1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de directie - suspensie - planetare - rulmenti sau tren de rulare la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de mir_A4, 20 Oct 2010.

  1. D@ny

    D@ny 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2012
    Locație:
    Arad / Timișoara
    Masina:
    A4 B8 2009, CAHA
    M-am gândit și la asta, dar totuși erau bucăți de drum diferite și niciodată n-am mai pățit așa. Plus ca mi se pare ciudat sa patineze in treapta a treia chiar, totuși n-am ceva motor de racheta.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca e umed pe jos si ai cauciucuri de iarna, patinezi cu a 3-a si cu 1.6
     
  3. dogar 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A4B8 LCAGAF1, 143CP, 2009, 1968cmc
    Salutare. Cam asa arata 2 dintre cele 4 brate. Cate unu pe fiecare parte. Credeti ca ar trebui sa le schimb? Sunt crepate doar la suprafata. De batut ne se adue sa bata nimic. Multumesc.
     
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Poti sa le lasi deocamdata asa daca nu bat. Nu vei monta altele mai bune fata de de ce a pus fabrica .
    Cauciucul mai face acele urme, din cauza miscarilor si "stresului" fizic care e acolo.
     
  5. Ratiu gabriel 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Iul 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 B8 Limusine 2014, 2.0 TDI S-line 177 cp ,Cod motor CGLC
    Salut , ma puteti ajuta va rog , cu un cod de lager-bucsa pentru acest brat pentru masina din profil.
    Va multumesc frumos.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  7. Ratiu gabriel 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Iul 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 B8 Limusine 2014, 2.0 TDI S-line 177 cp ,Cod motor CGLC
    Ms mult. O zi bună.
     
  8. D@ny

    D@ny 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2012
    Locație:
    Arad / Timișoara
    Masina:
    A4 B8 2009, CAHA
    Salutare! De ceva vreme am rezolvat problemele ce le aveam anterior, dar a mai rămas una: când mașina se zgâlțâie se aud zgomote care seamănă cu frecatul metalului pe metal în partea din față (când pornesc mașina și mai tremură puțin, la denivelări ceva mai puțin adânci, dar dese). La service au spus băieții inițial că ar fi vorba despre ceva bucșe, au fost schimbate și o parte a problemei a fost rezolvată (înainte făcea ceva mai urât la denivelări unde diferența de nivel era mai mare, gen limitatoare de viteză mai înalte), însă cea cu "scârțâitul" a rămas. Cică în rest e totul în regulă la partea de suspensii.
    Din ce am citit pe internet, s-ar părea că arcurile ar atinge când se comprimă. Știe cineva unde aș putea găsi așa ceva?
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  10. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    D@ny cu tot respectul, dar cauta rezolvarea corecta a problemei, nu da banii aiurea pe nebuniile alea. Daca ai arcurile originale, nu vad de ce ai avea sunete stratii. Problema cu siguranta e legata de altceva. Mai incearca si la alt service sa verifici suspensia.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Are arcuri Eibach.
     
    andyzaharia apreciază asta.
  12. D@ny

    D@ny 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2012
    Locație:
    Arad / Timișoara
    Masina:
    A4 B8 2009, CAHA
    Mulțumesc pentru răspunsurile prompte :) Mă pun să mai "sap" puțin după informații și voi lua o decizie. În principiu cred că ar trebui doar o suprafață de contact din cauciuc între spirele arcurilor. Aș putea măcar să încerc să improvizez ceva cât să-mi dau seama dacă de acolo e problema sau nu... deși, citind în legătură cu acest subiect, am observat că sunt relativ mulți care au asemenea probleme după ce și-au montat arcuri sport. Interesant e că nu a apărut zgomotul ăsta decât dupa vreo 4-5 luni de la montare.
     
  13. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    ms ca ai mentionat audi66, acum e mai clar :)

    D@ny din pacate nu prea avem cum te ajuta din fata calculatorului, dar eu pun pariu ca e de la bucse/brate. Eu tot am trecut la Eibach dar nu am nici un fel de sunete stranii.

    ps. Ai idee care bucse au fost schimbate?
     
  14. Marius Oprea

    Marius Oprea 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Onești
    Masina:
    Audi A4, 2L, 2013, cod motor CJCA, WAUZZZ8K7DA219509
    Salut. Am avut o problema cu planetara de pe masina mea. Am incercat sa o repar pe cea veche dar fara succes, mai pe scurt din patru capuri de planetara noi de la diferite firme nu s-a potrivit niciunul (comandate dupa seria de sasiu, an fabricatie etc.) in cele din urma am comandat o planetara noua dar pe cea veche as vrea sa o repar adica sa schimb absolut tot la ea. o sa atasez aici foto cu planetara veche. As dori daca stie cineva unde sa o trimit pt reparatie si cam cat ar costa? Mentionez ca masina este din Norvegia deci are pachetul Scandinav pe ea.
     
  15. D@ny

    D@ny 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2012
    Locație:
    Arad / Timișoara
    Masina:
    A4 B8 2009, CAHA
    Două bucșe au fost schimbate.
     
  16. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Deci, raman inca multe care ar putea fi problematice. Au fost schimbate de la bara stabilizatoare cumva? Eu am avut ceva sunete metalice de la acele 2 bucse barii, dupa schimbul lor a disparut orice anomalie.

    Spor la investigare mai departe :angrymod:
     
    Ultima editare: 20 Feb 2018
  17. Juliano78

    Juliano78 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2018
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 avant, 2.0 TDI, 150 hp, S line
    Buna ziua, am si eu o mica problema la masina mea legata de directie. Masina este un audi A4, B8, an fabricatie 2015, 150 hp, tractiune fata , motor 2.0, jante pe 18". Problema este urmatoarea, la viteze mari masina nu poate sa merga drept, sau mai bine zis nu pot sa tin volanul drept, ca si cum ar avea un hop pe centru si aluneca de acolo, ori este un pic spre dreapta ori spre stanga. A mai avut cineva aceasta problema si daca da cum a rezolvat-o.
    Imi cer scuze daca am postat unde nu trebuie sau daca s-a mai discutat subiectul (eu nu am gasit nicaieri pe forum).
     
    gabi79 apreciază asta.
  18. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    Salut,
    Ceva asemanator am avut si eu. Iti recomand sa inversezi cauciucurile de pe stanga pe dreapta si invers. Daca nu se rezolva schimba jantele de pe spate pe fata. Daca nici atunci nu se rezolva du-te la mecanic sau la directie pentru unghiul de fuga.
     
  19. Juliano78

    Juliano78 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2018
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 avant, 2.0 TDI, 150 hp, S line
    Mersi mult de raspuns flawyl31, o sa incerc cea ce mi-ai sugerat si poate am noroc si scap doar cu schimbatul caciucurilor.:)
     
  20. adrian a4

    adrian a4 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    audi a4 b8 cod motor caga. model 2008
    Salutari tuturor. Am o problema la caseta de directie si anume se aud pocnituri la viraje pe loc stanga si dreapta si parca si ceva ca o tabla. Intinzator curea alternator, curea,role alternator toate noi am uitat sa specific si doar daca ii pornita caldura atunci face. Poate ati patit careva si daca ati gasit rezolvare, nu are ceva reglaj la caseta ?
     

Distribuie pagina asta