1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tacheti si Axa Came la motoare 1.9 TDI - discutii - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de semaseby, 4 Sep 2009.

  1. octavi 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2016
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    a4
    Am fost in dilema cu axul came pentru motivul ca odata tot va cadea si motorul, in special ca am facut 130.000 km in 2 ani.
    Am montat ax came Kolbenschmidt, cuzineti la fel iar tachetii Ina negri. Motorul parca este AVF piesele au fost luate de la audi D&C Oradea. Cu distributia + curea originala, pompa Hepu si intinzator liniar a ajuns undeva la 2.700 lei parca dar am undeva factura. Operatia a fost facuta acasa.
     
  2. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Buna alegere/recomand acesti producatori!!
     
  3. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    @octavi, multumesc pentru raspuns.
    Mecanicul meu imi recomanda ax cu came produs de firma AE. Spune ca a montat la multe masini, si nu au fost probleme.
    Ce stiti despre producatorul AE, e ok?
     
  4. octavi 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2016
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    a4
    Am auzit si eu de la reprezentanta Oradea ca pun multe marca AE sii nu au fost probleme, nu stiu ce sa zic eu nu am avut curaj, initial am vrut OE dar am renuntat.
     
  5. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Intentionez sa inlocuiesc tachetii, si sa montez INA (negri).
    E absolut necesar sa schimb si uleiul, sau se pot doar amorsa tachetii cu ulei nou?
     
  6. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Inainte de ai amorsa trebuie sa i dezamorsezi inainte de montare!!
     
  7. octavi 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2016
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    a4
    Ce am montat eu erau plini cu ulei din fabrica, in momentul cand apasai pe ei iesea ulei. La prima pornire dupa montare nu au facut zgomot.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vin amorsati din fabrica, dar la montare trebuiesc dezamorsati.
     
  9. Emi07

    Emi07 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2018
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI BKE 2005
    Ce marca de Ax cu came recomandați? Împreuna cu cuzineți, simering și tot ce trebuie.
    As vrea sa stiu și cât costa axul pe original. Cod motor: Wauzzz8e75a417244
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai citit tot topicul ? Sau macar pagina asta ?
     
  11. Emi07

    Emi07 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2018
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI BKE 2005
    Am pus și eu o intrebare, care e problema?

    Pe pagina se vorbește despre tacheți și axa came
     
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu fi recalcitrant:no:, ai informatii in topic :readit:
    Uite pretul pe original, in euro. Mai pune si tva-ul la 514 aia.
     
    Emi07 apreciază asta.
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Emil data viitoare fa un efort si citeste integral topicurile, inainte sa scrii. Acum nu iti va fi sters mesajul dar data viitoare sigur se va intampla asta daca te mai repeti aiurea si inutil cu intrebarile. Nu intrebi nimic atat timp cat exista raspuns pe forum la intrebare ta (indiferent de topicul in care este scris). Ai datoria sa citesti integral forumul asta pentru ca cei care au scris si raspuns la intrebari sa nu fi facut asta degeaba.
     
  14. Emi07

    Emi07 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2018
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI BKE 2005
    Multumesc frumos pentru poza si raspunsuri.
     
  15. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Ia axa KOLBENSCHMIDT de otel, tacheti INA negri, cuzineti Glyco sau KOLBENSCHMIDT si incheie povestea. Ai grija sa pui suruburi noi.
     
  16. Eduard86 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2018
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A4, 1.9 tdi, 2007, BRB
    CUPLU DE SRANGERE SURUBURI AXA CAME si auxiliare
    Salutare tuturor!
    Sunt nou pe forum si la prima postare si nicaieri nu am gasit nimic despre cuplul de strangere.
    Detin un Audi A4 B7, BRB, 1.9 tdi 85kw 116 CP din 2007 cu 251.000km, cu DPF.
    Masina merge perfect, trage bine, nu consuma ulei, nu scoate fum, nu bate nimic pe ea, cum am grija de mine asa am si de ea.
    La recomandarea mecanicului am schimbat uleiul (de pe Castrol pe Motul, cu norma pentru DPF).
    A aparut o bataie de tachet, care vad ca nu s-a amorsat nici dupa 300km.
    Am imvestigat situatia si am intrebat toti meseriasii orasului, toti au confirmat ca este tachet. Am mers si am platit la reprezentanta Audi, mi-au spus acelasi lucru-tachet, bate un tachet.
    Eu cunoscand motorul si masina si dupa ce m-am mai documentat, sunt decis sa umblu si sa schimb tachetii (pentru unul care clampane si care a zgariat / zgarie putin axa came- din ce au identificat cei din reprezentanta)...tot umblu acolo schimb si axa came, cuzineti, simeringuri, garnitura pompa tandem, suruburi, etc.
    Intrebarea mea este: are cineva manualul sau stie sa imi ofere si mie la ce cuplu de strangere sa fac toata operatiunea? Pentru codul meu motor BRB.
    Daca puteti sa imi lasati un print screen aici va sunt recunoscator. Aveti si mail ul meu: valentyn_eduard@yahoo.com
    Multumesc mult!
     
  17. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
  18. Eduard86 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2018
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A4, 1.9 tdi, 2007, BRB
    Multumesc mult
    Revin cu un post dupa ce rezolv totul
     
  19. Eduard86 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2018
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A4, 1.9 tdi, 2007, BRB
    Revin cu un post si cateva recomandari.
    Am desfacut si am identificat:
    - 1 tachet uzat (probabil si cel care batea, nemaiamorsandu-se)...un al doilea tachet care mergea ceva mai sacadat (ca sa spun asa)
    - la cuzineti ceva uzura (nu mare si normala)
    - axa came ceva mai uzata(dar nu era de inlocuit, desi am inlocuit-o) la piston 1 si 2 dinspre sofer (predispuse la uzura mai mare .. conform mecanicilor)
    - suruburile de la rampa cu injectoare erau doar 4 originale

    Am cumparat si schimbat:
    - axa came pe INNA (1.280 lei venita din Cehia)
    - tacheti INNA
    - cuzineti Glyco (daca nu gresesc)
    - simering ax
    - suruburi ax came si suruburi rampa injectoare - toate OE
    Nu a necesitat schimb garnitura pompa tandem.
    Distributia are 10.000 km, mi-a pus-o la punct - umbland la axa came, evident + reglaj injectoare.
    ---------- Am revenit la Castrol 5w30 norma pt DPF--------
    Manopera 400 lei

    Rezultat:
    × totul este nou si strans la cuplu cu cheie dinamometrica - conform manual service Audi pentru codul meu motor.
    × motorul porneste normal, trage normal ( un pic mai cu iute parca la atingerea acceleratiei - oarecum normal tinand cont ca tot nou)
    × motorul se aude foarte frumos
    Sunt foarte multumit!
     
    blue19, gutza25 și arazvan2002 apreciază asta.
  20. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Bataia de tachet era permanenta sau doar la rece?
     

Distribuie pagina asta