1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Scurgeri de ulei in compartimentul motor la A4 B6 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de alien_h2001, 26 Apr 2009.

  1. Ursy

    Ursy 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2012
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, model B6, 1.9 TDI AWX, 2001
    Salutare, am umblat recent la stutul pompei de vacuum unde am avut stupoarea sa gasesc un lichid de culoare neagra, asemanator uleiului. Vreo idee de unde ar putea proveni?
     
  2. otelea

    otelea Silver Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    audi 80 B4 1.9 tdi 90cp 1994; A4 1.9 TDI AVB 2004; A6 allroud 2,5 TDI BCZ 2004
    Este ulei. E normal, pompa de vacum lucreaza cu pelicula de ulei. Verifica etanseitatea.
     
  3. Ursy

    Ursy 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2012
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, model B6, 1.9 TDI AWX, 2001
    Multumesc!
     
  4. sorell 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2014
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8 T 110kw 1997
    Va cer un sfat: zilele trecute a crăpat inima-n garnitura de la termoflot si mi-a umplut motorul de ulei ,cu ajutorul acestui forum am schimbat-o (6 lei, poate tine pana la vara de banii ăștia). Ma gandesc, nu-i cam frig sa spăl motorul ?
    Ok pana aici, din cauza garniturii am rămas fara ulei si i-am pus ce-am avut la indemana 1L 15w-40 de la kaufland si 2 litri ulei de camion tot 15w-40 plus filtru nou, o ieftineala, Bosch 15 lei.
    Saptamana viitoare vreau să-i fac schimbul de filtre si ulei (castrol 5w-30, de asta am avut),pff, ar trebui sa dau baia jos din cauza uleiului de camion ?
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Ian 2015
  5. uscatu83

    uscatu83 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2013
    Locație:
    Popesti Leordeni
    Masina:
    Audi A4, B6, 2002, 1,9 TDI (AWX) 131CP.
    Poti sa il schimbi linistit fara a demonta baia, dar sa ai motorul cald sa curga cat mai mult ulei din baie.
     
  6. sorell 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2014
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8 T 110kw 1997
    Ok,îți multumesc
     
  7. jony

    jony Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2007
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    audi a4 2004, 1.9TDI, 131 cp, 6 trepte
    pierderi de ulei pe capacul chiuloasei

    De o perioada de timp am scurgeri de ulei pe la garnitura de la capacul de la chiuloasa in coltul de la egr, uleiul se scurge pe motor si pe cutie, am schimbat 5 garnituri de la capac( 2 elring, 2 reinz si una originala), suruburile de capac originale si un capac sh din dezmembrari, dar degeaba, schimb garnitura si timp de 2 saptamani este curat, iar dupa 2 saptamani curge la greu, a mai intalnit cineva problema aceasta ca nu stiu ce sa ii mai fac.
    Multumesc!
     
  8. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Silicon ai pus?
     
  9. menumorut

    menumorut Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4B8, 2.0 CAGA 105 kw, Dpf Off, Egr Off, Stage 1, 183.3 Hp
    Eu am pus garnitura elring fara silicon de vreo 6 luni si nu am nicio scurgere.Cred ca am noroc :)
     
  10. Cipri88

    Cipri88 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 2003
    Salut , știe cineva de unde mi se prelinge ulei transparent in partea stanga a mașini ? Am fost la mecanic și a zis că este de la caseta direcție ... Am schimbat caseta de direcție și tot aceeași problemă . Îmi picură de pe acel furtun gros de la intercoler . Dacă ar fi ulei de la motor era negru, doar că este transparent. Poate fi ceva furtun spart ?
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Primul lucru care il faci acum dupa ce ai vazut pierderea este sa speli motorul. Dupa asta vezi exact pe unde pierde. La ghici nu stie nimeni. Bafta

    Inca ceva: te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina ce o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     

Distribuie pagina asta