1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Revizii intretinere si Schimburi la A6 C7 - filtre si alte consumabile - discutii diverse

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de kapp, 30 Apr 2015.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Inseamna orice revizie normala. Despre preturi nu discutam (sunt mai multe cauze) si in consecinta mesajul tau a fost editat. In alta ordine de idei in primul rand nu vad ca detii un Audi si in al doilea rand ca sa nu-ti fie sterse messjele pe viitor te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Aici nu discutam despre ceva ipotetic adica nu discutam despre ceva ce nu iti apartine ca si marca auto, in speta Audi. Multumesc.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Cristi, omul nu prea e in tema. :)

    "Inseamna orice revizie normala" are semnificatie diferita in functie de locul unde alegi sa faci revizia. :)

    O revizie/inspectie normala presupune schimbarea uleiului + filtre, verificare nivel lichid racire, frana si servo-directie (eu le schimb odata la 2 ani), verificare vizuala asupra curelei de distributie si accesorii.
    Eventual cand masina e pe elevator si mecanicul asteapta sa curga uleiul (in cazul in care nu are extractor), sa se uite pe dedesubt dupa urme/scurgeri de ulei, etc.
    Eu asta fac ori de cate ori schimb uleiul.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca nu este in tema invata. :) O revizie normala inseamna un schimb de filtre (toate) si ulei plus niste verificari in plus la sistemul de franare si o inspectie vizuala generala la masina ca macar sa stie ce are de facut pe viitor. Cum se face asta depinde de priceperea mecanicului. Asa cum se spune, restul e Can Can.
     
  4. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI CGLD, 2012
    Azi mi s-a oferit pretul de 552 euro pentru revizie, 173 000 km, 2.0 tdi, cutie manuala! Mi se pare exagerat, sincer, si nu este vorba ca nu imi permit sau ceva de genul!
     
  5. lillejhon

    lillejhon 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Hamburg
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI CGLC 6+1 manuala
    552 euro in Romania, ce mai includea in afara de revizie? Schimbat lichid frana, etc?
     
  6. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI CGLD, 2012
    In Belgia! Revizie si o verificare si update de soft care mi-au zis ca e gratis!
     
  7. lillejhon

    lillejhon 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Hamburg
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI CGLC 6+1 manuala
    E ok pretul, in Hamburg o revizie fara filtru motorina si cu schimbatul lichidului de frana e 700 euro.
     

    Fișiere atașate:

  8. romy.b Gold Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Radauti/Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Pai si ce in Belgia e o problema 500€??

    Acum depinde si ce cuprinde pachetul de revizie!!
     
  9. lillejhon

    lillejhon 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Hamburg
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI CGLC 6+1 manuala
    Ce poate sa cuprinda decat schimbul de ulei, filtru polen, poate aer si dupa caz cel de motorina. Ce mi se pare ciudat este faptul ca filtru de aer se schimba la 90.000 km si lichidul de frana din 2 in 2 ani. Eu as schimba filtru de aer la fiecare revizie.
     
  10. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    A6 Allroad CGQB 2013 , S5 Sportback CWGD 2017
    Eu îl schimb de doua ori în 10.000 km sau ori de câte ori cred ca e necesar.
    Nu cred ca inafara l-aș fi lăsat peste 30.000 praf este pe peste tot

    Este extrem de ușor sa îl scoateți și sa îl verificați, sau puteți bine merci sa rugați un mecanic

    Lichidul de frana la fel se măsoară, punctul de fierbere mai exact ATE au in tester extrem de bun

    Sent from my Pixel XL using Tapatalk
     
  11. Adrian99 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 3.0TDI 2012
    Salut!
    Pt. Audi TDI3.0 V6 automat/2011/CLAB am inteles ca trebuie schimbate cele 4 filtre (ulei, combustibil, polen, praf,). Ce marci recomandati pt filtre ( Mann, Knecht, etc)?
    Ms
     
  12. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    A6 Allroad CGQB 2013 , S5 Sportback CWGD 2017
    Mann , Mahle , Bosch
     
  13. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI CGLD, 2012
    In Romania pretul pentru revizie, ulei, toate filtrele, lichid de frana, verificare frane, costa 2200 lei la reprezentanta. La 3,0 tdi inseamna ca ar trebui sa fie 3500-4000 lei
     
    lillejhon apreciază asta.
  14. Oliver24 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2012
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A6 2.0 TDI 177 CP- CGCL-
    Încet-încet trebuie să mă pregătesc și eu pentru schimbul de ulei și filtre, deși cei de la Audi mă tot asigură că merge 30.000 de km. După ce am văzut opiniile voastre, sunt și mai hotărât să fac revizia la 15.000 de km care va include ulei și toate filtrele. Ce părere aveți, merită pus filtru de carbon ? Eu asta am pus, însă nu pot să spun că nu m-au mai lovit mirosuri neplăcute din afară. Sau poate este doar uzat la 15.000 de km.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Incearca filtrul FreciosPlus al celor de la Mann.
     
  16. Oliver24 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2012
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A6 2.0 TDI 177 CP- CGCL-
    Mersi mult! Pare ceva promițător :)
     
  17. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    A6 Allroad CGQB 2013 , S5 Sportback CWGD 2017
    Si cu el tot te vor lovi...
    Ideea este sa faci o curatare cel puțin o dată pe an la sistemul de climatizare ori prin ozon ori cu aparatele cu ultrasunete care fac cam aceelasi lucru.

    Eu le fac pe ambele atunci când simt miros neplăcut în habitaclu și imediat după curatare ii pun filtru de polen nou. Nu aștept neapărat sa se facă 15.000 km în cap mai ales ca circul cu masina mereu cu cei mici. Cam de doua ori pe an se întâmplă în cazul meu, eu sunt extrem de sensibil la miros

    Am văzut in Germania filtru de polen ținut peste 35.000 km și era ca nou, dar ca nou fără doar și poate în alte condiții și nu în România poți sa îl ti cât dorești.

    Costul mic al unui filtru de polen și faptul ca este extrem de ușor de înlocuit îl face dpmdv extrem de ușor de înlocuit de către oricine și chiar va recomand asta mai mult ca orice.


    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
  18. lillejhon

    lillejhon 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Hamburg
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI CGLC 6+1 manuala
    Si eu recomand filtru FreciosPlus de la Mann. Eu il schimb cam la 8 - 9 luni.
     
    Cata_ADC apreciază asta.
  19. adiCiobanu 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mar 2017
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6 C7 Multitronic, 2.0 TDI, CGLC, 2013
    Salutare,

    Ma apropii de revizia de 60.000 km, si pe langa schimbul uleiului din cutie as vrea sa fac si schimbul de filtre si ulei motor.
    Am citit in cartea masinii ca trebuie ulei cu norma 502 00, dar nu scrie si o marca de ulei, puteti sa-mi spuneti ce ulei puneti voi?
    Am mai avut o masina tot din gama VAG si cerea aceasi norma de ulei 502 00, dar la reprezentanta mi s-a pus 504 00 si mi s-a spus ca e acelasi lucru.
    Ce ar mai implica revizia de 60.000 km?
    Masina este un audi A6 2.0 Tdi, CGLC , multitronic, 177cp.

    Multumesc mult
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Despre marca de ulei exista topic dedicat pe care te rog sa-l citesti integral. Nu scriem aici in topicul asta ce fel de ulei ca si marca punem in motor.
    Tu avand DPF esti obligat sa folosesti un ulei dedicat pentru DPF cu norma 504 00 / 507 00. Nu stiu unde si ce ai ai citit in alta parte pentru ca ce ai citit si /sau ai auzit este total gresit.
    In rest, ce ai de facut la masina scrie in cartea de service si intretinere ce trebuie sa verifici. Este o revizie normala si nu ai nimic in plus ce sa verifici, poate doar o inspectie vizuala.
    Ca si idee, masina ta nu este diferita de alte modele de Audi, citeste si celelalte topicuri dedicate despre service la tipul tau de motor din alte arii. Citeste integral topicul asta si intotdeauna citeste integral topicurile in care vrei sa scrii pentru ca sigur dupa ce le citesti nu mai este nevoie sa pui intrebari. Bafta.
     

Distribuie pagina asta