1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tacheti si Axa Came la motoare 1.9 TDI - discutii - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de semaseby, 4 Sep 2009.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ce fel de ulei ? Nu ai pus ulei pentru PD, 505.01 ???
     
  2. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    Avea data de fabricatie din 2002 uleiul... E de PD uleiul.
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Mda, daca mecanicul tau a pus acest diagnostic, nu il contrazic, dar nici nu sunt convins ca e asa. Chiar daca nu are nici norma 505.01. Intr-un an (banuiesc ca nu il tii mai mult) nu aveau cum sa se intample atatea numai din cauza acestui ulei. Dar asta e doar parerea mea, care nu sunt specialist.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Problemele care le ai tu la masina nu sunt din cauza uleiului. Nu are cum un ulei sa cauzeze asta mai ales ca de la inlocuirea axei si restului de piese a trecut atat de putin timp. Bafta.
     
  5. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    Eh, ma rog, banii s-au dat, reparatia s-a facut, sper sa ma tina... Uleiul avand in vedere ca are 13 ani, cred ca si-a mai pierdut din calitati, teoretic daca era uleiul banuiesc ca toate camele aveau uzura, dar daca din toate era doar 1... Cine stie, are mult anomalii masina asta :))
    Sanatate tuturor si sarbatori fericite !
     
  6. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Pai tu trebuie sa vezi de unde vine problema ca altfel o sa tot schimbi la ea axe cu came si tacheti la fiecare 2 ani.
    Pompa de ulei face presiune? Dupa ce circuli un timp cu motorul desfa capacul la culbutori si vezi daca iti baga ulei.
    Trebuie sa faci neaparat mai multe verificari
     
  7. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    Dupa ce i-am montat axul cu came i-am dat la automat si a stropit ulei peste tot, deci pompa functioneaza.
     
  8. paul.alexandru

    paul.alexandru 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2014
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 - 1.9 TDI (AVF) 130 CP An:2004
    Salutare. Imi cer scz dc s.a mai vb de acest subiect dar eu nu am gasit. As vrea sa va intreb ce parere aveti de ax cu came firma AE pt ca trebuie sa.l schimb sau am mai gasit firma Ruville, daca se pricepe cineva sa.mi spuna care ar fi mai indicat. Astept pareri. Multumesc anticipat!
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pune Kobelschmidt.
     
  10. daniell

    daniell Bronze Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 b7 1,9tdi, AUDI A2 1.4tdi
    Uleiul care l-ai pus in motor nu are norma 505.01.
     
  11. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Ce părere aveți despre axul asta cu came?
     
  12. georgeCLS

    georgeCLS 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2015
    Locație:
    Făurei, Brăila/ Constanta
    Masina:
    A4 B7 1.9 TDI BRB 2006
    Din primele 4 poze pare OK, in cea de-a 5-a poza, nu stiu ce sa zic, poate ca nu se vede prea bine uzura camei din stanga.
    Oricum, cel mai bine iti poti da seama masurandu-l cu șublerul cand e dat jos.
     
  13. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Din poze, axa pare sa fie ok.. Nu ai pozat unde trebuie. Atasez o poza cu diferenta dintre o axa noua si una uzata. Poti observa ca la cea uzata muchia tinde sa se ascuta si prin uzura, dispare tesitura acea de o parte si de alta a camei.
    [​IMG]
     
  14. Leonard_18

    Leonard_18 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2011
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4, 1.9TDI AVB, 2004; A4 B8 2.0TDI CNHA 2015
    Am si eu probleme cu motorul se aude acel tacanit/pocanit la motor se aude pe admisie daca scot filtru de aer se aude " frumos", iar in ture peste 2500 face acel zgomot metalic (cand am fost la mecanic sa vada, in rest o las usor aproape la relantii).
    Am citit pe forum ca tacheti de pe ARL sunt mai rezistenti dar acestia se potrivesc pe alt motor, in cazu meu AVB?
    Daca ar fi sa cumpar tacheti pentru avb sau arl pe ce firma sa merg? Am vazut ca sunt si preturi diferite pentru acelasi producator.
    Pentru supape recomandati vreun producator? posibil sa nu fie necesar dar sa nu intreb mai tarziu.
    Pentru ax vad ca este recomandat sa se cumpere SH?
    Daca aveti si alte sfaturi, le astept.
    Va multumesc.
     
  15. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Axa cu came daca o iei noua, obligatoriu sa fie originala, ca altfel o schimbi dupa primele 2-3 schimburi de ulei daca ai noroc, daca nu, chiar dupa primul...
     
  16. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    O axa noua originala e 2600 lei (epiesa.ro) si nu cred ca da nimeni banii aia pe ea. La SH e greu de gasit una buna, ca majoritatea au km multi si au inceput deja sa sufere de aceeasi boala.
    Am cautat mult despre axe in ultima perioada si am aflat ca cele mai ok ar fi de otel. Exista cam la fiecare producator AM si varianta de fonta, mai ieftina cu 30-40%, dar exista riscul sa se rupa.
    Prin SUA si nu numai, exista furnizori de piese care vand doar 2 modele in functie de stock.
    1. Febi , care ar fi defapt ESTAS pentru ca Febi sunt ambalatori, niste turci, care se lauda ca sunt furnizori OEM pt Merc si VW/AUDI.
    2. KOLBENSCHMIDT care singuri se lauda ca sunt f buni, sunt facute in Germania.
    Pe TDIclub cam astea se recomanda.

    Pentru schimb mai e nevoie de :
    038109101 R axa cu came. (daca ai AWX, AVF, AJM, ATJ, ASZ, ARL, AVB)
    N147/5 STD set cuzineti Glyco
    038 103 673 C GLB

    tacheti 420020910 INA (cei negri) set de 8
    VW Part Number
    038 109 309 C

    038103714 suruburi capace axa (10buc)

    Sau poti cumpara un kit de mai jos. Cred ca iesi eventual mai bine decat ai cumpara singur tot.
    http://www.darksidedevelopments.co.uk/products/complete-camshaft-kit-for-1-9-8v-pd-engines.html
     
  17. daniell

    daniell Bronze Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 b7 1,9tdi, AUDI A2 1.4tdi
    Din documentatie am observat ca cei de la Kolbenschmidt declara ce calitate de otel folosesc pentru axele de PD si sint cam singuri.
     
    TeoDan78 și arazvan2002 apreciază asta.
  18. octavi 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2016
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    a4
    Ca sa ma bag si eu in seama, acus am intrat in casa dupa ce am desfacut si eu motorul meu AVF 131cp pentru ca nu mai mergea rotund lipsa putere si zgomot la filtrul de aer. Uite ce lucruri interesante am gasit:

    P3140032.JPG P3140033.JPG P3140033.JPG
     
  19. octavi 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2016
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    a4
    Revin, s-a inlocuit ax came, simering, cuzineti tacheti si distributie. Totul este perfect, dupa nici 24 ore.:arco:
     
    DeViAnS și arazvan2002 apreciază asta.
  20. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    @octavi
    Ce producator ai ales pentru axa cu came, si ce cod are motorul tau? Eventual pune preturile si producatorul pentru fiecare element in parte.
    Multumesc.
     
    TeoDan78 apreciază asta.

Distribuie pagina asta