1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Salonul Auto de la Paris

Discuție în 'Evenimente din lumea auto / Curse legale' creată de raduc, 14 Oct 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. raduc

    raduc 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2008
    Locație:
    Bușteni
    Masina:
    Audi A5 2.7 tdi 2010
    Paris 2008: Audi prezinta cel mai mic si mai economic model din gama
    publicat pe 14 Octombrie 2008

    Germanii se lauda in cazul lui A1 Sportback cu un sistem de propulsie foarte economic. Cel putin pe hartie.




    Standul Audi de la Paris nu are stralucirea pe care o are de obicei la Frankfurt, dar germanii au venit totusi cu o premiera interesanta - conceptul A1 Sportback, care va ajunge curand in versiune de serie.

    A1 Sportback are 5 usi, va fi cel mai mic model din gama Audi si se pregateste sa concureze cu modelele Mini si Alfa MiTo, atat la capitolul imagine, dar mai ales la dinamica.

    Modelul german este conceput in nota caracteristica modelelor Audi actuale, semnele distinctive fiind grila mare, dar si liniile de LED-uri din faruri si stopuri, linii care au facut deja furori pe modelele A4/A5. Designul general lasa o puternica impresie de masculin si dinamism, iar inginerii spun ca si platforma tehnica va sustine aceste caracteristici.

    Conceptul dispune de un propulsor pe benzina, de 1,4 litri TSI, care dezvolta 150 CP si 240 Nm, puterea fiind transmisa puntii fata prin intermediul cutiei S tronic, cu dublu ambreiaj. In afara de aceasta motorizare conventionala, A1 Sportback mai dispune si de un motor electric capabil sa livreze 27 CP si 150 Nm, care poate functiona fie independent de motorul pe benzina, fie in paralel cu acesta. Cand ambele motoare sunt solicitate la maxim, A1 Sportback accelereaza de la 0 la 100 km/h in doar 7,9 secunde, viteza maxima fiind de 200 km/h. Cu toate acestea, consumul mediu este de doar 3,9 litri/100 km, iar emisiile de CO2, sunt la nivelul a 92 grame/km.


    Cei de la Audi spun ca masina poate fi condusa si doar pe baza motorului electric, la viteze reduse, in acest caz emisiile de CO2 fiind inexistente, iar autonomia fiind de maxim 100 km. Bateriile care alimenteaza motorul electric pot fi incarcate de la o priza normala.



    In standul germanilor mai este prezentat si SUV-ul Q5, de la care se asteapta cam acelasi succes ca si de la "greul" Q7, dar si bolidul care poate concura Ferrari si Lamborghini la performante - RS6.
     
    Ultima editare: 14 Oct 2008
  2. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Impresionant acest micut bolid :p
    Sa il vedem in editia finala nu cea de concept ;)
    P.S. Radu poate data viitoare pui niste poze mai mari si mai clare
     
  3. raduc

    raduc 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2008
    Locație:
    Bușteni
    Masina:
    Audi A5 2.7 tdi 2010
    Vin si pozele mari...............................:)
     
  4. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Ca tot sunt maniac cu stopurile parca astea de la conceptul A1 ma baga in ceata... Si cand ziceam ca ma specializez :)
    Ciudat mod de a se aprinde,ciudata tehnologie. Bine ca nu mai avem pe ce sa le adaptam. In asamblu masinuta e super reusita atat ca design cat si motorizari.
     
  5. Alexyno

    Alexyno 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2008
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    Audi A4 1.9TDI/96kw-131cp Quattro
    E bestial A1 ..are o tenta agresiva asa,,,de un micut bolid,si stopurile sunt f misto,deh tehnologie noua care ne duce cu gandul spre viitor unde masinile vor fi gandite din ce in ce mai excentrice...Dar f mult imi place RS6 ala...m-am indragostit de ea L):friends::photo:
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta