1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tacheti si Axa Came la motoare 1.9 TDI - discutii - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de semaseby, 4 Sep 2009.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si daca ai zgomot acolo de ce mai scrii pe forum si nu inlocuiesti direct ce este de inlocuit ? Nu crezi ca ajunge rulajul/uzura acelor piese raportat la cati km are masina ?
     
  2. Armanu Adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mai 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4 BPW 2006
    Posibil sa fi fisurat un tachet . Axa cu came lovește în tachet ,iar tachetul fiind uzat fisurat asa face. Se schimbă toți tachetii. Dar până nu desfaci capacul la culbutori să vezi măcar ce uzură are și axul cu came. Multă baftă.
     
    Radu83B apreciază asta.
  3. Radu83B

    Radu83B 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B5 1.9TDI AFN 110HP 1998 aus Ingolstadt
    Revin cu tacheții, i-am schimbat, ei erau de vina, am scăpat de țăcănit.
    Am folosit cei marca INA la 17 RON/buc x 8, manopera a fost 350 lei și a durat aproximativ 6 ore zic ei.
    In concluzie sunt foarte mulțumit de rezultat, axa cu came și cuzineții arătau impecabil, în schimb și tacheții deasemeni, fără uzură pronunțată la exterior iar la interior bila părea să țină uleiul(cât am reușit să apăs pe ei), arcul bun
     
  4. Radu83B

    Radu83B 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B5 1.9TDI AFN 110HP 1998 aus Ingolstadt
    La o examinare mai atentă am găsit unul spart la interior
     

    Fișiere atașate:

  5. soryf

    soryf 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2015
    Locație:
    Drobeta Turnu-Severin
    Masina:
    Audi A4 B7 ,1.9 BKE , 2006
    Stie cineva ce rol are supapa asta cu arc aflata in carcasa filtrului de ulei (038 115 389 D) ? Nu cumva e responsabila pentru pastrarea unui minim de ulei necesar pentru prima pornire , sa nu bata tachetii 2-3 secunde?
    a4 b7 housing.jpg a4 b7.jpg
     

Distribuie pagina asta