1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Stopuri LED la Audi A4 B8 - modificare - montare ulterioara - cum procedam

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de luk2011, 16 Mar 2009.

  1. Adi86

    Adi86 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2016
    Locație:
    Torino
    Masina:
    Audi a4 B8 Avant Quattro Advanced, 2010, 2.0 TDI 143 CP
    Mă gândeam că având leduri treaba e pe jumătate făcută. Ai putea să-mi explici mai detaliat ce am de făcut sau un link cu un tutorial ? Multumesc anticipat.
     
  2. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
  3. Adi86

    Adi86 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2016
    Locație:
    Torino
    Masina:
    Audi a4 B8 Avant Quattro Advanced, 2010, 2.0 TDI 143 CP
  4. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Adi86 acelea ar fi daca ai stopuri pe led acum si ai nevoie de acel dongle pe care-l poti folosi o singura data. Am citit pe diverse site-uri ca mai da si rateuri dongle-ul iar cei care l-au cumparat au ramas cu paguba si tot la VCDS au ajuns.
     
  5. Adi86

    Adi86 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2016
    Locație:
    Torino
    Masina:
    Audi a4 B8 Avant Quattro Advanced, 2010, 2.0 TDI 143 CP
    Eu am led din fabrica momentan și vreau sa le schimb cu versiunea FL 2013. Stopurile le-am cumpărat mai rămân cablurile dar din ce-am citit în link-ul pus de tine cablarea pare destul de complicată iar eu nu am experiență de electronist. Pe ebay am găsit mai multe versiuni de cabluri gata făcute unele peste 200 euro care includ și dongle de care sincer nu am nevoie, odată din cauza prețului și 2 pentru ca sunt relativ obișnuit cu vcds-ul. Sa caut în continuare set de cabluri sau reușesc cu cele din link-ul meu sa duc la bun sfarsit retrofitul ?
     
  6. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Cred ca sunt potrivite cele din link. La partea de codare notezi valorile existente ale canalelor ce urmeaza a fi codate inainte de a face modificarea.
     
    Adi86 apreciază asta.
  7. Adi86

    Adi86 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2016
    Locație:
    Torino
    Masina:
    Audi a4 B8 Avant Quattro Advanced, 2010, 2.0 TDI 143 CP
    Salut, intr-un final am reusit sa-mi fac putin timp sa comand adaptoarele pentru ledurile facelift cumparate acum cateva saptamani. Azi au ajuns si arata cam asa:


    [​IMG]

    Uitandu-ma pe net in cautare de instructiuni pentru retrofitul LED to LED FACELIFT nu gasesc nimic clar dupa care sa ma ghidez, posibil sa fie o procedura atat de simpla incat nimeni sa se oboseasca sa explice montarea?. Singurele informatii sunt mereu despre HALOGEN to LED / LED FACELIFT unde din cate inteleg e ceva mai complicat decat in cazul meu.
    Cineva dispus sa ma lamureasca cu montajul? Parerea mea deocamdata este ca firele alb si verde odata trase prin hayon vin conectate la mufa cu un pin liber, (corectati-ma daca gresesc). Ramane sa aflu care e partea stanga si dreapta deoarece gugal translate nu imi este de ajutor pe cabluri avant etichete scrise de mana FAHRER SEITE si BEI FAHRER SEITE.

    Update: "BEI" face diferenta dintre sofer si pasage

    Ar mai fi de facut altceva inafara de codare? Va multumesc pentru suport.
     
  8. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Montaj si codari. Inainte de a face codarile, noteaza-ti valorile de pe canalele pe care le modifici. Spor la treaba.
     
  9. Adi86

    Adi86 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2016
    Locație:
    Torino
    Masina:
    Audi a4 B8 Avant Quattro Advanced, 2010, 2.0 TDI 143 CP
    Am terminat montajul dar sunt blocat la faza de codare, nu reușesc să scot eroarea de ceață iar semnalizarea clipește odată cu frâna pe grupurile interioare. Am si impresia ca pozitia se vede slab luminata.
     
  10. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Cand calci frana ce se intampla ? Poate ca ai facut niste legaturi gresit.
    In mod normal ar trebui sa mearga toate corect, ar trebui sa ai doar eroarea pe ceata si pozitia mai slaba.

    Urmareste inca o data legaturile.
     
  11. Adi86

    Adi86 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2016
    Locație:
    Torino
    Masina:
    Audi a4 B8 Avant Quattro Advanced, 2010, 2.0 TDI 143 CP
    Asa aveam inițial, cum spui tu dar m-am luat după o alta lista de codare de pe rosstech și am bulit tot, aveam erori pe semnalizări și restul aprins aiurea. Am pus codurile inițiale înapoi iar acum Frâna merge bine, poziția cam slaba dar aprinsă și mai ramane doar de stins frâna pe semnalizare și erorile de ceață
     
  12. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Exista posibilitatea sa fi bagat calculatorul in protectie.. Cand semnalizezi acum, la bord iti semnalizeaza bine sau mai rapid?

    Incearca sa mai urmaresti o data codarile ce le avea initial masina sa fie exact ca inainte!

    Treaba cucodarile nu se face la nimereala...
     
  13. Adi86

    Adi86 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2016
    Locație:
    Torino
    Masina:
    Audi a4 B8 Avant Quattro Advanced, 2010, 2.0 TDI 143 CP
    Merge semnalizarea fără eroare doar ca se aprinde împreună cu frâna de pe interior. Un coleg cu stopuri similare poate sa ma ajute cu codurile dela 195 la 210? Mulțumesc
     
  14. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    ce functii ai pe canalul 195 si 210?
     
  15. Adi86

    Adi86 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2016
    Locație:
    Torino
    Masina:
    Audi a4 B8 Avant Quattro Advanced, 2010, 2.0 TDI 143 CP
    Momentan astea sunt valorile :
    195 5251
    196 5283
    197 5124
    198 5156
    199 12
    200 44
    201 12
    202 44
    203 73
    204 105
    205 13
    206 45
    207 5
    208 37
    209 0
    210 0

    Ce am observat deocamdată este : semnalizarea care clipește împreună cu frâna de pe interior, frâna care se aprinde doar pe exterior și împreună cu poziția care devine mai luminoasă si eroare când aprind ceața
     
    Ultima editare: 21 Iun 2016
  16. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Presupunand ca legaturile sunt bune, adica corespondenta pinilor, din codarile tale ar cam trebui sa fie haos pe acolo...

    Asadar pozitia merge ciudat - sunt amestecate si alte functii cu cea de pozitie
    Pe ceata ai codari de semnalizare!
    Pe frana ai codari de ceata!
    Pe semnalizari codari de frana!

    Desi tu raportezi alte baguri in realitate...

    Totusi mie imi suna ca ai incurcat cablajele stanga cu dreapta.... inclusiv legaturile celor doua fire...

    Pentru a fi sigur verifica cu atentie pe stopul de pe aripa stanga (cea din dreptul soferului) ar trebui sa ai corespondenta pinilor dupa cum urmeaza:
    P1-P3
    P2-P2
    P3-P4
    P4-P1
    P5-P5
    Daca nu ai aceasta corespndenta verifica daca nu cumva cablajul ce l-ai montat in dreapta e cel care corespunde!
     
  17. Adi86

    Adi86 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2016
    Locație:
    Torino
    Masina:
    Audi a4 B8 Avant Quattro Advanced, 2010, 2.0 TDI 143 CP
    Salut @rotitza , Am fost cam ocupat ieri si nu am reusit sa-ti raspund. Legaturile trebuie sa fie in ordinea corecta deoarece am folosit un adaptor "led to led fl" cumparat de pe ebay. Aveam un dubiu in legatura cu ordinea stanga/dreapta dar cu google translate am tradus din germana in engleza urmatoarea fraza BEIFAHRERSEITE pe unul din adaptoare care cica inseamna PASAGER deci l-am pus in dreapta. Dupa montaj mergea totul corect singurele defecte sa le spun asa erau pozitia care lumina umpic mai puternic cand apasam frana si eroare ceata pe stanga si dreapta cand aprindeam ceata. Ca prostul in loc sa umblu la canalele unde gasisem probleme le-am schimbat pe toate de la 195 pana la 210. Astea sunt codarile care mi-au creat si mai multe probleme eroare semnalizari, erori ceata frana aprinsa aiurea...

    Channel Old Value New Value New Purpose

    195 14849 14849 Red stripe left
    196 14881 14881 Red stripe left
    197 13320 5125 Brake right
    198 13352 5157 Brake right
    203 14849 12 Turn left inner
    204 14881 44 Turn right inner
    205 13 13 Reverse left
    206 45 45 Reverse right
    207 73 73 Fog left
    208 105 105 Fog right
    209 51202 12 Turn left outer
    210 51234 44 Turn right outer

    Vazand ca am mai multe erori decat inainte am mai gugalit pe net si am dat de urmatoarea lista:

    [​IMG]

    De la 199 la 202 nu mai am valorile originale deoarece din graba si prostie nu le-am salvat. Cum mi-ai spus la postul #178 trebuia sa am eroare doar pe ceata si pozitia putin mai slaba iar eu exact asa aveam. Cum as putea sa remediez? Multumesc
     
  18. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    @Adi86, rogi un coleg cu Avant, cu stopuri led de fabrica, sa-ti dea valorile de pe acele canale. Daca nu te ajuta nimeni intre timp, diseara am sa vad ce valori am eu pe canalele 199-202 si ti le dau.
     
  19. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Asadar, mare atentie la codarile alea!
    Sunt anumite canale in care daca schimbi valorile gresit poti baga calculatorul in protectie!

    In ceea ce priveste partea cu copiatul codarilor, nu va merge pentru ca la FL BCM2-ul are mai multe canale (alt soft) si ordinea acestora difera, tocmai pentru a nu face oricine retrofituri de gen!

    Deci, incearca sa te uiti la pozitionarea firelor in acele mufe adaptoare sa fii complet sigur ca este ordinea care trebuie (in speta cea scrisa de mine mai sus) si mai precis sa fie combinatia exacta pentru retrofitul de la led nonfacelift la facelift.

    De canalele 199 si 202 nu trebuie sa te atingi!
     
  20. Adi86

    Adi86 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2016
    Locație:
    Torino
    Masina:
    Audi a4 B8 Avant Quattro Advanced, 2010, 2.0 TDI 143 CP
    S-a rezolvat, acum totul merge corespunzător. Practic aveam majoritatea valorilor greșite.
     

Distribuie pagina asta