1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Scut motor si cutie la A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de b-13-way, 10 Ian 2008.

  1. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
  2. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    Multumesc mult pentru imagine. In sfarsit am "material" de analizat, ca sa vad exact ce trebuie sa comand.
     
  3. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    Dupa ce am incercat in zadar sa identific cu cei de la reprezentanta ce tip de surub imi trebuie, si am comandat alte 5 care nu erau ceea ce am eu nevoie, va mai cer odata ajutorul.
    Daca cineva a mai comandat/demontat un astfel de surub/clips il rog sa imi puna macar o poza sau sa imi dea un cod.
    Multumesc.
     
  4. geo69 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi A4, 1,9 Tdi, 96kw, 2002
    Acolo eu am surub cap stea negru ca de rigips, initial nu mai stiu ce fel de surub era, dar dupa n schimburi de ulei cu astea m-am pricopsit de la mecanici plus doua coliere de plastic.
     
  5. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    De asta ?
     
  6. geo69 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi A4, 1,9 Tdi, 96kw, 2002
    In fotografie este surub original, dar eu am holsurub autohton, intelegi?
     
  7. aryes13 Guest

    Gabi, asta cauti?
    Daca da, vezi ca OEM acolo nu-s suruburi. :p
    Pozitia 16.
     
  8. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    Cred ca exact surubul ala il caut, si eu si aia de la reprezentanta, doar ca il cautam in schema cu scutul si suruburile lui.

    LE: Acum am observat ca 16 e exact si surubul care prinde carenajul aripii (partea interioara a aripii, de plastic). Oare chiar ala sa fie surubul de acolo, asa de mare? [​IMG] [​IMG]

    Iti multumesc mult, sper sa fie ceea ce trebuie cand o sa-mi ajung surubul propriuzis si o sa il am in mana.



    Te rog pune un printscreen care sa contina intreaga imagine, fara marginile taiate. Ma intereseaza sa vad daca ceea ce se observa deasupra cifrei (16) este numerotata cu numarul 17 (caz in care ar fi clema de care se foloseste si la carenajele aripilor de plastic) sau e notata cu 7 si trebuie comandata pentru a putea prinde surubul care ma intereseaza pe mine.

    Sau poate iti dai tu seama daca pe langa surubul cu nr 16 mai e nevoie de altceva pentru a-l prinde cum trebuie.

    Multumesc inca o data.

    LE: Nu stiu ce sunt, suruburi sau nu, dar oare ca "16"-le il cautam... ?!
     
    Ultima editare: 20 Mar 2009
  9. aryes13 Guest

    Daca tu cauti exact ce-ai postat in prima poza, atunci da, asta este (16).
    Ca sa se poata prinde iti trebuie si acel clips (17). :)
     
  10. aryes13 Guest

    Uite si print screen-ul cu ele:
     
  11. cmogo 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2008
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    audi a4 , 131cp
    Pune niste coliere din plastic si nu te mai chinui.
    Ca pana le gaseti pe toate pierzi si carenajele si scutul.
     
  12. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    CONCLUZIE (dupa mai multe discutii purtate mai ambiguu):
    Imi trebuie surubul din poza postata in primul post din PAGINA 2 (care se refera la acelasi lucru ca si poza postata in prima pagina a topicului).
    Din cate se vede pe schema acesta este notat cu nr 16 iar pentru a fi prins are nevoie de clema nr 19.

    Nelamuririle mele se refera la:
    1. clema nr 19 (care e necesara surubului meu) are acelasi cod cu clema nr 17. Oare din ce cauza acestea sunt totusi numerotate diferit?
    2. Surubul care apare aici notat cu nr 16 este identic (are acelasi cod) cu cel care prinde carenajele aripilor si are nr 10 in schema scutului motor. Din moment ce au acelasi cod, sunt unul si acelasi surub, teoretic. Insa mie mi se pare ca ar avea capul cam mare pentru a veni in acel loc in care am eu nevoie (de alea cu nr 10 din schema scutului am cateva prin casa).


    cmogo: Am momentan puse niste suruburi, cum se vede si in poze, ca sa nu pierd scutul si carenajele. Insa vreau OEM.
     
  13. aurelgales 6th Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2008
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 C5 1.8T/2001
    Nu am gasit alta solutie pentru a atasa imaginile trimise de Ervin Tamas.
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Sep 2012
  14. bono 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2008
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    AUDI A4 avant, 2004-2005, 2.5TDI, 8E ABDGFI, WAUZZZ8E55A036511
    SFATURI PENTRU ALEGEREA UNUI SCUT - A4 AVANT, 2.5tdi, 2004-2005

    Salutare Tuturor,

    Ma Adresez Voua Deoarece Sunt Intr-o Situatie Mai Delicata: De Curand Am Avut Un Eveniment Nefericit Si .... Pe E60:wtf: Mi-am Spart Baia De Ulei Si Scuturile. Problema Cu Baia E Remediata Dar Acum Sunt In Cautarea Unor Scuturi Pentru A4-le Meu.
    Cu Ceva Ajutor Din Partea Unor Membrii Audi Club Am Gasit Niste Scuturi Metalice am. Deasemenea Am Gasit Si Ceva Oferte Pt Scuturi Din Plastic, Tot am.
    Apeland La Experienta Unora Care Poate Au Fost In Situatia Mea As Dori Sa Pun Cateva Intrebari:
    1. Suportul De Prindere Pentru Scutul Original (din Plastic) Este Sau Nu Destul De Rezistent Pentru A Suporta Un Scut Metalic?
    2. Mecanicul Meu Mi-a Sugerat Ca Acest Scut Metalic, Fiind Mai Rigid, Ar Putea Cauza Zgomote/vibratii La Anumite Viteze. A Experimentat Cineva Asa Ceva?:blush:

    Astept Cu Cel Mai Mare Interes Oricce Sfaturi Sau Recomandari Pe Aceasta Tema!
    Va multumesc!!!!
     
  15. aurelgales 6th Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2008
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 C5 1.8T/2001
    Eu am comandat astazi scuturile, dupa ce le montez va voi comunica daca sunt ceva probleme. Eu am montat scut metalic la Citroen Xsara; la trepedatii relativ mici, se auzeau vibratiile scutului. Am identificat zonele respective si am lipit bucati de cauciuc ( un cauciuc ceva mai "moale"), astfel au disparut zgomotele produse de vibratii.
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Sep 2012
  16. 28-CIU

    28-CIU 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2010
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A3,1.9, TDI, 131 Cp, 2001
    La mine pentru un A3 2002 de unde pot procura un scut.......Duminica am urcat pe un mare munte, iar cand sa parchez masina direct pe o borba iesita din pamant 30 cm si ascunsa in iarba am avut o bafta..... se mai tinea intr-un surub .....in rest toata marginea de sustinere era frenjuita si rupte toate gaurile........l-am lasat acolo nici nu m-am mai complicat sa-l iau ...sa-i mai fac ce??? la desmembrari gasesc sau unde ???
     
  17. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    VW Passat 3C5 2.0 tdi (BMP) 2007 + VW Golf 7 1.6
  18. 28-CIU

    28-CIU 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2010
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A3,1.9, TDI, 131 Cp, 2001
    Bun dar pentru A3 n-am vazut nimic..:(
    interesante preturile!!!
     
  19. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Scutul de plastic la Audi nu prea are rol de protectie la borduri sau alte obiecte.Rolul lui este de a proteja impotriva prafului si apei dar si de a izola fonic.pentru o protectie mai buna se foloseste un scut de metal,insa acesta nu mai izoleaza fonic,iar daca nu se potriveste perfect nu protejeaza nici de praf sau apa
     
  20. 28-CIU

    28-CIU 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2010
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A3,1.9, TDI, 131 Cp, 2001
    deci ar fi o solutie sa ma duc sa-l caut pe cel vechi pe unde l-am lasat...si sa-l reconditionez???
    sa-i fac prinderile alea cumva??
     

Distribuie pagina asta