1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Service auto - preturi mici - Incarcare instalatia de AC cu freon - Geometrie 3D - Schimb anvelope

Discuție în 'Servicii din domeniul auto' creată de dudu1307, 21 Feb 2012.

  1. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Bratele de directie pe fata (toate). Fa-mi o oferta in privat. Ma intereseaza si manopera si piesele.
     
  2. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Salutare. Pentru un schimb ulei la compresor AC aferent masinii din semnatura. Prefer ulei oem pentru el. Sau daca propui ceva mai bun daca e cazul, oricum PAG. Multumesc.
     
  3. dudu1307

    dudu1307 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a6 2.0tdi 125kw 2010
    te rog
    o serie
     
  4. alexandru.stoian 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B7, 2.0 TDI, 140CP, 2005
    Salutare colegi.

    Dupa ce mi-a reparat Alin (dudu1307), masina(care nu se poate misca de 2 luni), am decis sa va povestesc teapa mea de 2700 de euro, cu scopul de a va informa mai bine inainte de a merge la el…

    Acesta este un review lung. Daca doriti sa mergeti la Alin(Dudu1307), va recomand sa il cititi.

    In Septembrie 2017 mi-am cumparat un A4 B7 2.0 TDI multitronic si, in urma review-urilor pozitive pe care le avea pe forum, am decis sa o duc in service la Alin (dudu1307), in prima faza sa o urce pe rampa si sa ii faca niste verificari, iar in urma discutiei cu el referitoare la preturi, piese si interventii asupra masinii, am lasat-o la el pentru reparatii si schimburi si remedierea unor zgomote ce se auzeau de la motor.

    Daca vrei sa iti strici masina, platesti 2700 euro si te rezolva Alin (dudu1307), colegul nostru de pe forum!
    Multumesc Alin!!!


    Incep cu cea mai mare problema - Cutia de viteze - un multitronic 7+1 fara probleme:
    Cand am ajuns la Alin, vazand ca este masina este automata, mi-a spus ca el nu admite sa nu schimbam uleiul de la cutie, spunand ca are el un aparat bun(pe care nici cei de la reprezentanta nu il au) si ca imi schimba uleiul in 15 minute, costul operatiei fiind de 2000 lei (ulei ORIGINAL si manopera). Altfel, se va strica cutia. Am acceptat si am stabilit ca uleiul sa fie original, altfel nu sunt de acord sa il schimbe. Dupa ce am luat masina, cu 8 litri de ulei “original” in cutie, au inceput problemele la cutie. In prima faza, la rece, se auzeau zgomote la cutie in masina si se infrana foarte rau. L-am sunat sa il intreb de ce face asa si ce ulei a pus. Mi-a spus ca e normal sa faca asa (ca asa e la AUDI – repet, masina mea schimba perfect, nu facea niciun zgomot cand am cumparat-o si ca uleiul pus de el este Ravenol). Fiind in lucru cu locatia noua pentru service, mi-a sugerat sa astept sa isi monteze rampa si apoi ma suna el sa verifice masina. Bineinteles ca nu m-a sunat…am vazut eu pe fb ca el lucra de ceva timp deja.. Am fost la el sa discut despre situatia asta, i-am spus ca am platit ulei original si el a pus Ravenol si ca vreau ulei original in cutie, in speranta ca asta avea sa rezolve problema pe care o aveam. Am stat langa el la al doilea schimb de ulei, care a terminat complet cutia: vibratii in toata masina stand pe loc, smuncituri in mers, infranare si dupa ce am ajuns cu ea acasa nu a mai mers deloc. Mi-a spus ca problema nu e cum a umblat el la cutie sau ce ulei a pus, ci e nu stiu ce bucsa de la convertizor si ca asta e “buba” lor si ca ma ajuta el sa cumpar unul si sa il schimb. Doar ca mecanicul Alin nu stie ca modelul meu de cutie NU ARE CONVERTIZOR. Acum nu vrea sa imi plateasca reparatia la cutie(~6000 lei cutie SH, ulei si manopera). Ce sa zic….2000 lei ca sa iti strici cutia. Multumesc Alin !!!


    Distributie si revizie:
    Costurile pentru distributie si revizie sunt ceva mai mari ca la reprezentanta, dar Alin lucreaza foarte bine, conform review-urilor 100% pozitive de pe forum. Apropo, sa verificati uleiul dupa revizie ca va pune mai putin. La scurt timp dupa ce am luat-o de la el, am constat ca aveam ulei sub minim si am fost repede sa mai cumpar 1L de fuchs, de la el.
    Distributia a fost facuta, iar Alin, cum este un mecanic bun, a reglat avansul -5, fara sa imi spuna nimic despre asta. A descoperit un coleg de pe forum cu tester(Liviu).


    Zgomotul de lant:
    Era singurul zgomot care se auzea la motor cand am dus masina la el, fiind principala reparatie pe care voiam sa o fac.Mi-a spus ca poate proveni sigur din doua surse: tacheti sau un tub mic din baia de ulei care unge arborele cotit. A zis ca se uita si ma anunta sa imi spuna ce problema e si cat costa, ca sa ii dau sau nu ok-ul pe reparatie. M-a sunat abia dupa ce mi-a schimbat tachetii “stricati”, costul a fost de aproape 1500 lei. Zgomotul s-a mentinut in continuare, dar macar a incasat banii pentru tacheti si acum stie ca problema nu e de acolo. Nu am primit poze cu tachetii si nici piesele vechi – sau poate ca nu i-a schimbat??? Bani dati degeaba. Multumesc Alin !!!


    Suspensia fata:
    Dupa ce a verificat bratele, a constatat ca zgomotul si vibratia de pe partea soferului provine de la bratele superioare din stanga. Mi-a spus ca trebuie schimbate stanga/dreapta, chiar daca cele din dreapta par ok. Am stabilit sa puna Lemforder , iar costul pentru cele 4 brate superioare avea sa fie cam 1000 lei (in realitate au fost mai scumpe si mi-a montat Meyle – am aflat tot de la colegul Liviu…am platit o marca si mi-a pus altceva, zicand in prima faza ca Meyle sunt proaste si ca imi recomanda Lemforder). Mai mult, zgomotul a aparut si pe pe partea dreapta, imediat dupa reparatie, unde nu erau probleme, iar vibratiile/socurile la trecerea prin gropi/linii de tramvai sunt acum in toata partea din fata a masinii – manopera si piese platite ca sa imi strice suspensia. Multumesc Alin !!!


    Axul pompei de ulei:
    Citisem si pe forum ca aceaste motoare au probleme la pompa de ulei si l-am intrebat daca nu cumva zgomotul de lant poate proveni de la lantul pompei de ulei. A spus ca nu are cum, deoarece pompa mea este cu pinioane su nu exista pompe cu lant la B7. Mi-a recomandat insa schimbarea axului pompei, ca are joc si poate crapa oricand. Ulterior, cineva de pe forum mi-a spus ca schimbarea axului nu rezolva problema, pompa necesitand rectificare. – manopera si piese platite degeaba. Multumesc Alin !!!


    Compresor AC:
    Dupa ce am luat prima data masina de la el, m-a intreabat daca imi merge clima. Am zis da, stiind ca atunci cand am venit cu ea in Bucuresti, la 40 grade afara, era un frig in masina de inghetai. Pornesc aerul, si nu functiona. Pe rece dadea cald.Am dus-o la el la garaj, a verificat-o si imi spune ca nu am DELOC freon in instalatie si ca el sigur nu a umblat acolo. Zic ok, poate s-a evaporat. In cateva zile, incepe rola de la compresor sa faca galagie (rontaitul acela specific). Il sun, imi spune ca e operatiune simpla si usoara, ca ma costa undeva la maxim 600 de lei cu manopera si apoi, decid sa las masina la el sa il repare si ma suna ca trebuie schimbat tot compresorul, ca nu are ce sa ii mai faca si ca ma costa 2000 de lei. Avand in vedere ca abia ce luasem masina de la reparat de la el si nu apucasem sa descopar toate problemele reparatiei facute de el, am avut incredere in el si i-am dat banii…ca sa aflu ca putea fi remediata problema compresorului, si nu era necesara inlocuirea lui. Poate fi totusi o coincidenta. Bani platiti ca sa imi schimbe compresorul “defect”. Multumesc Alin !!!


    Turbina:
    Dupa ce a schimbat a doua oara uleiul la cutie, a luat-o in teste, pentru ca se infrana foarte tare si a spus ca trebuie circulat putin uleiul nou in cutie. I-a dat blana de am crezut ca zboara pistoanele. Mi-a spus “daca o stric cat merg cu ea, o platesc”. Acum turbina suiera la 1500 rpm, in conditiile in care inainte nu avea nici cel mai mic zgomot. Dar, poate fi totusi o coincidenta. Pe langa cutie, mai reconditionez si turbina. Pe langa asta, in urma unei verificari ulterioare la tester, aveam eroare la motor ca sarise lantul la cutie fix cand a mers Alin cu masina (am dovada). Multumesc Alin !!!


    Review-uri 100% pozitive:
    Dupa o analiza atenta a review-urilor si dupa timpul pierdut pe la el prin curte, inteleg de ce primeste doar laude.

    La inceput este foarte amabil, pare ca iti da sfaturi si iti spune ce trebuie sa schimbi urgent la masina si ce ar urma sa pice in viitorul apropiat. Te face sa ai incredere in el, pentru ca vezi review-urile pozitive si stie cum sa iti vorbeasca. Dupa ce te convinge sa faci reparatia la el, iti spune ca e foarte aglomerat si te convinge sa lasi masina la el doua-trei zile pana ti-o repara, aratandu-ti curtea plina de masini. Apoi, dupa ce masina este gata, te roaga sa ii lasi un review pe loc(logic, pana verifici atent masina si de fata cu el, lasi o recomandare cu laude: e un om ok, te sfatuieste, iti spune ce probleme mai ai la masina).

    La scurt timp constati ca faci o reparatie si apare altceva care nu mai functioneaza(dar ti-a spus deja ca o sa ai probleme cu piesa respectiva cand ai plecat ultima data de la el cu masina “reparata” sau apar probleme despre care nu banuiai – vezi exemplul meu cu compresorul de AC). Am vazut revenind un tip cu un Audi de GL, cam posomorat. I-a facut distributia si a doua zi a constatat omul ca nu mai mergea cutia bine – tot automata (poate esti pe aici sa ne povestesti).Si omul nu intelegea de ce s-a stricat dintr-o data, iar Alin i-a zis ca el, schimband distributia, nu a avut treaba cu cutia. Sau faci revizia si cade compresorul AC…. sau schimbi uleiul la cutie si cade cutia (dar la mine au fost doar simple coincidente nevinovate).


    Costuri:
    Nu pot spune in acest moment care au fost costurile detaliate. In prima faza Alin mi-a spus ca reparatia (fara compresor AC, care mergea atunci) ma costa intre 5000 si 7000 lei, cand am ajuns la el mi-a spus 9.500 lei. Diferenta nu a justificat-o pana acum cu sume clare .
    In cazul meu, fiecare operatie are un cost echivalent cu cel de la reprezentanta sau chiar mai mare: schimbul de ulei la cutie, la Alin este 2000 lei si iti strica cutia, iar la Porsche Bucuresti este 1800 lei.


    Garantie si Facturi:
    Cand am fost sa iau masina dupa prima reparatie, mi-a spus ca nu imi poate da facturile pe loc, ca e in mutare cu service-ul si ca nu le poate emite pe PF si ca mi le da, nu e problema, cand se muta. Din septembrie 2017 imi tot spune asta.Nu le-am primit nici acum! . Si nu sunt singurul (Marius C. – ti-a dat facturile si garantia din septembrie cand m-ai intrebat daca eu le am?).


    Aaaa…. si a uitat sa imi dea piesele vechi inapoi(in afara de compresor). Dar a zis ca mi le da el….si mi-a dat niste piese dintr-un morman de vechituri. Nici pe astea nu le-am mai recuperat, ca sa fiu sigur ca, intr-adevar, mi le-a schimbat pe bune.

    Si mi-au disparut grilele de la proiectoare. Nici stropitorile de far nu mai functioneaza. Aveam o curea de accesorii noua la el si role, dar au disparut si acelea. Pe langa astea, a uitat radioul pornit dupa a doua reparatie (cea cu compresorul de AC) si am fost nevoit sa schimb bateria inainte de termen (era descarcata aproape complet, abia a pornit masina).


    Alin, spune-ne daca cele de mai sus sunt adevarate?
    Le recomanzi si altor persoane sa vina la tine sa le “repari” masinile si sa le gasesti acele “defecte” de avut in vedere?

    Scopul postarii mele este de a va face sa vedeti si latura asta a lui Alin, despre care nu spune nimeni nimic pe forum… eu am vorbit cu diverse persoane si am aflat ca nu sunt singura persoana nemultumita/tepuita de lucrarile lui… Imi este clar, Alin, ca m-ai pacalit intentionat, ca ti-am dat 2.700 de euro ca sa imi strici masina, nu sa mi-o repari si am vrut sa lamuresc situatia asta cu tine. Pentru ca nu ai vrut, ti-am spus ca voi face tot ce tine de mine sa nu mai pateasca si altii ca mine, prin urmare am inceput demersurile in a te reclama la toate institutiile avizate.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu consider proprietarii masinilor mereu vinovati pentru 2 lucruri :
    1. Nu insista sa li se inapoieze piesele inlocuite (eu unde ma duc le zic clar si ma asigur ca au inteles : ce se inlocuieste pe masina se depoziteaza in portbagajul meu, nu in atelier, nu in containere care vezi doamne "tocmai ce le-au ridicat cei de la reciclari", nu in curtea service-ului unde "au disparut ca prin minune".). Sunt trecut si eu prin asa ceva.
    2. Pleaca din service fara factura la mana (nu exista sa platesti un serviciu intr-un service autorizat si sa nu ti se emita factura si bon, deja lucrul asta incalca cateva legi destul de clare. Nu am venit sa fac revizia sau sa repar masina in garajul lui X, am venit intr-un service autorizat unde am pretentia sa mi se ofere factura, bon si garantie pe lucrarea efectuata.)

    Stalp de beton eram la poarta service-ului pana cand aceste 2 lucruri se materializau.
     
    kojak13 și vladliviu85 apreciază asta.
  6. alexandru.stoian 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B7, 2.0 TDI, 140CP, 2005
    Buna,

    Referitor la piese, am discutat inca de la inceput sa mi le pastreze si sa mi le dea la final. Scuza lui a fost ca are prea multe piese in atelier si nu mai stie care sunt, dar ca le-a schimbat sigur. Mi-a trimis doar cateva poze in timpul reparatiei, dar nu se intelegea clar ce e schimbat si cu ce.
    Referitor la factura, i-am spus, tot de la inceput, ca o sa am nevoie de ea, alaturi de certificatul de garantie si a gasit scuza ca nu o poate emite inca, sa mai astept putin, ca nu ii merge casa de marcat si trebuie sa se mute in noua locatie de service. In tot timpul asta, de fiecare data cand am vb cu el i-am spus sa imi dea facturile si mereu a gasit scuze. Referitor la faptul ca nu e autorizat RAR, decizia de a merge la el s-a bazat STRICT pe recomandarile de pe acest forum, toate review-uri pozitive si am crezut ca stie ce face! E drept ca nu m-am interesat in acel moment daca service-ul lui e autorizat, avand in vedere ca mi-a spus ca locatia in care lucra atunci e provizorie, inchiriata, toate verificarile despre el/firma le-am facut dupa...
     
    Hilfiger și vladliviu85 apreciază asta.
  7. dudu1307

    dudu1307 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a6 2.0tdi 125kw 2010
    Imi fac treaba foarte bine si raspund pentru ceea ce fac,dar cu siguranta nu pot multumi pe toata lumea.
    I am prezentat colegului tot ce ar trebui facut la masina in luna august a fost de acord,a primit poze cu fiecare operatiune facuta.
    A revenit in ianuarie sa mi spuna ca nu i merge cutia de la ulei pe care i l am schimbat pe cheltuiala mea si s a dovedit ca problema nu era de la ulei.
    A primit facturi asa cum am cazut de acord dar cu care nu s a inregistrat pe firma socrului lui care nu are legatura cu masina.
    A venit in luna februarie sa mi ceara 8000 ron inapoi pt cutie.
    I am spus ca nu sunt de acord cu asa ceva si sa faca ceea ce crede de cuviinta fiindca fiecare raspunde pentru faptele lui inclusiv eu daca am gresit.
    Multumesc tuturor care au venit la mine care au avut incredere in ceea ce am facut si indiferent ce se va intampla voi face acest lucru in continuare cu aceeasi pasine.
    Multumesc deasemenea si celor care ma critica fiindca eu consider ca am de invatat din toate cate ceva .
     
  8. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Am fost la Alin pe 27 decembrie 2017 cu masina prietenei: un vw polo 1.4 tdi. Era un furtun spart de la lichidul de racire. M-am dus, s-a constat (de fapt s-a confirmat, pt ca eu le-am indicat furtunul buclucas) problema, masina era deja pe elevator si decidem sa dea comanda de acel furtun (pe original!) si sa-l montam. Bun, fiind f frig, iar soba nu functiona, imi spune sa stam in biroul lui pana vine piesa. Imi spune ca am nevoie si de antigel si apa distilata (oarecum normal, ma asteptam ca in momentul inlocuirii furtunului care era fisurat sa necesite si lichide). Dar 3l de antigel si 3l de apa ??? S-a golit tot sistemul ???Ok, nu zic nimic. Dar un antigel no name la pret mai mare decat Hepu ??? La fel, am zis ok..asta sa fie toata pierderea mea. Stau pe net ca sa treaca timpul, si dupa aprox 2-3 h si imi spune ca masina e gata.
    Acum aprox 3 saptamani (cand a fost ultima ninisoare) am observat ca din nou pierd antigel. Vreau sa mentionez ca masina de anul trecut pana in prezent nu a facut 1000 km! Fiind plecati a stat parcata. Ma uit si depistez acelasi furtun :(. Credeam ca sunt ghinionist si furtunul care trebuia sa fie original a avut defect din fabrica. Dar NU! Nici macar nu era furtun AM! Ce sa vezi: era un furtun vechi "confectionat". Cu alte cuvinte au pus ei o bucata de furtun vechi, bineinteles care nu avea forma celui original (si avea si coturile fortate) iar capetele se vedeau ca erau taiate cu cater-ul dintr-un furtun probabil mai lung.
    Total cost: 500 ron (asa rotund si pt ca erau sarbatorile de iarna) fara niciun bon, factura ..etc (strict vina mea, de aceea nici n-am incercat sa-l sun sa-i cer explicatii pt ca in mod sigur se gaseau scuze). Pt credibilitate, daca se doreste, va pot arata poze pt a se vedea ca nu bat campii.

    La aceeasi masina am fost pt o evaluare (prin august 2014), sa vad la ce piese de schimb ar tb sa ma astept pe viitor. Ma credeti ca am primit o lista mai mare decat cea pe care ar putea sa o scrie un copil de 7 ani lui Mos Craciun cu ce isi doreste sub brad ? Apoi m-am dus la alt mecanic (Cristi il cunoaste) si mi-a zis doar bucse bara stabilizatoare si protectiile de praf pe spate.
    Am mai fost si cu instalatia de AC la acelasi Polo, la care s-au facut niste 'lipituri' la istalatie de te doare capul! Verificare si incarcare cu freon care a tinut fix 3 saptamani. N-are rost sa mai povestesc ca am fost tot cu instalatia de AC si cu un golf 4: incarcare freon, verificare instalatie..etc si am fost taxat pt nimic.
    Concluzia e ca acum Alin fiind mai mult patron decat mecanic, calitatea a scazut fff mult! El doar le da anumite instructiuni baietilor!

    Eu zic ca aici e problema: Nu mai e aceeasi pasiune! De aici si problemele. Avand in vedere ca te-ai extins, ai devenit sef, nu-ti mai arde sa faci tu totul si mai sunt si altii care isi baga mainile. Pacat ca se intampla asa ceva, si mai rau e ca se intampla cu colegii de pe forum. Ma asteptam ca aici, intre noi, caliatatea sa fie mai mare.
     
  9. alexandru.stoian 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B7, 2.0 TDI, 140CP, 2005
    Scuze, nu ma pot abtine. Dupa cum se observa, nu am lasat comentarii “doar ca sa fie”, insa nu pot trece peste faptul ca raspunsul oferit de Alin este incomplet si doar partial real.

    Consider ca ceilalti membri ai forumului, atat vechi, cat si noi, au dreptul sa afle informatii ca sa poata lua cea mai buna decizie.

    Referitor la ceea ce ai scris, Alin, doresc sa mentionez urmatoarele:

    - asa cum am spus mai sus, mi-ai prezentat in septembrie, nu august, cum spui tu, ceea ce ar trebui facut la masina si mi-ai prezentat si un cost de 5000-7000 lei in care te incadrezi, cu care am fost de acord. Doar ca, plata finala catre tine a fost de peste 9000 lei, in conditiile in care a ramas sa ma suni daca apar costuri suplimentare pentru a le discuta. Dar nu ai sunat, mi-ai reparat masina si cand am venit sa o iau mi-ai spus cat costa. Bazandu-ma pe faptul ca stii ce faci si ca ai reparat-o bine, am fost de acord cu costurile. Sa ne intelegem, eu nu contest costurile reparatiilor, doar ca am discutat despre niste piese care nu au fost montate conform discutiilor si despre faptul ca ma asteptam ca, la banii pe care ti i-am dat, masina sa fie reparata temeinic, nu sa apara probleme la ea;


    - am primit cateva poze de la tine, dar nu poze cu toate operatiile. In poze sunt prezentate doar cateva piesele noi, puse langa masina, nu si montate. Intradevar, mi-ai trimis si un filmulet cu schimbul de ulei, dar era in momentul in care deja se facea schimbul. Nu mi-ai aratat in filmare ce ulei ai pus, vreun bidon sau ceva. Puteai pune si ulei de gatit acolo, atat de relevant e filmuletul trimis de tine;


    - referitor la cutie, am discutat ca ma costa 2000 lei schimbul de ulei si ca pui ulei original. Daca erai un mecanic ok, stiai ca la o masina fara istoric la cutie nu e ok sa te apuci sa schimbi uleiul, ca pot aparea probleme.Dar te-am crezut pe cuvand cand ai insistat sa facem asta… dar ti-am precizat de la inceput ca nu vreau altceva decat ulei ORIGINAL! Nu ai pus ulei original ci Ravenol. La cateva zile te-am sunat si te-am intrebat de ce nu merge masina bine: smucituri la cutie, infranari si zgomote. Mi-ai spus ca e normal sa faca acele zgomote dupa ce se schimba uleiul. Sa o mai las cateva minute sa se incalzeasca. A doua oara am venit la tine, pana sa te muti in noua locatie si m-ai rugat sa astept pana te muti si te ocupi atunci de ea, ca nu o poti urca pe rampa o verifici. Nu ai sunat din octombrie pana in ianuarie. Am revenit in ianuarie, dupa ce am vazut pe facebook poze cu noua locatie si cu masini la reparat de peste o luna;


    -am primit facturi de la tine(atasate mai jos). Ti-am cerut de la inceput facturi si garantie si mi-ai spus ca nu e nici o problema. Cand am venit dupa ele ai gasit scuzele: nu merge casa de marcat; daca vrei, da-mi datele unei firme si iti fac facturile pe firma(ti-am dat datele si ti-am si spus ca NU le voi inregistra. Acum vii si spui ca de ce nu le-am inregistrat?); nu am net; nu merge softul, etc. Facturile nu sunt cele reale: ai facturat chit ambreiaj pentru o masina cu cutie automata.Cand ti-am spus ca eu nu am ce face cu facturile astea, ca nu releva ce am reparat la tine si ca oricum nu le inregistrez si pe astept pe alea bune, pe numele meu, mi-ai spus ca ai avut si tu nevoie sa te scazi cu niste piese de pe stoc si cand te muti in noua locuatie imi dai facturile conform reparatiilor efectuate, asa cum trebuie. M-am tinut de tine luni de zile sa faci asta, nu ai facut-o.


    -zici ca ai schimbat uleiul la cutie pe cheltuiala ta. Pai hai sa vedem: noi ne-am inteles la inceput sa imi pui ulei original si cu tot cu manopera, asta ma costa 2.000 de lei. Am acceptat, ai facut schimbul cu Ravenol, cutia a inceput sa faca urat, te-am sunat, mi-ai spus ca e ok, te-am sunat iar ca ti-am zis ca imi face din ce in ce mai naspa…pana am venit la tine si ti-am spus sa imi schimbi uleiul, ca nu e ok si m-ai pacalit. Corect, al doilea schimb de ulei nu l-am platit, dar eu l-am platit pe primul, adica ulei original si nu mi-ai pus ce trebuia. E normal sa platesti tu al doilea schimb din moment ce am platit ceva initial si nu am primit. Si daca stiai ca nu am dreptate, nu ai fi acceptat sa il schimbi din banii tai, asa ca nu te mai victimiza cu faptul ca ai dat niste bani in plus, cand eu sunt cel tepuit.


    - Dupa al doilea schimb de ulei, dupa ce am ajuns acasa si nu mi-am mai putut misca masina si am descoperit toate problemele privind reparatiile, am venit la tine in februarie sa discutam amiabil si sa ne intelegem. M-ai intrebat cat vreu sa imi dai si ti-am spus “in jur de 8000 lei. Discutam si impartim costurile”. Eu ti-am adus masina in stare de functionare si tu mi-ai dat-o inapoi nefunctionala. Cutia functiona ok, dupa ce ai umblat la ea nu mai merge. Nici nu ma intereseaza daca e de vina uleiul sau altceva ce ai facut acolo. Important e ca ti-am dat un lucru mergand ok si s-a stricat. Atata timp cat doar tu ai umblat acolo, e normal sa iti asumi! Acei 8000 reprezentau cam 70% din reparatiile pe care urmeza sa le fac (cutie, turbina, tachetii care nu cred ca au fost schimbati si oricum nu au remediat zgomotul de la motor pentru care venisem in prima faza la tine, reglarea distributiei, lipsa capacelor de proiectoare, setul de accesorii pe care l-ai “pierdut”, spalatoarele de far care nu mai functioneaza si o parte din costul bratelor, calculand proportional cu costurile cerute de tine pentru a-mi repara masina), iar restul de 30% il pun eu. Ai zis ca nu imi dai nimic. Si ti-am spus clar ca o sa ma ocup sa te reclam la toate institutiile avizate si crede-ma ca am ce scrie in plangeri.


    Nu incerca sa pari ceea ce nu esti, pentru ca prin mesajul tau de mai sus, asta vrei sa lasi impresia… A fost clar greseala mea ca am avut incrdere in tine ca te pricepi, mi-am asumat costurile pentru reparatii, dar nu mi-am asumat teapa pe care mi-ai dat-o! Pe asta o sa ti-o asumi tu! Masina mea trebuia sa fie reparata impecabil la banii pe care ti i-am dat! Dar nu e functionala!!
     
  10. dudu1307

    dudu1307 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a6 2.0tdi 125kw 2010
    Multumesc frumos inca o data pentru aceste recenzii
    Daca si numai daca am gresit ceva la aceste masini voi raspunde si imi voi asuma
    Daca nu am reusit sa ne intelegem amiabil inseamna ca avem puncte de vedere diferite si dreptatea trebuie cautata in alta parte .
    Cunosc Audi-ul domnului Alexandru, imi asum tot ce am facut la el, imi asum tot ce am pus la dispozitia proprietarului (poze, filmulete, facturi) mi-am asumat si riscul de a lucra cu el stiind ca este o persona care a mai facut reclamati si alte service-uri, mi-am asumat si riscul de a lucra pe masina stiind ca motorul si cutia provin de pe alte masini asa cum dumnealui mi-a comunicat si in concluzie voi raspunde pentru tot ce am facut bine sau rau pe aceasta masina dar numai si numai pe cale legala daca amiabil nu s-a putut.
    Ca masina dumneavoastra nu functioneaza in acest moment din cauza cutiei nu inseamna ca eu am facut totul prost si ca v am pacalit, eu nu am umblat fizc in cutie, eu am schimbat uleiul de 2 ori si de fiecare data cu ulei original.
    Ca am dat teapa sau nu se va constata ulterior.
    Pentru colegul cu polo imi pare rau ca ai parerea asta despre mine dar imi staruie o intrebare in minte de ce ai revenit in 2017 daca in 2014 ai fost nemultumit de constatarea mea.
    Patron sau nu, mecanic sau nu, incerc sa mi fac treaba cat mai bine astfel incat toti clienti mei sa fie multumiti.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Bun si cu asta incheiem polemica si/sau alte discutii despre acest subiect in acest topic. Fara alte comentarii
     
  12. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Singurul motiv a fost ca esti f aproape de unde locuiesc, si pierzand antigel nu m-am incumetat sa ma duc cu ea pana in partea opusa a orasului.
    Nu vreau sa o iei ca pe un atac la persoana tot ce am afirmat in post ul initial. Foarte bine, acelasi lucru se putea intampla daca luam furtun nou, OEM. Norocul meu e ca pagubele nu se pot compara cu ale colegului: cutie, turbina..etc.
    Mesajul pe care voiam sa-l transmit era despre calitatea serviciilor. Mai multe persoane au zis ca esti mecanic bun, dar calitatea a inceput sa scada, cel mai probabil odata cu extinderea din ultimii ani :(
     
    Iulian321 și vladliviu85 apreciază asta.
  13. dudu1307

    dudu1307 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a6 2.0tdi 125kw 2010
    multumesc pentru incredere ,multumesc pentru sfat ,voi incerca sa ma ridic la nivelul aseptarilor si de ce nu te astept cu drag pentru urmatoarele probleme la masinile tale pentru a constata si repara corect
     
  14. dudu1307

    dudu1307 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a6 2.0tdi 125kw 2010
    multumesc pentru review si pentru sfaturi

    Si revin si cu un update de preturi
    manopera revizie integrala 100 ron
    manopera sshimb placute fata spate 50ron/punte
    manopera schimb kit distributie ,kit accesorii,ambreiaj alternator 500 ron
    manopera schimb ulei cutie viteza automata cu statie 400 ron
    manopera schimb amortizoare fata fara suspensie multibrat 200ron
    manopera schimb ambreiaj 500 ron
    incarcat freon in functie de gramaj 150-240 ron
    manopera montaj rulment cu flansa 100 ron
    manopera distributie lant 800 ron
    test compresie benzina 50 ron
    test compresie diesel 100 ron
    manopera schimb bujii benzina 60 ron
    manopera schim ulei cutie manuala 80 ron
    manopera schumb lichid frana 100 ron
    manopera schimb lichid servo 70 ron
    manopera schimb lichid racire 50 ron
    test presiune ulei 70 ron
    diagnoza computerizata texa,vcds.vas,cu interpretare 100 ron
     
  15. irirat 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 Allroad S-tronic/ CGLC / 2014
    Salut,
    Am fost ieri la Alin pentru revizie si pentru a schimba rulmentul pe dreapta fata care se hotarase s-o ia pe urma celui stanga schimbat tot la el, cu 2 saptamani inainte.
    In 2h mi-a rezolvat toate problemele si am plecat multumit si cu factura in buzunar pentru garantia lucrarilor efectuate. Fara surprize la costuri, cele de manopera fiind afisate pe forum iar rulmentul l-am ales impreuna inainte sa-l comande. Recomand!
     
  16. Cosmin.R 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, 2.0TDI, 2005, BLB
    Salut,
    Am facut o vizita la Alin saptamana trecuta cand am decis sa imi schimb pompa servo la masina din semnatura si o verificare integrala. In plus, au reusit sa imi rezolve o problema enervanta, care persista de peste 2 ani, in care am investit o gramajoara de bani, la sistemul electric al masinei (nu comunicau modulele intre ele si nu ne puteam conecta cu vag + inchidere centralizata pe cheie), + incarcarea instalatiei cu freon.
    Rezultatul, a fost ca prin minune, rezolvarea problemei. Am fost tinut la curent cu toate operatiunile efectuate la masina si mi s-a cerut acordul pentru fiecare investigatie sau inlocuire.
    Dupa toate operatiunile efectuate in service-ul lui Alin (reglat injectoare, reconditionare pompa ulei, schimbare pompa service, sistem electric, etc), nu am nici cea mai mica urma de regret, masina functionand perfect pt varsta ei :)
    Recomand !
     
  17. Silviu Valentin

    Silviu Valentin 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4
    Buna ziua!
    Am revenit la Dudu1307 deoarece mi se aprinsese in bord martorul cu spirala si ca erori aveam de la clapeta de acceleratie. Mi s-a facut curatarea (dupa cum o sa vedeti in video-ul facut de mine pentru a vedea cum trebuie curatat, dar si cum functioneaza ). Am fost foarte bine primit si foarte multumit si am vrut sa impartasesc si celorlalti. Multumesc !
     
  18. Silviu Valentin

    Silviu Valentin 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4
    Acesta este si linkul cu video-ul de care spuneam
     
  19. ynu82 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3, 1.6, 2001
    Am fost la Alin pentru o problema cu calculatorul masinii. Mai exact, nu pornea. E vorba de un Lupo 3L. Mi l-a resoftat, iar acum merge, doar ca mi-a spus ca e posibil sa nu ma tina mult. Probabil EEPROM-ul nu mai rezista asa cum trebuie. Acum o sa imi iau alt calculator, la recomandarea lui. Deocamdata merge. O sa postez si dupa ce o sa imi procur noul ECU. Legat de nemultumirile colegilor de pe forum, mare lucru nu am ce sa spun pentru ca nu mi s-a intamplat. Am facut doua reparatii la Alin si de fiecare data a fost ok. Fiecare e liber sa faca ce vrea, dar daca ceva nu e ok, se poate adresa la protectia consumatorului. Eu, de exemplu, cand am avut o problema la un alt service, am vorbit la primarie, iar in cateva zile s-a inchis acel service. Dar la Alin nu am avut probleme pana acum si sper nici sa nu am. Deocamdata a fost om de cuvant si totul e ok. Deci recomand.
     
  20. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Salutare. Eu am recenzii bune despre Alin si serviciile lui. Te rog sa imi dai si mie pret pentru toate tampoanele piese si manopera defalcat. Si daca poti sa na ajuti cu o verificare de nivel si completare ulei cutie automata. WAUZZZ4E75N004061 Multumesc si spor in continuare
     

Distribuie pagina asta