1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Scut motor si cutie la A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de b-13-way, 10 Ian 2008.

  1. l.u.v

    l.u.v Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro
    Cumparati scuturi de metal si nu mai aveti necazuri de niciun fel.
    Pentru motor costa cam 400 lei, pentru cutie inca 150.Scump dar merita.Eu mi-am spart baia de ulei intr-o bordura acum doi ani, fiind in vacanta in Grecia si mi-a stricat tot concediul.nu mai spun de banii dati.
    Pentru izolatie fonica lipiti pe interiorul lui material izolant pentru instalatii sanitare de la Praktiker, din acela cu aluminiu pe o parte si nu se mai aude nici musca.
     
  2. 28-CIU

    28-CIU 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2010
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A3,1.9, TDI, 131 Cp, 2001
    Buna asta cu izolatia de la Praktiker.........dar tine la temp de acolo nu se topeste nimic??? asa ti-ai pus tu sau ......idee doar?
     
  3. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
  4. KLAU

    KLAU 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 8E 2004 AVF quattro
    La inlocuirea scutului de plastic (defapt fibra) cu unul de metal trebuie sa se ia in calcul si greutatea celui din urma deoarece conteaza la garda masinii. O greutate de aproximativ 8-10 kg pe axa din fata sunt suficiente pentru a atige ceva ce inainte nu se atingea insemnand ca si comportamentul la volan trebuie schimbat.
     
  5. 28-CIU

    28-CIU 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2010
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A3,1.9, TDI, 131 Cp, 2001
    Dap corect punctat....majoritatea avem garda la sol joasa......si totusi cred ca si cel de plastic proteja de loviturile bolovanilor sau altor obiecte....iesite din asfalt!!! am vazut ca cele de metal nu se inchid prea bine, deci implicit fonic, nu vor izola nici macar cu izolatie de la Praktiker..........
     
  6. bogdan.prichici 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2010
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4
    la faza cu 8-10 kg in plus pe axa fata = cauza pentru care atingi cu scutul de metal ma face sa rad
    pai daca umplu vasul cu lichid de parbriz ce inseamna, ca trebuie sa merg mai atent ca s-a micsorat garda la sol? sau diferenta de greutate intre un sofer de 130 kg si unul de 70 kg care se rasfrange SI asupra axei fata determina scaderea garzii la sol ?

    scutul de metal va atinge unde inainte nu atingeai doar pentru ca e gandit prost, adica vine el din prinderi pur si simplu mai aproape de sosea decat cel de plastic datorita formei nu greutatii
     
  7. l.u.v

    l.u.v Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro
    Tare asta cu greutatea fata la o masina de o tona si jumatate!:applaus:
    Scutul ala are cam 6-7 kg cu totul..
    Chiar daca atinge nu-i nicio problema, stai linistit ca atinge o podea de metal, nu dintr-un plastic ordinar.
    Izoleaza si fonic foarte bine, stiu ce spun, am montat pe masina asa ceva.
    Referitor la cit de bine se potriveste pot spune ca este ok, in cel mai rau caz se mareste un orificiu pentru suruburi daca nu cade la gaura, dar asta foarte rar.
    Dar fiecare face cum crede.
    O seara buna
     
  8. jonix

    jonix 6th Gear Member

    Înscris:
    21 Mar 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 Avant 1.9 TDI, 85kW AJM, Tiptronic, B5-06.2000
    nici eu nu cred ca conteaza cele 10kg ale scutului.... ce sa inteleg .. ca soferii supraponderali trebuie sa aiba mai mare grija la garda la sol? ... in owner's manual nu bat nemtii nici un apropo'.....
     
    Ultima editare: 2 Iul 2010
  9. KLAU

    KLAU 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 8E 2004 AVF quattro
    @jonix, l.u.v, cristicojocaru, Daca tot radeti si aplaudati de ce nu va intrebati de ce producatorul nu echipeaza din fabrica scuturi de metal decat cu pachet de drumuri grele care contin printre altele, flanse inaltatoare de 1-2cm (vezi ex VW Golf 4, Skoda Octavia). La Audi nu am vazut echipare oem.

    Referitor la greutate, incercati sa va interesati cum se obtin consumurile date de producator si veti intelege de ce si unde conteaza fiecare kg

    L.E. Partea cu umplutul vasului cu lichid de parbriz e o remarca deplasata :(
     
    Ultima editare: 3 Iul 2010
  10. bogdan.prichici 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2010
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4
    probabil da..faza cu umplerea vasului cu lichid de parbriz care are 7-8 litri e o remarca deplasata, producatorul s-a gandit la acest "inconvenient" si a calculat suspensia, dar ce facem cand vasul este gol..ca sta masina de bot in sus ?!! :)

    sa nu mai zic ca atunci cand am rezervorul aproape gol zici ca am Allroad nu A4 iar cand fac plinul e R8 (la garda la sol ma refer) :p
    sa nu mai zic ca de cand m-am ingrasat putin mi se pare ca imi consuma mai mult cu vreo 2 litri iar garda la sol a coborat semnificativ :haha:

    eu zic ca e deajuns, sa punem punct discutiei despre scutul de meral care micsoreaza garda la sol a masinii din cauza GREUTATII lui si nu din cauza ca e construit de asa maniera incat vine el mai jos
    pun pariu ca distanta intre sol si fusta barei fata nu se modifica nici macar 1mm la montarea scutului de fier, insa zona protejata de scut e posibil sa fie mai jos tocmai din cauza ca scutul a fost gandit (mai bine sau mai prost)

    iar masinile cu PDG nu au inaltatoare ca sa compenseze ceea ce trage scutul in jos. din cate stiu eu, se vede la ochi ca sunt mai inalte decat cele cu suspensie standard, deci pentru asta sunt inaltatoarele, nu ca sa suplineasca cm aia cu care apasa scutul inspre sol. daca ar fi asa, ar trebui sa aiba aceeasi
     
    Ultima editare: 3 Iul 2010
  11. KLAU

    KLAU 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 8E 2004 AVF quattro
    @cristicojocaru Cu riscuri asumate privind regulamentul forumului, iti raspund in acelasi ton :drag:

    Daca pe langa vasul tau de 3 sau 5 litrii vei mai adauga o sticla de apa vei ajunge la cantitatea de 7-8 litrii pe care crezi ca o detii :) astfel marindu-se semnificativ garda la sol.

    Ideea e ca fiecare face ce vrea cu masina lui, polemicile de acest fel, sincer nu-si au locul aici. Eu am vrut sa avertizez viitori posesori de scut de metal, indiferent cat de bine sau nu sunt realizate. Prin urmare, daca posturile mele sunt caracterizate deplasate, rog un moderator sa le stearga.
     
  12. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Un scut metalic vine cu maxim 1 cm mai jos decat unul de plastic(am vazut montate pe mai multe masini si nu mi-sa parut sa fie mai jos,dar sa zicem).Se poate izola cu burete cum spunea colegul si rezista la temperaturile de acolo(cu acelasi material si-a izolat un prieten peretele de foc la un logan,zona fiind mai expusa la temperaturi mari) si se izoleaza si fonic.Singura problema este potrivirea,dar cu putina indemanare se poate monta usor.
     
  13. l.u.v

    l.u.v Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro
    @klau:
    De apreciat intentia ta de a atentiona viitorii posesori de scuturi metalice asupra pericolelor care ii asteapta, laudabila as putea spune, dar are o hiba:
    vorbesti din carti,
    sau din imaginatie,
    altfel nu-mi explic de ce continui cu tampenia asta:asskicking:
    , avand in vedere ca ti-am spus ca am asa ceva pe masina personala,
    ..si merge normal, nu o tarai cu burta de pamant, slava domnului!
    Opreste-te, ca devii penibil si se uita lumea la tine!
     
  14. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Baieti, va inteleg ironiile dar incercati sa va abtineti.
    KLAU, ia o greutate de 10 kg si pune-o pe capota. Masora-ti garda.
    Apoi ia jos greutatea si masoara-ti garda din nou. Revino neaparat cu rezultatele!
    Poti repeta testul si cu o greutate de 20 kg. Astfel toata lumea va stii cine are dreptate.
     
  15. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Salut aurelgales. Ne poti spune si noua acum dupa ceva timp cum e cu acele scuturi metalice? Daca ai avut probleme la prinderi, daca toate elementele ramase pe masina au putut fi atasate la locul lor ( ma refer aici la spoilerul fata care are 3 suruburi sub el, la prinderea deflectoarelor din fata rotilor si bineinteles prinderea scutului de protectiile de la contra-aripi - stiu ca acolo vin cate 2 suruburi de plastic, al 3-lea fiind filetabil)
    Probleme cu vibratii ale scutului?
    Multumesc
     
  16. aurelgales 6th Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2008
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 C5 1.8T/2001
    Scuturile metalice

    Eu sunt foarte multumit de aceste scuturi. Cele trimise de Dl. Tamas Ervin s-au potrivit perfect. Eu am renuntat la clemele de prindere din partea frontala a scutului motor, iar pentru prinderea in siguranta am facut un pic de efort, in sensul ca initial am fixat partea metalica si apoi "aripile" din fibra de sticla. Acest lucru dupa ce clemele au cedat si mi s-a desfacut partea din fata a scutului motor, in timp ce alergam cu peste 140 km/h prin Serbia.
    Nu am auzit zgomote provocate de scuturi pe timpul deplasarilor si va asigur ca am parcurs de la drumurile de munte la asfaltul Greciei.
     
  17. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Sa inteleg ca au cedat cele doua cleme de prindere de la partea din fata?
    Cum ai prins lateralele din fibra de sticla de deflectorul de aer din fata rotii si de contra-aripa - are aceleasi prinderi ca si scutul original? Te intrebasem si daca ai putut prinde la locul lui partea de spoiler aflata sub masina - se prinde cu trei suruburi care trec si prin scut . Eu din pozele pe care am reusit sa le fac ros aceste detalii nu se vad.
    LE:
    Pentru a fi mai explicit am marcat locurile de prindere la care ma refer. Cele cu rosu sunt vizibile de sub masina, iar cele galbene indica cate 2 suruburi ce prind materialul de plastic aflat in spatele rotii fata de partile de fibra (protectie noroi)
     
    Ultima editare: 16 Aug 2010
  18. aurelgales 6th Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2008
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 C5 1.8T/2001
    Da, este vorba de acele cleme! Nu am studiat motivul desprinderii, dar cand am incercat sa prind prin acele cleme am constatat, la cea din mijloc, ca are o deformare care nu permitea insurubarea.Am cautat la magazine specializate, dar fara succes. Nu aveau cleme pentru suruburi de 8. Am verificat sistemul de prindere: din cele trei puncte de prindere situate in fata, cel din mijloc este din metal, iar celelalte doua dintr-un plastic ceva mai rezistent. M-am folosit de ele pentru prindere (cu "aripile" demontate).Pentru "aripi" sunt sudate piulite pe scut, deci se fixeaza foarte comod. Pe lateral (marcat de Dvs. cu galben) se fixeaza relativ usor un surub cu doua saibe, intre care se prind marginile "aripei" si ale aparatorii interioare a aripii (din plastic). Eu nu sunt de meserie, doar ca eu cred ca ceea ce poate face un om normal pot si eu. Nu ma amestec in chestiuni care solicita specializare deosebita, cum ar fi reglaje de unghiuri, circuite electronice si altele asemanatoare, deci cred ca nu veti avea probleme in fixarea scuturilor. Va doresc succes!
     
    Ultima editare: 17 Aug 2010
  19. nelutu_petrican

    nelutu_petrican Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2010
    Locație:
    Târgu Neamț / Gura Humorului
    Masina:
    A4 B6 QUATTRO 2.5TeDeI , cel mai PROST motor.. dupa BLB bineinteles :), si alta marca din 3 litere
    tot legat de suruburi am si eu o nelamurire, nu m-am convins dupa discutiile de la inceputul topicului

    la A4 B6 cu carenaje fata de plastic, in fata rotii din fata, acolo unde se prinde acea aripioare de protectia de noroi si de scut, sunt 3 suruburi identice, de plastic, ca cele din poza atasata sau este si un alt surub cu steluta
    daca este cu steluta, in ce fel de clema se prinde, pentru ca scutul meu are doar o gaura marisoara patrata in care se fixeaza o clema
     
  20. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Suruburile sunt in numar de 3 si sunt identice ca si mod de prindere. Daca vrei sa fie ca de fabrica atunci ai doua spre exterior asa cum ai aratat tu, si unul de aceeasi dimensiune dar cu capul pentru surubelnita dreapta - asta ar cam fi un moft., dar mie imi plac lucrurile bine facute.
    In ceea ce priveste sistemul de prindere, in acele gauri patrate din scut intra niste cleme speciale in care se vor "infileta" la 90grade cele 3 suruburi. Eu le-am achizitionat de la reprezentanta intrucat de la demontat si montat 2 dintre ele s-au rupt.
    Nu am acum codurile, dar incerc pe seara sa le postez. Oricum daca mergi la reprezentanta cu etka in fata ii poti arata zonele in care vin montate si se descurca ei sa ti le dea.
     

Distribuie pagina asta