1,9 e prea puţin pentru această caroserie. Şi cel de 1,9 şi cel de 2,5 (AAT-ul) au peste 100 CP. AAT-ul are 116 CP. Ambele consumă destul de mult,cel puţin AAT-ul ia mai mult decât AEL-ul de 140 CP. Toată chestia e că sunt obligate să care o caroserie destul de grea şi 1,9 e aproape "la limită". De altfel cred că vei găsi destul de greu un A6 C4 cu motor de 1,9. Principalele dezavantaje ale motorizării de 2,5 sunt asigurarea şi impozitul, asta din cauza unei legislaţii idioate.
1.9 pe a6 c4 are 90 CP care nu te ajuta deloc in depasire. Masina e cel putin lesinata cu motorul de 1.9 si nu cred ca e mai mic consumul decat la 2.5. Eu am avut la AEL consum de 5.1 la drum lung , cu clima pornita,deci e ceva. 1.9 e pe masina asta cum era 1.6 diesel pe audi 80 , poate mai slab.
Pentru consum si fiabilitate pot spune ca AEL e rege pe diesel.Consum mic la ce putere are.si km care duce un motor este de ordinul sutelor de mii.Perfect ar fi cuplat la o tractiune quattro,dar nici tractiune fata nu e rau. Pentru performate as recomanda un 2.2T care poate ajunge usor la 400 cp cu ceva modificari la motor.
Am sa-ti recomand eu un mecanic care mi-a reglat injectia la a mea acum 5 ani si de atunci nu am mai stiut ce-s alea probleme.
Salutare, Si eu am un AAT break din 95 automat, si sunt foarte foarte incantat de ea. Am facut revizia si m-a dus la 2000 de lei in conditiile in care o am de 20000 de mii de km si nu am schimbat la ea nimic. Cu ocazia reviziei am schimbat vascocupla, ulei motor, filtru, filtru motorina, filtru de aer, capete de planetara, capete de bara, placute de frana, ulei cutie + filtru, curea accesorii si urmeaza sa mai schimb si distributia. In ciuda celor 116 cai mi se pare o masina destul de puternica, care nu se sfieste nici la viteze mari, nici la drumuri accidentate si astea cu un consum relativ mic pentru gabaritul ei. Eu recomand cu, caldura acest motor, cu toate ca si eu tanjesc dupa un AEL , dar nu cred ca gasesc in starea in care este masina mea si la un pret rezonabil asa ca ma multumesc cu AAT-ul meu.
Doresc si eu un sfat de la cei "experimentati" in A6 C4 Am gasit de curand un A6 C4 din 1997 cu motorul de 1.9 TDI (1Z daca nu ma insel) intr-o stare foarte buna, chiar excelenta, cu toate dotarile posibile (functionale) Sunt curios cat de "lesinat" este acest motor pe aceasta caroserie grea ( nu stiu cate kg are) Daca se gasesc piese, si cam ce probleme au Desi am avut mai multe B4 si TDI si benzinare, mie unul mi sau parut destul de reusite motoarele 1Z si cu o destula "forta" sa care un B4 avant chiar si cu 175 km/h A6 C4 cu cat e mai greu decat un B4? Vreau sa precizez si faptul ca am iesit cu ea in proba de "sosea" si pana la 130 km/h s-a dus binisor... Stie cineva daca e vre-o diferenta intre cutia de B4 si cutia de pe A6 C4 cu motor 1Z ? Va multumesc anticipat ptr raspunsuri
Pot sa iti spun cateva lucruri sigure: Un A6 C4 Avant are undeva la 1500-1570 kg.Anticipez ca o berlina e cu cel putin 100 kg mai usoara tot in functie de motorizare. Piese se gasesc in general foarte usor si noi si second iar pretul e acceptabil. Probleme cu rugina nu am auzit pe nimeni sa aiba la acest model. Probleme la 2.5 TDI sunt cu pompa de injectie si pompa de vaccum,dar pe la km foarte ridicati peste 300.000. In rest sunt tancuri.Sistemele simple de articulatie o fac putin mai rigida decat modelele mai noi dar mai usor de intretinut.
Deci sa inteleg ca e cu maxim 200 kg mai grea decat un B4 avant, nu ar fi mare diferenta.. Poate imi zice si mie un proprietar de 1.9 TDI pe A6 cum se comporta si cat de "lenesa" este... Stiu ca sunt rare....
a6 c4 cu 1z e MORT. Nu are putere deloc,nu te ajuta deloc in depasiri. Fiind mai greu ,consuma mai mult.
Ai mai, chiar asa mort sa fie....un mic chiptuning, sau ceva.... La taxe e nemaipomenit, fata de 2.5 tdi
1Z este un motor extraordinar de fiabil si consum mic;nu stiu cum pune in miscare caroseria unul A6 C4. Din pacate nu prea e pretabil tuningului datorita unui ECU de generatie veche,f lenes.
Da, e lesinat. Daca ai avea posibilitatea sa ii faci un upgrade, ar fi o chestie sa ii pui un awx de 131 cp. Ceva mai jos nu merita, singura solutie ar fi un turbo mai smecher si niste injectoare mai performante, macar duze. De la AAT la AEL se trece f f usor. Iti trebuie ECU si injectoare. Atat.
AWX-ul este PD, e alta generatie, nu mi-l omologheaza nimeni pe masina, ptr ca nu s-a pus pe A6C4 asa ceva Intradevar, modelul de ECU e generatie mai vechie, mufa este cea cu negru+alb (exact ca la audi 80 B4 tdi), insa poate cu niste injectoare de AFN/ASV si un soft bun, poate iesii ceva Cert e ca eu am mers cu masina, cum am spus si mai sus, si pana la 110 km/h nu e chiar asa "lesinata", insa dupa 110KM/H e adevarat, te cam rogi de ea.