizi sa faci operatia inseamna ca ti-l asumi.
    Nu stiu cat te-ar costa, dar niste scaune de RS4 le-as aprecia si in acelasi timp invidia, sincer. Si poate incet incet ajungi si tu (masina) la un RS4 look, cum mai era prezentata o masina pe forum pe-aici...ca tot esti pus pe investitii :)

    De votat nu am votat, pentru ca la huse nici nu ma gandesc, iar piele sa fiu sincer nici gri si nici neagra nu imi place...

    LE: Vezi ca, colegul CMG a facut o asemenea "operatie". Poate iti da si el ceva sfaturi. Atasez si cateva poze cu masina lui.
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    Sper sa nu-l deranjeze faptul ca am atasat pozele fara sa ii spun despre acest lucru.
     
  10. CMG

    CMG Silver Member

    Înscris:
    30 Ian 2008
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 3.0T custom :)
    Tapiterie

    Salut,

    @gaby1773 - nu e nici o suparare. Ma bucur ca vazand postul pot da niste sfaturi.

    @suntzmeu - pot sa iti dau niste sfaturi in cunostinta de cauza.

    - tapiteria de piele (daca optezi pentru ea) trebuie facuta ori dupa sablon de fabrica (nu stiu cine are asa ceva) ori dupa sablon dupa tapiteria existenta. Doar asa poti sa te asiguri ca tapiteria va lua forma scaunelor si va fi comparabila cu cea de fabrica (din punct de vedere al formei).

    - pielea pe care o vei folosi la tapiterie trebuie sa fie destul de rigida (inelastica) pentru a rezista la "frecus". Eu am ales contrariul - piele foarte moale pentru ca m-a interesat confortul mai mult in detrimentul "longevitatii"

    - cine iti face tapiteria trebuie ori sa fie un foarte bun "lucrator in piele" si sa aiba experienta cu tapiterii auto. Ori sa mai fi facut macar un A4 pe care sa il vezi si sa iti poti da cu parerea.

    - retapitarea presupune scoaterea scaunelor din masina pentru o anumita perioada. Montarea noii tapiterii este relativ facila datorita sistemelor de prindere. In schimb la demontare mare atentie deoarece elementele metalice de la tapiteria veche se vor refolosi la cea noua (nu stiu si nu cred ca exista acele elemente separat ca sa le poti comanda).

    - elementele metalice (sau plastice ca nu imi mai amintesc bine din ce erau) vin prinse in niste cleme care sunt prinse la randul lor direct in buretele scaunelor prin turnare. Daca din greseala rupi vreouna din acele cleme, cu greu o vei mai putea pune inapoi si nu iti mai garanteaza nimeni ca va mai sta acolo. De aceea atrag atentia ca la demontare (si chiar la montare) sa se acorde o atentie deosebita asupra acestui lucru.

    - la scaune se vor demonta partile mobile (in cazul in care sunt sport) si capace de plastic, etc pentru a facilita montajul.

    - atentie deosebita la airbaguri sa cada linia tapiteriei bine si sa nu se distruga sistemul de prindere (e din plastic) al tapiteriei. La airbag daca il demontezi cum trebuie nu apare nici o problema, dar la tapiterie da.

    - Pielea nu trebuie sa fie groasa - va afecta sistemele de prindere (in special cele de langa airbag).

    - Testeaza pielea daca te hotarasti pentru o retapitare si vezi daca se uda repede, daca lasa urme, daca arde repede :), etc. O piele de calitate (preferabil speciala pentru auto) va asigura o durata de viata mai mare.

    - O retapitare inseamna si panouri portiere. Aici din nou mare atentie datorita faptului ca panourile vin turnate din fabrica si vor trebui taiate pentru a scoate materialul actual si inlocui cu piele!! Ulterior vor trebui lipite la cald!! Deci cine se apuca de treaba e neaparat sa stie ce are de facut, altfel le poate distruge!

    Eu am studiat mult tema inainte sa incep si la mine nici nu aveam motive sa schimb tapiteria deoarece interiorul era impecabil - insa am vrut culorile de la Audi Exclusive :)

    Daca mergi pe huse nu stiu ce sfat sa iti dau. Eu am vorbit cu o firma din Tg. Mures pentru un amic (nu stiu daca e aceeasi la care intentionezi si tu sa faci) si ei au promis ca husele se vor "lipi" de scaune si ca lucreaza cu sabloane.

    Ce pot sa iti spun ca fara elementele de prindere specifice AUDI (clemele din burete si elementele metalice despre care vorbeam mai sus) si care la huse nu pot exista deoarece sunt puse peste tapiterie, ma indoiesc de rezultat. Adica probabil vor fi bune, dar nu suficient de bune aceste huse - depinde de pretentiile tale.

    Eu nu am bagat de seama tu ai tapiterie din piele la acest moment sau din textil. Daca ai din textil poti incerca retapitarea/tapitarea partiala folosind tot material textil - presupun ca e mai ieftin decat tapitarea cu piele.

    Ultimul sfat pe care as fi vrut sa mi-l dea si mie cineva cand am facut retapitarea:

    Daca ai ceva banuti alocati pentru operatia asta - cauta pe ebay un set complet de scaune/bancheta/panouri portiera, eventual plafon, stalpi, etc - la culoarea care o vrei tu si in caracteristicile pe care ti le doresti - fie S-line, fie de S4 sau RS4.

    Eu, personal, daca mai tin masina asta si cumva tapiteria pe care o am da semne de oboseala doar asta as mai face din doua motive:

    - as alege scaune mai noi, mai moderne (Recaro) care vin doar pe versiuni mult mai scumpe
    - as beneficia de o tapiterie originala, neuzata (majoritatea vanzatorilor de pe ebay vand astfel de seturi de pe masini relativ noi) pentru ale carei defecte ulterioare as fi singurul responsabil
    - as da un look aparte masinii mele.

    Asadar, succes in alegerea celei mai bune optiuni!
     
  11. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    Pun si eu o intrebare offtopic, dar tot despre scaune.
    E normal ca marginea scaunului sa se lase in zona incercuita din poza atasata? Sau doar mi se pare mie ca e lasata putin (nu e marginea dreapta)? Sau asa sunt gandite/facute din fabrica? Nu am avut ocazia sa vad o poza din acelasi unghi cu un A4 B6/B7 cu scaune sport care sa aiba putini km.
    E doar o curiozitate, deoarece am vazut asta in mai multe poze la mai multe A4.
     

    Fișiere atașate:

    • a.jpg
      a.jpg
      Mărime fișier:
      72,2 KB
      Vizualizări:
      271
  12. CMG

    CMG Silver Member

    Înscris:
    30 Ian 2008
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 3.0T custom :)
    Nu as putea sa iti raspund la aceasta intrebare pentru ca nu am termen de comparatie. Probabil e unghiul din care e facuta fotografia.
     
  13. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    Stiu, "afecteaza" si unghiul din care e facuta poza la imaginea de ansamblu, dar cert e ca exista o oarecare curbura acolo (ca e standard, ca e normala, ca e anormala, nu stiu). Daca aveam termen de comparatie, cum am mai zis, imi dadeam si eu seama cum sta treaba, nu mai poluam topicul.
    Ma gandeam ca poate ti s-a parut ceva suspect pe acolo cand ai dat jos tapiteria de pe scaune? Referitor la buretele de sub panza... :think:
     
  14. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.9TDi 2004 AVF, B6(8E)
    Acea zona se mai lasa de obicei datorita faptului ca este una din cele mai solicitate la urcarea/coborarea din masina (si la sofer si la pasager). Daca veti iesi/intra si veti observa cu atentie miscarile pe care le faceti, veti observa ca la coborare va rasuciti cumva inspre exterior iar piciorul stang/drept (depinde pe care parte sunteti), va apasa si se va sprizini pe acea portiune, presand-o. La un numar suficient de mare de urcari/coborari, este normal sa apara o "lasare" a acelei portiuni. Cu cat scaunul este mai sport si acei suporti mai proeminenti, cu atat sunt mai solicitati in cursul acestor miscari. In plus, zona mai este solicitata daca aveti obiceiul ca la stationare sa deschideti portiera si sa stati cu un picior afara sau rasucit spre exterior...
     
  15. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    Multumesc Rapier pentru explicatie. Si eu care credeam ca e un feature pentru cei cu posterioare mai mari :)
    Oare nu se gasesc ceva poze oficiale de la lansarea B6/B7 in care sa apara scaunele/bordul in prim plan, sa se vada acea zona? Ca eu, chiar daca am inteles si sunt de acord cu explicatia, tot as vrea sa vad cum e la o masina noua, sau macar cu km pana in 50ooo.
     
  16. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Deci retapitarea presupune multe lucruri,mult timp alocat,investitie deloc de neglijat,experienta multa,nervi,iar in final poate duce la o dezamagire.Bani disponibili sunt,dar ii voi investi daca merita cu adevarat.Am si eu multe semne de intrebare in legatura cu acele huse(app de la CMG am aflat de site-ul lor mult inainte sa apara ei cu oferta pe forum si ii multumesc pentru raspunsul promt dat atunci).Nu stiu cum se vor aseza husele de exemplu in zona spatarului unde scaunul este mult bombat pe exterior,sau in zona banchetei spate(tot spatar)unde la fel partea de mijloc este mult in interior.Tapiseria originala pare lipita de burete,dar o husa nu are cum sa stea perfect lipita de spatar.Si sa ma urc in masina si sa se lipeasca husa de scaun odata cu mine nu imi doresc.Pe de alta parte am cotiera in spate.Cum vor face ei husa sa vina in spatiul din spatele cotierei?Ca poze am vazut cu zona acoperita,dar cum nu stiu(sa zicem ca are husa o armatura in zona aceea,dar odata cu introducerea cotierei in locas si scoaterea ei in mod repetat,oare nu se uzeaza,sau nu iese cu tot cu husa pentru ca spatiul si asa este la limita).Astept sa fie gata masina lui Rapier,pe care il amenint in mod public ca il caut si cu CIA pana imi arata masina:).Un interior complet am cautat pe ebay,dar n-am gasit mai nimic(nu stiu exact dupa ce cuvinte cheie sa caut).Scaunul meu de la sofer este destul de tocit si pe lateral,dar si sezutul,initial in contactasem pe CMG pentru a cumpara tapiteria lui originala(cea data jos de pe masina),dar din pacate acestea au ramas la cel care s-a ocupat de retapitare.Interiorul meu este gri cu negru,scaune gri,bord gri cu negru,fete de usi gri cu negru,deci nu este chiar o crima daca pun scaune negre in masina.Nu-mi place pielea gri,sau n-am gasit o varianta de piele gri pe placul meu.Gaby interiorul meu este identic cu al tau(ma refer la culori,sau cel putin asa pare din poze,pentru ca scaunele tale bat in negru,dar cred ca este de la fotograf.).
     
  17. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.9TDi 2004 AVF, B6(8E)
    Nu, nu...nu cu CIA. Ma predau:) Am sperante ca in weekend-ul urmator (cel cu 1 Dec), va fi facut montajul in caz ca ajunge la timp comanda. Incepand cu data de 2 Dec, sunt la dispozitia ta. Doar ca eu deocamdata, imi fac doar scaunele fata si cotiera, nu si bancheta (nu e fonduri acum:p). Si eu sunt foarte curios cum va iesi, perfectiunea nu exista decat in mintile nostre, dar sper sa iasa aproape de original.
     
  18. cristi_

    cristi_ Banned

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Eu unul as retapita. Daca vrei sa retapitezi iti recomand sa gasesti o firma care sa ocupa de asa ceva si sa te duci cand tapiteaza o masina, astfel iti poti face o idee despre cum lucreaza si vezi daca se merita investitia sau nu.
     
  19. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Ro
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    Adrian care este pretul ?
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Apr 2012
  20. Cece 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 1.8T, 2002
    :haudrauf: Nu vreau sa te necajesc prea mult cu parerea mea. Poti incerca sa mergi la acesti baieti. Tot la ei as vrea sa merg si eu pt. a-mi proteja tapiteria originala.
    http://www.husa-auto.ro/garantia_calitatii.html
    par a fi o solutie buna pt. cazul tau.


    Numai bine
     

Distribuie pagina asta