1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Revizii Intretinere si Schimburi la A4 B5 - filtre - ulei si alte consumabile - discutii diverse

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de wrw, 11 Aug 2008.

  1. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    costa 25 de ron o cheie universala, un maner de fier cu o curelusa/lant in capat si garantat schimbi orice filtru indiferent cat a fost strans.

    Si eu sunt de parere ca inteparea filtrului e tiganie, nu vreau sa ma gandesc pe unde se scurge 1 litru de ulei cat intra in filtru...
     
  2. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    Eu nu am făcut altceva decât să dau o soluţie de moment, la obiect. Nu o consider o ţiganie dacă stii cum să o faci. Si in nici un caz nu curge un litru de ulei pe acolo. Nu mai vorbiţi in necunoştinţă de cauză. Eu am o cheie de filtru. Si când nu stiu cu ce se mănâncă un schimb de ulei, nu categorisesc drept "ţigănii" soluţiile colegilor date cu bună credinţă! Fără supărare!
    :salute:
     
  3. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Tocmai ca in cunostinta de cauza iti spun urmatoarele :

    -in filtru Mann 940/66 sau orice alt echivalent filtru bigsize pentru 1.8 T intra 1 Litru de ulei
    - 1Litru de ulei scurs pe motor/cabluri fire e "TZIGANIE"

    Sunt de acord cu tine ca ai dat o solutie de moment si cu buna credinta dar DOAR ATAT.


    PS La un Audi A6 nou de 60.000 E tot asa se face schimbul de ulei?

    Toate bune
     
    Ultima editare: 11 Dec 2013
  4. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    Anumite legi ale fizicii s-au anulat pur si simplu. Doar pentru ca vrem sa se verse 1L de ulei.
    Fa chestia cu surubelnita, dupa aia mai povestim. Daca pe motor ajunge 1L de ulei, de acord cu tine. E tiganie. Cand ai un Audi de 60000€, e tiganie si sa te gandesti sa faci asa ceva, sau e o dovada de snobism românesc...
    In rest, nu mai am nimic sa-ti spun!
    :salute:
     
  5. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Inainte sa va apucati de ceva studiati ce aveti pus pe masina.
    -filtrul are o anumita dimensiune ce corespunde cu forma capacului,priviti forma filtrului in extremitate si cumparati capacul potrivit ,foto 1 se vand si la bucata.
    -o cheie clichet 1/2
    -functie de cum este decupat capacul posibil sa fie nevoie de o adapare daca este decupajul 1/2 nu este nevoie.
    Costa ceva sculele este drept,asta se adreseaza celor ce vor sa isi intretina singuri masina si vor sa faca treaba ok.Metoda cu gauritul filtrului este extrema insemnand ca acel filtru are multi km pe masina,mai multi decat va imaginati.
     
    Ultima editare: 13 Dec 2013
  6. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Nu neaparat. Daca filtrul a fost strans foarte tare,se va demonta foarte greu. Mi s-a-ntamplat acest lucru cand am schimbat uleiul la un service,unde un "Dorel" a strans filtrul atat de tare incat s-a rupt cheia.
    Filtrul de ulei se strange bine cu mana,apoi se mai strange jumatate de tura cu cheia.
     
  7. George05 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4, ADR 1.8i, 1995
    De fapt, fără să supăr pe cineva, filtrul se strânge DOAR la mână. Scrie și pe el lucrul acesta.
     
  8. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    In teorie si rar in practica se strange la cuplu cu cheia dinamometrica adica nici macar cheie clichet cautati in Elsa si o sa gasiti cuplul de strangere :)
    In practica servisurile folosesc acele capace+ cheie clichet sau alte scule derivate +mana grea a mecanicului ,apoi urmeaza sculele universale curelusa,lant care se rup. :)
     
  9. andreutzzzu 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2013
    Locație:
    buzau
    Masina:
    Audi a3 2.0 fsi 2004
    Salut ! o intrebare am ... Stie cineva EXACT cati litri de ulei intr-un motor de audi a4 b5 din 1998 1.6 ahl .. si cum as putea sa dau jos filtru de ulei fara sa indepartez vasu de expansiune ???
     
  10. costel71

    costel71 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2013
    Locație:
    Brad , Hunedoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant / 1.6 AHL / 1997
    Cand am schimbat ulei+filtru, mi-au ramas din bidonul de 4 litri circa 500 de grame. deci e nevoie de circa 3.5 litri. Cat despre filtru de ulei, s-a schimbat "pe dedesubt", pe elevator.
     
  11. andreutzzzu 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2013
    Locație:
    buzau
    Masina:
    Audi a3 2.0 fsi 2004
    mersi mult ! o sa ma iau de treaba :) si sa vad ce reusesc ! trebuie sa ii dau de cap ... ii foarte bine ca mi-ai spus cantitatea ca habar nu aveam eu am cumparat un bidon de 5l castrol edge 5w 30 .. si aveam de gand sa torn vre-o 4 l pana verificam pe joja :))
     
  12. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    La motorul de 1.8 L,ADR,intra 3,5 L cu tot cu uleiul din filtru.La al tau cred ca 4 L este mult.Incearca sa pui 3,5 litri si daca mai trebuie mai completezi,este mai usor sa completezi decat sa trebuiasca sa mai scoti din motor.
     
    Ultima editare: 15 Ian 2014
  13. weaselciuy

    weaselciuy Silver Member

    Înscris:
    5 Ian 2008
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 B5 Facelift 1.6i AHL
    Service la 200.000km

    Buna ziua,

    Recent am atins 200.000km la masina, un Audi a4 B5 facelift, motor 1.6i din 1999.

    Am cartea tehnica dar ....e in germana. As putea traduce dar mai bine cer sfaturi de la voi cum stiti ca este in Romania.

    Masina merge perfect, fara probleme, schimb ulei 10k, filtre tot timpul, una alta, pe la masina accesorii si ce a mai ruginit/plastice.
    Schimbat distributia acum 15k, esapament, si intretineri pe la unii senzori.

    Ceva sfaturi sa fiu atent ca in general in interiorul motorului nu am umblat mai mult de termostat.
    Lucruri ce ati schimba dumneavoastra sau macar verificat.

    Spor
     
  14. Ogyo

    Ogyo Silver Member

    Înscris:
    6 Mai 2013
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A4, B5, 1996 - 1.8i 125 cp - ADR
    Tot e tine de directie si franare .. Unghiu de fuga si geometria sa fie bune ... Filtrele poyi sa le schimbi si inainte de termen ca doar sti cum e in minunata noastra tara ...
    Ps : eu am atins 233000 .. Tot inainte cu ele
     
  15. weaselciuy

    weaselciuy Silver Member

    Înscris:
    5 Ian 2008
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 B5 Facelift 1.6i AHL
    da le-am schimbat acum 1 an, directie brate si frane sunt bune, adica pana aprinde becul de placute :p.

    Am sa schimb garnitura la motor capac si la galerie.
    Tu ce ai altceva ai facut pe la motor, legat de aprindere, admisie, si interior motor poate? La motor e greu sa imi dau seama de e ceva rau.
     
  16. dedarvasile

    dedarvasile 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Caransebeș
    Masina:
    audi A4 1.8
    Salut
    Ce te mai poate lasa este pompa de benzina care e recomandat sa se schimbe la 180 mii, si alceva imoportant sunt carbunii de la alternator, care au cam aceiasi viata, eu am ramas pe drum din cauza acestor piese.
     
  17. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    -pompa de benzina
    -schimbat lichidul de servo
    -uleiul din cutia de viteza
    -bujiile
     
  18. weaselciuy

    weaselciuy Silver Member

    Înscris:
    5 Ian 2008
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 B5 Facelift 1.6i AHL
    mda...toate le-am schimbat inafara de pompa benzina. Nu are rost sa pun una SH, acum sa vad cum fac de una noua .
     
  19. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    -pe moment poti sa desfaci capacul din portbagaj(dreapta-sus) apoi pornesti masina si observi daca turul si returul de la pompa nu are fisuri,coliereele sunt stranse etc
    -tot vizual observi burdufele planetarelor daca nu incep sa aiba mici fisuri,le cureti cu un spray pentru cauciuc;daca depistezi vre-o fisura trebuie demontata planetara inlocuit burduful si adaugat vaselina pe baza de molibden asa salvezi o planetara.
    -demontate etrierele spate si verificate burdufele de la post-etrier (culisele) sa nu fie fisurate,astfel salvezi un post-etrier
    -furtunele flexibile dintre etrier si conducte se uzeaza ,preventiv cele de pe fata merita schimbate de asemenea.
    -la motor nu are rost sa umbli daca nu iti consuma exagerat,nu pierde antigel,nu bate motorul

    Se pare ca ai o masina bine intretinuta. :thumbs-up:
     
    Ultima editare: 8 Mar 2014
  20. weaselciuy

    weaselciuy Silver Member

    Înscris:
    5 Ian 2008
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 B5 Facelift 1.6i AHL
    Da... cu furtunele flexibile am patit`o. Am schimbat pe toate atunci.
    La planetare, imi bate cea stanga la viraj maxim, dar e lafel de 3 ani...am doua noi in garaj. Astea originale tin momentan nu bat decat viraj maxim, parcare.

    Am sa verific pompa cum ai spus.

    Placutele le-am schimbat noi tot. La anul am sa schimb toate discurile ca sunt putrezite oarecum.

    Nu inteleg care sunt burdufele de la post-etrier..
    Am sa ma interesez.

    In rest nu consuma ulei, benzina na e benzina ("consuma" mai mult ca e litrul cu 1.5lei extra fata de acum 1 an). Sa mai caut ceva cabluri coapte sa inlocuiesc.

    Multumesc de sfaturi.
     

Distribuie pagina asta