1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de franare la A4 B6 - Avertizare in bord BRAKE - discuri ovalizate - modificari frane

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de avo, 15 Oct 2008.

  1. a4avantnl 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2008
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    a4avant,BKE,2005
    Discurile si placutele ATE sunt noi , cumparate de la un coleg de forum "importator direct" .
    "Umarul" initial este din fabricatie la exteriorul si interiorul ambelor fete ale discului , probabil pentru a impiedica uzura placutei pana la suport si deteriorarea suprafetei active a discului prin frecarea "fier pe fier " . Este numai o parere, nefiind cunoscator in domeniu ...
     
  2. dragonu89

    dragonu89 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    a4 b6,1.9tdi ,2003, AVB
    Eu am schimbat astazi discuri si placute. Dar am pedala tare si distanta de franare lunga. In schimb mie imi apar in bord la prima calcare a franei si ESP + ABS si tot la apasarea franei se aude un fel de "fâs"
    Un mecanic mi-a zis ca e servofrana altul ca pierd din vacuum pe traseu. Voi ce spuneti ? ca de fiecare data solutia cea mai buna am gasit-o aici pe forum.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca cea mai buna solutie ai gasit-o aici pe forum vai de mama lor de mecanici unde te-ai dus.
     
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pot fi ambele. Verifica.
     
  5. dragonu89

    dragonu89 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    a4 b6,1.9tdi ,2003, AVB
    Problema rezolvata. Practic aveam aprins in bord ABS, ESP si semnul de la bujii. Masina ma gasea dupa prima apasare de frana in derapaj si imi bloca franarea.
    Am rezolvat in 10 minute, mi-am dat comanda pentru switch-ul din pedala de frana (mentionez ca am testat frana si fara acel switch si functiona bine dar fara ABS), l-am schimbat si surpriza s-au stins toti martorii si frana imi functioneaza foarte bine. Asta am dedus din ce am mai citit pe ici pe colo, ca altfel mecanicul ma baga in cheltuieli. Multumesc
     
    alanb1 apreciază asta.
  6. ZBINTU ALIN

    ZBINTU ALIN 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi-A 4-B6-AWX-1.9 TDI -131 CP- 2002
    Salutare,
    Am o problema și eu, as fi recunoscător dacă m-ați putea ajuta. Dintr-o data mi sa înțepenit frână și îmi tremura când apăs tare pedala.... Menționez ca am pățit asta la - 5 grade, am verificat lichidul de frână și e Full.... Dacă apăs tare frână îmi moare motorul. În a doua dacă o accelerez pana în 2100 de tura mi se aprindea triunghiu de Esp. Din ce cauza poate fi?
    Mulțumesc anticipat.
     
    Catalin_1987 apreciază asta.
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Verifica stutul de la pompa tandem.
     
  8. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Si eu zic la fel, ca problema se trage din zona pompei tandem sau a tulumbei.
     
  9. ZBINTU ALIN

    ZBINTU ALIN 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi-A 4-B6-AWX-1.9 TDI -131 CP- 2002
    Salut,
    M-am tot uitat pe la furtune și nu am văzut nimic în neregula cu ele. Am pornit azi mașina și am mers puțin cu ea, parca și-a revenit. E posibil sa îmi fi întrat ESP-ul în funcțiune? Într-adevăr drumul era înghețat Mergeam cu 20-30 km/h. Asa reacționează ESP-ul ? Mulțumesc.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tu nu stii cum se manifesta situatia cand intra ESP-ul in actiune ?
    Chiar daca ar fi intrat ESP-ul, nu e normal cand apesi tare pedala de frana sa iti moara motorul, ori ai omis sa zici ca era masina in viteza si ai vrut sa opresti ? :)

    Uite despre ce vorbeam cand am zis sa verifici stutz-ul.

     
    m.minescu39 @gmail.com apreciază asta.
  11. ZBINTU ALIN

    ZBINTU ALIN 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi-A 4-B6-AWX-1.9 TDI -131 CP- 2002
    Mersi... Am controlat îmi pare ok furtunul...nu am mai avut de a face cu Esp... Și da eram în a 2 a la ralanti ca e drum de tara :))) si cod am accelerat a început sa licare martorul ala și când am apăsat pedala zici ca parca sa agățat cablu de ceva :))
     
    Ultima editare: 26 Dec 2016
  12. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    De dimineața am întâmpinat o problema sa zic. Am pornit mașina și mi -a apărut Brake in bord și m-a avertizat sonor de 3 ori după care a dispărut. Am verificat lichidul de frâna este pe max plăcuțele mai duc pana la vara, discurile sunt cam duse,dar nu cred ca e problema de acolo. Am citit pe forum și am văzut ca poate sa mai apăra din cauza bateriei ca ar fi pe ducă . Am găsit ceva asemanator

     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai si de ce nu ai masurat incarcarea ?
    Daca discurile sunt uzate excesiv, chiar daca pui placute noi ramai cu martorul BRAKE aprins in bord deoarece pistonasul impinge placuta prea mult ca sa ajunga la disc.
     
  14. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Mâine o masor ca azi am umblat toată ziua cu ea.Daca are sub 12,2V dimineața este de la baterie așa cred. Martorul nu a rămas aprins și nici nu a mai apărut.
     
    Ultima editare: 27 Dec 2016
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Asta nu prea potriveste. Discul se uzeaza cam 2 mm in timp ce placutele vreo 5-6 mm cel putin, fiecare.
    Deci daca pui placutele noi chiar cu discurile uzate nu vei avea martorul aprins in bord niciodata.
    Cu discuri si placute praf se mai poate intampla, insa doar atunci cand nivelul lichidului de frana este la minim sau mai putin.
    enevictor25, eu am avut aceasta "eroare" doar cand era frig afara, si doar la prima cheie. Nu se stoca nimic pe VCDS.
    La mine a fost de la mufa switch-ului de frana, am dat cu putin spray de contacte si gata, am scapat de beep-uri.
    Poate fi si de la bateria pe duca asa cum au zis colegii.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu am schimbat placutele si dupa tot aveam martorul aprins in bord.
    La momentul respectiv mecanicul nu a vazut ca discurile aveau uzura excesiva pe interior, fiind in Romania trebuia sa intreb eu daca au uzura discurile sau nu. Greseala mea a fost ca am lasat masina in service si am plecat.
    Dupa ce am schimbat discurile a disparut eroarea.
    Nu am masurat dar uzura era sigur mai mare de 2mm.
     
  17. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Audi66 martorul nu este aprins, s a stins și este prima data când îmi apare. Discurile sunt duse ,dar plăcuțele sunt OK. La primăvara schimb tot.Asa cred și eu de la switch sau baterie.
     
  18. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Secunda 4: displayul e in concediu (se stinge de tot - ceea ce nu e normal) datorita privarii de curent pentru o secunda. Acelasi lucru il face si ABS-ul si Airbagul.
    Incarcarea e buna, bateria e gata.
     
  19. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Am măsurat bateria și este buna 12,14V.Momentan nu a mai apărut.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Masoara bateria dupa o stationare peste noaptea, nu dupa ce ai mers cu masina.
    Asa vezi daca se descarca sau e inca buna si tine curent in ea.
     

Distribuie pagina asta