1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Senzori presiune roti - TPMS (Tyre Pressure Monitoring System) la A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de gaby-audi, 29 Dec 2009.

  1. wug

    wug Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2.0 Tdi BRE 2007
    Am facut cateva sapaturi si am ajuns la urmatoarele concluzii: Vagcom zice ca sunt lipsa de pe jante, jantele au valve de cauciuc si ar trebui sa fie metalice pentru a putea avea senzor. Senzorul vine montat langa valva. Nu ma intereseaza sa le cumpar pentru ca nu au pret tocmai de trecut cu vedere asa ca voi mai sapa sa vad cum pot dezactiva eroarea din Vag.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    O mica corectie. Senzorul de TMPS este insa-si valva de umflat rotile. Vino maine la intalnire si iti arat cum arata un senzor de TMPS care se pune in roata. Vezi ca mai este un sistem de TMPS care citeste dupa ABS. Sunt 2 sisteme diferite care le instaleaza fabrica Audi pentru TMPS, unul in janta si altul in ABS. ;) Cel din anvelopa este cu transmisie Radio. La modelul tau de masina este doar in janta prin transmisie radio.

    O zi buna
     
  3. wug

    wug Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2.0 Tdi BRE 2007
    Super, asteptam de ceva timp o interventie. :) Okei, incerc sa vin maine seara.
     
  4. wug

    wug Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2.0 Tdi BRE 2007
    4F0907275D
    Asta ar fi codul pentru sensor presiune roti. Toate 4 rotile fiind cu valve de cauciuc inseamna ca am nevoie de 4 bucati. Pe Ebay sunt in jur de 150 euro toate 4 incl. valva. Bineneteles second. Nou e pe la 80-90 euro bucata. Nu arde acum sa-i pun dar ma enerveza ca sta tot timpul aprins TMPS si piuie cand pornesc. Si mai acopera si titlul piesei la cd. :nyah:

    Daca stiam de astea, mai rupeam 200 euro cand am luat masina. :)
     
  5. draganuta 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    B6, BMP, 2007
    TPMS se poate dezactiva, deci nu o sa-ti mai apara mesajul de eroare.
     
  6. wug

    wug Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2.0 Tdi BRE 2007
    ok, daca zici si cum, ar fi excelent. Nu se prea stie pe aici.
     
  7. draganuta 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    B6, BMP, 2007
    Se codeaza CAN si IC (fara TPMS) si se scot sigurantele fuzibile de la ECU TPMS. Am efectuat pentru cineva operatiunea si a mers totul ok.
     
    Felix Gherghelas apreciază asta.
  8. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Un document interesant:
     
  9. Remi

    Remi 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    My A4 B7 2.0 TDI BPW
    Am avut o problema similara pe masina mea (B7 din 2007): imi dadea in continuu mesajul de eroare in bord(plus ca nu puteam sa vad numele melodiei) plus ca daca ii dadeam "Store pressure" la 10 minute aparea iarasi.
    M-am uitat cu VAG-ul pentru citirea presiunii si se pare ca ai mei au ramas blocati(imi indicau aceeasi presiune indiferent de ce presiune aveam in ei). Nu stiu cum se puteau initializa in afara meniului din bord asa ca am trecut la urmatorul pas! :)

    Solutia a fost sa ii dezactivez cu VAG-ul. Nu am facut eu personal aceasta operatiune ci m-a ajutat un coleg de pe forum. Pentru detalii va pot da nr lui de telefon.

    O precizare: senzorii sunt pe janta, fix pe valva.

    Si inca un lucru interesant: VAG-ul original iti spune pentru cate luni mai ai baterie la senzori! Informatie utila avand in vedere ca bateria nu poate fi schimbata.

    Precum am vazut si in documentul atasat de colegul ovidiutm senzorii se pot initializa. Ma intereseaza daca stie cineva daca se initializeaza din meniul de bord sau cu VAG-ul pentru A4 B7.

    Merci.
     
  10. gessy 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 S, 2.0, 140, 2007
    hello. Mi-a aparut pe bord o roata galbena, am mers sa fac presiunea si acum apare pe tot bordul, roata rosie cu mesajul "reifendruck prüfen ". Am incercat orice presiune si tot nu s-a stins. nu stiu ce sa-i fac. am mers la service si i-a pus calculatorul, nimic nu a aparut ca problema dar roata aia rosie tot nu s-a stins. nu mai pot vedea nimic din comp de bord ca e roata rosie mare si un piuit :( Are cineva idee de la ce este sau ce presiune sa-i bag..sau cum sa scot de tot senzorii de la roti sau..ceva numai sa scap de problema?? Audi A4, 2007, diesel este masina.
     
    Andrei dorneanu 1989 apreciază asta.
  11. Remi

    Remi 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    My A4 B7 2.0 TDI BPW
    @gessy --- vezi ca dupa ce modifici presiunea in cauciucuri trebuie sa intrii in meniul de bord si sa setezi "STORE PRESSURE"sau "TYRE CHANGE"; poti face aceasta modificare din maneta cu care vezi informatiile despre consum instant,mediu, de cat timp conduci etc; acea maneta are un buton pe lateral jos - il apesi de 2 ori si trebuie sa ai acces la meniul de care ti-am spus;

    Daca dupa ce ai facut asta inca iti apare roata galbena/rosie atunci trebuie sa te duci sa ii anulezi. Daca ai nevoie de nr celui care m-a ajutat pe mine cu acelasi lucru da-mi un mp si iti dau nr lui(este un coleg de aici de pe forum).
     
  12. gessy 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 S, 2.0, 140, 2007
    Acum merg sa incerc ce ai zis. :) Daca reusec te anunt. Multumesc mult.

    L.E.

    Nu merge. Nu pot intra in computerul de bord. Nu se schimba nimic, ramane roata aia aprinsa si nu mai pot intra in nimic din computerul de bord.
     
  13. go2mars

    go2mars 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0T FSI quattro (B7, 2006, BWE)
    Am aceeași problemă și eu. Se aprinde alarma la bord (roata galbenă dezumflată) deși e totul ok cu roțile. Ca să scap de ea, aleg opțiunea Tyre Pressure > Wheel change din computerul de bord, scanează presiunea și dispare alarma, însă reapare după un anumit timp (sau distanță parcursă). Funcția de setare a presiunii pneurilor nu rezolvă problema, alarma rămâne.
    Cine mă poate ajuta?
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Schimba senzorii (ai bateria din senzori, probabil terminata). Bafta
     
  15. dooar_eu

    dooar_eu 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2010
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, DETA, 140 kw, 2016
    Salut. Am un A4 din 2006 si de ceva vreme am o problema cu senzorii de presiune anvelope. La inceput a aparut cu avertizare in bord, galbena, care imi arata roata dezumflata dar taiata cu o linie. Problema asta cand apare, cand dispare din senin. Pe urma intr-o zi mi-a aparut avertizare cu rosu exact ca in imaginea atasata. La eroarea cu rosu nu poti face nimic. Nu mai poti intra in meniu computerului, sa resetezi, sa ii dai sa isi citeasca valorile, nimic. Pana sa ma duc la service a disparut din senin eroarea cu rosu. Pe diagnoza la service ii spune ca au fost probleme de comunicare intre senzori si calculator, senzorii verificati in parte, viata bateriei cel putin 20 de luni. Ieri ma duc la o vulcanizare sa imi verific presiunea in pneuri, de la vreme, de la drum, presiune 2.5 pe toate, reduc la 2.2 pe toate, surpriza iar apare in bord avertizarea cu rosu. Ma duc repede la service, pune testerul pe masina, la fel, ii apare o eroare de comunicare. Verifica senzorii in parte, ei vedeau 1.7 si 1.8 presiune. Verifica presiunea cu un manometru digital, 2.0 bar, 2.05 bar. Aduce un manometru de umflat si ii baga pe o roata presiune 3.0 bar. Senzorii nimic, toti neschimbati presiune vazuta in diagnoza 1.7 bar, 1.8 bar. A incercat sa stearga eroarea, nu merge. Ce pot sa ii fac si de la ce ar putea sa fie problema? Va multumesc. Scuze pentru calitatea slaba a fotografiei.
     
  16. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    salutare!

    daca as vrea sa-mi montez senzorii de presiune pe masina din semnatura, nu a avut din fabrica, se poate? mai trebuiesc facute si alte modificari?

    daca am 2 randuri de jante (vara+iarna) la schimbarea acestora trebuie sa mut si senzorii de pe jantele de vara pe cele de iarna, sau sa cumpar 2 seturi de senzori?

    multumesc!
     
    Dan electric apreciază asta.
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se pot monta senzorii dar iti mai trebuie un modul de transmisie/comunicatie intre senzori si calculatorul masinii (ECU) ca sa fi avertizat in bord si in plus trebuie buton de TPMS care se monteaza in bord plus cablajul aferent care trebuie confectionat.
    Iti recomand sa cumperi 2 (doua) randuri de senzori pentru ambele seturi de roti pentru ca este dificil, costa multi bani si pierzi mult timp ca sa muti senzorii de pe un rand de roti pe altul adica vara-iarna.
    Sau, mai poti merge vara cu senzorii montati pe anvelopele de vara si cand schimbi rotile anulezi senzorii cu VCDS iar primavara cand iar schimbi rotile ii repui in functie tot cu VCDS-ul deoarece ei nu se pot anula altfel. Bafta.
     
  18. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    Multumesc pentru raspuns!

    Tinand cont de modificarile ce trebuiesc facute si de cat costa toata investitia cred ca nu se merita, cel putin din punctul meu de vedere, daca masina venea echipata, da, dar ca o investitie ulterioara nu prea cred ca se merita...
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu se merita. Eu am avut pe diferite masini, inclusiv Audi si i-am demontat/dezactivat. Este o intreaga bataie de cap cand se consuma bateria din senzori care nu se poate inlocui (sunt capsulati senzori cu o rasina epoxidica) plus ca nu totdeauna te avertizeaza la timp cand ai pana si/sau pierdere de presiune adica nu este 100 % precis ca si acuratete. Bafta.
     
  20. sayer

    sayer 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2014
    Locație:
    Ingolstadt
    Masina:
    Seat Exeo , 2.0 tdi type CAGA 143 ps , 2010
    Salut , as dori sa aflu cum pot sa dezactivez TPMS la un SEAT EXEO practic audi a4 b7 , am schimbat cauciucurile de vara cu cele de iarna si imi apare in bord eroarea , va multumesc.
     

Distribuie pagina asta