1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de directie - suspensie - planetare - rulmenti sau tren de rulare la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de mir_A4, 20 Oct 2010.

  1. DiamondInk 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    *Audi A4, 1.8TFSI, 8K20DC, 118kw, CABB*
    Cap planetara atentie FUZETA.

    Din experienta proprie, atunci cand se demonteaza fuzeta """sau port fuzeta cum numesc unii""" atentie la demontare sau re'montare, sa fiti cu ochii pe cine va mestereste ca daca bate cu ciocanul in surub pentru desfacere """POATE"""" dar mai ales la strangerea piulitei """CU SIGURANTA""" daca strange prea tare o sa se fisureze .
    Am patit-o eu, aveam deja portfuzeta stanga fisurata de catre un mecanic de la un service cand astazi m-am prezentat la un alt service cu piesele pe care le-am achizitionat eu printr-o firma...ca sa mi le monteze, printre piesele cumparate am luat si un cap de planetara.
    La montarea capului de planetara, ajutorul mecanicului, a folosit pentru strangerea piulitei de la fuzeta un pistol hidraulic...CLAR NU SE FOLOSESTE ASA CEVA, SE STRANGE DE MANAAAA....a strans prea tare si astfel mi-a fisurat si fuzeta dreapta, mi-a ***** toata ziua, m-a spart, am zis ca visez.
    Chiar vorbeam cu cei de la care am luat piesele azi sa-mi comande si fuzeta stanga, ramanand sa-mi comunice in cursul zilei pretul...iar acum voi comanda doua, datorita unui cioban care in loc sa faca altceva s-a hotarat sa se faca mecanic...nu dau numele service-ului in speranta ca a fost doar o scapare de moment dar la a doua repetare clar o sa le fac reclama negativa maxima.
    Fuzeta este din aluminiu nu stiu de ce rahat au folosit cei de la Audi acest material daca se fisureaza asa de usor...mare grija, o fuzeta costa intre minim 1.000 Ron si 1.700 Ron.
    In cazul meu, acum o sa dau 2.300 Ron pe ambele fuzete, binenteles ca una o s-o plateasca ei....asta ca am fost atent si mi-am bagat nasul pe acolo ca au incercat sa ascunda dand cu vaselina pe fisura ca sa nu se vada, iar cand le-am aratat, ajutorul de mecanic a incercat sa joace teatru ca si cum nu stia, numai ca nu prea i-a iesit.TRAIM IN ROMANES si asta chiar ca ne fuuu***e tot timpul.
    De aceea nu merg la service-urile care nu te lasa sa stai langa masina cand se lucreaza. Stati cu ochii pe ei.
     
    A P SIMON28, PADURE și wrw apreciază asta.
  2. 11TUN

    11TUN 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2007
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    ...
    Recent am schimbat un rulment pe fata . Am intrat mai tare intr-o curba pana au scartait rotile dupa care mi sau aprins pe bord erori la frana de mana , TPMS, ABS si parca mai era ceva. La tester aveam eroare la senzorul de ABS fata stanga dar care nu era defect. Se considera o posibila defectiune provenita de la rulment!
    Rulmentii la modelul acesta de A4 au 4 poli magnetici din cate am inteles eu, in genul cum sunt la rulmentii de Golf 5 , iar senzorul de ABS citeste date de la acestia. Daca ceva nu merge corect cu polii aia magnetici din rulment da eroare in ABS si bordul devine sorcova. De la rulment nu se auzea nici un fel de huruit dar a trebuit sa-l schimb ca sa scap de erorile din bord.
    Exista si varianta sa schimb rulmentul degeaba si sa fie alta cauza dar am avut noroc ca sa nimerit.
    Am inteles ca exista cazuri cand rulmentul huruie dar nu se aprind erori in bord pentru ca nu sunt afectati acei poli magnetici.

    Am mai schimbat la un mecanic priceput pivotii de jos. Care vin prinsi in fuzeta in partea de jos chiar sub burduful de planetara si de la care se aude acel scartait la virarea rotilor maxim pe loc. Mecanicul asta priceput cand a batut in ei sa-i scoata afara mi- spart burdufii la planetare.
    Pret rulment 150e.
    Pret pivot 36e.
    Pret burduf planetara la reprezentanta 175 lei cu tot cu coliere si vaselina aferenta.
     
  3. ajaccio 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 2.0 Tdi 2008
    Am de ceva timp si eu un Audi A4 B8 din 2008.Masina merge bine dar tremura volanul la peste 100km/h.Am fost de am echilibrat de 2 ori rotile,le-am inversat si tot degeaba.Ceva sfaturi?
    Merci
     
  4. GunX

    GunX Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 Allroad, 3.0 V6 biturbo 320 hp, 2015
    vezi ce a zis, dnutz aici : http://www.clubaudi.ro/audi-a4-b8-2...abitaclu-interiorul-masinii-8.html#post403378

    "Eu aveam o vibratie in volan si am schimbat bratele de directie cele inferioare si vibratia a disparut.Masina mea e din 10.2009. Bratele noi erau total diferite de cele pe care le aveam pe masina. Numai bine!"

    poate esti in acelasi caz. daca aflii cat a costat operatiunea si despre ce e vorba mai in detaliu, poate ne spui si noua.
     
    Ultima editare: 18 Sep 2012
  5. alizandru 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2012
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Avant, 2010, CAGA 143, multitronic 8+1, S-line, etc.
    ajaccio anvelopele sunt noi sau second ? Si daca sunt noi ce marca si ce dimensiuni ?
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Sep 2012
  6. ajaccio 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 2.0 Tdi 2008
    Sunt anvelopele cu care a venit masina si anume : Bridgestone Turanza ER300 EcoPia pe 225/55/R16.
     
  7. DiamondInk 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    *Audi A4, 1.8TFSI, 8K20DC, 118kw, CABB*
    Cam greu sa gasesti un service sau un mecanic de care sa fi multumit, la fel ca in cazul pieselor trebuie sa cautam bine inainte si sa nu ne aruncam ca disperatii la primul ofertant.
    Eu pentru piese am cautat pe net la greu si intr-un final dupa ce am strans vreo 11 oferte diferite am ales varianta cea mai ieftina la piesele originale iar in cazul mecanicilor la fel, intr-o perioada relativ scurta am fost in vreo 7 service-uri iar acum m-am oprit la unul dintre ele, sa spunem ca momentan sunt multumit, daca nu o sa mai fiu o sa trec la altii, ca sunt destui.
    Ieri mi-am schimbat ambele portfuzete, ca si in cazul tau 2 dobitoci diferiti la RE'montare le-au fisurat, dar pe unul l-am ginit exact atunci cand incerca sa ascunda fisura cu niste vaselina si l-am pus s-o plateasca, altfel le plateam eu pe ambele si cum eu pe masina nu pun decat noi si originale ar fi fost o mare "bucurie"....asadar lectia numarul unu intr-un service este sa stai langa masina cand se lucreaza.
    Problema este ca multe piese de genul rulmentilor sau pivoti in timp se "coxeaza" si se dau foarte greu jos iar pentru asta trebuie rabdare.
    Multi nu au deoarece nu este obiectul lor si li se rupe, de exemplu la mine ca sa demonteze una dintre portfuzete a trebuit s-o taie cu flexul deoarece pivotii de sus de la amortizor erau "coxati" iar surubul deja stramb si singura varianta a fost s-o taie cu flexul iar la demontare a iesit dupa doi pivoti cu tot cu bucsele alea metalice, si ca sa le dea jos au dat ciocane multe dar degeaba, tot nu ieseau, iar varianta care a rezolvat a fost sa bage felxul in bucse pe laterale ca sa se incinga cat mai tare ca sa se dilate si asa s-a rezolvat, dar daca nu stateam langa ei ca sa ii supraveghez cine stie ce alte tampenii faceau, au stat peste program 2 ore ca sa termine.
    Nu va mai lasati masinile ca pe sacii de cartofi pe mainile oricui care se lauda ca lucreaza ieftin sau prin nu stiu ce ghene ca ulterior s-ar putea sa regretati si chiar daca sunt service-uri unde au aparatura de ultima generatie asta nu inseamna ca este pe maini bune, sunt multi fara prea multa experienta, asadar ma repet: stati cu ochii pe ei.
     
    Ultima editare: 22 Sep 2012
    wrw apreciază asta.
  8. alizandru 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2012
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Avant, 2010, CAGA 143, multitronic 8+1, S-line, etc.
    Verifica si anvelopele, asta pe langa elementele de directie de care iti spunea gunx. Sa nu bata, indiferent de echilibrat ele creaza vibratii la viteze mari.
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Sep 2012
  9. strumfyspm Guest

    Salut,

    Am o intrebare pentru mine....

    O cunostinta a recomandat la un anumit numar de km, sa ma duc la un service sa verific unghiul de fuga fata/spate.

    Intrebarea mea e: unghide fuga pe spate???????
    Unghiu de fuga nu se face dupa ce umblii la sistemul de suspensie?
     
  10. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Se regleaza si pe spate unghiurile de directie. De obicei se regleaza cand schimbi ceva la suspensie, volanul trage intr-o parte sau iti uzeaza inegal anvelopele. Nu orice element al suspensiei necesita ulterior reglare, insa eu am avut surpriza ca cei de la service sa zica ca nu e necesar si unghiurile erau dereglate (la o alta masina pe care am avut-o, nu la A4). Bineinteles ca nu strica o reglare a unghiurilor la un service cu aparatura profesionala si corect calibrata daca ai km multi.
     
    Ultima editare: 15 Oct 2012
  11. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Sfaturile astea cu reglatul la fiecare interventie provin de la cei cu suspensie McPherson A3,Golf etc bijuteriile voastre A4 sunt in alta categorie :)
     
    Ultima editare: 16 Oct 2012
  12. strumfyspm Guest

    Pai si cum se procedeaza la A4 B8?

    Se face o "revizie" daca pot spune asa..?
     
  13. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    O "revizie" sa spunem la suspensie este suficienta.:)
    A4B8 are suspensie multilink ca anterioarele B5,B6,B7 ,cuvantul de baza este inlocuirea bratelor si nu necesita nici o reglare,necesita bani pentru brate si inlocuire :)

    Totusi daca stiti a ati luat vreun canal,canalizare,groapa adanca,un soc foarte puternic ca volanul sta stramb ,are joc este alta discutie.
    Se inlocuieste bieleta de directie si se regleaza unghiurile cazurile sunt rare la masinile voastre cu zeci de mii de km.:)
     
    Ultima editare: 19 Oct 2012
  14. sohei 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 ALLROAD 2016, 218cp
    Salutare,

    La voi directia (volanul) vibreaza usuor cand invartiti rotile standa pe loc?
     
  15. Jargal 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 B8 2008 2.0 tdi 170 cp Avant
    Salut!Problema care o am la masina mea din semnatura este un zgomot ciudat,un huruit la bracarea rotilor pe loc, cel mai bine se aude pe suprafata neteda,de exemplu intr-o parcare subterana de mall atunci cand rotesc volanul si intr-o parte si in alta se aude acel zgomot.A doua problema este ca la fiecare plecare denpe loc am un 'clanc' metalic care se aude din zona pedalelor, doar la plecarea de pe loc , dupa aceea nu se mai aude nimic.Interesant este ca acel zgomot il face numai cand pornesc masina, daca ea ramane pornita cand opresc si plec de pe loc nu face, dar daca opresc motorul si o las putin si dupa aia plec acel zgomot se aude si seamana cu zgomotul acela ca si cand ai pleca tare de pe loc si intra asr-ul.Poate ma ajutati cu un sfat deoarece la service nu mi-au dat nici un raspuns au zis ca totul e ok.Multumesc
     
  16. akim200 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 2009 cod motor CAGA
    Salut,
    Dupa descriere, parere mea este volanta, la partea referitoare la zgomotul metalic.
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Oct 2012
    Taraban apreciază asta.
  17. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
  18. Jargal 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 B8 2008 2.0 tdi 170 cp Avant
    Stiu topicul dar eu nu am servotronic .
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Oct 2012
  19. Catalin B8

    Catalin B8 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 2008
    Salut,

    Am schimbat saptamana asta tampoanele motor, m-au omorat. Daca aveti nevoie, mai jos sunt codurile si cat m-au costat. Le-am luat direct de la furnizor ( un prieten ) ca in magazin sau reprezentanta sunt mult mai scumpe.

    8K0399151CL ( Tampon Cutie Viteze ) =159RON+TVA

    8R0198381P (Set 2 tampoane motor Stanga + Dreapta ) = 838 LEI + TVA

    8K0199339D ( Tampon motor fata) = 23 LEI + TVA

    Sper sa nu aveti nevoie de ele! ;)
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Noi 2012
  20. GunX

    GunX Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 Allroad, 3.0 V6 biturbo 320 hp, 2015
    Zi-ne te rugam si de ce ai facut asta, ce problema ai avut si mai ales simptomele, multumim.
     

Distribuie pagina asta