Sfaturi achizitie Audi A8 D3

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de razvan215, 12 Iul 2008.

  1. ebenize 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2010
    Locație:
    -
    Masina:
    Audi A8 D3 3.0 TDI 2008
    Multumesc de raspunsuri. E cumva vreo lista de optiuni standard? Adica cu ce vine cel mai chel a8 3.0tdi din 2006 de exemplu
     
  2. Cristi Moderator Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu exista asa ceva. Fiecare masina se configureaza diferit.
     
  3. ebenize 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2010
    Locație:
    -
    Masina:
    Audi A8 D3 3.0 TDI 2008
    Aa, am inteles. Mersi de replay
     
  4. Piturca Andrei 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    ...
    Buna ziua tutuor de pe acest forum, sunt nou aici si vreau in primul rand sa va spun ca sunt incantat ca fac parte din aceasta comunitate.
    Doresc ca in maxim doua luni de zile sa fac un pas urias si sa achizitionez un Audi A8 (2004-2005). Dar inca nu sunt descis la motorizare, 3.7i sau 4.2iAs dori sa stiu care este ce-l mai fiabil motor pus pe masina asta (ma intereseaza in primul rand consumul intern) .Locuiesc in Craiova si de obicei o sa ma plimb doar seara cu masina , rare ori ziua, doar cand o sa fie nevoie. Masina o sa fie oarecum a familiei, asta in cazul in care o sa imi ziceti ca la varsta mea nu imi trebuie o asemenea masina(preventiv, nu mi-o luati in nume de rau ).
    A doua grije a mea este costul de intretinere (schimburile uzuale) lasand la o parte accidentele ( care sper ca nu o sa apara). Cam la cat m-ar ajunge aceste costuri, precizez ca masina va merge 90% doar in oras, rareori pe drumuri de tara. Am gasit diferite modele in 5000-6500 cu maxim 150k kilometri, mi se pare o afacere buna avand in vedere acesti kilometri.
    Momentan astea sunt intrebarile mele, daca imi puteti da dvs. mai multe detalii, ce ar putea sa cada mai des la ea,eventualele probleme,sfaturi etc, sunt bine venite. O zi buna sa aveti si multumesc anticipat.
     
  5. Cristi Moderator Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Salut,

    In primul rand citesti integral acest topic unde ti-am mutat mesajul si unde trebuia sa scrii. Ulterior citesti integral aceasta arie si topicurile din aceasta arie.
     
  6. AndreiValentin

    AndreiValentin 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 4.0 TDI 2005 Quattro
    Salut andrei, avand in vedere ca vrei benzina, consumul mediu este undeva intre 17-22 in oras depinzand de talpa ta.
    Modele in 5000-6500 bune cu 150k km nu ai sa gasesti mai ales la anul ala, desi sunt majoritatea au bube mari si cel mai probabil nu au avut nici o revizie majora de multi ani in afara de consumabile.
    Inainte sa ti-o achizitionezi ar trebuii sa o duci la un tester, mecanic, service.
    De asemenea daca o iei la pretul ala mai trebuie sa ai pregatiti inca 2000 pe langa in cazul in care apare vreo defectiune.
    Crede-ma la 5000-6500 nu iei un A8 ok, totusi vorbim despre un A8, varf de gama al audi.
    Mult succes.
     
  7. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6 2,5 V6 TDI Avant,150 cp,2001,Motor AKN
    Un A8 nu e o masina sa o plimbi prin oras.Mai ales la motorizarea pe care o vrei numai daca nu cumva ai o benzinarie propie.
    In plus, la 6000€ in nici un caz nu o sa gasesti vreodata un A8 in toate mintile lui, adica fara probleme din punct de vedere tehnic.Nici macar un A6
    Oricum, sunt banii tai si alegerea ta.
    Mult succes
     
    mare_hotz apreciază asta.
  8. ebenize 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2010
    Locație:
    -
    Masina:
    Audi A8 D3 3.0 TDI 2008
    Am vazut cateva a8 uri prin tara zilele trecute sa imi fac o idee si am observat la unul din ele, care mi-a placut, o usoara bataie , mult spus bataie, la motor aproape insesizabila dar exista. Se auzea doar din interior atunci cand indreptam urechea spre volan/bord. Initial am crezut ca e zumzaiala de la clima dar am oprit-o si tot asa se auzea. Am deschis capota sa ascult insa nu mi se parea ca se mai aude. V-ati confruntat cu un astfel de sunet? Ma gandesc sa nu fie necesar schimb de distributie sau intinzator de lant ceva... Oricum o sa o duc la mecanic inainte de a o cumpara dar din experienta mea .. la multe probleme am gasit raspuns pe formuri poate ma puteti ajuta. Totusi daca ar fi sa schimb distributia cat costa aprox la un service normal, nu reprezentanta. 1000 euro?
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Numai piesele te costa 1000 euro.
     
  10. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,In prezent astept un A8 D4
    Depinde pot sari de 1k euro .. lejer daca o faci ca la carte .
     
  11. ebenize 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2010
    Locație:
    -
    Masina:
    Audi A8 D3 3.0 TDI 2008
    Mi se pare mie sau farurile de la facelift sunt mai ascutite decat la non facelift?
     
  12. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,In prezent astept un A8 D4
    Sunt diferite clar :D .. si da se poate spune ca sunt putin mai ascutie pe colt
     
  13. ebenize 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2010
    Locație:
    -
    Masina:
    Audi A8 D3 3.0 TDI 2008
    multumesc de replay..
     
  14. Piturca Andrei 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    ...
    Buna ziua, revin pe acest topic cu alte cateva intrebari. V-am spus mai sus ca vreau sa imi achizitionez un a8 la pretul de 5.000-6.000. S-au schimbat putin planurile si buget pentru masina a ajuns la suma de 10.000. In octombrie doresc sa achizitionez masina si deja am inceput sa caut cateva modele. Doresc sa aflu de la voi, la cat ma ajunge revizia la ea(ulei,filtre) in reprezentanta dar si cumparate de pe internet si dusa la un mecanic doar ca sa le schimbe (chestiile cumparate de mine) . La ce probleme sa ma astept de la masina? am auzit de la cineva ca ar avea probleme la pernele de aer, ceea ce ma cam ingrjoreaza, avand in vedere pretul unei perne de aer. Va las mai jos cateva link-uri cu modelele care mi-au atras atentia .

    http://www.olx.ro/oferta/audi-a8-2005-ID6FnBC.html . Acesta este "principaul" sa zic asa, am vorbit cu proprietarul si a zis ca poate dovedi toate schimburile facute prin facutri, si cum precizeaza si in anunt, are si garantie la AC. Mi se pare cam dubios ca schimbat toate pernele de aer, dar cine stie.. poate sunt paranoic.

    Si acesta este inca o varianta : http://www.olx.ro/oferta/vand-audi-a8-individual-138-000km-ID6Jf9i.html
    Multumesc si o zi buna sa aveti.
     
  15. AndreiValentin

    AndreiValentin 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 4.0 TDI 2005 Quattro
    salut, prima masina o cunosc,cel putin 2 perne si compresorul s-au schimbat dar nu noi .ci second hand din cate stiu.Totodata s-a facut o investitie cam de 100 de mil in ea acum 2 luni.
     
  16. ebenize 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2010
    Locație:
    -
    Masina:
    Audi A8 D3 3.0 TDI 2008
    Pe scurt loterie. Am vazut foarte multe a8-uri care in poze erau boboc si in realitate nu stiam cum sa plec mai repede... In orice caz la km sa nu te uiti ca nu exista cu km reali nimic decat sa ai vreo ruda care sa stie masina sau eventual sa aibe full istoric la ea la reprezentanta. Cum dracu din 2004-2007 au 200K iar din 2014 tot 200K? Era lumea mai saraca? era mai putina benzina? din contra....benzina era ieftina ca braga si chiar mai multi bani inainte de 2008 deci km la greu...Daca e intretinuta corespunzator duce mult si bine, daca s-a mers loco... si in 150 mii se distruge o masina. Tine de noroc ... A8-ul e full de electronica deci dupa ce o cumperi cauta rapid preventiv pe cineva care se pricepe la electronica. La a8 nu ai nevoie de mecanic ci ai nevoie de de electronist. Un brat ti-l schimbi si tu daca stai la curte dar cand vine vorba de erori si interpretari, e nevoie de pricepere si experienta ca altfel schimbi N senzori si cu greu ajungi la problema care probabil era de vina o mufa sau izolare imperfecta...Dar si asa daca iti schimbi un brat s-ar putea sa dereglezi anumiti senzori care necesita adaptare. Daca schimbi o perna de aer.. e nevoie de readaptare, de facut anumit masuratori etc etc. Nu e cea mai complicata chestie dar trebuie sa umble cineva care a mai avut de a face cu astfel de sisteme care sunt delicate si care fac ca masina sa mearga in parametrii si sa te poti bucura confortul oferit. Cu siguranta nu o vei duce la reprezentanta care te rupe la bani si pe langa asta nici nu rezolva problema. Revizia la un 3.0 tdi e in jur de 800 -1000de ron la service standard si in jur de 1500-2000 uleiul in cutie. Depinde de ulei, marca consumabile. Consumul la 3.0 tdi in oras sub 13 nu scade, in afara 7-8-9 depinde cum mergi pe unde mergi...In bucuresti 14+ Succes si spor la cautare.
     
    Darius21 apreciază asta.
  17. AndreiValentin

    AndreiValentin 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 4.0 TDI 2005 Quattro
    Masinile ieftine nu sunt ieftine degeaba.Daca e buna proprietarul tine la pret.dar daca e pardaf si vrea sa scape repede de ea o da pe nimic, iar tu la randul tau o sa bagi bani de o sa te plictisesti in ea.Trebuie sa te tina buzunarul sa poti intretiune masina asa cum trebuie, ca daca o carpesti nu faci nimic.Si km intradevar e loterie, eu la a mea am 400k cu carte service de la fabricatie originala nu manarita sau chestii.Numai eu am facut 100k cu ea de cand am luat-o.
     
    Piturca Andrei apreciază asta.
  18. Piturca Andrei 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    ...
    Deci sa inteleg ca , cam toate modelele pe care le gasesc au kilometrii da-ti inapoi. @AndreiValentin , ai spus ca, cunosti masina, cunosti de asemenea si starea tehnica? isi merita banii?. De fapt, la 10k euro, sunt sanse sa gasesc un a8 intr-o stare buna care nu necesita investitii? Si o ultima chestie, cineva a zis de service-uri, am citit unele comentarii in care ziceau ca revizia pentru un a8 este in jur de 1000-1200 lei(filtre si ulei) Acuma sunt constient ca preturile difera de la service la service, poate ma puteti lamuri mai in detaliu, cred ca as iesi mai ieftin cu filtrele si uleiul cumparat de mine si schimbate de cineva care se pricepe. O dimineata placuta.
     
  19. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,In prezent astept un A8 D4
    Salut autoturismele mentionate in linkurile mentionate mai sus sunt niste gunoaie ;)
     
    Ranya apreciază asta.
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Nu cred ca sunt sanse sa iesi mai ieftin de 800 ron daca pui ulei si filtre de calitate.
    De exemplu ulei Motul si filtre Hengst cam pe acolo costa. Daca vrei ulei mai ieftine poti folosi Fuchs sau Valvoline, dar la filtre nu e cazul sa te zgarcesti.
     

Distribuie pagina asta