1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Trapa A4 B5 - probleme diverse - adaugare ulterioara - se poate si ce implica ?

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de Ionutz M, 18 Noi 2008.

  1. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    La mine se rupsese unul din piciorusele de prindere a trimului si cand se misca de pe pozitia lui intra in sinele de culisare, iar trapa se bloca si o lua inapoi, ca si cum ar fi prins mana cuiva.
    Cand nu se misca si statea cuminte pe pozitia lui, nu agata si se inchidea bine.
    Pana l-am prins si l-am dat afara.
     
  2. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Salut boresque! Cum ai rezolvat problema? O sa pun un video maine cum se comporta trapa mea, dar e ceva de gen cand o dau sa se deschida de tot pe spate, merge ok, si actionez mecanismul sa se inchisa de tot inapoi, cand mai are cativa mm sa se inchida, se deschide inapoi pana la capat pe spate, parca ar baga cineva degetele :3sadwalk: :aggressive: Nu stiu de ce :3sadwalk: :( Abia am inchis-o in seara asta ajutata cumva cu palmele. Ajuta daca dau cu vaselina , ceva? Aaa, si am vazut ca ea merge pe un fel de ata, ceva intins... nu stiu ce e acolo ca nu m-am bagat. Multumesc!
     
  3. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    Salut!
    Nu o mai forta cu mana ca ii indoi sinele! Are niste mecanisme destul de firave si daca le dai peste cap... -> alta.
    Deschide-o si cauta pe lateralele mecanismelor ornamentul de plastic negru care acopera sinele. Este cate unul pe fiecare laterala. Pui mana pe el si il misti, iar daca are joc il scoti pana pui altul. Nu trebuie lasata fara ornamentul ala pentru ca apara de praf, muste si frunze.
    Trapa nu se unge cu vaselina in niciun caz ca in 6 luni e gripata complet pentru ca vaselina retine praf si se face un clei gros. Exista un unguent special pentru mecanisme expuse la praf (i se mai spune si vaselina uscata), insa trebuie aplicat dupa demontarea trapei, direct pe lant, pentru ca ala se mai infunda cu mizerie.
     
  4. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    La rabatarea (deschiderea in sus) nu are nici un fel de problema. De "frica" ca pot sa indoi mecanismul, cum mi-ai spus tu... am renuntat sa mai fac video-ul. Despre mecanismele astea vorbesti? Eu nu vad nici o aparatoare pe ele :3sadwalk:
     
  5. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    La mine era un plasticul marcat in poza rupt.
    Nu se rupe nimic daca se blocheaza singura ca stie cand sa o ia inapoi. Problema e cand o ajuti cu mana.
    Cel mai bine trage jaluzeaua in spate si urmareste-o cum culiseaza din interior. De unde ai facut pozele nu sunt sanse sa vezi ceva.
    Tot prin interior poti verifica si plasticele daca se misca in timpul culisarii. De fapt, daca sunt rupte, le simti la mana si cand sta trapa pe loc.
     
  6. Zoltan.2009

    Zoltan.2009 3rd Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2009
    Locație:
    Odorheiu Secuiesc
    Masina:
    A4 B5 1.6/ADP
    Am citit tot topicul și aș fi curios daca cineva a avut curajul și curiozitatea de a desface mecanismul trapei.
    Al meu s-a dat peste cap, și l-aș repara înainte de a cumpăra alta.
    Sau măcar să încerc.
     
    Ultima editare: 1 Dec 2017

Distribuie pagina asta