1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tren rulare (suspensie - brate - rulmenti - etc. ..) A6 C6 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de mariusel86, 4 Dec 2010.

  1. Mihai Hristescu 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2016
    Locație:
    Cisnadie
    Masina:
    Audi A6 C6 quattro 3.0 TDI
    Etrieri pe spate , trebuie sa schimbi ghidajele sau încearcă cu niște vaselină uitete sa nu fie uzate prea mult ca dacă nu nu se rezolva doar cu vaselină
     
  2. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Nucu mie serviciul care il fac imi permite sa ma joc cu metalul. Azi am facut preventiv un tub in inox si l-am fixat in acele trei puncte. Sa stii ca ceva este, la viraje bruste chiar imi pare ca nu se inclina ca inainte. Cred ca fac ce fac si o cumpar OEM .
     
    nucugheri apreciază asta.
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Are logica si poate asa e cum zici tu, nu cred ca degeaba o fi facut inginerii bara aia , sa fie greutate mai mare :)
     
    Aurel G apreciază asta.
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ma duc eu maine la reprezentanta sa dau comanda. Acum ca stiu de gaurile respective, e si pacat sa nu le pun in atributii. :)

    M-am uitat in ETKA si bara cod 4F0 805 629 A are un pret de 50 €, iar suruburile 0.85 € / bucata.
     
    Aurel G apreciază asta.
  5. Cazamir 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2017
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi a6 3.0
    Salut baieti.
    Un "bun mecanic" mi-a rupt 2 suruburi in roata spate dreapta iar acum sunt obligat sa schimb fuzeta si rulmentul. Am cautat o gramada pe autodoc sau ebay dar nu am gasit un cod concret pentru modelu meu. Masina este un audi A6 C6 (4F) 3.0 tdi an 2005 guattro 165 kw cod motor BMK.

    Nu stiu ce sa aleg dintre PR 0N5 si PR 0N6 conform decodarii de pe sticker-ul masinii.
     
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Dupa codurile astea ar trebui sa ceri piesa, vezi de care ai nevoie si sa fii atent la limitarea dupa codul PR.

    Cred ca este 0N5
     
  7. Cazamir 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2017
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi a6 3.0
    Iti multumesc frumos
     
  8. Cazamir 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2017
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi a6 3.0
    Salutare baieti.va mai deranjez cu inca o intrebare.daca stiti cumva la rotile din spate ,cele 4 suruburi ce prinde rulmentul ce fel de bit trebuie sa folosesc m 10 sau m 12?multumesc
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  10. Eduard86 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2018
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A4, 1.9 tdi, 2007, BRB
    Salutare. Am un A6 C6 2.0 TDI din 2005 si ma confrunt cu urmatoarea problema:

    O bataie pe partea dreapta fata ca de bucsa sau bieleta antiruliu.

    Mentionez ca am schimbat:
    Bielete antiruliu
    Capete bara
    Bucse jug motor (cele 4)
    Amortizoare si arcuri
    Flanse amortizor
    Bucsele la brate
    Bucsele la bara de torsiune
    Am verificat caseta de directie si nu e nici o problema.
    Masina ridicata pe elevator, verificata..tot

    Ajutati-ma cu o parere. A mai aparut la cineva aceeasi bataie?

    Nu imi dau seama ce poate fi
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    A fpst verificat fiecare pivot de la fiecare brat ? Nici unul nu are joc ?
    Degeaba schimbi bucsele bratelor daca problema e la pivot (caz in care trebuie inlocuit bratul integral).

    Bieletele de directie au fost inlocuite / verificate ?
     
  12. Eduard86 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2018
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A4, 1.9 tdi, 2007, BRB
    A fost verificat fiecare pivot si nu sunt probleme.
    Bieletele sunt si ele schimbate

    Mai astept parerile voastre
     
  13. Calin M

    Calin M 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2018
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0 TDI Quattro 176kW 2010
    Salutare!
    Am citit multe din paginile anterioare, si vad multe persoane cu probleme la trenul de rulare, si probleme si mai mari la identificarea precisa a lor.
    Audi A6 2010 3.0 TDI quattro S-line. suspensie sport.
    Am o problema care a mai fost descrisa si de altii anterior, o bataie in partea dreapta fata. De pe scaunul pasagerului ai impresia ca este sub scaunul dreapta, de la volan ai impresia ca e din directie, se simte destul de tare, in special peste denivelari ascutite, cand roata se misca brusc in sus, si mai moderat la gropi, cand merge in jos. Cateodata bataia se aude dublu, ca si cand ar fi un joc mare undeva. Am fost cu masina la un mecanic, si cu ea ridicata, miscand cu levierul, a spus ca nu gaseste nici un joc, totul pare ok. Am fost la o statie ITP si cu masina miscand pe stand, am incercat sa observ sub ea jocuri, din nou nimic. Aveti vreo sugestie ? Voi incerca si la alti mecanici, dar orice ajutor e binevenit. Nu vreau sa schimb lucruri care nu au probleme, sigur nu le mai pun de aceeasi calitate.
    Multumesc.
     
  14. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI
    Stiu cum e, de asta urmatoarea masina nu o sa mai fie cu suspensie complicata, prefer ceva de clasa inferioara :lmfao:
    Si la mine se aude o bataie pe fata, pe partea soferului... suna urat de tot pe denivelari marunte. Am fost la multi mecanici si nimeni nu stie de unde provine zgomotul, am fost si la itp si nici acolo nu mi-au gasit nimic, m-au pus mecanicii si am schimbat si un brat original, am schimbat toate bieletele ca sa elimin orice dubiu, si bucsele bara stabilizatoare, au verificat cate 2 meacnici... deodata, unul cu cricul la roata si celalalt incerca sa vada unde are joc, toate combinatiile posibile si tot nu-i dau de cap. Tot asa face si la honda accord al unui prieten pe fata. Nu-mi convine ca din cauza unei batai pe care pot sa o am in fiecare an, sa schimb toata suspensia. Un prieten cu un a4 b7 brd a schimbat toate bratele si tot are o bataie :haha: Mie unul imi e rusine ca se aude tare la interior, la exterior nu se prea aude ca am ascultat. Multi merg asa cu ele, insa mie imi place sa nu se auda nici un zgomot sa stiu ca e perfecta.
    Daca ai drum la buc, incearca sa iei legatura cu @Cristi ... daca nici el nu poate sa te rezolve, atunci trebuie sa te obisnuiesti cu zgomotul :footy:
     
  15. Calin M

    Calin M 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2018
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0 TDI Quattro 176kW 2010
    mersi de feedback, desi nu prea e incurajator.
    Nu pot mege cu ea asa, deja nu imi mai place sa merg cu ea deloc, sunt obsedat de zgomote la suspensii de cand avea tata Dacia 1300..
    Cand voi gasi cauza voi reveni cu detalii, poate ii ajuta pe altii.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Kit-ul de brate
    Amortizoare + flanse
    Bielete antiruliu + directie
    Tampoane motor
    Bucse jug motor

    Daca bataia este pe spate, se verifica flansele inferioare si superioare ale arcurilor. Acestea se macina in timp.

    P.S.:

    Nimeni niciodata nu o sa poata verifica corect pivotul unui brat deja montat.
    Chiar daca il iei cu levierul, misti roata etc., jocul se verifica cu bratul demontat.

    Asadar, lasati mecanicii de cartier si duce ti va sa faceti constatare la un mecanic capabil (care va demonteaza bratele cu extractorul, nu cu ciocanul si care la montaj strangerea finala a suruburilor bratelor se face cu masina pe roti sau cu cric de cutie montat sub amortizor care simuleaza masina pe roti, nu suspendata).

    Multi-link-ul nu este asa greu de diagnosticat, doar ca mecanici buni sunt greu de gasit.

    Nici unui service nu ii convine sa piarda timpul necesar demontarii/montarii unui brat doar pentru a verifica un pivot, asa ca folosesc metodele clasice, levier, trag de roata, etc.
    Dar eu consider ca atata timp cat eu platesc, trebuie sa le verifice cum vreau eu, nu cum stiu ei.
     
  17. Calin M

    Calin M 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2018
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0 TDI Quattro 176kW 2010
    Da, asa e, ai perfecta dreptate. Dar din pacate multi mecanici sunt doar "schimbaci", nu Mecanici, si apoi daca mergi la o reprezentanta (care poate nici nu e cu nimic mai buna) sau ceva cu renume, sa dai bani grei si sa ii dai degeaba. Voi reveni cu feedback.
    Mersi de reply.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La reprezentanta nici nu sta la discutie. Unde vede cea mai mica crapatura in bucsa sau joc in pivot recomanda inlocuire.
     
  19. eugen.filca

    eugen.filca 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2010
    Locație:
    Reșița
    Masina:
    audi A6 2.0 CNHA, 140 kw 2014
    Salut,
    Am fost cu mașina la reprezentanta Audi pentru ca imi uzează anvelopele pe interior fata. Au verificat și ca nu bate nimic doar ca brațele superioare am ceva fisuri și din cauza aceea nu poate face geometria. Reparatie totala brațele superioare toate, fuzete (nu pot extrage acel șurub) cost 12.045 lei. Mașina mea este audi A6 4G an 2014. Întreb și eu din cauza acelor fisuri nu se poate efectua geometria ?

    Atasez o imagine cu uzura anvelopei

    C8025279-8200-4FB7-8C6E-FA086AE6200C.jpeg
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se extrage acel surub fara sa inlocuiesti fuzeta. Chiar daca il rupi se scoate cu bormasina.
     

Distribuie pagina asta