Nu e imposibil, nu toti nemtii fac anual milioane de km cum cred unii........ Daca intri pe Mobile.de. o sa poti vedea ce preturi si cati km au masinile scoase la vanzare in Germania. Nu-ti face iluzii ca daca te duci in parcurile auto de la ei o sa gasesti usor masini mai ieftine decat in Romania. Multi care au mers la nemti sa-si cumpere masini au venit inapoi deceptionati si au cheltuit degeaba banii pe transport dus-intors. Eu cand am fost in Germania dupa masina am ramas blocat cand am vazut ca in parcurile de acolo erau masini mai scumpe decat la noi. Pot sa zic ca am avut noroc ca dupa doua zile de cautari am gasit ceva convenabil, dar nu in parcurile auto din orase ci in cele ''dupa sate''. In satele din estul Germaniei (fosta DDR) ai sanse sa gasesti masini ok cu km relativ putini, in stare buna si foarte buna, dar tot ai mult de cautat pana gasesti 'marfa' la pret convenabil... Eu te asigur ca poti gasi la noi masini bune aduse din Germania, trebuie doar sa stii la ce sa te uiti. Anual se vand in Romania zeci de mii de masini aduse din Germania, deci este de unde alege !!!!!!!!!!! Daca ar fi toate rable cu kilometrajul dat inapoi atunci nu le-ar cumpara nici dracu. Doar fraierii care nu stiu ce-i aia masina pot lua tzeapa, tinand cont ca oferta e foarte mare, si cine deschide bine ochii poate gasi masini super ok aici, la noi, pe net sau in targurile auto ...
capricosti da, exact la asta ma gandeam si eu. Poti sa fii cel mai mare "samsar" si sa aduci rable ca nimeni nu iti va cumpara masinile. Si nu cred ca in targ gasesti doar cazane de masini cum spune lumea, pt ca si vanzatorul trebuie sa se gandeasca, ca daca aduce masina rea o sa ramana cu ea pe cap si asa n-a rezolvat nimic. Am intrat pe mobile.de si lucrul care imi place este ca aproape la toate se specifica defectele masinii si macar stii la ce sa te astepti (bine ma gandesc ca pot avea si defecte ascunse). Eu tot caut, ma mai plimb, azi mai dau o fuga pana in targ, poate poate a mai aparut "marfa noua" Oxygen eu initial vroiam golf4 si din intamplare am dat peste un a3, si n-am mai vrut sa plec de langa ea. Oricum imi plac toate detaliile mici, scaunele, cat de bine se aude cand inchizi usa (am eu o slabiciune pt asta si nu stiu de ce, don't judge me ) ce pot sa spun mai mult...m-am indragostit de a3. Si sistemul am vazut ca e foarte ok, am vazut una cu subwoofer din fabrica, doar ca avea player-ul cu caseta, dar cred ca pot sa gasesc pe undeva (de ex. la un schrot) cu cd player, asta daca vreau sa pastrez consola asa cum e, sau daca nu iau eu un player normal, mai vad eu. Prima data sa am masina Oricum deja parca sunt posedata ) zi si noapte ma uit pe net, mai vad cate un a3, cand sa sun s-a vandut. Multumesc inca o data pentru raspunsuri. Deja imi notez la ce trebuie sa ma uit, mai ales fiind fata sa nu ma creada vanzatorul chiar atat de nepriceputa
Un alt hint in legatura cu mobile.de, eu am luat personal masina in germania. ai grija ca is multi turci sau albanezi care se dau ca si nemti si persoana fizica dar de fapt ei is dealeri. Asta se aude deja cand raspund la telefon. O alta chestie ce am patit eu ca masina era pusa ca e in dusseldorf dar de fapt era in spania si imi trimitea prin container si povesti din astea - astea is tepe. Nu e o idee rea sa cumperi de aici, pt ca poti verifica actele si nu te duci degeaba in germania. Ca si eu am patit ca sunam si vroiam sa ma intalnesc cu omul si dupa aia mi-a spus ca masina e vanduta de o saptamana si ca pot veni ca mai are alte. Deci incearca sa faca reclama falsa sa vin degeaba. Un alt site pe care poti sa te uiti este autoscout24.de Si eu golf 4 vroiam dar cand am vazut un A3 am zis ca nu mai vreau eu nici un golf nimic. Si nu te teme, vei gasi una buna, te uiti si decizi raportul pret/stare trebuie sa fie buna. Ca motorul se poate repara si nu are costuri mai mari de un golf 4 de ex mi-am schimbat distributia (curea, rola, pompa apa, manopera) din 580 lei care nu e asa de scump. Inca o chestie la 1.6 din fabrica distributia originala este planuita sa schimbi la 180000 km dupa care se schimba in 100kkm. Deci ia in calcul si schimbarea ei si cu acesta ai facut si deja o revizie la motor. Motoarele 1.6 dupa 2000 cu cod AVU si BFQ sunt motoare Euro 4 => taxa mica incearca sa iei una din astea.
Si eu vreau sa-mi dau A3-ul. Ma gandeam la 3200 de euro, dar am vazut o gramada aduse de dincolo cu "100.000 km reali dom`le" la pret de 2 lei. Cine se mai uita la a mea care are 230.000, folosit ulei doar 5w30 de calitate special pentru acest motor, distributie schimbata cu piese de calitate, etc
Eu m-as uita mai mult la una cu 200kkm pt ca e mai credibil sa fi facut in 13 ani in jur de 15-16 kkm pe an. Of topic am avut un ford benzinar cu 300kkm si motorul mergea extraordinar de bine in afara de faptul ca avea mai multa rugina decat tabla.
Hai sa scriu despre o achizitie recenta: Acum 3 saptamani i-am luat fratelui meu un A3 coupe 1.6 din '98. A fost lovit frontal ce-i drept, insa reparatia s-a facut in Germania si sincer nu are nicio problema estetica sau tehnica. Masina a costat 1600 eur, am schimbat uleiul, filtrele, antigelul si bujiile - 500 lei, plus set de cauciucuri iarna - 600 lei. Mai ramane distributia - 1120 lei si discurile frana fata+placute - aprox. 400 lei. La care se adauga si taxa de vreo 630 euro, apoi asigurarea si rovinieta. In esenta masina nu e rea, are carte service pana la 157000 km (acum are 186k), destul de multe optiuni.. E mai mult decat ok pentru un tanar student daca tinem cont doar de faptul ca are un cosum decent, iar taxele nu sunt chiar piperate. Ideea e sa va ganditi bine si sa va faceti toate calculele inainte sa cumparati, pt ca nu se intretine cu 2 lei. Asta daca vreti un Audi si nu un cazan cu 4 inele.
Salut. Imi cer scuze daca mai exista intrebarea asta. Vreau sa cumpar un A3, an 2001, motor 1.6. Imi puteti spune in ce clasa de poluare se incadreaza? Majoritatea pe care le-am vazut, sunt trecute cu Euro 4. Ma intereseaza pentru a face niste calcule referitoare la taxa pe care o voi avea de platit. Multumesc.
Salut Salut tuturor detinatorilor de inele ) asa, vreau sa-mi iau un A3 diesel si nu stiu ca ce motor sa caut ma poate ajuta cineva cu o idee urmate si de argumente deca se poate si poate cineva care detine un model diesel sa-mi zica ca la ce bube sa fiu atent cand il iau Multumesc de ajutor.
Vreau sa-mi achizitionez un A3 din 98 (1.6) proprietaru mi-a zis ca ii euro2. Ati putea sa-mi ziceti...cat e taxa de mediu la modelu asta? tinand cont ca nu exista o norma de emisii CO2...
Depinde de anul de fabricatie. Exista calculator oficial al ANAF pe internet. Introdu acolo datele, anul de fabricatie si o sa afli tot ce te intereseaza. Despre asta s-a mai discutat de zeci de ori pe forum. Invata ca intai trebuie sa citesti acest forum si pe urma sa pui intrebari. Bafta.
Salutare tuturor, Vreau sa achizitionez un audi A3 8L cu 4 usi din 2002. Deocamdata am gasit doua care sa-mi placa insa nu ma pot decide, astept sfaturi, pareri. http://olx.ro/oferta/audi-a3-2002-ID13laf.html sau http://olx.ro/oferta/audi-a3-2002-taxa-0-IDQw7h.html
cred dupa scaune ca una e echipare ambition si alta are ceva lemn,dar nu indeajuns ca sa fie ambiente.....in rest e chestie de gusturi si buget...
A inmariculat cineva 1.8 benzina 2001-2002? Cat ar fi taxa? As fi incantat si de un 1.8 .. dar nu stiu nici taxa cu cat ar fi mai mare sii nici consumu cu cat e mai mare fata de 1,6..asta daca e mai mare, ca am auzit si pareri ca n-ar fi
Consumul strict in localitate pe A3-ul meu este 9,4l/100km, mai mic decat cel dat de fabricant, dar asta se datoreaza in special faptului ca traficul este redus pe traseul pe care il parcurg spre locul de munca si inapoi .... Diferenta de consum data de fabricant pt motoarele 1,6 si 1,8/1,8T este cam de 1l de benzina la 100 km atat in localitate cat si afara (9,6-10,6, 5,3-6,2). In realitate consumul depinde insa de mai multi factori (uzura masinii, starea motorului, anotimp, distantele parcurse in localitate, trafic, stilul de conducere, etc) asa ca se poate intampla ca aceiasi masina condusa de soferi diferiti sa aibe consum real diferit... Taxa pt EURO 4 difera in functie de cilindree, luna/an fabricatie, noxe. De ex pt A3 2001 motor 1,6 taxa poate fi in jur de 150 E, pt 1,8 trece de 300 E...Valoarea exacta o poti afla din calculatorele pt TAXA TIMBRU 2013, dar trebuie sa stii precis data fabricatiei (luna si an) si nivelul CO2... Mai jos cateva informatii despre motorizarile 1,6-1,8-1,8T: http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=4236 http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=4237 http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=4238
Buna , Am o intrebare pentru posesorii de A3 8L motor 1,6 benzina, doresc pe viitor sa-i achizitionez sotiei o masina mai mica si oscilez intre A3 si Golf 4 ambele sa fie cu motorizare 1.6....avantajul golfului ar fi ca am o "paleta mai larga" de unde pot alege si gasesc masina cu 4 usi.....pe cand la A3 sunt destul de putine in 4 usi, marea majoritate sunt 2+1.....calitativ asa la prima vedere din poze se pare ca A3-ul este superior golfului....ce puteti sa-mi spuneti de acest motor, cum se comporta.....cam de la cati km in sus ar trebui sa-l evit(teoretic una intretinuta ar trebui sa duca sute de mii de km....80-ul meu care este acum la fratele meu cred ca are in jur de 400.000 km reali.....numai la noi in familie de cand este am facut peste 100.000 km si motorul merge super(fara consum de ulei intre schimburi)...
Salut, Din cate stiu motoarele de 1.6 8 valve nu sunt cele mai fiabile. Cauta o motorizare 1.6 FSI, 16 valve. Ai timbru de mediu mai mic(mai putin CO2), consum mai mic si fiabilitate mai buna.
Salutare,voi incepe cu o intrebare: de ce crezi ca ai gasit mai multe golf uri cu 4 usi decat audi a3? A3 este net superior,dpmdv! Legat de motor,am avut a3 2/3 usi din 98' care din 2012 pana acum in vara l a condus sora mea,dupa o revizie completa imediat dupa achizitie distributie,pompa,filtre,ulei,discuri,placute,am mai schimbat uleiul si filtrele ulei+aer(nu avea ac) in tot acest timp(2ani),ocazional mai mergeam si eu cu ea fara sa observ nici o schimbare,ma refer la probleme aparute,masina a fost cumparat de mine din austria(de nevoie), in bord avea 190000,insa sincer cred ca avea mult mai mult deoearece uzura era foarte mare,scaunul rupt la sofer de la urcare inteleg,insa mansonul de la schimbator era praf,volanul foarte foarte uzat,peste tot zgarieturi lovituri,etc,interior si exterior foarte uzata,absolut nici o problema,electrica mecanica in aprox 30000 facuti de sora mea,masina merge si astazi foarte bine(am tinut legatura cu noul proprietar) De o luna de zile am cumparat din germania un a3 8l 2002,1.6,nici aceasta masina nu are nici o problema,acul sta la relanti fix,nu vibreaza,nu bate,nu i am facut nici un test si nici nu am de gand(vreau sa cred ca nu are probleme ) trebuie doar distributia sa o schimb,ulei si filtre le am schimbat deja si probabil un set de jante pt ca nu are de aliaj,in concluzie,iti recomand aceasta masina deoarece este altceva fata de golf4,numai ca din ce am citit si am auzit unele chiar au probleme,insa cu atentie si cu bani destui sigur vei nimeri una buna,te sfatuiesc sa nu uiti ca masinile ieftine au si o explicatie,descoperita anterior sau ulterior momentului platii,eu iti doresc succes in a alege o masina pt sotia ta,numai bine!
salut salut! acum 3 saptamani mi`am luat si eu un A3 motor 1.6 and de fabricatie 2003 105.000 de km...ultima revizie a fost facuta in 2006 uleiul si toate filtrele erau vai de ele....m-am si mirat cum de mai mergea...dupa o revizie facuta la audi am ajuns de am schimbat si sondele lambda....asa este cand cumperi masina secound-hand...repari ce altii nu au reparat...inca 350 de euro...dar este o masina ok din punctul meu de vedere nu are putere cine stie ce dar totusi sa nu uitam e doar 1.6 si eu ma gandeam la golf 4 sau A3 in 4 usi...sfatul meu este A3 decat golf 4
Te inseli in privinta fiabilitatii la 1,6 8v. Daca nu erau fiabile s-ar fi renuntat de mult la ele, dar tocmai pt ca au fost motoare reusite au ramas in fabricatie si s-au montat pe Audi pana in 2010 iar pe VW (Passat B6/Golf 6) pana in prezent... Cei 102 cp pe care ii are A3-ul sunt destui ca sa masina sa fie foarte sprintena Si eu am avut problema ta legata de schimbul de ulei. Biletul de sub capota care indica schimbul de ulei arata ca se depasise cu 40 000 km termenul la care trebuia facut schimbul de ulei si filtre. La mine pe capacul de la ulei era o spuma albicioasa consistenta ca o crema. Mi-am facut griji ca motorul a fost compromis din cauza asta...Dar dupa ce am schimbat uleiul si filtrele de ulei si de aer totul a fost ok. Am facut deja aproape 4 000 de km si spuma aia urata n-a mai aparut; ba mai mult, nivelul de ulei n-a scazut nici macar cu 1 mm semn ca motorul nu a fost afectat. Daca masina ta nu are putere suficienta ar fi bine sa verifici: 1)- bujiile (ce aveam eu pe masina cred ca erau inca alea originale dupa cat de ancrasate erau ). Accesul la bujii e foarte dificil la motoarele astea si poate mecanicii care s-au ocupat de masina ta nu s-au mai chinuit sa le schimbe. 2)- clapeta de acceleratie. La masina mea clapeta de acceleratie avea depuneri foarte groase de calamina ceea ce impiedica functionarea corecta a clapetei. Ai grija ca dupa ce se umbla la clapeta ca sa se curete trebuie facuta resetarea calculatorului (se poate face de electrician pe ''aparat'' sau poti s-o faci singur--cauta informatii pe net). De anul trecut de cand am facut interventiile astea la motor (schimbat filtre, ulei, bujii, curatat clapeta) n-au mai aparut nici un fel de probleme, masina este foarte sprintena, porneste la sfert in orice conditii (cald, frig, iarna, vara) consumul de benzina este in jur de 9,4-9,6 l/100km in localitate.