1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de directie - suspensie - planetare - rulmenti sau tren de rulare la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de mir_A4, 20 Oct 2010.

  1. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Asta e pret de reprezentanta ? :blink:
     
  2. Alex90 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 ,105 kw, Automata, 2013
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Banuiam eu, cam piperat 1600 ron. :) Asta e pret de 4 rulmenti.
     
    slabutzggg apreciază asta.
  4. jokero_cosmin

    jokero_cosmin 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2013, 8+1, 2.0TDI, CJC 143HP
    Va salut! Detin un Audi A4 8k 2013. Cand am cumparat masina, la 130km/h vibra volanul cu jante pe 18inch. Am schimbat jantele si anvelopele, acum am jante pe 16 si anvelope noi. Dupa 130km/h caroseria incepe sa trepideze/vibreze. Initial am dat vina pe jante, anvelope, echilibrare si etc. Problema pare sa nu fie de la ele deoarece, vibreaza si volanul, vibreaza si toata masina. Ce este mai ciudat este ca vibreaza cate 8 secunde, dupa care vreo 6 secunde merge lin (+- 2 secunde), si tot asa constant. Acest lucru se intampla doar dupa 128-130km/h si se accentueaza in rampa. Vibratiile se simt cel mai bine cand activez tempomatul, la viteza constanta, in accelerare nesesizandu-se chiar foarte puternic. Turatiile nu sunt relevante, am incercat in viteze inferioare, acelasi rezultat. Sunt momente in care abia se simt trepidatiile, si alteori mai puternice.

    Precizez ca la viteze mici si franare nu observ nimic neobisnuit.

    Postez in speranta ca exista cineva care a mai intampinat astfel de situatie.

    Multumesc anticipat!
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce cutie ai ?
    De ce nu ai fost la un service sa iti verifice eventuale jocuri in planetare, brate, rulmenti, etc. ?
     
  6. tommy lee

    tommy lee 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2012
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B8 avant, 2.0 TDI (CAGA) 143CP, 2010
    @jokero_cosmin , parca vad ca intra Cristi si iti spune sa-ti completezi toate datele in profil (cod motor, cai putere...) si -ti da exemplu profilul lui :), pe buna dreptate.

    On topic:
    Cauze pot fi multiple, si ai sa le gasesti doar la un service, rulment nu cred sa fie pentru ca ala face zgomot si la viteze mai mici si face tot timpul.
     
    slabutzggg apreciază asta.
  7. RazvanDec

    RazvanDec 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2015
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    AUDI Q5 - 2.0 TDI 2017
    Salutare! Va rog frumos sa ma ajutati cu o recomandare pentru achizitia unui cap de planetara. Mai pe scurt, de doua luni imi cam bate planetara stanga spre roata (a4 3013 facelift automata). Nu am gasit decat pe origine cu pret intre 1700 -1800 lei care mi se pare scumpa, si de producator care costa aproximativ 200 lei producatori Pascal sau MTI. Nu stiu ce sa fac, ce cap planetara sa cumpar. De cei doi producatori nu am auzit. Voi ce parere aveti. A montat cineva cap planetara de la cei doi. Multumesc!

    Masina este 2.0 tdi, 105 kw, automata, tractiune fata
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Razvan te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi despre cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @RazvanDec Din pacate pentru motorizarea ta nu se fabrica planetara/tripodata GKN/SKF/Spidan, doar niste brand-uri no-name.
    Te sfatuiesc sa iei una noua OE sau SH din dezmembrari in stare buna.
     
  10. Alex90 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 ,105 kw, Automata, 2013
    Salutare din nou!
    Dupa ce am rezolvat problema cu rulmentul am dat peste o alta problema.In partea stanga fata se aude un 'carait ciudat' ca si cum ar agata ceva.Suna destul de urat si imi e cam frica sa mai merg cu ea.Aveti idee cam ce ar putea fi?
     
  11. jokero_cosmin

    jokero_cosmin 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2013, 8+1, 2.0TDI, CJC 143HP

    La service am fost in doua locuri sa verific jocurile. Au spus ca totul este in regula, niciun joc semnificativ.

    Cutie DSG (?) 8+1

    Mai precizez ca la viteze de pana in 120km/h merge excelent, niciun semn de .. nimic.
     
  12. Alex90 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 ,105 kw, Automata, 2013
    Se pare ca problema de pe stanga a fost rulmentul.L-am schimbat ieri.
     
  13. andrey_alex 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2015
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    Audi a4 2010 CAGB
    Salut. Am observat un zgomot la volan la viteze mici 10_15 km la ora ca si cum ar agata ceva asa se simte in volan,cand trec peste ceva denivelat. Problema este ca nu face tot timpul. Se intampla cand virez si cand merg drept. Are cineva idee ce ar putea fii? Pana luni cand ajung cu ea in service . Multumesc
     
  14. S i l v i u

    S i l v i u 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2016
    Locație:
    Braila
    Masina:
    A6 3.0 tdi quattro 2007
    Salut,
    Fiți amabili si lămuriti-ma si pe mine daca aveti idee. E vorba de un A4 B8 motor 2.7 la care am fost sa-i fac geometria si pe partea stanga spate ii da o divergenta urata de se observa si la ochiul liber. Mecanicii ma pun sa-i schimb fuzete si puntea spate. S-a mai inalnit careva cu asa ceva ? Merci.
     
  15. stefanari 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2014
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    A4, 2.0 tdi, 201 hp, Stage1, 2011, Bilstein B12, S4 Front & Rear Sway Bar, 20 mm spacers
    Salut! As avea nevoie de o serie de sasiu pt un B8 preferabil 2010- 2011 cu suspensie S-line din fabrica sa pot verifica niste coduri de produs, mai exact as vrea sa stiu daca bucsile pe care stau arcurile in spate sunt diferite fata de cele cu suspensie normal 1BA. Mersi
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sunt la fel.
     
  17. stefanari 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2014
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    A4, 2.0 tdi, 201 hp, Stage1, 2011, Bilstein B12, S4 Front & Rear Sway Bar, 20 mm spacers
    Aveam senzatia ca ar putea fi mai subtiri... am cam 1 cm in plus in spate, ceea ce nu imi place, speram sa fie niste bucse
     
    Ultima editare: 2 Mar 2017
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Imi apar niste bucsi de 13mm, dar la alt tip de suspensie.
     
    stefanari apreciază asta.
  19. stefanari 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2014
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    A4, 2.0 tdi, 201 hp, Stage1, 2011, Bilstein B12, S4 Front & Rear Sway Bar, 20 mm spacers
    Mersi
     
    Ultima editare: 2 Mar 2017
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ma faci sa rad la ora asta, scrie clar in poza ca la 1BA, 1BE, 1BV sunt aceleasi bucse.

    Doar la 1BR si 1BL sunt de 13mm.
     

Distribuie pagina asta