1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suporti - Tampoane motor si cutie viteze la A4 B6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de GELUTZU, 29 Mar 2010.

  1. lupascu iulian

    lupascu iulian 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4/B8 2.0 2014
    Nu se gasesc decat pe original sau nu sunt buni cei care ii gasim in magazinele de profil? ce face acel senzor?
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Se gasesc si pe producator, dar sunt petarde. Am inteles ca producatorul Corteco e in regula cat de cat. Dar nu stiu personal,nu am probat.
    Senzorul citeste cand e gata lichidul si deci tamponul kaput si unii colegi spun ca ar avea si alt rol. Ca sa afli, citeste acest topic unde ti-a fost mutat mesajul si unde trebuia sa scrii, are doar 7 pagini.
     
    lupascu iulian apreciază asta.
  3. lupascu iulian

    lupascu iulian 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4/B8 2.0 2014
    Citit, lamurit, urmeaza comanda pe original cu senzor (la cautare nu am gasit acest topic), multumesc si o sa revin cu noutati dupa montaj. Stiti cumva pe original ce producator e?
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca am sti ce producator face tampoanele originale ti l-am fi recomandat ca aftermarket. Poate revii tu cu un feedback si ne zici. :)
     
    lupascu iulian apreciază asta.
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    lupascu iulian ti-am mai spus sa citesti toate topicurile din aceasta arie (macar titlurile topicurilor). Nu ai cautat tu cum trebuie.
    Are vreo importanta producatorul hidrolagarului/ tamponului daca il comanzi original ? Originalul este facut de AVON dar asta, repet, nu are nici o importanta atat timp cat il comanzi OE. Degeaba cauti pe producatorul acesta (AVON) pentru ca nu o sa-l gasesti.
     
  6. lupascu iulian

    lupascu iulian 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4/B8 2.0 2014
    Cristi, cum am spus am citit si inca citesc cam tot ce ma intereseaza, nimeni nu are timpul necesar sa poata citi tot forumul in cateva zile. Dupa montajul tampoanelor revin aici cu un feedbak. Multumesc de raspunsuri, daca am suparat pe cineva imi cer scuze, incep sa invat.....Audi
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Trebuie sa citesti in primul rand ce te intereseaza. Cam tot ce te intereseaza exista deja scris pe forum in detaliu. Nu a spus nimeni ca trebuie sa inveti forumul in cateva zile. Ti-am spus sa citesti macar titlurile ca sa-ti faci o idee despre ce inseamna masina care o ai. Multumesc pentru intelegere
     
    lupascu iulian apreciază asta.
  8. InSecret 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A5, CJEB,2012
    Eu am observat ca cei de la febi comercializeaza ambele tampoane (stanga dreapta ) fara senzor...
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Tampoanele de motor se cumpara originale si atat. Intelegeti asta si terminati cu "petardele". Anumite piese se cumpara originale si atat.
     
  10. eugenfilca

    eugenfilca 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2010
    Locație:
    Resita
    Masina:
    Audi A6 2.0 CNHA 2014
    Buna.Suporti de motor trebuie stransi cu cheia dinamometrica?Si daca da la ce cuplu.Trebuie schimbat si suportul de la cutie si de la motor din fata.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se strang la simtul maini nu cu cheia dinamometrica ca nu sunt prezoane de chiulasa. :)
    Ultima fraza este o afimatie sau o fraza interogativa ? Ce vrei sa spui in ultima fraza din mesajul anterior ?
     
  12. Trif Claudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2016
    Locație:
    Alba
    Masina:
    Audi a4 1,9tdi 2003
    Am onoarea sa va salut. Am citit cu foarte mare interes tot ce s-a scris in aceste pagini referitor la tampoane motor. Mi-am achizitionat un Audi a4 b6 1,9tdi si imi apare urmatorul simptom. La accelerare si decelerare indiferent in ce viteza ma aflu chiar si la plecarea de pe loc maneta schimbatorului de viteza are tendinta de a merge inainte la decelerare si spre spate la accelerare si putin in sus si jos in plan vertical, fapt sesizabil tinand mana pe schimbatorul de viteza in timpul mersului. Tin sa precizez ca nu am fost inca la un mecanic sa mi-o verifice dar dupa simptomele care le face. Ar trebui sa ma astept la tampoanele motorului? Sau cel de la cutie si cel din fata motorului? Un sfat mi-ar fi de mare folos. Multumesc.
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    La aceste simptome trebuie verificate tampoanele motor inclusiv cutie. Altfel doar ne dam cu presupusul.
     
  14. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Eu am schimbate toate tampoanele de motor (3) si tamponul cutie (a mea are 1 doar). Si tot asa face schimbatorul pentru ca e normal sa i se transmita aceste miscari din cutie via timonerie. Miscarea in plan vertical insa, nu e normala. Tind sa cred ca problema e la timonerie.
     
  15. Trif Claudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2016
    Locație:
    Alba
    Masina:
    Audi a4 1,9tdi 2003
    Va salut. Multumesc moderatorilor pentru sfaturile date dar mai vin cu ceva suplimentar simptomului care se manifesta pe masina. Chiar ieri facand o comparatie in mers cu un Audi a4 identic cu al meu, am observat ca la schimbul treptelor de viteza 1,2,3 si 4 mie imi apare o trepidatie (nu de speriat dar oricum suparatoare) care se simte undeva in zona motorului si se transmite in caroserie intre 1500-2000 rot/min, cand in celalalt Audi nu se aude nimic (merge ca uns/silentios).Mai mentionez faptul ca motorul porneste perfect si la rece si la cald, acul turometrului nu are fluctuatii la relanti, de intrat intra foarte bine in toate vitezele, ambreiajul merge normal la jumatatea cursei pedalei.Combinand simptomele relatate in postarea anterioara + trepidatia depistata la testul pe celalalt Audi ce diagnostic ar pute fi? (volanta ?).Orice sfat m-ar ajuta mult.Multumesc.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Claudiu tu deja intrebi aiurea niste lucruri. Mergi si schimba toate tampoanele si suportii motor pentru ca la cati are masina este cazul. Dupa mai vezi ce se intampla. Aici nu suntem la ghicitoare si nu punem intrebari despre viitor adica ce se poate intampla daca ..... Fa ce este de facut si mai scrii dupa ce ai facut ceea ce trebuia. Asa tot adaugam mesaje si pagini inutile topicului. Multumesc pentru intelegere.
     
  17. Trif Claudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2016
    Locație:
    Alba
    Masina:
    Audi a4 1,9tdi 2003
    Multumesc pentru sfatul acordat, dar nu mi-o luati in nume de rau pentru ca eu am intrebat doar sa vad cum o sa ma regasesc pe plan financiar deoarece masina e adusa recent din Germania si am de platit taxa de inmatriculare la ea, R.A.R si multe altele in vederea inmatricularii, nestiind ca ma va pune si la alte chetuieli, si cu banii stam asa cum stam. Sper ca asa cum se comporta masina acum sa nu am probleme cu ea la R.A.R. Multumesc.
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Inseamna ca ti-ai ales gresit masina, ca si marca, daca iti pui problema banilor si mai ales a unei intretineri obligatorii. Bafta in continuare.
     
  19. sickfuck 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    2.0TDI CNHA A4 Allroad B8.5
    Salut,

    Am un B6 si astazi am constatat ca tamponul care sustine transmisia/cutia este rupt. (tamponul este mare si are un suport cu 3 picioare de care se prinde)
    Cutia este manuala, 6 trepte.
    Evident vreau sa schimb tamponul. Am cautat, de la Lemforder am gasit numai urmatoarele variante, care sunt listate si pt cutia manuala si pt automata:
    31105 01 verde
    31106 01 galben

    Are cineva idee care este diferenta intre galben si verde? Stiti daca tamponul trebuie cumparat cu tot cu suport sau se poate innlocui doar aceasta parte cu cauciuc, care in cazul meu este rupta?
    Ce merita cumparat inafara de Lemforder in cazul meu?

    Am citit topicul am incercat sa si caut dar nu am gasit ceva legat de culori sau tampon.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tamponul se gaseste doar cu suport cu tot, conform ETKA.
    Ce cod ai la cutia de viteze ?

    Codurile puse de tine au echivalente OE diferite, ca sa iti zic ce iti trebuie tie exact trebuie sa imi zici codul cutiei de viteze.
     
    Ultima editare: 12 Noi 2016

Distribuie pagina asta