1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sunet/zgomot infundat in partea dreapta langa filtru aer la A4 B7 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de ovidiu2141, 1 Mar 2011.

  1. ovidiu2141 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, CAGA 2010
    Sunetul se prezinta sub forma unui pufait usor la relanti asemeni unei scapari de presiune si se aude mult mai bine daca scot capacul filtrului de aer. problema a aparut dupa ce mecanicul a gresit tipul de ulei care nu era specific motorului cu DPF. am parcurs cu acest ulei aprox 2000 km. am schimat uleiul si toate filtrele masinii si zgomotul a disparut pt 3-4 zile dar a reaparut.filtrul de particule infundat??? motorul porneste normal desi intr-una din zile a avut o mica ezitare ca si cum nu ar fi luat motorina, trage foarte bine dar recent am incercat sa turez motorul la maxim si nu a depasit 3000 de ture.turbosuflanta??? am iesit pe strada si totul era din nou ok, motorul se tura normal si masina merge ca deobicei dar sunetul apare si dispare in unele zile. S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema sau are cineva vreun diagnostic/sfat? multumesc
     
    BogdanM1977 apreciază asta.
  2. danutzzz

    danutzzz 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 2.0 TDI 2006
    nu cred ca este filtru infundat,daca era sa fie asa trebuia sa iti apara la bord semnul de la filtru.Verifica sa nu fie un furtun ceva,nici turbina nu cred ca ar fi ca nu mai tragea motorul.
     
  3. spoot_21 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2008
    Locație:
    My place
    Masina:
    Audi A4 B7
    Salut...parerea mea e ca ai o bataie in admisie...ceea ce ar fi foarte nasol daca imi dai voie sa zic asa...eu am schimbat tachetii si axul cu came din vina acelei batai....respect!
     
  4. ovidiu2141 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, CAGA 2010
    daca ar fi axul cu came nu ar trebui sa bata tot timpul? de ce in unele zile nu bate deloc?
     
  5. spoot_21 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2008
    Locație:
    My place
    Masina:
    Audi A4 B7
    Nu cred ca e axul cu came de vina....eu cred ca e vorba de tacheti dar e parerea mea strict personala...tachetii au o membrana in interior f subtire ( ca o foita d hartie ) si in timp se uzeaza...eu unul asa am patit si din cauza ca nu am schimbat la timp tachetii mi-a uzat si axul cu came...cat despre bataie nici eu nu o aveam tot timpul...incearca sa scoti furtunul de la filtru de aer si vezi daca bataia e mai tare...(daca se aude mai tare)
     
  6. ovidiu2141 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, CAGA 2010
    daca scot furtunul de la filtrul de aer se aude intradevar mai puternic dar nu ca o bataie metalica ci mai mult ca un pufait de aer. daca intradevar sunt tachetii cat de greu se schimba si care ar fi costul. un mecanic a spus ca ar putea fi un arc de la o supapa (care nu ar mai inchide/deschide la timp)dar alti doi l-au contrazis unul din ei mentionand axul cu came.
     
    Lucian Holban apreciază asta.
  7. chriss 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2010
    Locație:
    Medias
    Masina:
    Audi A4, 1.9, 2006
    salut,
    aceasi problema o am si eu, mi-a parut de vreo cateva luni. In general motorul merge rotund, dar are momente in care daca l-am turat mai tare , intre 3500-4000, cand ajunge la relanti apare sunetul.
    Ciudat este faptul ca si la rece imediat dupa ce a pornit are acelas zgomot pe admisie.
    @ Ovidiu 2141, ai resuit ceva cu aceasta problema?
    Multumesc
     
  8. ovidiu2141 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, CAGA 2010
    Da, era axul cu came putin uzat din cauza folosirii unui ulei de calitate inferioara (si nepotrivit pentru motorul meu), iar axul a dus treptat la uzarea tachetilor 1 si 4 de unde si acel pufait.

    Poti sa mai mergi daca zgomotul nu e chiar puternic dar daca zgomotul creste in intensitate ar fi bine sa mergi la un mecanic pentru ca risti sa strici toata chiulasa sau chiar motorul.

    Uzura axului cu came e "boala" la anumite motoare de audi asa ca poti sa incepi sa cauti axul cu came, tachetii si cuzinetii pentru axul cu came. Eu le-am luat din germania si m-a dus undeva la 750 euro piesele + 250 manopera la tess auto brasov.

    Poti sa cumperi si aftermarketuri si iesi mai ieftin cu vreo 10 milioane dar nu stiu daca se merita daca vrei sa pastrezi masina si sa dormi linistit. Alta optiune ar fi sa cauti second-hand pe la dezmembrari in Romania si Germania. Daca mergi la un service iti da capacul de la motor jos si iti spune daca asta este intradevar problema. Bafta.
     
  9. audia6tdi Guest

    Înscris:
    21 Mar 2008
    Locație:
    bd
    Masina:
    momentan in cautare,fara graba
    Din cate stiu eu daca schimbi tachetii la timp scapi de uzura/schimbarea axului cu came.La motoarele de 1,9 tdi la b7 cam asta ar fi problema(tachetii si axa cu came).Intr-adevar sunt unele motoare cu probleme la audi la axele cu came dar daca schinbi uleiul la timp si de calitate ii lungesti durata de viata
     
  10. chriss 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2010
    Locație:
    Medias
    Masina:
    Audi A4, 1.9, 2006
    alut,
    Va multumesc pentru raspunsuri. Dupa ce am citi postul am luat legatura urgent cu mecanicul la care merg de obicei si deja mi-a comandat doar tachetii, care nu stiu daca sunt pe original dar o sa-l intreb ( daca puteti sa-mi spuneti o marca as aprecia mult), deoarece la prima vedere s-a uitat la ax si nu pare uzat. Probabil doar dupa cel da jos poate sa-mi spuna mai multe, eu sper ca e ok.
    Pentru a fi eu impacat am mai fost la un mecanic in Sibiu, recomandat de un amic, care mi-a confirmat problema, insa, referitor la pret si aici ma refer strict la manopera a fost chilipir ce ti s-a cerut la dealer, pe langa ce mi s-a cerut mie si anume 700 lei.
    Motorul meu este cu filtru de particule iar uleiul folosit este Mobil 1 5w30 DPF, care eu zic ca este ok, dupa review-urile citite.
    Revin cu mai multe detalii dupa cei dau de capat.
    Cele bune,
    Cristian
     
  11. ovib7 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    Londra
    Masina:
    A4,1.9 tdi,2005
    Salut Chriss, ai reusit sa mai aflii cate ceva despre problema care ai descris-o anterior ?. Te intreb pentru ca si eu am un sunet asemanator (a4 b7 1.9) cu cel descris de tine si de Ovidiu2141. Am venit de curand de la un drum mai lung si inainte de plecare am zis sa mai completez putin cu ulei.

    Din pacate am pus capacul de la ulei pe pozitie dar nu l-am mai si infiletat. Dupa aproximativ 150 de km am oprit masina si am realizat ca din motor scapase ceva ulei, aproximativ 200 de ml. Am lasat motorul sa se raceasca si apoi (dupa ce am curatat tot uleiul care esise de sub capac) am verificat nivelul uleiului.

    Acesta parea sa fie ok. Asa ca mi-am continuat drumul. Imediat ce am ajuns la destinatie am facut un service complet la masina dar zgomotul e tot acolo. Exact cum la descris si Ovidiu2141 un pufait de aer foarte asemanator cu bassul produs de un difuzor.

    Zgomotul se aude tot de langa filtrul de aer la relantiu. Se poate ca partea de sus a motorului sa fi fost lipsita de ulei cat timp acesta a scapat pe langa capacul neinfiletat ?. Masina se comport la fel ca inainte singura problema find acest zgomot. In acest moment orice fel de sugestii/comentarii sunt binevenite doarece cunostiintele mele mecanice sunt limitate.

    Va multumesc anticipat. OVIDIU.
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Sep 2011
  12. chriss 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2010
    Locație:
    Medias
    Masina:
    Audi A4, 1.9, 2006
    Salut Ovidiu,
    Eu nu am avut ceva asemanator. Zgomotul respectiv a aparut dupa ce mi s-a inlocuit o siguranta la turbina, insa nu era permanent.
    Chiar in aceasta dimineata am dus masina la mecanic pentru a mi se inlocui tachetii, doar acestia fiind uzati, cel putin asa sper.
    Nu stiu ce sa-ti rapspund referitor la faptul ca ai mers atatia kilometri cu busonul de la ulei deschis, este posibil ca pierzand ulei sa nu se fi facut ungerea suficient si asta sa duca la uzura axului cu came sau a tachetilor, dar acest lucru il va putea constata doar un mecanic intr-un service dupa ce iti da jos capacul de la motor.
    Eu iti doresc sa ai bafta si voi reveni cu detalii dupa ce mi se va rezolva problema.
     
  13. chriss 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2010
    Locație:
    Medias
    Masina:
    Audi A4, 1.9, 2006
    Salutare,
    Dupa cum am promis revin cu detaliile la problema intampinata de mine. Am schimbat doar tachetii care i-am luat dupa recomandarea lui Ovidiu din Brasov pe original "Ina". Dupa inlocuire motorul merge Ok nu mai are sunetul respectiv nici nu mai este asa galagios in ture.
    Costul a fost 75*8 tacheti = 600 ron, 130 lei manopera
     
  14. ovib7 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    Londra
    Masina:
    A4,1.9 tdi,2005
    Multumesc mult Chriss pt update.Din pacate nu am reusit sa ajung inca cu masina la garaj pt ca am fost foarte ocupat si nu m-am putut lipsi de masina.Sper in continuare sa nu fie de la motor pt ca reparatia care pe tine te-a costat doar cateva milioane pe mine ma va ajunge aici cateva sute de lire.ieftin oricum nu scap.cu siguranta voi ajunge pana la sfarsitul lunii si cu masina la garaj si odata ce am mai multe informatii le voi post-a aici.mersi inca odata pt raspuns.
     
  15. tisan 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2012
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    a4
    Salut ovib7,
    Ai rezolvat problema cu zgomotul ? deoarece si eu am acelasi sunet gros ca de bas in filtrul de aer.
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Iun 2012
  16. tisan 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2012
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    a4
    Problema s-a rezolvat,am schimbat tacheti erau praf,acum motru functioneaza perfect
     
  17. donici

    donici 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2012
    Locație:
    matca
    Masina:
    a4 1.9 2007
    Salut baieti,
    Am si eu aceiasi problema. Se aude o pufaiala ca un vacuum in filtrul de aer dar nu tot timpul are momente cand face si zile cand nu se aude. Un mecanic mi-a spus ca ramane o supapa deschisa cate odata dar nu stiu ce sa cred dupa ce am citit posturile voastre.
    tisan cat te-a costat operatia ?
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Aug 2012
  18. Florin7 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    2.0TDI BPW 2006
    In clipul de mai jos ne este demonstrat pas cu pas cum rezolvam aceasta problema cu backblow-ul pe admisie. Sper si eu sa rezolv problema pana in iarna la mine nu se aude inca foarte tare dar se aude. Singurul lucru care mie cel putin mi s-a parut complicat din operatiune a fost punerea motorului la punct in rest cred ca orice om cu cateva cunostinte de mecanica poate face operatiunea asta si de altfel sa ai si sculele adecvate operatiuni, in clip apar cateva scule pe care nu le vezi nici la unele service-uri de la care ai avea pretentii

    http://www.youtube.com/watch?v=-38NQA2DUMk
     
  19. soryn88

    soryn88 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2011
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    AUDI A4(B6), 1.9TDI 131CP AVF, 2004
    salut am si eu aceeasi problema cu tachetii si axa cu came am luat tachetii pe INA si axa cu came pe AE ce parere aveti sunt bune?De ina am vazut ca a mai luat cineva aici dar nu stiu de AE.
    Va multumesc
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si AE este buna este fabricata de Federal Mogul daca nu ma insel. Bafta.
     

Distribuie pagina asta