1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de franare la A6 C6 - discuri/placute de frana - modificare sistem de franare

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de zeuss, 6 Iul 2008.

  1. MarianA6C6/2.0TDI 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mar 2017
    Locație:
    craiova
    Masina:
    audi a6 c6 2.TRI blb
    daca se aprinde martor cerc cu lini intrerupte in stanga si in dreapta plus abs sau esp sunt placutele de frana terminate, necesita inlocuire.
     
  2. silvyu

    silvyu 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2012
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 Avant, 2.0TDI, cod CAHA, 170CP, manual.

    Imi puteti confirma daca sunt aceleasi coduri si pt mine? Trebuie sa-mi schimb si eu placutele ca mi s a aprins in bord.
    IMG_20170408_095745.jpg
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Aceleasi coduri.
     
    silvyu apreciază asta.
  4. silvyu

    silvyu 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2012
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 Avant, 2.0TDI, cod CAHA, 170CP, manual.
    Multumesc mult!
     
  5. mike_cy

    mike_cy 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2016
    Locație:
    Cyprus
    Masina:
    A6 LE MANS TDI CVT CAH147 2010
    Salutare! Am o problema si eu la sistemul de franare,la un a6 4f 2010 2.0 tdi cutie automata. Cand actionez frana de serviciu se aude un pacanit (ca si cum s-ar crapa cv fier pe fier). Mentionez ca se aude la apasari line si de intensitate medie. Nu pot sa-mi dau seama exact daca se aude in spate sau in fata,pentru ca de cate ori las geamul in jos,aud sunetul din parti diferite. Discurile spate sunt un pic striate ,iar plăcuțele inca mai au in carne destul (cred eu).va rog daca ma puteti ajuta cu vreun sfat. Am tot citit forumul asta dar n.am gasit ceva asemanator.va multumesc!
     
  6. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Nu vei gasi raspuns la situatia ta pe forum atata timp cat este foarte vag si pentru tine su descrierea eu iti recomand sa mergi la un meserias care sa verifice fizic.
    Pot fii multe cauze.......
     
    mike_cy apreciază asta.
  7. radu_dobre 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 , C6 , 2.4 quattro
    Salut, imi poate da cineva diametrul la discurile de frana fata-spate pentru masina mea ? VIN - WAUZZZ4F76N037328 ; A6, 2.4 QUATTRO , 130 KW, AVANT, PNEUMATIC, 2005 BDW.
     
  8. mike_cy

    mike_cy 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2016
    Locație:
    Cyprus
    Masina:
    A6 LE MANS TDI CVT CAH147 2010
    .mersi de raspuns Gabitza. i-am dat de capat pana la urma,dupa ce am ridicat-o pe elevator. discurile de pe fata sunt foarte uzate pe interior,iar smecherasul care mi-a vandut masina a montat un set de placute noi doar de fatada asa.))
     
    gabitza121 apreciază asta.
  9. Magulicy 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2015
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI , Quattro , An: 2005
    Salut , am și eu o întrebare , când am cumpărat mașina audi a6 c6 4f an 2006 dacă trăgeam frâna de mâna (electrică) și apăsam după accelerația se elibera frâna de mâna singura! , acum nu se mai eliberează. Care sa fie problema ?
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Gresit.
    Daca trageai frana de mana, apasai ambreiajul, bagai treapta 1 si dadeai sa pleci se decupla singura.

    Solutia ? Pune-ti centura.
     
    Radu83B apreciază asta.
  11. Magulicy 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2015
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI , Quattro , An: 2005
    Audi66 erai ironic ? Care ambreiaj , care treapta 1 , și am impresia dar numai sunt sigur ca centura parca o aveam trasa !
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La mine functioneaza foarte bine cum am descris mai sus. :)

    In schimb, tu inca nu iti cunosti masina.

    Daca esti in D si tragi frana de mana, cand ciupesti acceleratia aceasta se va decupla, cu conditia sa nu misti schimbatorul din D.

    Daca esti in D, tragi frana de mana si dupa aia treci in N, nu o vei mai putea decupla decat clasic cu piciorul pe frana si actionand butonul (chiar daca din N treci inapoi pe D).
     
    Magulicy apreciază asta.
  13. Magulicy 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2015
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI , Quattro , An: 2005
    Sa știi ca sincer pana acum nu știam de treaba asta și nici nu mi-a trecut prin cap , practic am încercat după 1 an sa plec iar cu frâna de mâna trasă , și nu mergea și m-am gândit ca sa stricat ceva , oricum mersi de sfat mâine o sa încerc!
     
  14. AlexEnzo 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6 2.0 2008
    Buna ziua. E normal ca la un audi A6 din 2008 când activez sau dezactivez frâna de mâna electrică sa se audă un sunet destul de puternic ( mai ales cu portiera deschisă) pe spate unde se blochează rotile?
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca te referi la acel scartait, da.
     
  16. ALexCCL 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.0D 2006
    Va salut,
    Inainte sa va spun si eu problema mea tin sa mentionez ca am citit cele 31 de pagini ale topicului si am gasit cateva raspunsuri care au legatura cu problema mea, doresc daca se poate cateva indrumari. Acum 1 luna am achizitionat un audi A6 C6 an 2006 4F cod motor BRE motor 2.0 tdi cutie automata fiind prima mea masina. Dupa o saptamana a inceput sa apara eroarea cu "parking break malfunction" in bord si sunetul acela enervat aferent acestei erori, dupa cateva zile a disparut eroare apoi iar a aparut.
    Frana de mana functiona normal atat la blocare cat si la deblocare pana azi. Am parcat ieri masina normal, iar azi cand sa o pornesc sa plec de pe loc nu am mai reusit rotile fiind blocate. Am incerct cu deconectarea bateriei, nimic, am pornit-o si oprit-o de "N" ori apoi citind topicul m-am bagat sub masina sa verific cablajul si am constatat ca, cablajul de la roata dreapta pasager era izolat cu banda si ca banda s-a desprins. Deasemenea cand cuplez frana de mana doar motorasul de pe roata stanga pasageri se aude ca functioneaza, cel de pe partea dreapta nu se mai aude ca ar functiona.
    Posibil sa fie de la improvizatia cablajului. Acum sfatul vostru: sa pun masina pe cric si sa incerc sa refac temporar cablajul acela pentru a debloca roata sa pot ajunge la un service si daca nici asa nu functioneaza cum as putea debloca roata macar pentru a fi tractata. Va multumesc ca ati avut rabdare sa cititi mesajul meu.
     
  17. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Cu o baterie si doua fire deblochezi frana, (sau il refaci temporar), dupa aia numai umbli la butonul de frana pana nu schimbi tot cablajul. 100% este cablul sau mufa. Schimba amandoua mufele cu tot cu cablaje.
     
  18. ALexCCL 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.0D 2006
    Multumesc Aurel G pentru raspuns, am reusit sa deblochez roata, cablul era intrerup si l-am refacut temporar(eroarea parking break malfunction persista in continuare)....dar acum am ramas cu doi martori in bord, mai exact "Sistem de control al stabilitatii oprit" si "Probleme la motor sau la emisii" este posibil sa apara deoarece am scos bornele de la baterie ?
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Niciodata nu iti va ramane Check Engine-ul aprins din cauza ca ai scos bornele bateriei.
    Nu apare nici macar cand bateria este moarta sau alternatorul numai incarca.
     
  20. ALexCCL 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.0D 2006
    Multumesc audi66 pentru raspuns, probabil a ramas aprins pt ca am tot pornit si oprit motorul in speranta ca se vor debloca rotile cand erau blocate de la EPB, am condus azi masina iar dupa cativa km au disparut cei doi martori, acum totul este in regula...a ramas doar martorul cu parking break malfunction...in concluzie trebuie sa inlocuiesc cablul si mufele la ambele roti
     

Distribuie pagina asta