1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Senzori presiune roti - TPMS (Tyre Pressure Monitoring System) la A6 C7 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de WoerAudi, 17 Iul 2015.

  1. Florian Razvan Dumitriu 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2017
    Locație:
    United Kingdom / București - Romania
    Masina:
    Audi A6 2012 3.0 Quattro

    Bună ziua care ecu l-ați curățat? Al mașinii s-au al cutiei de viteze ms anticipat
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    ECU este unul singur si unic. :) Cutia automata nu are niciun ECU, are doar un TCM (Transmission Control Module) = calculator de cutie. Intrebarea ta ce legatura are cu acest topic ? Ai aceeasi problema ?
     
    Florian Razvan Dumitriu apreciază asta.
  3. Florian Razvan Dumitriu 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2017
    Locație:
    United Kingdom / București - Romania
    Masina:
    Audi A6 2012 3.0 Quattro


    Salut, mulți "mecanici" așa denumesc TCM==ECU, și da am aceeași problema (îmi apare în bord TPMS, ABS, AUTO HOLD) , doar când mi se urcă mai multe persoane pe bancheta din spate. Dispar doar când opresc mașina și iau contactul pentru câteva minute.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Problema ta nu are nici o legatura cu acest topic. TCM niciodata nu este egal cu ECU. Aia nu sunt mecanici ci niste maimute dresate.
    Inainte de a scrie pe forum, la electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.

    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
     
  5. Florian Razvan Dumitriu 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2017
    Locație:
    United Kingdom / București - Romania
    Masina:
    Audi A6 2012 3.0 Quattro
    Prima mea întrebare am adresat-o d-nei sau d-rei care a spus că a rezolvat problema curățând ECU. Mulți mecanici folosesc același termen de ECU la TCM cutiei. Și sincer, am fost la reprezentanța Audi și nu au știut exact ce să-i facă Au spus să las mașina la ei să verifice anumiți senzori. Mersi oricum.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Scrie aici in topic eroarea exacta legata de TMPS pentru ca altfel stam la "ghiceala" pana se face ziua. :) Cand ai si alte erori asociate nu au nici o legatura cu TMPS ci cu instalatia electrica (cabluri defecte/intrerupte, scurt "la masa", contacte imperfecte, etc.) Verifica sub bancheta, daca ai spus ca apar erorile astea dupa ce se aseaza mai multe persoane implict exista o greutate de apasare mai mare. Asta trebuia sa faca un specialist in electrica nu sa-ti spun eu asta aici pe forum. Lasa masina la reprezentanta daca nu ai unde sa te duci la un bun electrician.
     
  7. Florian Razvan Dumitriu 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2017
    Locație:
    United Kingdom / București - Romania
    Masina:
    Audi A6 2012 3.0 Quattro
    "Uneori e singura eroare care apare, alte ori provoaca in lant si alte erori: ESP/ASR system fail! Parking break system fail!
    Dupa oprirea motorului si repornire, nu mai apare nici o eroare. Am observat ca apare cu precadere atunci cand in masina sunt 4 persoane, deci bancheta din spate este ocupata. Ca si frecventa, imi apare aceasta eroare cam o data la 10 porniri și merg cu ea (sau cu ele, caci uneri vin in lant sicelelalte erori de care va vorbeam) pe bord până ajung la destinatia."

    Asta mi se întâmplă mie și crede-mă că nu a reușit nimeni să-i dea de cap. Sunt satul câți bani am cheltuit să rezolv problema asta. Nu sunt în România ca s-o las la reprezentantă, sunt în altă țară unde reprezentantele de aici sunt vai mama lor ca și mecanicii. Nu m-aș fi băgat în seamă pe acest forum dacă se putea face aici unde sunt acum dar unde am fost nu au știut ce să-i facă. Sfatul pe care mi l-ai dat tu e bun în România, acolo mai găsești mecanici.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Trebuie sa faci o scanare cu VCDS, erorile din bord sunt irelevante cateodata.
     
  9. Deac Iulia 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2018
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi a6 2.0 2012
    Buna ziua,
    Eu stiam de un singur ECU, cel situat undeva sub recipientul cu lichidul de parbriz, cu acela am avut probleme. Eu la acela am umblat (bine, nu eu).
     
    Florian Razvan Dumitriu apreciază asta.
  10. Florian Razvan Dumitriu 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2017
    Locație:
    United Kingdom / București - Romania
    Masina:
    Audi A6 2012 3.0 Quattro
    Mulțumesc frumos pentru răspuns. Să înțeleg că, după ce s-au curățat contactele de la ECU nu au mai apărut acei martori in bord ? O zi bună.
     
  11. zuxy 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 Avant 3.0 TDI (CVUA 235 kW) 2016
    Salutare,

    Stie cineva daca pot coda, pe un C7 din 2016, activarea afisarii presiunii in roti (masina are TPMS dar e varianta pe senzorul ABS)

    Merci mult.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu poti. Pentru ce vrei tu iti trebuie senzori de presiune montati in jante si mai departe toata instalatia (cablaj, traductor semnal de la senzori, codari si asa mai departe).
     
  13. zuxy 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 Avant 3.0 TDI (CVUA 235 kW) 2016
    Asta ma interesa, daca e nevoie si de alt hardware in afara de senzori.

    Merci.
     
  14. zuxy 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 Avant 3.0 TDI (CVUA 235 kW) 2016

Distribuie pagina asta