1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Stropitori parbriz - brate stergatoare in fata si la hayon - vas lichid stropitori - A4 B5

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de Stefan, 24 Mar 2008.

  1. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    De la un timp au inceput stergatoarele sa mearga incontinuu dupa apasarea in jos a manetei. Daca folosesc treptele 1, 2, 3 e totul bine.
    O sa incerc in prima faza cu releul de sub volan, iar daca nu curat si contactele manetei.
     
  2. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Incearca sa suflii intai contactele manetei, eu am patit la fel anul trecut si din iarna a disparut problema , pana acum nu a revenit.

    Ps: La mine s-a rezolvat de la sine. :laugh:
     
  3. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Prefer sa umblu la releu intai, am o fobie cu umblatul la volan si zona aferenta.
     
  4. mariuss_dumi 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4, 1996
    paul14
    Si eu am aceeasi problema. Ca sa te scutesc de o treaba si o cheltuiala inutila iti spun ca nu releul este problema. Eu am schimbat 2 relee si tot la fel face (unul nou si unul din dezmembrari). Daca cineva a gasit o rezolvare, asteptam cu interes sa posteze.
    Spunea cineva ca ar fi maneta de vina, dar si eu am o retinere in a demonta airbag, volan, etc...
     
  5. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Chiar sunt "in lucru" acum la problema asta si umblu cu capacul desfacut sub volan. Am desfacut releul si in realitate sunt 3 relee inauntru. Cel care se ocupa de stergatoarele fata efectiv avea pastilele perlate si neuniforme. Le-am curatat, netezit usor si e ceva mai bine, dar tot cu unul nou cred ca se rezolva.
    20180504_112204.jpg

    Cu timpul mecanismul stergatoarelor incepe sa se gripeze si astfel crește curentul necesar motorasului. Si cum pornirea motorasului se face in scurtcircuit pastilele releului incep sa se topească.
     
  6. mariuss_dumi 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4, 1996
    paul14 ai mai rezolvat ceva cu stergatoarele ? Am desfacut si releul si mufa de la stergator crezand ca este vreun contact imperfect dar tot la fel face.
     
  7. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Salut, nu am mai avut destul timp si pentru forum.
    Am ajuns sa dau jos si sa desfac maneta. Am curatat cu spray pentru contacte apoi frecat/zgariat de cateva ori fiecare contact din lamela. La inceput mai facea, dar o singura tura in plus iar acum pare sa fie ok.
    Daca ajungi sa faci treaba asta ai grija la vaselina din interiorul manetei, sa completezi in caz de nevoie dupa curățare. Bafta!
     
  8. ybbb92

    ybbb92 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    audi a4 b7 2.0 bpw 2007 sedan, audi a4 b8 2.0 cagc 2009
    Salutare colegi,
    De curând am achiziționat o bara fata cu spalator de faruri pentru al meu A4 B5 avant. Am cumparat vasul cu cele 2 motorase, unul din ele vine lagat la mufa veche de pe masina iar celălalt motoras de la spalatorul de faruri nu stiu cum trebuie legat. Ma puteti ajuta cu un sfat, o idee, o schema electrica, ceva ?

    Am vazut la unele modele ca spalatoarele ies doar cand farurile sunt pornite si doar cand maneta este tinuta trasa un timp mai lung spre volan. As putea sa le leg si eu asa sau am nevoie de alta maneta si de altfel de releu ?
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La toate modelele de Audi asa functioneaza spalarea farurilor cu farurile obligatoriu pornite. Nu iti trebuie alta maneta. Pentru scheme asteapta raspunsul unui coleg binevoitor care are ELSA. Bafta.
     
    ybbb92 apreciază asta.
  10. ybbb92

    ybbb92 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    audi a4 b7 2.0 bpw 2007 sedan, audi a4 b8 2.0 cagc 2009
    Am reusit să fac rost de schema electrica dar dar am o problemă cu traducerea ei nu înțeleg unele lucruri ce tine de diagrama
     
    Ultima editare: 10 Noi 2018
  11. ybbb92

    ybbb92 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    audi a4 b7 2.0 bpw 2007 sedan, audi a4 b8 2.0 cagc 2009
    Am atasat o imagine cu diagrama si cu chestiile care nu stiu ce sunt. Ca am subliniat si ce am incercuit. Incercuit( liniile cele de sus ce au la capete 30,15,x,31). Iar linia de jos 1 2 3 4 5 6 7. Si cele subliniate 15/30a , 6/SRA, 9/56, 17/31, 3/56b .Ce reprezintă toate acestea?
     
  12. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Ai în schemă, în partea dreaptă toate indicațiile. Folosește google translate.

    De exemplu, în partea de sus, 30 este bateria, 15 este contactul, 31 este minusul.
     
  13. ybbb92

    ybbb92 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    audi a4 b7 2.0 bpw 2007 sedan, audi a4 b8 2.0 cagc 2009
    Multumesc frumos. Ce este in dreapta am tradus. Am menționat mai sus ca ce este subliniat si incercuit nu cunosc.
     
  14. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Ia releul în mână, întoarce-l și o să găsești aceleași notații, sunt contactele releului.
    Cu linia de jos nu ai mare treabă, reprezintă masa (caroseria), te legi unde găsești mai accesibil șurub de masă (o să găsești mai mulți papuci cu fire maro).
     
  15. ybbb92

    ybbb92 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    audi a4 b7 2.0 bpw 2007 sedan, audi a4 b8 2.0 cagc 2009
    Pe releul de la stergatoare nu am toate aceste notatii ,trebuie să iau altfel de releu?

    Screenshot_20181112-123951_Chrome.jpg
     
  16. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Așa arată releul de care ai nevoie:
    IMG_20181115_072354.jpg

    Are codul 4B0 955 531 C.
     
  17. ybbb92

    ybbb92 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    audi a4 b7 2.0 bpw 2007 sedan, audi a4 b8 2.0 cagc 2009
    Am reusit să fac functionale spalatoarele de faruri va multumesc pentru atenția și ajutorul acordat
     
  18. ybbb92

    ybbb92 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    audi a4 b7 2.0 bpw 2007 sedan, audi a4 b8 2.0 cagc 2009
    Atasez cateva poze cu operatia efectuata.
    Pentru cei interesati de retrofit pentru spalator de faruri in primul rand aveti nevoie de o bară față cu spalator de faruri, mufe pentru port releu, releu 389, vas lichid parbriz cu două motorase (pompe) una ce merge la spalatoarele de parbriz si cealaltă la spalatoarele de faruri.
    Din pompa numărul 2 ce merge la spalatoarele de faruri vin 2 fire unul maro si unul rosu care trebuie trase in interiorul mașinii pe sub carenajul de plastic (aparatoarea de noroi) pe lângă legătura de cabluri a mașinii care sunt trase in interior printr-un manson de cauciuc.
    Dupa ce au fost trase firele in interiorul mașinii, firul maro se leagă la masă oriunde de caroserie si firul rosu se mufeaza cu un fir de culoare rosu-violet care va fi introdus in port releul de la stergatoare in locasul liber numărul 6.
    Tot in port releu de la stergatoare in pozitia numărul 15 se introduce un fir rosu care vine tras de la port releu la panoul de bord unde vine prins cu o piulita de panou la pozita 30. Ultimul fir cel galben este tras din port releu din pozitia cu numărul 9 la comutatorul de faruri in pozitia cu numărul 8. Firele rosu, rosu-violet, maro sunt de 2.5 sectiune iar cel galben este de 0.5 sectiune.
     
    Gabi_KGT apreciază asta.
  19. ybbb92

    ybbb92 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    audi a4 b7 2.0 bpw 2007 sedan, audi a4 b8 2.0 cagc 2009
    Locul pe unde au fost trase firele in interiorul mașinii si panoul de bord.
     
  20. freemind 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5 - 1,9 TDI / 66 kW - 1998
    Salutare, am un B5 1998 sedan
    Am citit tot ce s-a scris aici si nu am gasit o problema identica:
    Acum cateva zile nu mi-au mai mers stergatoarele, pe nicio treapta, pozitie. Stropitoarea mergea.
    Aleator, cateodata mergeau, dar numai daca intre timp opream motorul. Mentionez ca, atunci cand merg, functioneaza normal.
    Exista releu / calculator de stergatoare, in afara de releele de treata 1 si treapta 2? Cate module de control / comanda are B5 NFL?
    Multumesc frumos pentru orice informatie care mi-ar putea usura munca, stau foarte prost la capitolul timp liber.
     

Distribuie pagina asta