1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Senzorul G71 din centrala motorului A4 B5 eroare si remediere

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de blajandutu, 23 Dec 2010.

  1. mug 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Rm Valcea
    Masina:
    B5, AFN, 1.9TDI ,1997,quattro
    Aceeasi problema o am si eu, dar mie nu-mi da erori pe tester.am curatat paletele de la turbo, am reglat tija.uneori merge, alteori nu
     
  2. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    La B4 din 1993 1z senzorul de presiune se afla pe tubulatura intercoolerului situat cu capul in jos,era foarte usor de scos si curatat.eu inca nu am facut log in mers parca mi si groaza ,probabil o sa am si eu ceva surprize
     
    Ultima editare: 26 Dec 2010
  3. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Florine, vezi ca la B5 pana in 1997, inclusiv, acel senzor este de temperatura nu de presiune.
     
  4. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    Aha,am inteles,eu ziceam cum era la B4,B5-ul meu e din 98' e ca al tau..la asta unde e pozitionat senzorul de presiune?
     
  5. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Pe tubulatura, senzorul e in partea de sus cam vis-a vis de tuluba de la pompa de frana. Nu ai cum sa il ratezi, se vede si e prins cu 2 suruburi.
     
  6. razvy993 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2011
    Locație:
    gherla
    Masina:
    audi a4,19tdi.1997
    buna..la un Audi A4, 97, 1.9 TDI imi apar erorile 00519 si 00575, motorul trage greu si imi fisureaza furtunul ala mic care iasa din EGR. nu stiu ce sa mai fac, nimeni nu-mi da o solutie pt problema. ma poate ajuta careva? cineva mi-a zis sa-mi scot catalizatorul. oare rezolv problema, sau o stric mai tare?:D
     
  7. TM77AVI 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Golf , AJM, 2000
    Furtunul ala mic este de vacuum si nu prea are cum sa se fisureze decat daca este vechi. Probabil tu l-ai taiat unde era fisurat si l-ai bagat din nou. Rezolvarea la tine este sa schimbi toate furtunele de vacuum si sa vezi dupa aceea ce se intampla. (nu are legatura cu catalizatorul)
     
  8. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Nu stiu ce e 519 dar 575 spune ca turbina ta are o problema.
    Erori se pun pe topicul ERORI VAG-COM altfel aici suntem offtopic.
    Nu mai pune doar codul de eroare pune si textul, ca de exemplu 575 are 3 tipuri de erori, diferite intre ele.
    Daca faci o scanare si un log in mers o sa stii si ce are. Altfel o sa incepi sa scoti piese de la din de dupa motor in incercarea de a o face sa mearga bine. A, si poti sa dai si omului o cafea ca tot ti-a dat un sfat ca sa usurezi masina (scotand catalizatorul) dar si un pumn in cap sa invete sa dea diagnostice pentru rezolvarea problemei. Si am o vaga presimtire ca parerea nu este una neavizata cum ar fi a mea de exemplu, ci omul chiar este mecanic si se presupune ca are experienta - in a incasa bani.
     
  9. Vlad_ms 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2010
    Locație:
    Mures
    Masina:
    A4, 1,9 tdi, 1996
    Am si eu aceasi problema si dupa ce am fost la tester mi-au zis baieti ca numai daca schimb calculatorul masini se rezolva. asta se intampla acum vreo 2 saptamani. dupa cateva zile am facut un drum mai lung, cam 250 km si am observat ca nu mai intrerupe turbina. acuma nu stiu ce sa zic daca sia revenit senzoru sau ce se intampla, dar o sa merg iarasi la tester sa vad daca mai apare eroarea.
     
  10. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Nu te mai duce acolo ca baietii aia evident nu se pricep. Eventual mergi si spune-le sa isi schimbe domeniul de activitate in cofetari. Auzi la ei... sa schimbi calculatorul... zahar vanilat nu ti-au zis ca trebuie pus deasupra turbinei? :huh:

    Fa LOG in mers ca e mai important si apoi scaneaza masina. Si nu in ultimul rand, cere mai multe pareri. De aici se vede cel mai bine cum sta treaba.
     
  11. Vlad_ms 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2010
    Locație:
    Mures
    Masina:
    A4, 1,9 tdi, 1996
    Am uitat sa precizez ca am facut LOG si in mers si eroarea "senzor presiune galerie admisie" nu dispare. mecanicii mi-au zis ca senzoru e in calculatoru masini si nu se poate schimba individual. Motive sa minta nu cred ca au pentru ca i-mi sunt prieteni si de cand am masina numai la ei umblu si experienta in domeniu au destula. Am postat aici in speranta sa gasesc o solutie concreta, dar vad ca nimeni care are problema asta nu a reusit sa o rezolve...
     
  12. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Vlad, gandeste logic... cum sa schimbi calculatorul motorului (ECU) pentru un senzor care doar se odihneste acolo? Logic e sa schimbi senzorul individual, nu calculatorul cu totul. Daca vrei parerea mea, eu zic ca nici senzorul nu are nimic ci doar tija actuatorului iti agata respectiv ai multe depuneri pe galeria de admisie. Pana nu verifici astea 2 aspecte eu iti recomand sa lasi in pace atat senzorul de presiune cat si ECU.
    Apropo, mergi la reprezentanta sau la un magazin de piese auto si intreaba cat costa un ECU nou si spune-mi daca te mai iei dupa mecanicii tai. Ca deh, unul second e posibil sa aibe acelasi senzor stricat, nu?
     
  13. carst_razvan 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2008
    Locație:
    radauti
    Masina:
    audi a4 1.9 tdi
    Am si eu o problema la b5 1997 afn 110cp.

    Am adaugat in motorina Liqui Moly - made in germany (solutie ce curata tot - desfunda injectoare, curata turbina). Dupa ce am terminat rezervorul efectele au inceput sa apara - nu mai simt turbina cand demarez, motor 90*C si iau destul de des limp mode in treapta a 4-a.

    S-o fi infundat ceva? Senzori murdari?
     
  14. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Ghici ciuperca ce-i...
    Scaneaz-o si eventual fa un LOG in mers respectiv vezi ce valori ai pe injectoare la relanti cu motorul cald.
    Si inca ceva, problema ta are vreo legatura cu topicul acesta sau pur si simplu ai postat aici?
     
  15. Vlad_ms 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2010
    Locație:
    Mures
    Masina:
    A4, 1,9 tdi, 1996
    Am curatat EGR-ul si turbina, furtunele le-am verificat, maine o sa ma uit si la galerie. Sper sa ai dreptate si sa fie asta de bai. Apropo de senzorul acela, am mai intrebat vreo 2-3 mecanici si mi-au zis ca la modelul meu nu se poate schimba senzorul pentru ca e lipit sau pus cumva acolo si nu se poate lua jos. revin cu noutati peste 2 zile.
     
  16. leo_80 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2011
    Locație:
    TIMISOARA
    Masina:
    AUDI A4 2.0 TDI 150CP 2015
    Salut, ma poate ajuta si pe mine cineva cu urmatoarele mesaje de eroare:

    Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.lbl
    Control Module Part Number: 8E0 907 401
    Component and/or Version: 2.5L V6 TDI 0000SG 0004
    Software Coding: 02012
    Work Shop Code: WSC 10194
    Additional Info: WAUZZZ8E82A095094 AUZ6Z0A0232856
    Additional Info: 00006059 130 106JC150_1.V79816347390
    VCID: E2CF2EBB468F
    2 Faults Found:

    00575 - Intake Manifold Pressure
    08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
    00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
    27-10 - Implausible Signal - Intermittent

    Readiness: N/A

    Multumesc.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -

Distribuie pagina asta