1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de franare la A6 C6 - discuri/placute de frana - modificare sistem de franare

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de zeuss, 6 Iul 2008.

  1. deejayandrei

    deejayandrei 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2014
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 S-line, 2.0 TDI CAHA 170 CP, 2010
    Salut. Pentru A6 C6 2.0 tdi 125 kw din 2010, ce cantitate de lichid de frana trebuie sa cumpar pentru schimbarea in totalitate si ce tip ar fi cel mai bun si compatibil?
    Am tot citit topicul asta, dar n-am prea gasit raspuns decat in cazul completarii peste dot 4 cu dot 5...
     
  2. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    deejayandrei, eu am folosit lichid de frana original B 000750M3 (DOT4) si am cumparat 2 litri .
     
  3. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Am luat pana la urma ATE standard si placute ATE ceramice. Miercuri le montez la reprezentanta, am zis sa mai dau si pe acolo din cand in cand.
    Pentru schimbul lichidului de frana e o procedura anume sau doar se extrage cel vechi si se adauga cel nou? Voiam sa ma asigur ca nu se face treaba de mantuiala
     
  4. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    @Roger25 , din ceea ce mi-au povestit baietii de la Tess, acolo se schimba sub presiune, pe la busonul de umplere. E ok procedura.
     
    Roger25 apreciază asta.
  5. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Intr-adevar asa au lucrat :)

    In testul de frana, ce e “dezechilibru franare”?
    Nu prea stiu sa interpretez tot de acolo.
     
  6. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    "Dezechilibrul franare" - reprezinta diferenta de forte de franare stanga/dreapta de pe aceeasi punte.
     
  7. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Mda,mi se pare cam mare, 22% la frana de mana
     
  8. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Este cam mare... Incearca un basic settings la frana de parcare electronica.
     
  9. Silviu1992 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi a6 2.7 v6 2006
    Salut,
    Si la mine se aude urat când trag frâna de mână și imi ramane in bord martor aprins si nu inteleg de ce.
     
  10. paris0088 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mai 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 2005,140CP 2.0 d
    Problemă este de la cablaj. Proiectata prost, e o problemă generala la A6 C6, eu am schimbat cablajul pe ambele parti. Nou e vreo 520 lei / parte. Verifica cablul si mufa alimentare a motorasului ce acționează etrierul.
    De obicei se împușcă cablul cam la 2-5 cm mai sus de mufa. Eroarea cu P-ul galben taiat o da cand nu e voltajul obisnuit deci problema pe cablu. Cand apare P-ul roșu și clipeste mare în bord înseamnă că nu mai alimentează motorasul deloc.
     
  11. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    Cablajul e posibil sa fie prost, dar își pune amprenta și întreținerea și condițiile de utilizare. Spune-mi tu câți din utilizatori ridică mașina pe elevator sau rampa o data pe an să facă o inspecție mai amănunțită? Să curețe de noroi cu o pensula sau perie cablajele de sub mașina și să cea câteva jeturi de WD 40 pe bucsi, șuruburi încheieturi așa cum părinții și bunicii noștri gresau vechile dacii sau ce aveau pe atunci.
     
    deejayandrei apreciază asta.
  12. paris0088 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mai 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 2005,140CP 2.0 d
    Ok, cum zici tu. Atunci de ce la modelele mai noi nu se intampla treaba asta sau la alte marci care au acelasi sistem de actionare a franei de mana (renault scenic imi vine acum in minte) sau proprietarii acestora fac inspectia si mentenanta de care vorbesti. Noi vorbeam strict de problema-rezolvarea la acest model de Audi A6 C6 generatia 2005-2007 - primele modele cu actionare electrica pe etrier la A6 C6.
     
  13. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    Rezolvarea ai enuntat-o mai sus cu cateva paragrafe. Cine nu se pricepe la electrica schimba cablajul, cine stie sa umble si sa masoare un cablaj cu multimetru si schema isi poate rezolva simplu problema prin inlocuirea portiunilor de cablu impuscat sau cu probleme. Pana la urma cel mai greu punct il constituie mufa, dar daca se reuseste a fi salvata, restul cablajului se poate reconstrui cu succes. Vorbeam de intretinere, vis a vis ca o chestiune de preventie, sa dai cateva fas-uri se gresare si curatare te scuteste de cei 520 lei. Pana la urma acest forum este cautat si frecventat de cei care au masini dar doresc sa afle si banuiesc eu doresc sa mestereasca si sa intretina (utilajul) din dotare.
    La modelele mai noi s-a adaptat rezistenta la torsiune si forfecare a cablajului. In conditii de utilizare cald- rece, umiditate....etc Mai mult ca sigur ca s-a modificat si compozitia camasii in care este imbracat cablajul. Se observa ca in general cablajele de cupru multifilare sunt afectate in special la scaderea temperaturii asociata cu forfecarea. In special atunci cand camasa cablului incepe si se usuca, rigidizandu-se. De aici si vestitele impuscaturi ale cablului.
     
  14. Silviu1992 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi a6 2.7 v6 2006
    Multumesc mult. O sa incerc cu cablul. Zgomotul ala urît de la ce zici ca e ?
     
  15. paris0088 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mai 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 2005,140CP 2.0 d
    daca auzi un carait si/sau ramane blocata roata in momentul actionarii franei atunci e problema cu motorasul etrier.Depre mecanica lui pot sa spun ca este un motoras care actioneaza un melc ce impinge etrierul.E posibil doar sa scartaie ca a intrat noroi, poate intra noroi daca s-a spart carcasa motorasului care e de plastic. Ori reconditionezi( sunt cativa baieti pe OLX care repara) ori cumperi unul nou.(la reprezentanta nu stiu cat costa, dar poti lua si de la chinezi, pe Aliexpress e vreo 25 usd si ajunge in 3-4 saptamani).
     
  16. Silviu1992 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi a6 2.7 v6 2006
    Acum mai nou mia ramas in bord aprins si p-ul taiat si suna in bord
     
  17. MrFler

    MrFler 5th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    Salutare,

    Nu stiu daca am postat bine dar doresc sa va intreb ceva referitor la problema sesizata de mine.
    Detin masina din semnatura care o utilizez preponderent in Weekend si Concedii . De cand a venit anotimpul rece (nu utilizez frana de mana) la o saptamana cand o scot imi raman rotile spate (cred ca de acolo pocnesc) blocate la prima plecare de pe loc. Pe decursul zilei se poarta normal chiar si a doua zi. Prima data am pus problema ca spal masina si apoi o saptamana sta pe dreapta iar apa ajunsa pe la etrieri ingheata ... totusi tind sa cred ca nu asta ar fi cauza.

    Daca aveti ceva pareri..

    Multumesc,
     
    Bukta14 apreciază asta.
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Verifica partea electrica mai precis mufa cablului sistemului de franare care intra in etrier. La masina acel cablu are o eroare de proiectare (a fost inlocuit) si mufa se rupe, intra apa si de aici probleme cu etrierul. S-a mai scris despre asta pe forum si exista si noul cod al cablului reproiectat. Daca nu este asta, tot pe acolo trebuie investigat.
     
  19. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    MrFler, este normal ceea ce se intampla unei masini care stationeaza mai mult. Se lipesc placutele de frana de disc, in special daca a ramas ceva umezeala in zona.
     
  20. cymb 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2017
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A6 Quattro 3.0 TDI CDYA 2009
    Si la a mea se manifesta atat pe fata cat si pe spate ,fie iarna fie vara daca stationeaza mai mult de trei zile.
     

Distribuie pagina asta