1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tren de rulare - directie - suspensie - bucse sau rulmenti - audi 80 - 90 - 100 (B3 B4)

Discuție în 'Modele clasice' creată de johngotty, 25 Mai 2008.

  1. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    da, pai asta a fost bine, ca m-am uitat sub masina si am vazut ce bucsi sunt. cele de la brat, si cele de la bara stabilizatoare. nici nu pot sa dau piesa jos si sa ma duc cu ea in mana sa ii zic aluia, asta e, pentru ca vine pe coamnda cam a 2-a zi, si nu pot sta cu masina desfacuta atat...ca nu am unde. cea mai buna metoda e sa te uiti, iti fotografiezi cu mintea ce e acolo, si apoi indetifici piesele in poza.
    in fine, am ridicat masina pe cric si oricum as apuca de roata, am joc. destul de mare si la gropi imi troncane rau...cred ca nu scap nici de schimbu de pivoti si capete de bara....
     
  2. alex_flo

    alex_flo Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI 80 1.8S, PM, 1990, EURO2
    Daca ai joc in roata pe verticala, e de la pivot.
    Joc pe orizontala e de la cap de bara si/sau bieleta (brat) de directie.
    Din ce spui tu, sigur nu scapi de schimbat astea si ar fi fost mai bine sa te bagi la ele de prima data, fiind mult mai importante dpdv al sigurantei decat niste bucsi.
     
  3. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    treaba e ca doar la o roata am asa. la roata stanga catatul de bara e praf, se vede cum joaca, ca cealalta roata nu am nici un joc, nimic....

    sa schimb doar la roata cu belele sau la amandoua...? ma refer la capatul de bara care este in ultimul hal la roata stanga.
     
    Ultima editare: 20 Mai 2010
  4. alex_flo

    alex_flo Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI 80 1.8S, PM, 1990, EURO2
    Recomanddabil ar fi sa schimbi pe ambele parti. Daca bugetul nu-ti permite, schimba doar ce e strict necesar.
     
  5. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    pai pana acum am bucsele de la bara stabilizatoare (astea nu stiu cat de importante sunt, dar le schimb daca tot umblu), bucsile de la bascula in ambele parti si un capat de bara pe stanga. toata treaba ma costa undeva in jurul lui 70 Ron. azi am vorbit cu un mecanic.
     
  6. tavi_cc

    tavi_cc 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Honda CRX Del Sol 1.6 VTEC
    audiul din semnatura este fabricat in luna a 11a 1991 cumparat in 1993 si prima inmatr tot in 1993 a fost realizata.un fapt cu care ma mandresc este cartea service(pana am aduso in romania acum 2 ani)aici e mai greu cu tinutul masinii in starea initiala,mai ales cand vine vb de articulatii.app de bara stabiliz am mai observat cu mariusss ca in afara de diferentele(bielete,forma) ca este si mai groasa dar in rest de arcurile si amortiz sport(care acum de la drumurile noastre incep sa se inmoaie)toata puntea fata este similara.ai iesit binisor mariuss la bani,ce sa zic spor la munca si drumuri bune:rockwoot:
    ps:ti-a venit evacuarea si catalizatorul?
     
  7. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    inca nu. a ramas ca omu sa mi le trimita miercuri, si cam azi sa ajunga, prin posta, dar cred ca cel mai probabil o sa le astept pe saptamana viitoare.
     
  8. radu998 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi 80 B4 1.9 TDI
    Zgomote/trepidatii - tren de rulare sau sistemul de directie - la audi 80 -90 -100 - cauze si rezolvari

    am schimbat toata directia si masina inca troncane,mecanicii dau din umeri. schimat bucsi la brate (toate 4), schimbat pivotii,capete de bara, semibielete, bucsi bara stabilizatoare, un tambur de la cutia de viteze, schimbat 4 bucsi antiruliu cred ca le zice. astept ajutor. va multumesc.
     
  9. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    O fi din caseta?
     
  10. mircea_glontzu

    mircea_glontzu Audi Expert

    Înscris:
    11 Sep 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Allroad 2011 CAHA
    sau flansa de la telescop.:confused:
     
  11. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    flansa de la telescop sau telescoul in sine...mai urmeaza sa ne spui ca ai schimbat si pe astea si tot troncane :))
     
  12. radu998 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi 80 B4 1.9 TDI
    salut

    Salutare tuturor. am shcimbat tampoanele la cutia de viteza, si nu mai avea nici o bataie. in orice caz, dupa doua saptamani ma vandut masina si am trecut la un audi a4 b6 tot tdi.
     
  13. nashudela1 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti, Auchan Vitan
    Masina:
    VW. Passat B8 2.0 TDI si Audi A3 8V 2.0 TDI
    Bucsile RP GUM stie cineva unde sunt facute?
     
  14. ALBU SEBASTIAN

    ALBU SEBASTIAN 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2008
    Locație:
    SIGHISOARA
    Masina:
    AUDI B4 1.9 TDI
    Buna ziua,
    Scriu aici ca sa nu mai deschid alt topic (scuze daca este gresit).
    Am si eu o problema: am o vibratie in volan intre 80 si 100 care se accentueaza in frana de motor, doresc sa specific ca am schimbat o gramada de piese, dar nu inainte de a echilibra si a schimba o gramada de cauciucuri (am cumparat chiar si noi).
    Am schimbat pentru inceput discuriile si placutele de frana, apoi am schimbat bieletele stabilizatoare, apoi am schimbat bucsele la brate, apoi caseta de directie pentru ca a mea picura putin si am crezut ca de acolo este, dupa aceea am ajuns sa schimb telescoapele cu flansele, astazi am schimbat chiar si bucsele la jug de la motor si tot asa face !
    Ma poate ajuta cineva si pe mine ? Multumesc.
    Scuze daca am scris unde nu trebuie dar nu am gasit acest subiect !:(:(:(
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Apr 2012
  15. ALBU SEBASTIAN

    ALBU SEBASTIAN 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2008
    Locație:
    SIGHISOARA
    Masina:
    AUDI B4 1.9 TDI
    Trepidatii volan intre 80-100 km/h

    Chiar nu imi da nimeni nici o idee, ce sa mai fac !Deja am mai schimbat un rulment pe spate si tot asa face ! Multumesc :sos:
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Apr 2012
  16. alex_flo

    alex_flo Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI 80 1.8S, PM, 1990, EURO2
    Ar mai fi de verificat si tampoanele la motor si cutie in ce stare sunt. Dar din ce spui tu, eu cred ca sunt semne de oboseala a ambreiajului....poate chiar vreun arc sarit de la disc. Uneori nu ai usoare trepidatii la plecarea de pe loc cu a-ntaia? Eventual la cald?
     
  17. ALBU SEBASTIAN

    ALBU SEBASTIAN 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2008
    Locație:
    SIGHISOARA
    Masina:
    AUDI B4 1.9 TDI
    In primul rand multumesc pentru raspuns,dar poate sa trepideze volanul intre 80 si 100 km/h din cauza la ambreaj ? Trepidatii mai sunt din cand in cand dar sunt de 4 ani de cand am masina, iar trepidatiille volanului sunt de prin noiembrie. Tampoanele de la motor si cutie au fost verificate. Daca as stii sigur ca este de la ambreaj l-as schimba, dar daca dupa aceea face la fel, masina trage f bine.
    Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Apr 2012
  18. alex_flo

    alex_flo Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI 80 1.8S, PM, 1990, EURO2
    Cam atipic, adevarat.... dar ai zis ca in rest ai verificat sau schimbat tot... Iar treaba cu frana de motor cam la asta ma duce cu gandul. Nu sunt 100 % sigur; daca are cineva alta idee, e binevenit sa o impartaseasca.
    Totusi, nu e imposibil; ambreiajul e parte din intreg sistemul de transmisie, care ajunge la roti si se poate transmite mai departe, in directie.
    Si la mine e ceva asemanator, dar foarte usor sesizabil si se simte in special in accelerare si alt motiv n-am gasit. Dar cat timp merge (si merge bine masina), n-am de gand sa dau cutia jos.
     
  19. ALBU SEBASTIAN

    ALBU SEBASTIAN 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2008
    Locație:
    SIGHISOARA
    Masina:
    AUDI B4 1.9 TDI
    Multumesc frumos pentru raspuns, o sa vad daca mai are cineva si alte pareri daca nu o sa verific candva si ambreajul. Cum zici si tu daca merge il las asa, acum parca si la mine este mai usor trepidatul, sau m-am obisnuit cu el. :)
    Multumesc inca o data. Mai astept si alte pareri.
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Apr 2012
  20. ALBU SEBASTIAN

    ALBU SEBASTIAN 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2008
    Locație:
    SIGHISOARA
    Masina:
    AUDI B4 1.9 TDI
    Astazi m-am apucat din nou de verificat - pentru ca azi dimineata am avut un drum de facut si a inceput din nou (parca zbura volanul din mana) - de curatat rugina de sub discuri si surpriza am descoperit ca la jug un surub nu era strans. Cand am vrut sa-l strang am constatat ca este dus filetul interior, luni o sa o duc la service inapoi sa-mi rezolve problema, pentru ca ei l-au stricat. Sper ca de la asta sa fie trepidatia in volan, ca daca nu, o iau razna, deja ma gandesc sa vand masina, chiar daca am bagat deja o gramada de bani in ea.
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Apr 2012

Distribuie pagina asta