1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sfaturi - Consiliere achizitie Audi A5 / S5

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de sammuray, 18 Iul 2007.

  1. kellu

    kellu Platinum Member

    Înscris:
    19 Aug 2007
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Opel Corsa
    toate diesel-urile sunt facute in special pentru consumul mai mic fata de benzina. Ca le-au facut cei de la Audi si pentru masini de curse (LeMans) asta e tot din cauza consumului, adica pentru autonomie marita in cadrul cursei, iar de aici pana la R8 TDI nu a fost decat un pas. Dar benzina tot benzina ramane. Adica doua motoare de aceeasi cilindree dar unul benzinar si altul diesel ofera senzatii foarte diferite, iar mie imi plac cele de la benzinar. Uite de exemplu doua 2.0 de la Audi, TDI si TFSI. Care crezi ca iti scoate adrenalina pe nas mai repede? ;)
     
  2. DOOM

    DOOM Moderator Staff Member

    Înscris:
    13 Iul 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 35TDI MY2022 / Audi A1 1.6TDI MY2012
    Pai eu am si 2.0 TFSI la S3 si 2.0 TDI dar nu pe Audi ci pe un Passat si merg cu amandoua.Normal ca TFSI-ul este mult superior din toate punctele de vedere (mai putin al consumului) insa 3.0 TDI sunt convins ca are consumul cam ca 2.0 TFSi la blana iar de 4.2 TDI nici nu mai zic....de asta afirmam ca sunt mai sportive si ca cine da banii pe ele nu se gandeste la economie.
     
  3. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    Poate avea 25 de cai in plus ca e mai slab ca si performante ,e mult peste 3.2 FSI motorul 3.0TDI ,atat la fiabilitate,consum cat si la accelerare 0-100km/h.Un 3.0 TDI iti ofera tot ce vrei,parerea mea,intreaba-l pe Masimo care are 3.0TDI 330Cp si 650Nm.L-am condus si eu,sunet de benzinar , nu mai vorbesc de faptul ca te baga in scaun mai ceva ca si una pe benzina,pana nu vezi nu crezi,asta e vorba,intr-adevar ca are si evacuare schimbata care produce un senzational segment al zgomotului
     
  4. cosminm

    cosminm 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 3.0 V6
    eu nu i-am facut nimic masinii...si imi scoate ficatu cand ii dau tare. si de zgomot...hmm...doar la relanti se aude ca e disel :D
     
  5. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    V12 TDi ai vrut poate sa spui. Nu exista V8 TDi pe R8. Pana in prezent (si pana la aparitia V12-lui) exista o singura motorizare, pe benzina, la R8 aceeasi cu cea de pe RS4. V8 4.2 FSI 420 CP
    Si e bine ca e doar parerea ta...un motor care dezvolta 500 CP si 1000nm cuplu, poate sa mearga din partea mea si cu GPL...dar de potrivit se potriveste la o masina sport.

    Later Edit::)Acum am vazut ca am dat un reply la un post de pe prima pagina...si la care s-a mai raspuns o data. Mea culpa...dar parerea ramane valabila
     
    Ultima editare: 28 Oct 2008
  6. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    Rapier de acord cu tine in privinta mostrului de 500 cp si 1000 Nm.acest motor pus pe o caroserie precum cea a R8-ului ucide,nu gluma
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Oct 2012
  7. SEBASTIAN_RACINGCODE

    SEBASTIAN_RACINGCODE Banned

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    mai multe marci si modele

    Acum este 3.0tdi dar daca vrei 305cp se poate direct din soft. Daca vrei mai mult se poate dar nu recomand.
    3.0 are un avantaj fata de 4.2, greutatea si daca mergi pe drumurile noastre chiar conteaza.
    Si motorul de 2.7tdi e f interesant.
     
  8. Nemesis 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi S5
    Audi A5 / S5 - Sfaturi achizitie, costuri intretinere

    Salut,

    Vreau sa-mi iau un A5 (sau poate chiar un S). Nu am mai avut un Audi pana acum, daca m-ati putea ajuta cu niste date mi-ar fi de mare folos.

    Ma intereseaza probleme mecanice/electronice, daca sunteti multumiti de masina in general, care sunt costurile de intretinere (cat costa o revizie la porsche, cat costa o piesa sau alta etc - din experienta fiecaruia).
    Nici jante de 19 nu am mai avut, asa ca ii rog pe cei care au sa-mi spuna daca sunt probleme cu ele pe soselele de pe la noi, daca e diferenta mare de confort intre 19 si 18, etc.

    M-ar tenta un 3.2 sau un S, dar nu exclud nici varianta unui 3.0 tdi.

    Multumesc
     
  9. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Nu sunt posesor de A5 dar am si eu niste pareri ca tot omul.:) Jantele pe 18 le consider de ajuns pt frumoasa noastra tara.Motorul de pe S5 e cam invechit de acum insa are un sunet bestial.Eu unul as merge pe 3.0tdi,dar decizia e a ta. Bafta la alegere!
     
  10. Nemesis 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi S5
    Multumesc. Orice alt sfat sau exprerienta personala sunt binevenite.
     
  11. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    vrei sa iti iei masina de noua?
     
  12. cosminm

    cosminm 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 3.0 V6
    Nemesis: eu am A5 3.0TDI. ce pot sa zic, sunt foarte multumit de ea. daca iti poti permite ia-ti S5 :) merita :D

    daca nu, iti recomand 3.0TDI in fata lui 3.2 :) 3.0 consuma si mai putin si trage si mai tare decat 3.2.

    referitor la jante nush ce sa zic... eu am pe 19 (cele in Y), masina arata foarte bine cu ele, daaaar simti fiecare groapa si fiecare pietricica. daca pentru tine confortul ocupa un loc important, incearca 18 sau chiar 17 (sunt si unele pe 17 in 5 spite destul de simpatice).

    reviziile pe mine m-au dus asa:
    1. revizia de 1 an: 1700 RON la Porsche Romania
    2. revizia de 30.000: 1400 RON, tot la Porsche (chiar azi am facut-o)
     
  13. Nemesis 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi S5
    traian si decebal - nu, SH

    cosminm - ma asteptam sa fie mai scumpe reviziile, nu stiu de ce, dar vad ca au valori civilizate.
    Am vazut pe alt topic ca tot fac rechemari in service? Sunt dese? :)
     
  14. cosminm

    cosminm 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 3.0 V6
    eu am avut vreo 2, dar au coincis cu reviziile :)
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Oct 2012
  15. A5 ooo

    A5 ooo 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI
    hmmmm....mult!!!!

    cump!!! eu anul trecut am platit 900 ron, a doua oara undeva la 1.000 si ultima data 1.100. intre prima si ultima oara au scumpit manopera. oricum a fost mult....

    reviziile pe mine m-au dus asa:
    1. revizia de 1 an: 1700 RON la Porsche Romania
    2. revizia de 30.000: 1400 RON, tot la Porsche (chiar azi am facut-o)[/QUOTE]
     
  16. Nemesis 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi S5
    Banuiesc ca tot 3.0 tdi ai, nu?
    cosminm vad ca e din Bucuresti, tu unde ai facut reviziile?
     
  17. A5 ooo

    A5 ooo 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI
    yep A5 3.0 TDI

    am luat masina din Germania in garantie 2 ani si service-ul il fac la Cluj. dar fiind un Holding este normal ca preturile sa fie la fel. e acelasi ulei aceleasi filtre si aceasi manopera....deci nu stiu de unde diferenta, plus ca e aproape dublu, ceea ce nu e normal....

    vroiam sa te intreb ceva si pe tine. am inteles (de la Masimo)ca poti face resoftare. inca nu stiu daca sa fac resoftare sau sa pun un cip de la MTM sau pur si simplu ....sa nu fac nimic. ai si tu o parere? ma intereseaza mai mult decat viteza sa fie masina ok, adica sa nu scoata dupa un an de zile fum si sa fie terminata. am vazut multe masini noi inclusiv Audi care nu aveau mai mult de un an de zile si cand accelerau nu le mai vedeai de fum.

    mersic....
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Oct 2012
  18. masimo

    masimo Silver Member

    Înscris:
    29 Iul 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI with REVO Stage 3 DPF Bypass Software,VW Touareg 3.0 TDI,2011
    Salut

    Nici o masina cu filtru de particule nu va scoate fum dupa resoftare. MTM nu are cip, ci un fel de power-box,numit M-Cantronic,de care, sincer, sunt foarte multumit!MTM mi-a preluat garantia, pe Germania mai am 3 ani si 2 luni.
     
  19. A5 ooo

    A5 ooo 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI
    garantie

    oki Liviu mersic de info, o sa ma hotarasc si vad ce fac. totusi cred ca voi pune acel Power - Box de care ziceai tu de la MTM, dar inainte o sa vin la tine sa vad care e diferenta :)

    eu am luat masina din Germania de la un deler care mi-a revandut-o. masina am inteles ca are garantie 2 ani. cei la la MTM iti prelungesc garantia? sau cum ? din cate stiu garantia e max 3 ani si anume 2 ani de la Audi si inca un an daca negociezi cu delerul de unde o iei. colac peste pupaza mi-am pierdut si cartea de service, care am inteles ca e destul de complicat sa o refac, trebie sa vorbesc cu delerul care mi-a vandut masina si numai el poate sa o primeasca de la Audi dupa acre sa mi-o trimita mie. mai stiti voi alte variante?
     
  20. masimo

    masimo Silver Member

    Înscris:
    29 Iul 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI with REVO Stage 3 DPF Bypass Software,VW Touareg 3.0 TDI,2011
    Masina a fost noua,in Germania are 3 ani garantie,dealerul poate sa-ti mai dea bonus un an.
     

Distribuie pagina asta