Sfaturi achizitie Audi A8 D3

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de razvan215, 12 Iul 2008.

  1. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Toscana / Italia
    Masina:
    Audi Q7 3.0 TDI 2006 S-Line BUG 232CP
    Nu. La diesel sunt anumite consumabile care au un interval mai lung pana la inlocuire. Este mai ieftin decat un motor pe benzina.
     
  2. AndreiValentin

    AndreiValentin 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 4.0 TDI 2005 Quattro
    Depinde de numarul de km pe care ii faci pe an, la revizie intradevar e mai greu de intretinut si costuri mai mari dar eu nu am avut probleme grave cu ea pana acum, daca o intretiti bine nu te lasa in drum.
     
  3. paul.bv

    paul.bv 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2016
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi a8
    Salutare colegi ! sunt nou printre voi . intentionez sa achizitionez un a8 d3 2004-2007 .. insa nu sunt hotarat in privinta motorizarii. M.am tot interesat in stanga si in dreapta.. unii spun ca ar fi ok un motor 3.0 i /tdi altii ca ar fi indicat 4.2 i/tdi . ma puteti ajuta cu parerile voastre ? va multumesc
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Asta ramane la alegerea ta.
    Benzina sau diesel, 3.0 sau 4.2.
    Sunt diferente mari de intretinere intre ele.
     
  5. paul.bv

    paul.bv 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2016
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi a8
    precizez ca nu are importanta motorizare ( diesel sau benzina ) ma intereseaza motorul cel mai ok.( consum. fiabilitate, costuri intretinere. putere..)
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Pai daca te intereseaza consumul si costuri de intretinere de ce cauti motoarizari pe benzina ? I-ati un 3.0 TDI si gata. Impozit, consum si costuri de intretinere acceptabile.
    La 4.2 TDI deja ai alt impozit, alt consum si costuri de intretinere mult mai mari ca la un 3.0TDI.
     
  7. paul.bv

    paul.bv 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2016
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi a8
    aia e logic ca au costuri diferite. dar ma intereseaza ca motorul sa fie competent pentru greutatea masinii. am auzit pareri ca 3.0 este cam chinuit pentru greutatea care o are masina. este adevarat sau sunt doar pareri?
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Nu este deloc chinuit pentru greutatea masinii. Intre A6 si A8 este o diferenta de ≈ 100 kg, pe ambele caroserii motorul trage foarte bine.
    Acum daca tu te crezi pe pista cu un A8, i-ati 4.2 benzina sau daca iti permiti sa intretii un 4.2 TDI, este la fel o alegere foarte buna.
     
  9. paul.bv

    paul.bv 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2016
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi a8
    am avut un a6. 1.9 tdi... si am ramas placut impresionat de masina. si am zis sa incerc si un motor mai mare si optez pt un a8. ramane de vazut ce motorizare o sa aleg. multumesc frumos audi66
     
  10. stefan550

    stefan550 Silver Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    S4 Quattro, 3.0 TFSI S-Tronic 7, 2013
    Salut si bun venit printre noi! La profil scrie ca ai un A8 4.0 Tdi, presupun ca deja cunosti cat de cat modelul. Motorul de 3.0 este unul decent, nu te va face de ras, insa nu si daca ai un stil mai agresiv. Recent am discutat cu un tip ce a avut toate motorizarile de pe A8 D3 si imi spunea ca, din pacate, probleme comune sunt injectoarele si turbina, in rest motoarele asta sunt foarte rezistente, tin foarte multi km daca sunt ingrijite corespunzator. Cred ca ar trebui sa faci o diagnoza a masinii sa te asiguri ca injectoarele functioneaza in parametrii, foarte important ar fi sa incerci o pornire la rece care trebuie sa fie fara "ezitari". O alta problema care apare destul de des este la articulatiile fata care se uzeaza mai repede ca la motorizarile pe benzina datorita greutatii mai mari a motorului. Nu stiu ce greutate are A8-ul D3 cu motorizare diesel, insa 4.2-ul meu are 1840 KG, ceea ce mi se pare extraordinar tinand cont ca S4-ul cantareste 1780 KG ceea ce mi se pare destul de mult pt caroseria respectiva.
     
    paul.bv apreciază asta.
  11. paul.bv

    paul.bv 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2016
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi a8
    Multumesc. O sa tin cont de tot ce mi-ai zis.
     
  12. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,In prezent astept un A8 D4
    Daca iti permiti impozitul iti recomand 4.2 TDI daca nu 3.0 TDI Daca vrei si putina adrenalina S8 5.2 Nu te va dezamagi :D
    Daca ma intrebi pe mine Eu am optat si raman in segmentul A8 din cauze tehnice de infrastructura in RO nu ai unde sa alergi ... si prefer sa raman cu tot ce ofera a8 pe parte de confort .. Eu am A8 3.0 TDI pentru ca este decent ca si intretinere si nu imi doresc foarte multa putere pentru ca nu am unde sa o folosesc in RO si merg foarte mult in ro Si avand in vedere ca totul este obositor in tara asta ma simt muult mai relaxat pe parte de confort indiferent de distanta intr o astfel de masina .. daca vroiam viteza si senzatii imi luam S8 ma rog este parerea mea tu poti face cum vrei ...

    Dar de la a6 generatia cu 1.9 tdi ... chiar si 3.0 TDI ti se va parea ffoarte ok
    Dar crede ma ca A8ul este facut pentru altceva motor cutie sunt gandite sa iti ofere coonfort nu adrenalina... de aceea daca vrei viteza S8 este cel mai bun in asa ceva ..


    Si dupa parerea mea daca iti permiti impozitul anual fara smekerii si inmatriculari pe BG ca toti tampitii care procedeaza la astfel de masuri de tot R*****L , nu vad sa fie o probleme cativa litri in plus de conbustibil sau ulei diferenta intre motoare .. depinde si ce iti doresti ...
    TDI-urile toate au probleme la un nr mare de km cu clapeti , turbine , intinzatoare lant, patine lant si in unele cazuri si injectoare depinde de la ce proprietari a fost masina .. de mentenanta de multe ..
    La benzinare intretinerea e mai usoara oare cum .. o bobina o bujie .. o clapeta .. un vacum .. deobicei sunt aspirate ..
    Dar niciodata nu poti compara un motor in linie cu unul in V...
    Dupa cum spuneam alegerea mea a fost un 3.0 TDI dar as fi ipocrit sa spun ca nu mi as fi dorit 5.2 insa nu merita toate taxele si atunci ma multumesc cu ceva mai mic dar ma bucur de confortul oferit si in anumite situatii chiar si un 3.0 tdi nu te lasa ...
    In Germania acolo unde legea permite pe anumite segmente de drum sa poti circula cu o viteza mai mare... Am atins intr-un moment de nebunie combinata cu adrenalina tot bordul 280 km este adevarat de la 245- pana cand acul s-a dat deste cap a durat ceva mai mult ... Evident ca masina real cred ca avea 260 restul eroare de bord .. ( da pentru cei care o sa spuna ca este limitata la 245 km i am scos limita insa fara sa ii fac cip..)
    Dar scurta istorie este ca idee ca este capabil si un 3.0 tdi de viteza .. diferenta o face secundele intre motoare insa toate ajung la viteze marii unele mai tarziu alte mai repede dar daca vrei raliu poti opta pentru un R8 sau S8 :D
    De ce sa ne grabim ? nu tot acolo ajungem ? Important este sa ajungem cum plecam adica intregi
    Ai jos un segment :D insa nu cel cu tot bordul .
    .
     
    Ultima editare: 3 Iun 2016
    djxme200 și scooby88 apreciază asta.
  13. ebenize 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2010
    Locație:
    -
    Masina:
    Audi A8 D3 3.0 TDI 2008
    Salutare! Am tot citit posturile voastre si din cate am dedus A8 -urile sunt destul de reusite. In decembrie eram indecis intre a6, seria 5 si E class cu motoare 2.0, 2.5, 2.2 insa am vazut ca erau problematice rau motoarele de pe a6 2.0, iar Seria 5 nu am gasit nimic bun in bani ok si am optat pentru E class 2.2. Ce e drept mi-a placut mult cum arata a6-le in interior, ma refer la unul cu piele si cu navi full color insa m-am crucit cand am vazut cat de nereusite sunt motoarele. Acum ca am citit despre A8 sunt placut impresionat si mi-as dori unul. Am vazut ca sunt extrem de multe sub 10 mii si ma refer la cele cu 8500-10 000 Euro ca restul cu 5-6000 sunt clar cazane si nu ma bucur deloc de masina daca cumpar unul atat de ieftin. Initial am vrut sa dau la schimb insa te doare mintea la ce sume se gandesc oamenii. Evalueaza masina lor la +2000 si pe a mea la -1000 asadar o vand si pe urma merg si negociez la cash. Doresc doar 3.0 tdi datorita costurilor mai mici la stat si RCA. Acum ca si intrebari:
    -1. Ce probleme ascunse pot fi la cutie, suspensie si motor? Se pot baga aditivi speciali care sa atenueze socurile sau batai la motor?
    -2. Cum pot afla daca s-au umblat la km?In afara de istoric, cei de la reprezentata pot sa isi dea seama gen din cheie sau urme de umblatura pe la bord? Oricum cred ca mai mult conteaza sa o duc la un service sa dau 100-200 de lei si sa o verifice cap coada chiar daca are 150K sau 350K.. cu siguranta astea sub 10K au peste 300K insa ma intereseaza sa fie intretinuta corespunzator.
    - 3. Pe diagnoza apar eventuale erori de genul .. in cazul in care o perna e fisurata si merge continuu compresorul sa nu ma trezesc cu ea pe burta dimineata sau dupa 2 zile de stat
    - 4. Ati avut probleme cu pornirea iarna sub -15? am avut un prieten cu un a6 allroad 3.0 si nu pornea nici cum. A dus-o peste tot la reparat si nu i-au dat de cap nimeni nici macar la reprezentata.
    - 5. D3/D3f este EURO 4 ca si norma de poluare? Cu dpf-ul sunt probleme?

    Multumesc!
     
  14. djxme200

    djxme200 6th Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8, 3.0TDI, 2006, B&O rullz
    Daca nu te pricepi cel mai bine iei pe cineva cu tine. Sunt multe feluri in care poti sa iti dai seama daca e o masina corecta sau nu. Incepand de la caroserie, interior, felul cum schimba, vanzatorul etc. Eu as zice sa te feresti de samsari, cauta sa vorbesti direct cu proprietarul. El iti va spune ce a facut la masina, de ce o vinde, etc.
    Eu tot A6 vroiam, dar cu dotarile care le vroiam gaseam doar cateva, si alea dupa verificari fusesera rasturnate, km dati inapoi cu sutele si altele. Ulterior am optat pentru A8 pentru ca dotarile care le vroiam erau deja in standard. Ca sa iti raspund si la intrebari din cunostintele mele:

    1. Aici Dumnezeu cu mila, cine stie cate feluri sunt de a pacali. La cutie e important numarul de km reali, si daca s-a schimbat uleiul la timp. Daca nu s-a schimbat niciodata si masina are 200k pe ceas, dar in realitate are deja 350k+ s-ar putea sa ai ceva probleme cand il schimbi.
    2. Aici ti-am raspuns mai sus. Eu am mers la Porsche in Bucuresti pentru ca de acolo am luat masina, am fost multumit de diagnoza, aprox. 300ron.
    3. Service-ul iti poate spune ce probleme posibile pot fi in urma erorilor, daca mergi la reprezentanta nu te astepta la altceva decat sugerarea inlocuirii pieselor respective. La mine dupa diagnoza mi-au dat un deviz de vreo 10000Euro. In realitate, problemele le-am rezolvat cu in jur de 1000 dupa cumpararea masinii, insa a fost de ajutor devizul la negocierea finala.
    4. N-am avut niciodata probleme cu pornirea, daca ai baterie buna si sistemele masinii functioneaza cum trebuie porneste si la -30. Eu am si webasto si il folosesc destul de des iarna.
    5. D3 3.0tdi sunt E4 cu DPF, cred ca prima versiune <2006 posibil sa fie fara DPF. Primul si al doilea facelift au acelasi tip de motor. DPF-ul isi face regenerare singur si nu ar trebui sa apara probleme. Daca se merge numai in oras cu ea, sau daca se sta pe loc cu motorul pornit e posibil sa se infunde si sa nu mai suporte nici regenerare fortata. Atunci trebuie inlocuit sau anulat.
     
  15. ebenize 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2010
    Locație:
    -
    Masina:
    Audi A8 D3 3.0 TDI 2008
    Multumesc de raspuns. Care sunt diferentele intre D3 si D3f atat exterior cat si interior ? In afara de grila aceea mare . Soft close la usi e optiune separata sau vine standard pe toate?
     
  16. Megatron

    Megatron Gold Member

    Înscris:
    25 Iun 2012
    Locație:
    Franta, Zalau RO
    Masina:
    Audi A6 2010 3.0TDI CDYA
    Soft close e optiune separata, nu e dotare standard.
     
  17. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,In prezent astept un A8 D4
    D3 este făcut din 2003 si diferențe frontale sunt : bara model cu 2 grile
    D3f unde probabil f-ul vinde de la facelift a început producția in 2005 luna a6a si deferența fata de modelul 2003-2005 inclusiv urma sa fie bara cu grila mare dintr o bucata
    D3 ul a mai primit si al 2 lea facelift in 2008 unde a primit modificări interioare pe parte de Mmi si anume 3G plus din 2g si câteva plastice înlocuite cu nichel sau Black Piano zona ecran Mmi exterior stopurile , proiectoarele oglinzile cu semnal
     
  18. djxme200

    djxme200 6th Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8, 3.0TDI, 2006, B&O rullz
    Pe langa cele enumerate de isvaly mai stiu urmatoarele:

    La D3f s-au introdus mai multe optiuni, printre care si Bang and Olufsen audio si Automatic Cruise Control (radar), a fost introdus motorul 4.2tdi in loc de 4.0tdi
    La D3f >2008 s-au schimbat stopurile cu cele pe led, evacuarile la diesel au devenit drepte, proiectoarele fata au devenit dreptunghiulare. La interior s-a introdus si culoarea castaniu la piele, la capitolul siguranta s-a adaugat si optiunea Audi Side Assist, nu mai sunt sigur daca era disponibila si la primul facelift.

    @isvali: acum am vazut clipul de mai sus pus de tine, foarte inspirata alegerea melodiei :)
     
  19. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,In prezent astept un A8 D4
    Toate au fost disponibile încă de pe primul model s a renunțat la motorul de 4.0 cam atat in rest opțiunile sunet tapițerie side acc au fost încă de pe NON facelift
     
  20. djxme200

    djxme200 6th Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8, 3.0TDI, 2006, B&O rullz
    cred ca te inseli un pic, ACC a fost intr-adevar disponibil de la lansare , insa uitasem ca pe ultimul facelift a fost disponibil ACC Plus si Lane Assist

    In September 2005 Audi became the first car maker to offer the 1,000-watt 14-channel ICEpower sound system option from Bang & Olufsen
    2007 Facelift
    Changes include:
    sursa: wikipedia
     

Distribuie pagina asta