1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Supapa / Clapeta EGR si Shutt Off - / Acceleratie / ASV - motor 2.0 diesel la A3 8P

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de anghelstefan, 25 Apr 2016.

  1. Sinervo 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2017
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A3,2.0 Tdi,2007
    Salut,
    Am un audi A3 8P 2.0 tdi 140 hp din 2010 am pus vcds si imi da EGR-ul defect. Se poate anula EGR-ul la acest model sau trebuie schimbat ?
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Aici pe acest forum nu discutam cum sa facem tiganii la masina adica sa anulam = aruncam piesele care trebuie schimbate cu unele noi si originale.
    EGR existent in fata se schimba si costa in jur de 700 lei Siemens VDO care este exact ce ai tu pe masina ca si marca de piesa.
    EGR in spatele motorul si ala se schimba dar te va costa in jur de 500 Euro si mai multa manopera. Oricum fara sa schimbi EGR-ul nici nu te gandi. Pe langa asta se curata obligatoriu galeria de admisie si se schimba toate garniturile care se desfac.
    Am mai mentionat asta pe forum in mai multe topicuri nu neaparat in asta. Citeste toate topicurile, legate de EGR, existente pe forum.
     
  3. Sinervo 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2017
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A3,2.0 Tdi,2007
    Am inteles , exact asta vream sa spun ... mai devreme am vb cu cineva si a zis ca ma rezolva costa 400 euro si anuleaza egr si filtru de particule iar cealanta optiune ar fi sa cumpar egr , am gasit la 15 milioane de la volkswagen.Cristi tu ma sfatuiesti sa cumpar egr si sa il schimb din cate am inteles sunt doua unu in fata si unul in spate ?! Fii mai explicit te rog si mai spune-mi inca o data care sunt operatiunile ( ce piese trb cumparate etc. )
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste forumul pentru ca ne repetam inutil. Ti-am spus sa schimbi, in functie de ce fel de EGR ai montat pe masina. Nu ca ai 2 (doua) EGR.
     
    RONINCEZAR apreciază asta.
  5. AndreiFrz 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 2.0 TDI (CFFB), 140cp, 2011
    Salut colegi,

    Am pus tester pe masina si mi a iesit asta. O parere ? Multumesc!

    15716C0F-6A97-4973-B2BD-660B36DB489F.jpeg
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Verifica clapeta de acceleratie.
     
    AndreiFrz apreciază asta.
  7. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Sunt sanse sa o rezolvi cu o curatare.
    Problema trebuie remediata urgent ,afecteaza negativ regenerarile dpf-ului.
     
    AndreiFrz apreciază asta.
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    la diesel cam e procentaj de maxim 10% sa o rezolvi prin curatare.
    Ori a intrat ulei pe partea electrica, ori s-au tocit rotitele dintate din interior.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Andrei daca mai atasezi poze strambe mesajul va fi sters. Acum am muncit eu sa atasez poza asa cum trebuia sa o faci tu.
    In alta ordine de idei vad ca ai reusit asa vag sa-ti dai seama de unde ai problema ofata ce ai scris aici. Cine ti-a facut diagnoza in afara sa arate cu degetul nu stie sa-ti spuna si rezolvarea ?
    Daca tu ai facut diagnoza si nu te pricepi de ce nu citesti inainte aici: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Category:Fault_Codes ?

    Vad ca esti din Bucuresti si aici sunt printre cei mai buni profesionisti in utilizarea VCDS-ului si sunt chiar si aici pe forum in aria de prestari servicii. Nu i-ai gasit ?

    Schimba complet EGR-ul, nu ai ce curata in afara de galeria de admisie inainte sa schimbi EGR-ul. Galeria aia este imbacsita complet si de asta ti-a distrus si EGR-ul.

    Faci asta dupa ce mergi la un profesionist sa-ti confirme ce ti-am spus noi. Adica mergi la electrician auto profesionist, nu un agarici. Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.

    Dupa aia, dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers. Bafta.
     
  10. AndreiFrz 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 2.0 TDI (CFFB), 140cp, 2011
    Cine mi-a facut diagnoza mi-a dat 3 variante in privinta rezolvarii, niciuna dintre ele si niciuna dintre parerile altora nu au avut ca subiect EGR.
    Am vrut sa mai primesc cateva pareri din partea userilor, nu ma pricep la mecanica si de aceea vroiam sa stiu ce sa cer la service, pt ca se practica executarea de servicii inexistente la noi.
     
  11. xai

    xai 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A3 8PABRX Sportback, 2011 - 2.0 TDI ( CFFB /MFL ) 140 CP
    Buna seara,
    Azi, in mers, a inceput sa palpaie si la masina mea martorul de bujii.
    Am mers vreo 2-3 semafoare, a intrat START-STOP-ul, s-a oprit martorul dar a repornit iar dupa 2-3 minute. Si tot asa, pana acasa, cca 6-7 Km.

    Am verificat lampile de stop, sunt ok. In manual scrie ce se vede in poza atasata.
    Dupa ce am ajuns acasa, am facut un scan cu VCDS-ul cae mi-a gasit o singura eroare, pe care o redau mai jos:

    Address 01: Engine (J623-CFFB) Labels: 03L-906-018-CFF.clb
    Part No SW: 03L 906 018 AG HW: 03L 906 018 AG
    Component: R4 2.0l TDI H23 9978
    Revision: 41H23--- Serial number: AUX7Z0J7FNP0MT
    Coding: 001D0032040401080000
    Shop #: WSC 32974 001 1048576
    ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018AG 003013
    ROD: EV_ECM20TDI_AU35.rod
    VCID: 6FE7B849B678D859861-803A

    1 Fault Found:
    5286 - Throttle Position Sensor (G69)
    P0121 00 [096] - Implausible Signal
    Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 3

    Am sters eroarea azi dar mai verific si maine daca re-apare. Mentionez ca este prima data cand apare aceasta eroare.

    Are cineva vreo idee care ar putea fi cauza?
    Va multumesc frumos!
     
  12. xai

    xai 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A3 8PABRX Sportback, 2011 - 2.0 TDI ( CFFB /MFL ) 140 CP
    Update:
    Azi am mers cu start-stop-ul oprit si nu s-a mai aprins martorul de bujii.
    Seara am mai facut un drum fara sa-l mai opresc si mi s-a aprins din nou, de aceasta data impreuna cu martorul de check engine (poza).
    Acum sunt ambele aprinse.

    Nimeni n- are nicio idee?
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da jos clapeta de acceleratie, verific-o/curat-o.
     
  14. xai

    xai 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A3 8PABRX Sportback, 2011 - 2.0 TDI ( CFFB /MFL ) 140 CP
    Care ar fi varaianta optima de ales?

    -piesa SH - 300 ron
    -piesa noua pe producator VDO - 500RON
    -piesa OEM 800 RON

    sau curatare? Cat tine curatarea? Merita? a facut cineva experiment?
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ma repet, da jos clapeta, cutarat-o de depuneri, desfa partea electrica si vezi daca ai ulei acolo si/sau in ce stare sunt rotitele dintate.
     
  16. xai

    xai 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A3 8PABRX Sportback, 2011 - 2.0 TDI ( CFFB /MFL ) 140 CP
    audi66, multumesc frumos! A fost o recomandare foarte buna si precisa!

    Azi am facut operatiunea, a durat 3 ore in total.
    Eroarea a disparut iar masina merge foarte bine, din nou.

    Postez si cateva poze inainte si dupa, pentru cei care au problema similara.
    Recomand 100% sa faceti aceasta curatare.
     
    Bozonc Andrei apreciază asta.
  17. xai

    xai 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A3 8PABRX Sportback, 2011 - 2.0 TDI ( CFFB /MFL ) 140 CP
    Si cateva poze dupa operatiune.
    Mentionez ca am curatat/spalat si in sus spre galerie si in jos, inclusiv furtunul dintre si respectiv cel de recirculare.

    Partea electrica nu avea ulei sau alte mizerii, arata si functiona normal, mufa era curata.
    Acum nu mai vibreaza la start-stop sau la oprire, la prima impresie pare ca a scazut si consumul iar in mers se simte o diferenta majora.

    Multumesc inca o data audi66 !
     
    chinez și Bozonc Andrei apreciază asta.
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    N-ai pentru ce.
     
  19. Grigore Mihai

    Grigore Mihai 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3
    Salutare ! Am si eu un audi a3 2.0 16v Bkd 2004 si am o problema cu accelerația in treapta 3 si 4 am putin lag de 1 secundă . Si nu stiu care ar fii problema . Am fost la mai mulți mecanici si mi.au spus că ar fi clapeta de acceleratie . Pe diagnoza in da insuficient flow . Astept un raspuns si de la voi poate v.ati confruntat înaintea mea cu această problemă. Multumesc !
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Schimba clapeta de Shut-Off cu una noua marca Siemens-VDO sau originala si vezi dupa, ce se intampla. Alte solutii nu ai ce sa cauti. La cati km are masina clapeta ta sigur este terminata
     

Distribuie pagina asta