1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Totul despre kiturile multilink - brate suspensie - Lemforder - Trw - Febi - Delphi - Mapco- Etc. ..

Discuție în 'Suspensii si frane' creată de 19-RNG, 11 Noi 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Am cumparat recent de pe ebay inca nu pot spune nimic despre ele,inca nu le-am montat dupa ce le montez si parcurg ceva revin cu o parere.

    Inainte de a schimba un brat sfatul meu este sa vedeti daca amortizoarele mai tin,ptr ca odata uzate amortizoarele o sa tot schimbati la brate indiferent de numele producatorului.
     
  2. X e r o x u

    X e r o x u 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Ian 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    passat b5--1.9 tdi 110cp-afn-1z-syncro--1998
    M-am pus in capat de bara low cost si in 20 mii km bate mult mai rau ca si cel pe care l-am schimbat(cel schimbat fiind original). Sfatul meu este ca daca vreti sa tineti masina optati pentu lemfolder sau trw, vor tine cam de 4 ori mai mult(in ro.) la un pret dublu fara a mai pune la socoteala manopera si timpul pierdut cu cautare sin instalare.
    spor
     
    Huminiuc Claudiu apreciază asta.
  3. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Scriu aici poate va ajuta in cautarea unor brate mai calitative la un pret acceptabil. :)

    Am pus de la o firma mai mica ''made in germany'' de pe ebay.de am 15 mii de km nu am nici o bataie.Sunt cativa vanzatori cu certificate de producator in Gerrmania chiar si cu Tuv.Cautati firme mici ce fabrica in Germania,nu firme mari gen Mapco,Moog sau dealeri ce aduc din China unde se fabrica cantitati mari si erorile sunt mari.
    O sa gasiti si pe ebay.de firme cu ISO9001/2000 Zertifikat,cu Tuv Sud , cu 2-3 ani garantie etc.
    Producatori mai mici sunt Optimal,Ecd Germany ei vand tot setul sau producatori ce vand pe bucati cate 2 inf fata sau 2 superioare fata etc ptr ca nu pot produce tot setul ci in parte.

    In acelasi timp am schimbat amortizoarele fata -spate sa pot da vina pe brate in caz ca ar pica din cauza calitatii.

    Pentru ca schimbarea bratelor multilik este o afacere prospera au aparut si multi producatori mai avizati sau nu :
    -BENDIX
    -DELPHI
    -FEBI BILSTEIN
    -FIRST LINE
    -LEMFÖRDER
    -MAPCO
    -MEYLE
    -MGA
    -OCAP
    -QUINTON HAZELL :
    -RTS :
    -RUVILLE
    -SIDEM
    -SPIDAN
    -TRW

    +producatori chinezi +mici producatori germani.

    Succes in alegere.
     
    Ultima editare: 20 Ian 2012
  4. Nichita 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2011
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A6, 2.5TDI (150 CP), 2002
    ATEC - 800 ron - Set Articulatii Audi A6

    Sal, am gasit pe net firma ATEC Germany, produce tot setul de brate si bucse. A folosit cineva, stie cineva ceva de firma asta ???
    Mentionez ca setul este 800 ron pt A6
     
  5. felciuc costel 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2012
    Locație:
    jud Prahova oras Cimpina
    Masina:
    audi a4 1.9 TDI 110cp an1997
    Dupa parerea mea Ruville sunt cele mai bune dar si scumpe 1500 setul.
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Mar 2012
  6. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Ruville nu este producator, este doar impachetator, asa ca in functie de noroc in punga/cutia de ruville ai avut swag/febi,trw, etc..

    Dupa parerea mea Lemforder sunt nr 1. Astea vin si pe orgininal, nu de putine ori a venit cu codul de original polizat pentru a nu se mai cunoaste tot codul in cutie lemforder.
     
  7. dcaramarin

    dcaramarin Silver Member

    Înscris:
    27 Mar 2010
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4-avant-2.0 CR, CAGB
    Pana la urma ti-ai pus de la ATEC? cum se comporta?
     
  8. merlinboy 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2014 2.0 TDI 110 KW, cod motor CRB
    Si eu va recomand inainte de toate schimbarea amortizoarelor + flanse , mai ales pe fata !!!

    Eu pe A4 am avut probleme cu bratele suspensie si am pus Febi Bilstein + RTS (le-am gasit pe autokarma), dupa care la nici 10.000 km (zece mii!) a inceput sa-mi faca si mai urat , vorbesc de partea din fata stanga, dupa ce am desfacut pe acolo erau efectiv terminate bratele !!!!!

    Asa ca am strans de unde am putut si am schimbat si amortizoarele, nu mai vorbesc ca parca este alta masina deja ! Si sa nu credeti ca sunt genul daca este vreo groapa intru in ea, dimpotriva ocolesc cat de mult se poate, toti prietenii ma stiu de foarte grijuliu si uite cat au tinut, iar de sofat .... 90 % din drumuri prin Bucuresti !!!!

    Deci .... chiar mi se pare foarte util acest topic, insa inainte de toate ca sfat, investiti si in amortizoare, nu avem ce face, astea sunt masinile !
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Apr 2014
  9. seaman 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2008
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 (C4) TDI Avant
    Atec

    Pana la urma n-a incercat nimeni ATEC ?
     
  10. nelutu77

    nelutu77 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2009
    Locație:
    sighisoara
    Masina:
    audi a4 1,9 tdi 131 cp
    brate atec!!

    salut am vazut ceva firma atec pana la urma na incercat nimeni sau meyle hd??
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Am pus eu ATEC un brat, cel din dreapta, inferior curbat. Dupa 6 luni s-a distrus bucsa de cauciuc, pivotul nu avea joc deloc, dar l-am schimbat cu totul. Deci nu prea e de bazat pe ATEC. Cu Meyle HD e altceva, am montate bratele superioare Meyle, cam de un an, inca sint ca noi. Cred ca e cea mai buna varianta dupa Lemforder si TRW. Drumuri bune !!
     
  12. CB927MF

    CB927MF Audi Expert

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    **VrAnCeA®**
    Masina:
    AUDI A6 1.9TDI AVF 131Cp 2002
    Eu am schimbat in noiembrie anul trecut la 211.000km tot setul de brate 10buc. FEBI si acum la 230.000km deja s-au rupt toate bucsele de cauciuc la bratele de jos, asa ca le-am refacut pe cele originale cu bucse cumparate la audi si in curand le voi pune din nou pe cele originale nu-mi mai trebuie degraba bucse sau brate non originale.:)
     
    Ultima editare: 26 Oct 2012
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Florine, verifica foarte bine si pivotii, ca in general se duc mai repede ca bucsele la bratele OE, sa nu ai surpriza sa le montezi si apoi sa ai de le dat jos din nou. Bafta.
     
  14. CB927MF

    CB927MF Audi Expert

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    **VrAnCeA®**
    Masina:
    AUDI A6 1.9TDI AVF 131Cp 2002
    Pivoti sunt buni caci se misca destul de greu si nu au nici un fel de joc.
     
  15. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Depinde mult si de starea amortizoarelor ca sa tina bratele noi montate.
    La kitul de brate baiul sunt pretul bratelor inferioare pe original 120 e aprox. totusi sunt si alte alternative pe ebay.de.

    Bratele superioare sunt in jur de 40 e /buc x 4= 160 e Trw&Lemforder.
    Bratele inferioare ebay.de intre 25-60 e/ buc x4 = 100 e sau mai ...mult.

    Cu un pic de atentie nu treci de 300 de e toate bratele;dezavantajul este ca nu primesti toate suruburile,piulitele etc cum se livreaza la un kit complet:)
     
    Ultima editare: 5 Noi 2012
  16. weaselciuy

    weaselciuy Silver Member

    Înscris:
    5 Ian 2008
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 B5 Facelift 1.6i AHL
    Eu am pus SWAG acum 2 ani jumatate si sunt praf, distruse, parca sa jucat unul cu surubelnica in cauciuc, au tinut 22.000km .
    Am sa pun ATEC al naibi sa vad cat tin astea ca nu are rost in tara asta cu scumpeturi, gropile noastre fac praf suspensia la tancuri.
    Revin
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Eu am pus ATEC, luat de pe ebay cu 110 euro. De banii aia m-a si tinut, un an, aproximativ 11.500 km.
     
  18. bh99mes

    bh99mes 5th Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2010
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A4 avant 1.9 AFN 1997
    destul de grava problema asta din cauza drumurilor noastre :(
    eu am scimbat tot kitul acum de aproximativ 8 luni, am pu Ruville. mecanicul meu spunea ca aste sunt destul de ok. dar saptamana trecuta am schimbat deja una dintre ele (parte dreapa, bratul superior din fata) pivotul din ea era dus de tot :\
    tot incerc sa ma gandesc cam cat am mers cu ele, dar sincer nu cred ca mai mult de 6000 km :(
    acuma iara aud ceva din partea dreapta, dar deja cred ca sunt paranoic...

    mai exista inca o varianta ceea ce am auzit intre posesori audi prin Oradea: exista un om care le reconditioneaza dintr-un material foarte rezistent. nu e ieftin deloc, poate putin mai economic decat daca le cumparam dar se spune ca tine mult mai mult...sunt curios, cred ca la tura urmatoare ma bag la varianta asta
     
  19. Leonard_18

    Leonard_18 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2011
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4, 1.9TDI AVB, 2004; A4 B8 2.0TDI CNHA 2015
    Salut.
    Despre MEYLE HD ce stiti?
    Sau se merge pe Lemforder?
     
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Daca ai buget de Lemforder, atunci nu mai sta pe ganduri.
    Daca nu, Meyle HD e o alternativa low cost destul de buna. Defapt chiar "medium cost", ca nu sint foarte ieftine.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta