1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tinichigerie si vopsitorie - reparatii caroserie la A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Tizu, 4 Ian 2011.

  1. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Macar un rahatel de aparat din lidl pentru masurarea grosimii stratului de vopsea de 30-40 de ron trebuia sa iti iei la ditamai achizitia...ca suma vorbind

    ... aparatul nu mine, omul... da
     
  2. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Ce mai conteaza acum? ai cumparat-o, nu-i mai cauta defecte.
     
  3. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Aparatul minte.
    Unul din baietii din Timisoara a verificat cu 1 aparat cu led (40 ron) si cu unul cu afisaj digital (180 ron), 3 masini. Toate au iesit lovite peste tot. Un aparat de verificat grosimea functioneaza cu ultrasunete si costa cateva zeci de mii de lei, nu cateva zeci de lei.
    Stefan, serios acum! Si ce daca ai impresia ca a fost lovita? O capota si o aripa vopsita nu e un capat de lume. De ce nu ai cumparat masina noua?
    Si ca sa stii si tu, diferenta de linie intre cele 2 piese arata ca a fost demontata aripa si nu a fost montata pe aceeasi pozitie in raport cu suruburile ce o tin la linie pe laterala interioara spre capota. Da, posibil sa fi fost vopsita demontata de pe masina, ceea ce inseamna ca lucrarea a fost de calitate. In Romania nu iti demonteaza nimeni aripa, o vopsesc pe masina.
    Iar cauciucurile, e posibil sa fi fost afectat cel de pe partea cu aripa problema si au fost schimbate ambele de fata ca sa fie pereche. Ar trebui sa te bucuri ca nu ai 3 sau 3 feluri de cauciucuri pe masina. Eu am piscat un cauciuc (dreapta fata) intr-o bordura si pentru ca nu mi s-a parut sa mai circul cu el in conditii de siguranta, am schimbat ambele cauciucuri de fata. Trebuia sa le schimb pe toate 4 ca sa nu se gandeasca cineva ca m-am rasturnat cu masina? :(
    De fapt pe tine ce te deranjeaza? Ca nu sta la linie sau ca a fost lovita?
    Pentru ca asezarea la linie poate fi corectata usor. Insa psihicul tau in care crezi ca orice lovitura e dauna totala, nu mai poate fi usor de corectat.
     
  4. stefan01 4th Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C7,1.8 TFSI - 2016
    Ovidiu,
    Pai ambele ma deranjeaza,dar in principiu faptul ca nu stiu ce s-a intamplat cu ea dp asta de vedere.Si psihic,cred ca asta afecteaza si felul in care o sa ma comport cu ea,probabil o sa devin mai nepasator; tocmai d-asta am preferat sa dau un ban in plus pe ceva mai putin rulat si intretinut,parca pleci cu o alta senzatie,iti doresti sa ai grija de ea ,s-o intretii..asa luam o cazatura din vitan sa fie acolo.
    Exista experti in "exterioare" care sa intuiasca macar ce-a fost afectat/schimbat..sub ea,peste ea,etc? :)
     
  5. ovidiu.crc

    ovidiu.crc 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi 170cp CAHA
    Esti prea stresat. Bucura-te de achizitie
     
  6. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Rationamentul tau este defectuos :) daca asa gandesti acum, ce-o sa faci cand un gigel de la vulcanizare te va intreaba daca a fost revopsita usa sofer, sa zicem? sau cand iti va spune ca "fluiera turbina"? ca asa i se pare lui.

    Ideea e sa apreciezi masina dupa cum ti se pare tie si dupa banii pe care i-ai dat pe ea, nu dupa cum zice un aparat de masurat grosimea vopselei sau un tinichigiu oarecare.
     
  7. stefan01 4th Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C7,1.8 TFSI - 2016
    Cam asa e,daca merge bine..doar ca tipul s-a purtat exemplar si deschis,a refacut si checklist-ul de la audi,mi-a zis ca trebuie schimbat si lichidul de frana (l-a schimbat)..nu mi-a consumat niciun gram de ulei pana la Arad (acum plec de aici) si nu vad de ce ar ascunde ceva cand putea inventa o tampenie,de exemplu.
    Trebuie rezolvat misterul :)..luni ma duc la audi.

    Poate suntem cam off-topic,dar cu asta inchei..

    @Ovidiu,
    Legat de stratul de vopsea..ar fi un test eleocvent daca l-as face la audi?
    Si..ca sa schimbi bara,trebuie data capota jos,banuiesc.Poate au pus-o un pic aiurea dupa ce au schimbat bara?
    Aripa nu pare sa aiba vreo problema,in schimb capota nu se pupa perfect nici cu grila din fata pe partea aia.

    Gata,m-am oprit :) sunt mai tipicar de regula
     
  8. stefan01 4th Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C7,1.8 TFSI - 2016
    Nu m-am putut abtine asa c-am fost pe rand la pipera,vest1 si midocar pt o vedere la ochi de catre un consilier service/tinichigerie.La pipera tipul mi-a spus ca ar fi putut fi lovita serios,daca mai stateam un pic de vorba cred ca imi spunea ca a fost si dauna totala,iar restul au spus ca nu are nimic si ca e o chestie de regalje de cand a fost schimbata bara.Asa ca am fixat o programare sa dam bara jos (de care stiu ca a fost schimbata) sa vedem ce e acolo.Specialistul pe mana caruia a ajuns masina a spus ca e totul ok ,lonjeroane neatinse ,suruburi,linii ,etc si ca n-a fost lovita - iar luftul s-a fixat din niste surubele din bara.

    Dar daca tot am fost acolo ,dupa am cerut/facut si un test de vopsea..iar aici dadea niste valori diferite pe portiuni apropiate ale aceluiasi element,mai pe toata masina...ceea ce mi se pare ireal.Ei sustin ca aparatul e calibrat,ca e de incredere..bla bla.Concluzia a fost ca nu are nicio problema,doar ca a mai fost vopsita pt diferita zgarieturi ,pietre,etc.

    Ce parere aveti de treaba asta cu aparatul?
     
  9. codyyy 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 177CP, 2012
    Salut, am si eu o zgarietura (cu cheia) si cateva puncte unde a sarit vopseaua in fata pe capota (probabil de la pietricele) si ma gandeam sa cumpar un kit de retus original. Numai ca in VIN decoder la culoare imi apare P5/X7W iar in lista de acesorii Audi (pe un site pe care l-am gasit) nu regasesc exact acelasi cod. Ceva asemanator are fi Audi - Ice silver metallic cod X7W. Asta ar fi culoarea potrivita?

    Si pentru cine s-a mai lovit de probleme similare creionul e ok pentru zgarieturi si pete mici (max 5mm) sau are fi mai ok varianta spray?
     
  10. bmdbmw

    bmdbmw Bronze Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 DEUA 110kw, 2015 / Q3 8U CUVC 110kw, 2016
    @stefan01 Am facut si eu test de vopsea si nu au fost diferente nici intre elemente diferite nici intre portiuni diferite de pe acelasi element.
     
  11. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    @codyyy Verifica in portbagaj pe stickeru ala, ai toate optiunile masinii inclusiv si codul de vopsea acolo. Ce ar fi mai bine sa cumperi in materie de spray sau creion... nustiu nici eu, eu am doar un kit mai custom cu polish + lac + cleaner si vopsea. Isi face treaba, dar trebuie sa ai rabdare la aplicare.
     
  12. codyyy 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 177CP, 2012
    Multumesc Andy! O sa iau probabil creion ca e mai usor de aplicat - zice ca ar fi 9ml de lichid...cred ca sunt suficienti pentru o zgarietura si cateva pete mici.

    Acum marea dilema esta ca la una din lovituri vopseaua este crapata si nu este desprinsa. Daca trag de ea ar putea sa se exfolieze pe o portiune mare ca din cate vad stratul de vopsea+lac este destul de gros. Adaug si o poza cu zona respectiva poate cineva care s-a lovit de problema are vreo idee. Sincer nu ma asteptam sa fie asa de sensibila vopseaua la Audi.
     
  13. cornel 73 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2016
    Locație:
    bacau
    Masina:
    A4,B8,2011
    Ai reusit sa rezolvi problema? Unde se gasesc creioane?
     
  14. codyyy 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 177CP, 2012
    Le-am comandat online pe site-ul myauto. N-as zice ca s-a rezolvat ok. Pana la urma vopseaua a sarit dupa spalarea masinii si portiunea respectiva are cam 5mm diametru. Cu kitul de reparatie nu am reusit sa am aceeasi grosime ca la vopseaua originala...a ramas ca o adancitura. Iar la o zgarietura pe care o aveam nu am reusit sa aplic cu pensula (e ca la oja) doar pe portiunea zgariata si a ramas o dunga care se vede mai urat ca inainte. Dar probabil cu un polish pe zona respectiva o sa se duca ce am aplicat.
     
  15. Asline

    Asline 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2016
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi a4 2.0 tdi CAGA 2008
    Stie careva cat costa un vopsit intreg la audia a4 b8?
     
  16. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    O intrebare incompleta cu un raspuns la fel de incomplet. Depinde de:
    - locul vopsirii
    - cu sau fara factura
    - culoarea, daca se schimba sau ramane aceeasi
    - complexitate (perlata, metalizata, nemetalizata)
    - timp de executie
    - vopsire toatala interior/exterior sau doar exterior
    - modalitatea de executie la pregatire vopsire (cu demontarea tuturor elementelor sau fara demontare)
    - starea masinii inainte de vopsire (rugina, aliament, lovituri, zgarieturi adanci, stersaturi)
    - nu in ultimul rand de pretul cabinei (unii inchiriaza cabina).

    Asadar daca nu ai inteles, costul poate fi intre 600 euro (ceea ce o sa fie bataie de joc) si 3000 euro. Media e undeva la 1200 euro.
     
  17. Asline

    Asline 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2016
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi a4 2.0 tdi CAGA 2008
    Ii un gri argintiu metalizat. Eu as vrea doar exterior vopsire. Masina nu-i lovita, nu are rugina doar lovituri de pietricele pe fata: capota spoiler iar sus la parbriz are 2 puncte de rugina. Mai exact am mai multe zgarieturi si pe usi am puncte unde e sarita vopseaua. Spoilerul din spate are si el ceva puncte de vopsea sarita. Deci doar vopsea exterior.
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Asline vorbim vorbe. Mergi la un vopsitor si el iti fixeaza pretul. Noua degeaba ne spui ce ai de vopsit la masina ca nu suntem vopsitori. Bafta.
     
  19. Asline

    Asline 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2016
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi a4 2.0 tdi CAGA 2008
    Intrebam doar...probabil careva de aici o fi avut de vopsit ...atata tot....ma
    Interesa daca careva de aici o
     
  20. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Eu cred ca ai citit partial din ce am scris eu. puteam sa zic scurt 1000 euro sau sa te trimit la vopsitor. Am scris mai sus cat te costa si am justificat cu n argumente.
    Punctele unde e sarita vopseaua inseamna cavitati care trebuie umplute, asadar daca tie se pare o nimica toata, pentru cel care o pregateste e lucru in plus care in unele cazuri nu e putin. In functie de numarul si marimea acestora, se poate modifica pretul. Ai inteles acum?
     

Distribuie pagina asta