Sistemul de racire motor - Temperatura motor - termostat defect la A3 8L - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de cip2712, 26 Feb 2008.

  1. Andy.dax 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2016
    Locație:
    Tg Jiu
    Masina:
    Audi a3 8l, 2001
    Ok . Iti urmez sfatul . Multumesc
     
  2. Ciobyno1 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2015
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi a3, 1.6, 2001
    Am schimbat si eu la acelasi motor termostatul cu tot cu carcasa respectiva si acum sa iti raspund la cateva nelamuriri:
    1. din fabrica pe original este Behr si am luat tot Behr numai ca am inteles ca ii produs de Mahle ca vine in cutie de Mahle.
    2. termostatul respectiv se gaseste si fara carcasa, dar tind sa cred ca nu ii termostatul in sine ci carcasa respectiva care are acolo unde vine mufa doua fire ingropate intr-un fel de ceara si la mine erau rupte si nu mai faceau contact si imi plecau ventilatoarele din momentul in care o porneam.
    3. Eu am dat cam tot pe acolo in jur de 130 si ceva doar ca de la un magazin de piese local si nu am fost nevoit sa platesc transportul.
    Ca si sfat daca ai de unde face rost pune pe ea un tester si vei fi sigur.
     
  3. andreistef4n 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2015
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    A3 , 1.6 , 2001
    Salutare, din pacate revin in acest topic cu probleme:
    1. imi pierde antigel pana aproape de nivelul minim dupa care ramane neschimbat. nu stiu pe unde sa ma mai uit si ce sa verific..
    2. am observat astazi ca daca accelerez de 3-4 ori mai pe la 4000 ture pe loc scade apa pe ceas la 80 de grade dupa care urca inapoi , dar nu trece niciodata de 90 de grade..
    3. ultima problema ar fi, cred eu, ca am aer in instalatia de racire. daca o turez pe la 4000 ture se aude un bolborosit de sub bord .

    Ceva pareri, idei, sfaturi?
     
  4. Cristi Moderator Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca auzi bolborositul ala trebuie inlocuita garnitura de chiulasa. Aerisirea se face automat asa ca nu ai cum sa ai aer in sistemul de racire.
     
  5. andreistef4n 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2015
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    A3 , 1.6 , 2001
    Multumesc de raspund.
    Asa cred si eu dar nici un alt semn nu exista ca ar fi de vina garnitura; nu am ulei in apa sau invers , nu face presiune mare - furtunele sunt chiar moi, caldura baga dupa ce am desfundat caloriferul, nu am nici o eroare legata de motor pe vagcom..
     
  6. aston-91 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2016
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a3 8l
    Buna ziua
    La mine cand pun contactul chiar si fara a porni motorul imi apare o eroare in BC de la apa (cu rosu)., bipa de 3 oei si sta aprinsa vre-o 2-3 minute dupa care se stinge. Am schimbat snzorul G62 pt ca imi dadea eoare pe tester, dar eroarea nu dispare. Ma puteti ajuta cu cateva sfaturi?
    Multumesc.
     
  7. MariusSCM

    MariusSCM Silver Member

    Înscris:
    19 Noi 2011
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A3 - 1.6 (BFQ) 102 CP
    Verifica daca ai destul antigel in vasul de expansiune. Daca nivelul este in regula, poate fi defecta mufa de pe vasul de expansiune.
     
    Morosan iuliu andrei apreciază asta.
  8. Morosan iuliu andrei

    Morosan iuliu andrei 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2016
    Locație:
    bistrita
    Masina:
    Audi A3 8L 1.8 150 CP 2003

    Salutare,daca ai nivelul corect al lichidului de racire poate fi din cauza sensorului sau mai poti verifica mufa acestuia,facand distributia se da deoparte vasul de expansiune si exista posibilitatea de fir intrerupt:),Acel bipait si bec rosu cu eroare iti sesizeaza ca nu ai nivel corect de lichid de racire:) sper ca am fost de ajutor:)
     
  9. Marios Nistor 1st Gear Member

    Înscris:
    Sâmbătă
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A3 1.9 tdi 2001
    Salut.. Am un Audi A3 TDI 2001
    Problema: îmi creste temperatura peste 90grade când ies pe autostrada și i dau talpa peste 120,sau dacă este pantă.in oraș totul normal.
    Am schimbat termostat,sonda,am controlat pompa de apa și este ok. Ce pote sa fie?
     
  10. alle_ares

    alle_ares 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Medias
    Masina:
    Audi A3,1.6 8l AVU 2001
    ai facut vreo scanare?
    te-ai uitat vreodata,cind trece acul peste 90grade,daca merg radiatoarele in stage 2?sa tragi dreapta si sa deschizi capota si sa te uiti la radiatoare si totusi sa pui mina pe retur,furtunul gros ce intra in termostat,sa "simti" daca intradevar este chiar fierbinte
     
  11. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    De obicei la masina ta, se strica ceasurile de bord. Asadar daca termostatul l-ai schimbat, eu as trece direct la verificarea ceasurilor.
     

Distribuie pagina asta