1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Servodirectie - pompa servo - lichid servo si/sau caseta directie la A4 B7 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de BRT, 13 Dec 2008.

  1. solidus snake

    solidus snake 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2016
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi a4 b6 131 cp AVF 2004
    Ce fel de huruit?
    Nu si pocneste ca niste batai?
    Cum este lichidul din vas?
    A fost schimbat?
    Balboteaza lichidul cand iei viraj?
     
  2. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Nu cred ca e de la caseta.

    Aviz amatorilor si celor ce il recomanda pe Trami pentru reconditionat casete de directie : 3 ani si 22 de mii de km !!! Atata m-a tinut caseta reconditionata de el. Asta asa, ca sa nu o mai pateasca si altii ! Si atentie la uleiul rosu de servo pus in Audi ... distruge GARANTAT TOT ! Caseta, pompa ... dar '' expertii '' reconditionatori il recomanda ca fiind mai bun ca cel verde OE. Inginerii din Ingolstadt sunt prosti pe langa ei ca recomanda uleiul verde.
     
    Ultima editare: 16 Oct 2017
  3. Marius07 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,2.0 TDI 170CP,2007
  4. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Probabil rola intinzatoare de la cureaua de accesorii. Cel putin la mine aia a fost.
     
  5. Marius07 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,2.0 TDI 170CP,2007
    Aveai fix acelasi zgomot? Creste in intensitate cu ea virata si daca accelerezi. Ideea e ca am schimbat tot kitul de accesorii acum 1 luna si e aceeasi problema
     
  6. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    100 % identic. Nu a avut nici o legatura cu servodirectia. Am schimbat rolele de la cureaua de accesorii si e liniste.

    In cazul asta, la tine mai poate fi din pompa de servo. Merge usor volanul tot timpul si la rece si la cald ? Ai ulei verde SPER ... in instalatie si nu rosu !
     
  7. Marius07 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,2.0 TDI 170CP,2007
    volanul merge la fel si la cald si la rece.Uleiul l-am schimbat acum cand am schimbat vasul,am pus OEM verde.Ar putea fi si intinzatorul de curea? ala nu cred ca era inclus in kitul de accesorii
     
  8. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Da bineinteles ca poate fi intinzatorul. Eu cand am zis ca am schimbat rolele m-am referit si la intinzator !
     
  9. solidus snake

    solidus snake 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2016
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi a4 b6 131 cp AVF 2004
    Ai verificat rola alternatorului?
    Eu am avut zgomot si era de la rola alternatorului care incepuse sa se gripeze. Acolo este ca un fel de ambreiaj in interiorul lui (dupa cum probabil stii). Poate ar trebui sa verifici si rola aia.
     
  10. Marius07 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,2.0 TDI 170CP,2007
    te-ai uitat in video ? Ai avut acelasi zgomot?

    LE: Stiti cumva daca pompa de 2.7 se potriveste pe 2.0 diesel 170cp?
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu se potriveste.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  12. mchey 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 B7, 1.9 Tdi Bke, 2005
    La schimbarea casetei, burdufurile la bielete sunt prinse cu niste coliere care am inteles ca odata desfacute nu mai pot fi folosite..
    Se gasesc de cumparat? Alta varianta ar fi bridele de plastic!?!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  13. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Cumperi coliere originale sau macar coliere metalice sa fie ! NU soricei de plastic !!!
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Colierul mare are cod N 105 752 01 (68x7mm) iar cel mic are cod 4B0 422 875 (22x10mm)

    Eu dupa ce umblu in zona aceea, folosesc colierele din poza. Dupa ce in prealabil am dat cu banda izoliera pe marginile burdufului sa fiu sigur ca nu il tai cand strang colierul.
    Simplu si eficient.
     
    Ultima editare: 31 Ian 2018
    vladliviu85 apreciază asta.
  15. mchey 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 B7, 1.9 Tdi Bke, 2005
    Bun, multumesc.
    O sa incerc sa iau de origine insa cel care mi a zis ca nu mai pot fi folosite cele vechi, mi a zis cum ca trebuie o cheie speciala ptr prinderea celor noi oem..


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  16. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Ia de care ti-a zis Audi66. Sunt foarte bune din alea am si eu puse de cand am reconditionat caseta la MHS Berceni.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daaa, foarte special. Iti trebuie un cleste ca in poza atasata (20-30 lei) sau clasicul "cleste de sarma" care il stim cu totii inca din copilarie. :)
    Nu stiu la ce service ai fost dar ar fi cazul sa il schimbi (si service-ul si mecanicul).

    Apropo, daca stii sa desfaci colierele OE, le poti pune la loc fara nici cea mai mica problema. Nu e mare inginerie dar la cat costa 4 coliere nu merita deranjul.
     
    StefanDaniel și vladliviu85 apreciază asta.
  18. mchey 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 B7, 1.9 Tdi Bke, 2005
    Nu am fost la un service sau mecanic :))..mi a zis o cunostinta..o sa vorbesc maine cu mecanicul..multumesc inca odata!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    StefanDaniel apreciază asta.
  19. Silviu Vintila 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 (B7) 1.6 benzina 2007
    Salutare!
    Aceeasi problema o am si eu. La plecarea cu viraj de pe loc scoate un vuiet iar daca virez la maxim se mai aude si un trosnit ca si cum s-ar rasuci un arc. Nu m-am gandit sa mai verific lichidul de servo dar stiu ca e la nivel, cel putin asa era acum 2 luni.
    Spune-mi te rog cum ai rezolvat problema.

    Multumesc!
     
  20. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Daca sare sita din vas trebuie inlocuit vasul ! Nu are nimic pompa, problema e doar la vas ! Un vas oem din dezmembrari e 50 lei, unul nou aprox 150 lei. Nu puneti after market ca sunt varza !
     

Distribuie pagina asta