1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suport si/sau Tampoane motor la A4 B8 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de madalinc, 27 Noi 2013.

  1. dorin_cdg

    dorin_cdg Junior Member

    Înscris:
    11 Ian 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 Avant, 2.0TDI, 2011
    Acum ma uitam si eu la aceasi poza. Eu l-am schimbat pe cel de pe stanga masini (sub vasul de expansiune). Nu stiu de ce tineam eu minte ca inainte de-al schimba am vazut o tabla peste el

    L.E. Ar fi de folos o poza chiar de la "fata locului" :)
     
    Ultima editare: 10 Mai 2016
  2. adynis 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 Quattro (2010) - 2.0 TDI (CAHA) - 170 CP
    Salut,
    am schimbat eu de curand setul de tampoane motor, si ceea ce primisem in cutie era ca in poza de mai jos.
    Exceptand micul cauciuc vizibil pe acele protectii de tabla, cred ca puteau fi folosite fara probleme si cele initiale, ca nu vad ce alta problema ar fi putut avea, in afara de murdaria adunata pe ele :)
     
  3. Cosmin Vasile 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 Avant, 1.9 TDI, 2008, 116 CP
    Salut! Am schimbat recent suportii de motor pentru ca la aproximativ 1800-2200 rot/min se scutura toata masina, probabil de la balansul motorului. Din pacate si cu noii suporti am aceeasi problema, desi suportii vechi erau distrusi. Suportii noi sunt cei originali, nu am vrut sa cumpar altceva. Intrebare: ar putea avea si un suport de balans motor care sa fie distrus/slabit? mecanicul mi-a spus ca ar trebui schimbate toate bucsele si bratele de la directie pentru ca ar fi slabite, dar nu cred ca din cauza asta se scutura masina la anumite turatii. Va multumesc!
     
    Mirc Vfr apreciază asta.
  4. adi_bm

    adi_bm 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    A4B8 2010 CAGA
    In cazul tau tind sa cred ca ai probleme cu volanta.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ar fi trebuit sa ii faca la fel si la ralanti daca era volanta, plus ceva sunete nedorite. Totusi, nu este exclus.
    Eu as verifica tripodele daca ai trepidatii in accelerare.
     
  6. mubarak2000

    mubarak2000 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4B9,quattro,140kw,2017
    Salut,
    Ce suporti ai ales Lemforder sau Corteco?
    Mai ai referinta producatorului?
     
  7. mubarak2000

    mubarak2000 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4B9,quattro,140kw,2017
    Salut,
    Si eu am schimbat pe cei doi de la motor, cel de la cutie era in stare buna.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De curiozitate, cutia este Febi, dar tamponul ce brand este ? Vad ca are sigla polizata, deci asta vine si OE.
    Ti-am atasat o poza cu unul OE care este identic cu cel Febi. :)
     
  9. mubarak2000

    mubarak2000 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4B9,quattro,140kw,2017
    Ultima editare: 1 Aug 2016
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu te contrazic, dar din ce vad, tamponul OE este tot Febi.
     
  11. sorinaciu

    sorinaciu Bronze Member

    Înscris:
    25 Aug 2012
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Ex Audi A4 B8
    [​IMG][/IMG] Buna seara. In urma cu cateva zile am inlocuit suportii de la motor (stanga/dreapta). In timpul demontarii lor, am inceput cu cel de pe stanga care era curs, unul din cele doua suruburi care se fixeaza pe protectia de tabla si care trec prin cadrul motor, s-a rupt. Acelasi lucru s-a intamplat si la suportul de pe partea dreapta. Sau rupt piulitele care erau fixate pe protectia de tabla, ca sa se poate inlocui suportii. Suportii au fost montati fara sa se mai puna cel de-al doilea surub. Astazi, dupa ce am parcurs in acest interval de timp circa 1.000 de km, am verificat sa vad cum stau cele doua protectii. Nimic schimbat, doar ca stau in cate un surub. Daca se poate ceva idei de a scoate resturile de la suruburi care au ramas in traversa de aluminiu, fara a demonta cadrul motor. Multumesc anticipat. Atasez doua fotografii.[​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Bormasina si un kit de extractor pentru suruburi rupte.
     
  13. sorinaciu

    sorinaciu Bronze Member

    Înscris:
    25 Aug 2012
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Ex Audi A4 B8
    Mulțumesc audi66.
    Am încercat astăzi, dar se pare că tipul re bormașina pe care l-am folosit, era cam mare(de mână, cu acumulator), cu burghiul pus nu avea loc de traversa unde este montat suportul antibalans. Am folosit un burghiu cu cobalt. Surubul doar trece prin traversa, nu se infileteaza. A corodat surubul, datorita materialului din care este confectionat cadru motor, respectiv aluminiu. Voi încerca cu o bormașina mai mică.
     
    Ultima editare: 28 Aug 2016
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai incercat sa il gauresti de tot pana numai ramane nimic ? In cazul asta mai mult ca sigur trebuie dat alt filet.
    Ideal este kit-ul de extractoare, numai este nevoie sa dai alt filet.
     
  15. sorinaciu

    sorinaciu Bronze Member

    Înscris:
    25 Aug 2012
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Ex Audi A4 B8
    Nu, nu am incercat
     
  16. Rafael 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2016
    Locație:
    Stefanesti
    Masina:
    Audi a 4 2.0 2009
    Salut,
    Poate cumva sa vibreze mașina când se încălzește de la tamponul de la cutie ? Am fost pentru o verificare la reprezentanta si cei de-acolo au zis sa schimb volanta ca tampoanele nu au nimic. Am schimbat volanta si tot vibrează mașina când se încălzește.
    Am revenit din nou in reprezentanta si mi-au zis sa desfacem baia de ulei sa vadă daca totul este in regula cu imbusul de antrenare dela balansiere.
    Nu am lăsat mașina să-mi desfacă baia si am mai fost la un service care mi-a ridicat mașina pe elevator, m-au pus sa stau in mașina cu motorul pornit , ei de jos au băgat o ranga lânga tamponul de la cutie ridicând cutia in sus si surpriza, nu mai vibra.
    Mecanicul nu-mi garantează daca este sau nu tamponul el știind ca cei de ma reprezentanta au zis ca n-au nimic tampoanele. Va rog din suflet daca a mai avut cineva problema asta poate ma puteți ajuta ?
     
  17. hommie07

    hommie07 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Sep 2015
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    A6 C7 Allroad,3.0TFSI cod motor CREC,2016
    Buna ziua. Cei care ati schimbat tampoanele de motor nu mi-ati putea spune un pret si eventual un link de unde ati comandat? Cod motor CAGB 2.0tdi cu functie start-stop. Va Multumesc. Stima
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    E chiar asa de greu sa comanzi la orice magazin de piese auto pe baza serie de sasiu ?
     
  19. OctavianA4avant

    OctavianA4avant 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4.1968.2013
    Salutare tuturor,
    De curand am achiziționat si eu un Audi A4 B8.5 2.0 diesel 136 cp fabricatie Decembrie 2012. Am observat la plecarea de pe loc ca daca apas accelerația brusc pleacă cu șocuri, doua trei smucituri si apoi merge normal. Daca o las sa plece singura si accelereze normal merge bine. Pe diagonoza nu apare nimic. Cineva de la un service ă făcut o verificare mecanică si a spus că e vorba de tampoanele motorului. Ce părere aveți ?
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai si ? Tampoanele motorului se vad daca sunt curse sau rupte. Nu ti-a aratat ?
     

Distribuie pagina asta