1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suporti - Tampoane motor si cutie viteze la A4 B6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de GELUTZU, 29 Mar 2010.

  1. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Din cate stiu bucsa de pe traversa se schimba relativ usor doar la modelele 2004+
     
  2. stef29

    stef29 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2017
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi A4 B8 avant, 2.0tdi(CAGA). 143cp, multitronic, 2010
    Buna ziua! E posibil ca tampoanele motorului sa fie duse chiar daca nu sunt scurse? Simptomele sunt: la relanti vibreaza evacuarea iar relantiul este undeva la 950rot/min. Am fost la tester cand am reparat instalatia de AC si printre altele apar suportii motor ca fiind terminati. Cel care mi-a facut testerul mi-a zis ca si relantiul este mai mare tot din cauza lor, deoarece computerul incerca sa compenseze cumva vibratiile care apar din cauza suportilor distrusi, prin marirea turatiilor de relanti. Pe langa faptul ca vibreaza/rezoneaza evacuarea la relanti parca se simt vibratii si in caroserie mai mari decat normalul, dar asta in mers, mai ales pe demaraj. Cei care ati avut suportii distrusi, ce simptome aveati?
    Multumesc!
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca sunt terminate iti dau eroare la diagnoza. Rau nu ai face daca vrei sa le schimbi si masina are ceva km. Orice fier/piesa se uzeaza in timp.
     
  4. stef29

    stef29 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2017
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi A4 B8 avant, 2.0tdi(CAGA). 143cp, multitronic, 2010
    Asa e! Va trebui sa le schimb. Din moment ce apare eroarea pe tester e ceva in neregula cu ele. Mi se pare curios cum de nu sunt scurse daca sunt cu ulei in ele.
     
  5. marian91

    marian91 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI AWX 2002
    Eu nu am eroare pe tester,însă motorul se zguduie foarte tare când pornesc mașina.De asemenea mai simt vibrații și la ralanti,care îmi clatină toate mașină.Nu sunt constante,apar si dispar la cateva secunde.Ar mai trebui sa iau și altceva în calcul în afară de suporti?
     
  6. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Daca motorul tau merge in parametrii, probabil doar volanta mai poate genera astfel de vibratii.In mod normal vibratiile date de volanta se opresc odata cu apasarea ambreiajului!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Ratiu Adrian apreciază asta.
  7. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Verifica si injectoarele pe canalele 13 si 23 si la rece și la cald.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  8. marian91

    marian91 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI AWX 2002
    De vina era un injector pe care l-am si schimbat.
     
  9. Dan Ieacovita 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iun 2017
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A6 C6, 4f, an 2005, 3000 tdi, quattro, cod motor bmk
    Va salut. Daca ma poate ajuta cineva cu o informatie mi-ar fi de mare ajutor. Am un Audi A4 B6 Avant, 2.5 tdi, an 2002. Serie de caroserie wauzzz8e03a017958. Oare ce cod de suport motor as avea nevoie? Va multumesc anticipat.
     
  10. Hat3ck

    Hat3ck 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2017
    Locație:
    Nauheim
    Masina:
    Audi A4 Avant, 2.5TDI 132kW, 2002
    Salut.
    Am un Audi - A4 Avant (B6 8E) - 2.5 TDI V6 (180 Hp) quatro tiptronic. Problema este ca sunt niște vibrații puternice, dar anume când stau pe loc, de exemplu când aștept la semafor, când schimbătorul e în D și cu frâna apăsată. În mers, pe loc când e în P sau N, la demarare, în marșarier - nimic! Pe internet unde n-aș căuta mereu găsesc informații despre vibrații la accelerare sau frânare, însă în cazul meu nimic... A mai întâlnit cineva ceva de genul?
     
  11. uscatu83

    uscatu83 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2013
    Locație:
    Popesti Leordeni
    Masina:
    Audi A4, B6, 2002, 1,9 TDI (AWX) 131CP.
    Salutare. Ziceti-mi va rog care tampon se potrivește la mine. Am cutia de viteze manuala in 5 trepte, cod cutie fec și cod motor awx.
    As vrea sa cumpăr tamponul de la lemforder și sunt doar fara suport.
    Am găsit lemforder cu verde și galben, dar nu știu care este bun.
    31105 01 verde
    31106 01 galben.
    Mulțumesc anticipat.
     
  12. remix

    remix Silver Member

    Înscris:
    2 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BKE), 2005
    Tampon fara suport sau fara senzor?
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Fara suport.
     
  14. z1daru

    z1daru Silver Member

    Înscris:
    6 Ian 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B6 - (AVF) 2004
    Comandat si eu tampoanele la motor pentru masina, pe origine. Maine merg sa le schimb la colegul @audi4ever !

    La revizie si verificare cand am fost s-au vazut scurse tampoanele si mi-au sugerat baietii sa le schimb. Pana sa ajung la ei remarcasem ca la relanti, cand motorul era cald, caroseria se zgaltaia putin, timp de 1-2 secunde, apoi isi revenea, iar facea si tot asa si cand le-am zis mi-au zis ca vedem pe diagnoza. Nu a iesit nimic cand au testat masina si in momentul verificarii cand am vazut impreuna ca tampoanele erau scurse, mi-au zis ca de aici e foarte posibil sa fie si trepidatia la relanti. Acum de cand am aflat, tot ridic capota si ma uit la motor cand e relanti si il vad cum trepideaza destul de rau. Sper ca maine dupa ce schimb tampoanele sa dispara trepidatia asta :friends:

    Pentru cei care intentioneaza sa schimbe tampoanele la motor, va las mai jos codurile pe origine:

    1,9 TDI, AVF, 131 CP
    8e0199379BF
    8e0199382AG
     
    Bogdriver, Laurentiulaly1989 și Romeo Prian apreciază asta.
  15. Laurentiulaly1989 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2017
    Locație:
    Drobeta Turnu severin
    Masina:
    Audi a4 b6
    ZDR1k
    Se simte vreo diferența după ce ai schimbat tampoanele la motor ?
     
  16. z1daru

    z1daru Silver Member

    Înscris:
    6 Ian 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B6 - (AVF) 2004
    Clar da. Se simte lucru nou!
     
  17. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    E alta masina, Laurentiu... crede-ma!
     
  18. Laurentiulaly1989 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2017
    Locație:
    Drobeta Turnu severin
    Masina:
    Audi a4 b6
    Multumesc băieți pentru răspuns....am întrebat pentru ca și eu sunt in Căutare de tampoanele de la motor și chiar vroiam un răspuns de la cineva care a schimbat....Va multumesc!!...pentru ca va-ți făcut timp sa îmi răspundeți.
     
  19. MariusGrecu 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDi, AVB 74 kw 101 CP, 2002
    Salut tuturor,
    Sunt nou pe forum, am un Audi A4 B6 2002, 1.9 TDi, cod AVB 101 CP. Am o problema la masina: "vibreaza" un pic de tot, iar cand motorul e la relantii si deschid capota, se poate vedea capacul motorului cum tremura prea tare. La plecarea de pe loc cu treapta 1, masina tremura prea tare, se simte si in pedală o bataie. In restul treptelor daca o accelerez si ridic piciorul dintr-o data de pe acceleratie, se simte o mica bataie, dar una singura fara vibratii sau ceva... in marsalier nu tremura. I-am zis acelui mecanic sa se uite daca nu am vreun tampon/suport defect. A ridicat-o pe elevator si s-a uitat doar la cel de sub cutia de viteze, a bagat ranga sub cutie si o putea misca foarte usor in sus de parca era din guma de mestecat suportul...dar a spus ca e ok si ca asa trebuie sa fie el elastic. Asa trebuie sa fie acel suport sau e sigur din volanta ?

    P.S.:

    Masina parca se "zguduie" un pic atunci cand opresc motorul.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Volanta nu patineaza. De ce nu s-a uitat si la suportii motor sa vada daca sunt ok ?
     
    MariusGrecu apreciază asta.

Distribuie pagina asta