1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Supapa / Clapeta EGR si Clapeta Shut Off / Acceleratie si Galeria admisie motor diesel la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de ajaccio, 9 Mai 2013.

  1. autonight

    autonight 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2015
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4 Berlina, 2.0 TDI 105kw CAGA 2008
    AlexNfs, te rog explica-mi procedura prin care ai rezolvat momentan problema actionand cu mana senzorul. Ma mai documentez si eu intre timp sa vad ce se poate face, ce mai zic si alti forumisti si revin.

    Astept vesti!
     
  2. AlexNfs

    AlexNfs 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGC, 2011
    autonight, actionezi manual sau cu o surubelnita motorasul din capatul admisiei .Apoi ii faci un output test sa vezi daca s-a deblocat si rezolvi temporar problema.Noi avem uzura la clapetele din admisie si de aceea motorasul (senzorul) cand opresti motorul ,din pozitia lui 0 ,cea normala, se duce sa zicem la -1 si de aici si eroarea.
     
  3. autonight

    autonight 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2015
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4 Berlina, 2.0 TDI 105kw CAGA 2008
    Revin cu niste poze de la masina mea, ce ziceti, aia e problema? Asta o fi asa numitul "V157 intake manifold flap motor" impreuna cu tija aia sau cum s-o numi ?

    AlexNfs, din care parte am acces la motoras? Te referi la tija aia/clapeta ce o fi? Sa o misc? Poti te rog pe baza pozelor sa-mi explici cumva cum sa fac asta?

    Raman recunoscator!
     
  4. AlexNfs

    AlexNfs 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGC, 2011
    Racman Stefan apreciază asta.
  5. autonight

    autonight 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2015
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4 Berlina, 2.0 TDI 105kw CAGA 2008
    Nu m-am lasat si dupa ce m-am tot uitat la diverse video-uri si poze pe net m-am reintors la masina si cu o surubelnita am impins acolo acel brat sa sara inapoi la locul lui, se vede si in poze ca sta sucit, l-am bagat cu greu inapoi si apoi am sters erorile.
    Facand astea, erorile au disparut si nu au mai reaparut, am luat masina la o tura si incredibil parca simt masina mai zvăcnoasă si țâfnoasă, parca i-am schimbat uleiul+filtrele si are vreo 10 caluti in plus, fara sa exagerez.
    O sa monitorizez piesa in urmatoarele zile sa vad daca mai sare. Daca mai sare cred ca as putea rezolva problema cu o saiba groove, sunt niste tutoriale pe net, dar totusi sper sa nu fie cazul sa ajung acolo.
    Bafta tuturor!

    PS: In cazul meu problema la mecanismul acela de pe galeria de admisie mi-a generat si erori pe A/C fara ca macar sa aiba vreo treaba una cu alta, sper sa nu gresesc zicand asta! Erori care dupa cum am mai zis au disparut impreuna cu eroarea de la galeria de admisie.
     
  6. AlexNfs

    AlexNfs 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGC, 2011
    Super tare,la mine trebuie sa dau galeria jos,astfel nu am acces la senzor.Am vazut pe youtube un tip care avea un kit de reparatie pt clapete.In Romania stie cineva daca se gaseste asa ceva?
     
  7. pronet

    pronet Bronze Member

    Înscris:
    7 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    VW Tiguan 5N 2.0 TDI, 2014
    Nu e vb de senzor ci de motoras. Nu face cursa completa. Se poate monta la fel de bine o saiba distantier sau inlocui doar motorasul-pret in jur de 650 lei.
     
  8. AlexNfs

    AlexNfs 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGC, 2011
    pronet ,atasez poze cu motorasul si dupa cum se vede nu am acces la el fara sa dau galeria jos.Am citit raspunsurile tale,dar crezi ca la mine se va rezolva problema cu schimbarea motorasului .Am gasit pe VDO -600 de ron .Multumesc.
     
  9. AudeluB8

    AudeluB8 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 ,CAGA,2008
    Astazi mi-a aparut in bord iconita ce se aseamana cu o sarmulita iar masina nu mai tragea mai mult de 3000 ture.Am observat ca problema este legata de Egr .Credeti ca daca o sa curat EGR-ul o sa rezolv problema?

    4892 - EGR Valve (N18)

    P0403 00 [237] - Malfunction

    MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear

    Freeze Frame:

    Fault Status: 00000001

    Fault Priority: 2

    Fault Frequency: 3

    Mileage: 186392 km

    Date: 2016.01.31

    Time: 14:28:02
     
  10. ovi2088 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    A4 , CAG , 2008
    Am demontat admisia , si am curarat atat partea mecanica unde se afla clapeta cat si partea electrică, si am sters eroarea cu vag , dupa maxim 2h mi s a aprins din nou. Am comandat piesa , dar totusi ma oftic , poti sa imi explici mai clar unde trebuie pus opritorul ala de 0,5 cm ? Ms anticipat
     
  11. AlexNfs

    AlexNfs 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGC, 2011
    Nu stiu sa-ti zic detalii deoarece nu am folosit metoda aceea cu opritor facut din surub si nici nu am comandat piesa celor de la dieselgeek.
     
  12. Mircea77 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2013
    Locație:
    Toflea
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant 2009, 2.0 Tdi CAGA.
    @ovi, daca ai motorasul defect sau partea electronica nu mai ai ce sa ii faci, chiar daca mecanic ai curatat dar ai defect partea electrica poti sa pui cate saibe vrei tot o sa ai eroare,
    cauta sa schimbi partea electrica si vezi daca mai apare eroarea.
    Spn asta din experienta, am incercat sa ies mai ieftin, dar tot am schimbat galeria de admisie cu una noua.
     
  13. ovi2088 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    A4 , CAG , 2008
    O am deja noua , acum o schimb, se sterge singura eroarea?
     
  14. AlexNfs

    AlexNfs 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGC, 2011
    ovi2088@Se sterge dupa 3 porniri.
    Mircea77@ daca cumperi motorasul(600 ron VDO) separat si nu rezolvi problema trebuie sa cumperi galeria care vine numai pe OE cu motoras,deci investesti 600 de ron aiurea plus manopera.
     
    Ultima editare: 6 Feb 2016
  15. Mircea77 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2013
    Locație:
    Toflea
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant 2009, 2.0 Tdi CAGA.
    Eu am cumparat galeria noua, nu mai am nici o eroare, vechea galerie nu avea nici o problema mecanic si nu avea nici calamina depusa, problema era electronica asa ca am luat una noua si am terminat balciul.
     
  16. ovi2088 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    A4 , CAG , 2008
    Am montat astăzi galeria cu un prieten dar eroare inca nu a dispărut dupa 3 porniri , luni merg s o șterg cu vag. Nici la mine vechea galerie nu pare sa aibe probleme , clapeta nu e blocată si arcul ii funcționează bine , cu siguranța e partea electrică ..
     
  17. ovi2088 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    A4 , CAG , 2008
    Operațiunea element de reglaj galerie cod : 03L129086

    Dam jos elementul de reglaj al galeriei , o semnam si ii dam o gaura

    [​IMG]

    [​IMG]

    Ii facem filet

    [​IMG]

    Bagam șurubul pe post de opritor al clapetei in asa fel incat sa nu ajungă la poziția inițială

    [​IMG]

    Cand montaț elementul, observați ca șurubul sa nu atingă arcul prea tare pentru a nu il rupe

    [​IMG]

    Ma intreb, doar daca eliminam arcul ce se întâmpla. La prima cheia a pornit clapeta, la a 4a cheie s a stins eroarea.
    Acesta este rezultatul final:
     
    Ultima editare: 12 Feb 2016
    aba19, laaav, Ciprian.Mod și alți 5 apreciază asta.
  18. AlexNfs

    AlexNfs 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGC, 2011
    Am rezolvat problema si la mine,adica acesta solutie este valabila pentru cei care au galerie din plastic cu eroarea :7859 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1) .Problema se pare ca este in interiorul galeriei,unde intra axul pe care vin montate clapetele si piesa care este actionata de motoras.Mai explicit ,acesta piesa are in interior niste zimti ,facand ca axul clapetelor sa intre fest ,adica fix.In timp acesti zimti s-au uzat motiv pentru axul avea joc in interiorul piesei 2-3 grade.Solutia a fost relativ simpla,la cald am turtit putin piesa intermediara in menghina(atentie materialul din care este facuta pare casabil) .Va trebuie neaparat Vcds deoarece cand am pus contactul aveam 10 erori,dupa stergerea lor masina a pornit la a 2-a cheie .Dupa cateva zile de mers cu masina si cateva zeci de porniri ,nu mai am nici o eroarea.
     
  19. TONU

    TONU 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2016
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B8
    Buna ziua.Mi s-a aprins martorul de la bujie si am fost la o reprezentanta audi unde am facut un test.Mai pot circula cu masina in situatia de fata?Multumesc! 12788094_1261252750557446_763902165_n.jpg 12822195_1261252723890782_2042122503_n.jpg
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Tu ne intrebi pe noi daca mai poti circula cu masina ? Da ce nu i-ai intrebat pe cei de la service-ul unde ai fost ?
     
    andy69 apreciază asta.

Distribuie pagina asta