Gasesti detaliile si aici: http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A4/2004/249/56/3151368/ Site-ul este aproape tot ce ai nevoie, este un ETKA online. Trebuie sa-ti faci cont (free) si dupa aia accesezi link-ul. Mai devreme cand am incercat nu functiona dar acum vad ca merge
Multumesc mult pentru imagine. In sfarsit am "material" de analizat, ca sa vad exact ce trebuie sa comand.
Dupa ce am incercat in zadar sa identific cu cei de la reprezentanta ce tip de surub imi trebuie, si am comandat alte 5 care nu erau ceea ce am eu nevoie, va mai cer odata ajutorul. Daca cineva a mai comandat/demontat un astfel de surub/clips il rog sa imi puna macar o poza sau sa imi dea un cod. Multumesc.
Acolo eu am surub cap stea negru ca de rigips, initial nu mai stiu ce fel de surub era, dar dupa n schimburi de ulei cu astea m-am pricopsit de la mecanici plus doua coliere de plastic.
Cred ca exact surubul ala il caut, si eu si aia de la reprezentanta, doar ca il cautam in schema cu scutul si suruburile lui. LE: Acum am observat ca 16 e exact si surubul care prinde carenajul aripii (partea interioara a aripii, de plastic). Oare chiar ala sa fie surubul de acolo, asa de mare? Iti multumesc mult, sper sa fie ceea ce trebuie cand o sa-mi ajung surubul propriuzis si o sa il am in mana. Te rog pune un printscreen care sa contina intreaga imagine, fara marginile taiate. Ma intereseaza sa vad daca ceea ce se observa deasupra cifrei (16) este numerotata cu numarul 17 (caz in care ar fi clema de care se foloseste si la carenajele aripilor de plastic) sau e notata cu 7 si trebuie comandata pentru a putea prinde surubul care ma intereseaza pe mine. Sau poate iti dai tu seama daca pe langa surubul cu nr 16 mai e nevoie de altceva pentru a-l prinde cum trebuie. Multumesc inca o data. LE: Nu stiu ce sunt, suruburi sau nu, dar oare ca "16"-le il cautam... ?!
Daca tu cauti exact ce-ai postat in prima poza, atunci da, asta este (16). Ca sa se poata prinde iti trebuie si acel clips (17).
Pune niste coliere din plastic si nu te mai chinui. Ca pana le gaseti pe toate pierzi si carenajele si scutul.
CONCLUZIE (dupa mai multe discutii purtate mai ambiguu): Imi trebuie surubul din poza postata in primul post din PAGINA 2 (care se refera la acelasi lucru ca si poza postata in prima pagina a topicului). Din cate se vede pe schema acesta este notat cu nr 16 iar pentru a fi prins are nevoie de clema nr 19. Nelamuririle mele se refera la: 1. clema nr 19 (care e necesara surubului meu) are acelasi cod cu clema nr 17. Oare din ce cauza acestea sunt totusi numerotate diferit? 2. Surubul care apare aici notat cu nr 16 este identic (are acelasi cod) cu cel care prinde carenajele aripilor si are nr 10 in schema scutului motor. Din moment ce au acelasi cod, sunt unul si acelasi surub, teoretic. Insa mie mi se pare ca ar avea capul cam mare pentru a veni in acel loc in care am eu nevoie (de alea cu nr 10 din schema scutului am cateva prin casa). cmogo: Am momentan puse niste suruburi, cum se vede si in poze, ca sa nu pierd scutul si carenajele. Insa vreau OEM.
SFATURI PENTRU ALEGEREA UNUI SCUT - A4 AVANT, 2.5tdi, 2004-2005 Salutare Tuturor, Ma Adresez Voua Deoarece Sunt Intr-o Situatie Mai Delicata: De Curand Am Avut Un Eveniment Nefericit Si .... Pe E60 Mi-am Spart Baia De Ulei Si Scuturile. Problema Cu Baia E Remediata Dar Acum Sunt In Cautarea Unor Scuturi Pentru A4-le Meu. Cu Ceva Ajutor Din Partea Unor Membrii Audi Club Am Gasit Niste Scuturi Metalice am. Deasemenea Am Gasit Si Ceva Oferte Pt Scuturi Din Plastic, Tot am. Apeland La Experienta Unora Care Poate Au Fost In Situatia Mea As Dori Sa Pun Cateva Intrebari: 1. Suportul De Prindere Pentru Scutul Original (din Plastic) Este Sau Nu Destul De Rezistent Pentru A Suporta Un Scut Metalic? 2. Mecanicul Meu Mi-a Sugerat Ca Acest Scut Metalic, Fiind Mai Rigid, Ar Putea Cauza Zgomote/vibratii La Anumite Viteze. A Experimentat Cineva Asa Ceva? Astept Cu Cel Mai Mare Interes Oricce Sfaturi Sau Recomandari Pe Aceasta Tema! Va multumesc!!!!
Eu am comandat astazi scuturile, dupa ce le montez va voi comunica daca sunt ceva probleme. Eu am montat scut metalic la Citroen Xsara; la trepedatii relativ mici, se auzeau vibratiile scutului. Am identificat zonele respective si am lipit bucati de cauciuc ( un cauciuc ceva mai "moale"), astfel au disparut zgomotele produse de vibratii.
La mine pentru un A3 2002 de unde pot procura un scut.......Duminica am urcat pe un mare munte, iar cand sa parchez masina direct pe o borba iesita din pamant 30 cm si ascunsa in iarba am avut o bafta..... se mai tinea intr-un surub .....in rest toata marginea de sustinere era frenjuita si rupte toate gaurile........l-am lasat acolo nici nu m-am mai complicat sa-l iau ...sa-i mai fac ce??? la desmembrari gasesc sau unde ???
Scuturi plastic sau fibra ........ Aici gasiti tot ce va intereseaza in materie de scuturi. http://magazine.okazii.ro/gid-bucovina
Scutul de plastic la Audi nu prea are rol de protectie la borduri sau alte obiecte.Rolul lui este de a proteja impotriva prafului si apei dar si de a izola fonic.pentru o protectie mai buna se foloseste un scut de metal,insa acesta nu mai izoleaza fonic,iar daca nu se potriveste perfect nu protejeaza nici de praf sau apa
deci ar fi o solutie sa ma duc sa-l caut pe cel vechi pe unde l-am lasat...si sa-l reconditionez??? sa-i fac prinderile alea cumva??