1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de directie - suspensie - planetare - rulmenti sau tren de rulare la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de mir_A4, 20 Oct 2010.

  1. dorutzu74 5th Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2009
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    A6, 2011, CAHA, 125 KW, A4,2009,CAGA,105KW
    Sper sa nu ma insel ,insa... Nu este nici o legatura intre rigiditate si amortizoare. Rigiditatea este data de elasticitatea arcurilor. Cu cat arcurile sunt mai tari, cu atat masina este mai rigida. Amortizoarele au rolul de a nu lasa masina sa balangane, sau mai bine spus sa sa balanseze ceva mai lent decat i-ar da voie arcurile. In consecinta ii poti pune amortizoare noi fara niciun rezultat. Adica masina va fi la fel de rigida, daca nu schimbi si arcurile.
     
    wrw apreciază asta.
  2. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Daca amortizoarele sunt duse masina e barca, nu e rigida.
     
  3. madalinc

    madalinc Bronze Member

    Înscris:
    13 Mai 2013
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, b8, 143cp
    Deci am rezolvat un mister, multumesc de informatii baietii, intradevar barca nu e in nici un caz, am ramas impresionat pe transalpina de cum sta pe curbe.
    Pe drumuri cu gauri insa comfortul este redus, si eram pe punctul de a schimba amortizoarele.
    Bine ca am facut testul acela.

    Iulian imi poti spune de unde ai luat tu bratul acela numarul 7 care are pivotul incorporat in el?
    Am gasit pe original 12 mil si 6 mil aftermarket si mai ales unde ai schimbat, daca baietii nu am o presa speciala se apuca cu ciocanele de el.
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Oct 2013
  4. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Cumpara aftermarket Lemforder,o sa mai treaca cativa ani pana o sa ajunga 70-80 de euro cum este la seriile anterioare.

    De scos nu este o problema ca il scoate cu ciocanu,de montat cel nou sa fie cu grja montat;in tot Pitestiul gasesti un service care sa aiba o presa de demontat
    ca de montat daca stii meserie intra la mana.
    Succes.
     
  5. mubarak2000

    mubarak2000 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4B9,quattro,140kw,2017
    Salut,

    A verificat cineva jocul din capetele cutiei de viteze de care se leaga planetarele (eu am un joc mai mare le cel de pe dreapta unde este grupul)pozitia 1 si 2 din figura atasata ?
    Am urmatoarele simptome cand reduc de la viteza mare, in mometul cand se apropie de oprire masina se aude un huruit ca de rulment si cate odata la plecarea de pe loc mai trepideaza dar numai daca merg in oras mult si plec mai usor daca plec mai tare nu simte nimic.
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Dec 2013
  6. Jargal 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 B8 2008 2.0 tdi 170 cp Avant
    Salut baieti!Am si eu un huruit la peste 40 km pe ora si banuiesc ca se aude de la un rulment.As vrea sa imi spuneti ce m-ati sfatui sa cumpar ca si marca sau ce marca vine pe original.Multumesc.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pe original in functie de contractele din anul fabricarii masinii vine echipat cu SNR, FAG sau SKF. Asa ca te sfatuiesc sa cumperi doar acesti trei producatori nu alte petarde de rulmenti. Bafta
     
  8. alinox

    alinox 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2012
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 Avant, 2.0 TDI, 2010
    Zgomot, huruit la Viraje

    Salut, Masina mea a inceput sa scoata un sunet ciudat, un huruit, la viraje. La viraje scurte cu viteza mica se aude tare. La viraje largi nu cred ca am observat. Am mers pe un drum fin ca sa aud mai bine, am mers in jur de 50km/h, am scos la liber si am inceput sa vierz stanga dreapta foarte putin si rapid si se aude huruitul la fiecare viraj, dar ce mai tare se aude la viraje scurte. Nu pot sa-l localizez bine, am impresia ca e undeva sub masina in partea din fata, nu pot sa-l localizez, la care dintre rotile din fata.
    OK, am mers la service, mi-au zis ca e rulmentul si nu stiu exact care dintre ele, la partea din fata. Pana la urma mi l-au schimbat pe cel din stanga. De geaba! Tot se aude! am dat 350 lei cu tot cu manopera.
    Ce poate fi? Ce poate scoate un huruit la viraje? Planetare nu cred ca e ca s-au uitat cei de la service, si in plus nu bate la viraje stranse deloc.
     
  9. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 2019 2.0 204 cp
    pai huruie sau bate?
    nu scoate zgomot de cind ai pus anvelopele de iarna?
    incearca sa inversezi rotile din fata.
     
  10. SFE

    SFE 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 sportback, 2012,2.0 quattro, 177cp, CGLC ||| 730Xd, G11
    Salut.
    Sper sa ma ajute cineva.
    De cand am luat masina volanul este un pic spre dreapta (vizibil). Masina nu trage in nicio parte. Problema este ca atunci cand plec repede de pe loc volanul are tendinta de a se duce in dreapta ( daca merg cu viteza mica si o accelerez brusc simt cum volanul trage un pic dreapta).
    Sa fie de la geometrie? Masina a fost testata la reprezentanta si sevrice, nu are probleme la capete de bara, bucsi sau ceva de genul asta.
    Multumesc!
     
  11. SFE

    SFE 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 sportback, 2012,2.0 quattro, 177cp, CGLC ||| 730Xd, G11
    Alinox: eu asa am patit de la cauciucurile de pe spate. La viraje stranse si viteza mica se auzea un zgomot foarte ciudat.

    Cei de la autosoft (Iuliu Maniu) mi-au facut o verificare (22 lei) si au constatat ca amortizorul dreapta fata e scurs si bucsile de la barele inferioare (cele mici) sunt cam uzate. De aici ar fi problema cu acceleratia brusca la plecarea de pe loc si trasul sprea dreapta.
    Cand am luat masina (la 144 000 km) nu era niciun amortizor scurs, acum (152 000 km) se pare ca unul curge . De obicei feresc gropile, insa am luat o groapa destul de mare intr-o noapte, era pe toata banda de mers, s-a auzit un zgomot ff puternic, parca am lovit un fier. Sa fie si asta o cauza?
     
  12. vladdd 6th Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2013
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Q5 09 125KW CAHA
    Salut, am fosta aseara la mecanic si mi-a spus ca pe partea dreata sus, am rulmentul stricat si trebuie sa iau altul.
    Ce firma imi recomandati sa iau ?
     
  13. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    vladdd fii mai explicit, nustiu daca o sa inteleaga cineva despre ce rulment din "partea dreata sus" merge vorba.
     
  14. xstefan10

    xstefan10 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2012
    Locație:
    Târgu Jiu / București
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9 tdi AVF, 2003
    Rulment (flansa) amortizor? Daca da, recomand Saks, SKF sau Febi. Preturile variaza intre 60-150, depinde de magazin si de firma. De exemplu saks : 50 lei.
    Bafta !
     
  15. mubarak2000

    mubarak2000 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4B9,quattro,140kw,2017
    Salut,
    Am aceasta problema, pe la 150 km/h imi vibreaza putin masina daca accelerez nu se mai simte.
    Credeti ca am un cauciuc deforma?
    Cu cele de iarna nu facea!
     
  16. madalinc

    madalinc Bronze Member

    Înscris:
    13 Mai 2013
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, b8, 143cp
    Da cauciucurile trebuiesc echilibrate, roaga baietii care le echilibreaza sa verifice la echilibrare daca sunt deformate.
     
    Ultima editare: 27 Mar 2014
  17. xxxxxxx 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2010
    Locație:
    Baia-Mare
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI CAGA E4+ 2009
    Recent am avut o mica problema cu roata din spate, intr-un anumit context a fost lovita, agatata, nici nu stiu care e cel mai bun termen sa defineasca intamplarea mea. Cert e ca de atunci, au aparut anumite probleme, si din cauza timpului nu am cum sa le remediez, in momentul in care dau cu spatele, se aude un scartait foarte urat, cateodata da, cateodata nu, si mai recent adica azi, in momentul in care franez, se aude un huruit foarte urat, parca ceva s-ar rupe. Am fost pe la mecanic, s-a uitat putin la ea, dar nu am avut loc cand am putut intre programari si continui sa umblu asa cu ea, are cineva vreo idee ce ar putea fi defect sau daca ar trebui sa ma opresc din circulat ca as putea genera ceva mai grav masini, masina franeaza bine, ruleaza normal, doar zgomotele sunt infioratoare.:wtf::wtf::wtf:
     
  18. madalinc

    madalinc Bronze Member

    Înscris:
    13 Mai 2013
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, b8, 143cp
    Noi nu avem cum sa identificam problema bazandu ne doar pe o descriere vaga, ai lovit roata spate.
    Roata e sustinuta de mai multe componente. Oricare din ele poate fi afectata.
    Te duci la mecanic pe platforma si o inspecteaza atent, incearca sa reproduci sunetul la mecanic.
    Daca sunetul a aparut imediat dupa incidentul cu lovirea rotii inseamna ca de la el e.
    Daca nu e posibil sa fi prins intre discul de franare si tabla de dupa disc, o piatra sau orice altceva.
    Eu am patit o dar la rotile din fata, scotea un sunet ingrozitor, pana a sarit piatra.
    E doar o presupunere fara vreun temei.
     
  19. leone

    leone 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Mar 2013
    Locație:
    Montegalda Italia_Bacau
    Masina:
    a4 b8,caga,2009
    salut,de vreo cateva luni am observat ca facand marsarier cu rotile bracate se aude tac-tac-tac,doar cu spatele se aude asa cu fata virand si plecand ,nu se aude,ce ar putea fi si cat m ar costa,daca are idee cineva?
    multumesc
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Am patit acelasi lucru la un A6 C5. Cand plecam in directia inainte cu rotile bracate stanga/dreapta, nimic, cand dadeam cu spatele, tac tac tac. Raspuns service, cap planetara dreapta fata. :)
    Acum nu stiu daca asta este si problema ta, dar am dat o idee.
     

Distribuie pagina asta