1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Toba / Esapament - sistemul de evacuare - modificare evacuare la Audi A4 B5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de alexsala, 13 Mai 2009.

  1. alexsala

    alexsala 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2009
    Locație:
    Reșița
    Masina:
    audi a4 b7,2.0tdi brd Quattro
    Salut,
    Am un audi a4 b5 din 1995 cu motor de 1.8 quattro. NU TURBO!!!
    Vreau sa-mi schimb evacuarea cap coada. Stie careva unde gasesc una de inox bunicica dar si la un pret rezonabil.la evacuarile sport exista catalizatoare?si daca da ce euro au?
    merci mult baieti!!!
     
  2. Cristian S.

    Cristian S. Audi Expert

    Înscris:
    8 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Era cineva pe forum care vindea asa ceva,sper sa vada si sa scrie,ma intereseaza si pe mine
     
  3. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    De obicei evacuarea sport nu include si catalizatorul;dar se gasesc si catalizatoare sport care numai ieftine nu sunt.
     
  4. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Am un prieten care si-a facut finala din inox si am inteles ca unchi-su lucreaza in inox... il intreb daca se baga si iti dau numarul de telefon sa vb cu omu. A, e in Timisoara.

    De catalizatoare si eu tot asa stiu....
     
  5. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Un catalizator, e in jur de 1000 euro. Cel putin atat m-a ajuns pe mine si cam tot atat costa la orice benzinar... In plus, te asigur ca nu are rost sa dai bani pe el, decat daca ai un proiect mai serios si vrei sa ii pui si un soft stage II , evacuare completa si admisie, ceea ce nu e cazul...
     
  6. alexsala

    alexsala 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2009
    Locație:
    Reșița
    Masina:
    audi a4 b7,2.0tdi brd Quattro
    dar daca nu mai pun catalizator la evacuare cum mai trec de itp?ca dupa cum am spus vrerau in principiu sa skimb evacuarea cu galerie de evacuare cu tot!la admisie nu mai vrerau sai fac altceva adik filtru si dastea k la prafu din romania nu merita.
     
    Ultima editare: 14 Mai 2009
  7. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Cum ziceam, eu am schimbat toata evacuarea, inclusiv catalizator. Iar ieri am facut ITP-ul... La carte, zice ca trebuie sa imi iasa 218g/CO2, dar dupa aceste modificari...mi-au iesit sub 190. Nu ma asteptam!!! Asa ca nu ai de ce sa iti faci griji...;)
     
  8. rule_boy 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2010
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    audi a4, 1.8, 1996
    Daca cineva de pe forum cunoaste pe cineva din craiova care monteaza evacuari finale duble (am un audi a4 b5), va rog sa`mi recomandati si mie, chiar as vrea sa imi pun o evacuare ds....
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Feb 2014
  9. revenger2

    revenger2 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A3 1.8T
    cum a zis cineva mai sus nu e bine sa se traga din catalizator 2 tevi se modifica debitu si poti sa pierzi chiar din putere ...iar celor care vor 2 finale de evacuare daca vreti ceva sa faca ceva sunt de la 1000 de euro in sus iar cei care vor doar de design recomand ca dupa catalizator sa se faca despartitura in 2 !!!
     
  10. rule_boy 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2010
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    audi a4, 1.8, 1996
    Eu vreau mai mult de design, dar sa scoata si un sunet frumos, ceea ce nu stiu este: daca imi pun eds se gasesc prelungiri de bara cu 2 locuri pentru toba ? avand in vedere ca e masina destul de veche si nu vreau sa`mi pun bara pe spate sau prelungirea ei "tunning", vreau ceva pe original :)
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Feb 2014
  11. revenger2

    revenger2 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A3 1.8T
    daca vrei de design eu zic ca poti sa cumperi orice toba dar cel putin sa fie de inox si sa nu cumperi toba rotunda !!! credema de sunat suna bine si astea universale de la 150-300 de lei ! dar performanta egal cu cea stock ( ce masina ai )
     
  12. rule_boy 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2010
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    audi a4, 1.8, 1996
    audi a4 b5 1996
     
  13. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    O evacuare eficienta este cea care isi pastreaza diametrul pe toata lungimea ei.Asta inseamna cam asa : serpisori(evacuare independenta pe fiecare cilindu) care se unesc intr-o teava cu diametru egal cu suma diametrelor serpisorilor(4-5-6-8 cati cilindii are masina atatia serpisori).
    Eu am evacuare dubla pe masina mea din fabrica(pentru ca este quattro),dar traseele se despart din toba intermediara.Nu ajuta mai la nimic,a fost construita asa din alte motive tehnice(spatiul este limitat pe tunelul central din cauza cardanului).Acelasi motor cu tractiune fata are evacuare pe o singura parte si aceiasi cai putere(pe Quattro are cuplu putin mai mare,dar nu vine din evacuare)
    Ideal pentru un motor este sa ii dai gaz si aer pe o suprafata cat mai mare a cilindrului(daca se poate pe toata suprafata lui) si sa ii dai evacuare tot pe aceeasi suprafata.
    Referitor la producatori clar Sebring este peste Borla,dar nici Borla nu este de neglijat(totusi o evacuare dubla pe un motor stock este mai mult un moft,puterea rezultata din aceasta se apropie de 0,diferenta fiind la sunet si aspect,la un motor un motor modificat isi are rostul).eu am montat tipsuri Borla pe masina mea(am pus fusta spate pentru 1.8T cu 2 decupaje laterale),iar un coleg a montat tipsuri Sebring pe un GolfV.Tipsurile aveau aceeasi forma,acelasi diametru,identice ca dimensiuni.Insa finisajul este total diferit,dar si pretul pe masura(200 ron Borla 700 ron Sebring).A trecut aproape un an de cand le-am montat si se prezinta ca in prima zi(fara pete,fara rugina)dar fiind diesel se afuma imediat si trebuie sterse periodic.
     
    Ultima editare: 16 Apr 2010
  14. RevHard

    RevHard 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2009
    Locație:
    -
    Masina:
    1998 A4 1.8
    O evacuare cu 2 finale nu ajuta la cu nimic performanta. Pe multe masini modificate cu evacuare dubla din fabrica se pune evac simpla:ex s2000. La aspect, nah, gusturile nu se discuta, mie nu imi place pt ca stiu ca nici o masina serioasa nu are evacuare dubla, de cele mai multe ori este un diesel care scoate fum:).

    Si inca ceva: la aspirate se pastreaza diametrul catback-ului sau se mareste putin, iar la turbo daca tot nu te intereseaza sunetul il pui cat de mare poti, 10cm.
     
  15. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Nu este doar de aspect.Are si o parte functionala pentru ca nu te mai duci pana in spate cu un diametru mare,ci il imparti in 2.Si asta se intampla atunci cand esti limitat si de spatiu.
     
  16. Cristisor

    Cristisor Platinum Member

    Înscris:
    23 Iun 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Fost proprietar de A4 (B5)
    Toba Finala

    Salut. In primul rand vreau sa va salut pe toti utilizatorii acestui forum.
    Vin si eu cu o intrebare: toba finala e obosita si ar cam trebui schimbata. Va rog sa imi ziceti ce recomandati. Mentionez ca nu sunt in cautare de ceva sport, vreau o toba simpla dar buna din punct de vedere calitativ. Va multumesc.

    P.S. Cum vi se pare asta: http://www.norisautomotive.ro/index.php?route=product/product&product_id=62
     
  17. weaselciuy

    weaselciuy Silver Member

    Înscris:
    5 Ian 2008
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 B5 Facelift 1.6i AHL
    ia ce gasesti numai nu de la BOSAL, am luat una intermediara si sa- desfacut sita dupa 10 luni ... puneam inca 1.5mil si luam ceva calumea, acuma imi pare rau.

    Bosal = prost calitativ.

    alte firme nu stiu sa recomand, OEM se gasesc mai greu.
     
  18. Cristisor

    Cristisor Platinum Member

    Înscris:
    23 Iun 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Fost proprietar de A4 (B5)
    Toba din link-ul pus de mine e marca QWP (sau cel putin asa se intelege).
     
  19. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Cristisor, toba din link-ul de sus e pentru diesel, are 2 tevi si e indreptata in jos. La benzinar e una singura si vine drept.
     
  20. Cristisor

    Cristisor Platinum Member

    Înscris:
    23 Iun 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Fost proprietar de A4 (B5)
    Corect, imi cer scuze pentru greseala, acum am observat la descriere ca e pt Diesel. Multumesc pentru raspuns.
     

Distribuie pagina asta