1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tren rulare (suspensie - brate - rulmenti - etc. ..) A6 C6 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de mariusel86, 4 Dec 2010.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    L-am gasit si eu pe ala acum cateva luni, dar 2 brate din kit au coduri diferite fata de ce am eu pe masina.
    Deci trebuie vorbit bine cu vanzatorul inainte de a cumpara.
     
  2. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    care sunt diferite?
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cele care tin amortizorul. La tine la 3.0 e posibil sa fie bune.
     
    Lucian-Arad apreciază asta.
  4. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    E enorm 1000lire, daca le iei pe bucati dai 7-800E maxim pe Lemforder.
     
  5. LucaG 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 1.8 tfsi CDHB, multitronic
    Va salut! Sper sa nu fac o graseala cu acest post, nu gasit de cuviinta sa-l incadrez altundeva. In momentul bracarii pe loc sa chiar si la plecare se aud niste pocnituri metalice ingrozitoare de sub masina, destul de puternic, la modul ca se pot auzi de la cativa metri. Inafara de sunete simt si o vibratie in volan chiar vibrand vizibil. Ce ar putea fi, i s-a mai intamplat cuiva, de parca as merge cu o rabla...
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tu ai idee cam din cate motive pot aparea pocniturile respective ?
    Du-te la un service sa iti faca o constatare amanuntita asupra trenului de rulare, insemnand toate bratele/bucsele, caseta de directie, flanse amortizoare, etc.
     
  7. LucaG 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 1.8 tfsi CDHB, multitronic
    Planetarele nu au joc... ma gandeam ca ar putea fi caseta de directie, Doamne fereste! Am postat in ideea ca i s-a mai intamplat cuiva sa gaseasca aceleasi simptome ca sa ma scuteasca de INLOCUITORI DE PIESE pana gand gasesc problema.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu este obligatoriu ca 2 masini cu simptome identice sa aibe si cauze identice. Chiar si asa poti ajunge sa inlocuiesti piese fara rezultat. Sistemul multilink de la Audi este un pic mai complex. Asa ca du-te la un service.
     
  9. LucaG 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 1.8 tfsi CDHB, multitronic
    Ok... se poate sterge subiectul daca deranjeaza aiurea.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu deranjeaza, dar nu o sa afli cauza aici.
    Daca iti spun sa verifici bucsele de la bara stabilizatoare, bieletele antiruliu, bratelul inferior pe care este prins amortizorul, nu tot la service ajungi ?
     
  11. LucaG 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 1.8 tfsi CDHB, multitronic
    Corect
     
  12. bogfor 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A3 2.0 tdi S-tronic 2016
    Salutare ! Mi-a aparut si mie o problema la masina din semnatura, A6 2.7 quattro 2009, in sensul ca de doua zile se aud troncaneli infundate in dreapta fata la trecerea peste unele denivelari, indiferent daca e asfalt sau drum pietruit. Am fost intr-un service destul de bun, zic eu, au stat baietii cu masina vreo doua ore, au tras de toate bratele si bucsile, toate sunt perfecte, si totusi uneori troncane de imi e rusine sa iau cu mine pe cineva in masina. Am facut test de amortizoare si e OK ( 77 % stanga si 81 % dreapta, unde e si problema ) , au dat jos amortizorul si au verificat si flansele, totul e in regula, dac tragi de orice piesa cu levierul nu are nici un fel de joc.
    Ma ia capul . Am citit postul si am inteles ca au mai avut si altii problema asta, dar nu am inteles daca s-a rezolvat si cum.
    Ceva sfaturi si rezolvari ?
     
  13. XCATale

    XCATale 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    UK
    Masina:
    Q7 3.0TDi CJG 2010
    Salut,
    Am si eu un zgomot pe spate cam de 2 saptamani. Am crezut ca sunt sculele, le-am scos nimic, roata nimic, am golit tot acelasi rezultat. Ma gandesc ca ar fi suspensia de pe spate deoare in portbagaj am o geanta de scule care sa zic ca ar cantari cam 40-45 kg si se vede ca e mai lasata decat pe fata.
    Nu stiu daca se vede mare lucru din poza asa
     
  14. Copakbana

    Copakbana 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2013
    Locație:
    Neamt - Romania
    Masina:
    A6 C6 4F - 3.0 TDI - Quattro - 232 HP - ASB - Tiptronic - 2008
    Cred ca e normal sa revin la subiect. Am rezolvat problema. Zgomotul era de la un suport de motor. Cel din Dreapta. Nu avea piulita deloc. Si chici de ce? Am fost la un Service de romani si am schimbat acel suport pentru ca picura si nu am putut face ITP -ul din cauza aceasta. Am stat acolo si l-am vazut ca a strans. L-am intrebat daca a strans bine si a zis ca da, nu e stres. Si uita ca a fost stres. Am pierdut piulita si facea acele zgomote atat de deranjante. I-am dat si ciubuc la mecanicul ala de doi bani. Nu uitati. Exista MECANICI (cei care rezolva problema) si mai exista Schimbatori de Piese (se cred tot mecanici dar nu is in stare sa stranga un surub) Atentie unde mergeti!
     
  15. FlorinComanescu 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C6, 3000 TDI ASB QUATTRO, 2008
    Buna ziua,
    Va deranjez cu o problema stingenta la masina mea A6 C6, 3.0 TDI 233HP, quattro, suspensie pneumatica. Am achizitionat masina in decembrie 2015, am inlocuit toate bratele pe fata (inclusiv bieletele si bucsile la bara stabilizatoare), caseta de directie (SH) cu bielete si capete de bara noi, toate pe AM Lemforder, toate cele patru bucsi la cadrul motor, si cu toate acestea tot mai am zgomote pe ambele parti. Nu bate rau, dar este deranjant. Am facut constatare la service si au zis ca am joc in caseta de directie (verificare pe elevator cu miscare de roata stanga-dreapta). Aceasta sa fie cauza sau se poate sa bata suspensia pneumatica? Am cautat in sectiunea privind suspensia pneumatica, dar nu am gasit nimic referitor la acest subiect. Va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi si o recomandare de unitate service. Multumesc.
     
  16. Dusha 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2016
    Locație:
    Munchen
    Masina:
    Audi a6 3.0 tdi 2007
    Salut,
    Am o problema cu un audi A6 C6 3.0 tdi quattro: intre viteza de 100 si 150 tremura toata masina si nu ii da nimeni de cap ce are. Precizez ca vibratia nu se simte in volan doar in caroserie. Am schimbat toate bratele fata, jante -anvelope echilibrare, geometrie, discuri si placute de frana, cutia e schimbata acum 2 ani . Ma puteti ajuta cumva ? Am fost la 6 mecanici in Germania si toti isi dau cu parerea.
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Dusha ma repet: degeaba ai schimbat discuri si placute daca nu ai facut ce am scris eu aici: http://www.clubaudi.ro/threads/sist...m-franare-probleme-d.35832/page-4#post-659253
    Vibratia aia mai poate fi din transmisie, mai precis din cardan ce are o flansa intermediara care se uzeaza sau chiar crucile cardanice trebuie inlocuite. Demonteaza cardanul si verifica-l la cineva care are si stand de echilibrare dinamica.
    Citeste forumul asta si topicul despre transmisia Quattro la masina ta din aceasta arie. Nu esti primul caruia i se intampla ce patesti. Bafta.
     
  18. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Și eu am scris ca este din flansa (rulment) sau poate fi din cardan (cruci)

    Și nu o sa găsești rezolvarea pe forum dacă nu verifici fizic ce îți recomanda colegii de forum
     
  19. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Dupa.. 1 an de stat in Bucuresti, cand trec peste ceva denivelari/bumpere sau cand iau niste canale, aud mici troncaneli in partea din fata. Zgomotul e slabut, insa sigur e un inceput de problema. De la un service mi s-a spus ca ar fi bieletele antiruliu.
    Ce cod au acestea, si cam cat ar costa un set?
    Ce altceva ar mai trebui verificat? S-a mai uitat acel mecanic si la brate/bucse, pareau ok.
    Mersi.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    4E0 411 317 F x2 buc. 50€ OE sau 20€ pe Lemforder.
     
    Roger25 apreciază asta.

Distribuie pagina asta