Eu ma dadeam cu 268 CP cu bobine stock fara probleme. Acum urmatorul upgrade va fi undeva la 400+, pana in 640 (limita safe pentru turbina mea).
Salut , mi-a picat turbo , doresc o turbina mai performanta k04 este recomandata .... Intrebarea mea este masina detinuta este audi a4 b5 1995 aeb 150 cai daca aceasta turbina k04-15 sau 23 poate fi montata fara modificari majore sau chiar de loc daca nu sa pun o turbina mai buna sunt dispus sa dau 3000 de ron pe o turbina dar buna . daca puteti sa recomandati vreo turbina va multumesc
ko4 23 e de pe motor transversal,iti va trebui o galerie de evacuare si DP custom ;k04 15 e pocnitoare,uita. Modificari tot vor fi,nu ai pus turbina si gata
Amgasit modelul acesta MAMBA Billet Turbocharger K04 PRO. Aveti si alte modele de recomandat in buget de 3.000 lei ?
De asta sunt si eu interesat si am intrebat anterior. A cumparat-o un tip din UK: - http://www.audi-sport.net/xf/thread...bo-upgrade-not-the-usual-rubbish-ones.250454/ -
Considerabil mai ieftin si fara taxe vamale/TVA poti sa iei un K03s (K03-073) nou. Eu vreau sa vad ce scot la Ginel din turbina stock K03 si probabil o sa iau o Mamba. Daca mai astepti 1-2 luni, iti zic cum e.
La tine la AVJ (parca asta este la 150CP din 2001-2003 ai injectoare mici, de 205 cc/min, dar sunt la 4 bari puse. Daca ai sistemul de alimentare returnless mai mult de 190 CP nu scoti, si asta cu IAT destul de ridicat. Pe K03S scoti intre 200 si 205 CP la limita superioara.
K03 73 aveti un cod pt ea si daca merge montata direct in locul originalei? . Caut o turbina si trebuie sa o i au curand ca a mea a inceput la relanti sa scoata un fum neplacut pt mine si pt alti . Daca pot gasi una mai performanta bine daca nu o sa i au cod pe cod .Mamba vine in 4 saptamani eu luni marti trebuie sa o schimb .
@Alade: ca sa exploatezi Mamba iti trebuie si alte modificari: evacuare, intercooler, probabil injectoare. Dup-aia iti va trebui si alt ambreiaj. Un K03S cred ca te-ar multumi destul, nu e nici mult mai scump decat un K03. Eu am cerut o oferta de la turbocenter.ro (dealeri KKK) si mi-au ofertat: - turbina 5303 988 0073 pe stoc ,pretul este 432 EUR+TVA - turbina K04- 015 pretul este de 720 EUR+TVA si poate fi adusa in 5-6 zile de la comanda ferma, AVJ am, da. Injectoarele sunt de 282cc si le schimb oricum cu Bosch 440cc. Despre sistemul de alimentare (returnless + pompa originala) am citit in mai multe locuri ca tine 300+ hp. Are vreo legatura cu IAT-urile? ezitam sa-l fac cu retur din cauza ca nu voiam sa am un sistem evap nefunctional. Acum am citit ca se poate, dar daca nu trec de 300, nu vad de ce sa ma complic. Are vreun rost?
Caz concret, Audi A4 B7 1.8T BFB 163 CP Stock. Soft TCM "200CP": Soft PowerTech Buzau: Dupa schimbarea bobinelor cu unele de TFSI s-au obtinut 197 CP iar dupa schimbarea injectoarelor cu unele de AJQ pe care le aveam la mine s-au obtinut 217 CP cu sistemul de alimentare returnless, dar peste 5000 RPM IAT-ul creste rapid orice setup s-ar incerca din cauza ca ramane fara benzina in rampa, moment in care ecu incepe sa dea avansul inapoi si se pierde din putere. Probabil cu o pompa high flow (255 lph gen) va fi altceva. Este exclusa pompa defecta pentru ca a fost schimbata cu alta originala si tot ramanea fara benzina in rampa. Primele 2 dyno s-au facut cu benzina de 98, softul final in care s-au scos cei 217 CP s-a facut cu benzina de 95.
06A 906 031 S sunt cele de pe AJQ. Dar au 317 cc la 3 bari. La 4 bari sunt echivalente cu 365 cc pe BFB sunt 06B 133 551 M de 285 cc @ 3bar, echivalent la 330 cc la 4 bari. Cele de 317cc@3bar puse la 4 bar cu DC 95% ar trebui sa duca pana aproape de 250 CP si cele de 285 ar trebui sa se apropie de 230 CP, dar repet, nu cu sistemul returnless.
Mersi de informatii. Am pus turbina pe banc azi si baieti au zis ca e buna. Motorul e facut acum 1000 km nu vad de ce scoate fum la relanti. Am vorbit la Brasov si astept sa compare vizual maine cea originala cu cea k03-73 si imi zice un pret. Referitor la subiectul de upgrade de asemenea resoftare 200 euro iar injectoare si pompa benzina a fost recomandata. Merci.
Evita turbinele de la Brasov, am avut 3 pana acum cu aceiasi soarta (bune de aruncat dupa 1 an). Daca vrei ceva custom poti vorbi cu bogdan (haplea) din bucuresti si iti face el turbo hibrid din turbina ta sau in alta carcasa.
Turbo k03 073 (http://en.turbolader.net/Turbocharger-Catalogue/8900-1384/06B145703B/53039880073.aspx)2500 ron am montat deja doresc doar vreo 30 40 cai dar reali urmeaza injectoare 4 x 330 cc 110 lire ambreiaj 500 ron si soft vreo 1000 ron . La bobine ce recomandati ?
Wow, naspa. I-am gasit listati ca dealeri autorizati KKK. Alade: pretul a fost cu piesa ta la schimb? mie mi-au ofertat 560eur cu piesa la schimb. Ambreiajul la banii astia e stock (daca vorbesti de unul nou). Mie deocamdata imi tine perfect cu turbina stock si injectoarele stock, dar mai sus nu sunt asa sigur. Ce injectoare vrei sa pui? eu de 330cc n-am auzit nimic. Un upgrade popular pe B6 1.8T sunt 386cc de pe S3 sau TT 225hp, dar cere lumea bani pe un set de 15 ani de nu e adevarat. Eu pana la urma m-am sfatuit cu Ginel si am luat Bosch Green Giants (cod Bosch 06B133551M, 440cc) care au costat vreo 900-950lei noi. Uite unul nou in paralel cu cel vechi: . Daca te intereseaza, ma gandesc sa le vand si sa-mi iau mai mari (550cc). Cu bobine, parerile sunt impartite dupa cum poti citi mai sus mie ori mi-au obosit 2 bobine originale schimbate la Audi pe recall dupa 3 ani si 30k km + inca 2 BERU noi, ori asa merg ele de prost, si am ales sa iau de R8 (costa cu 50% mai mult unele originale Audi R8 decat BERU aftermarket de 1.8T), in ideea ca tin mai mult si ca merge motorul mai rotund. Pe B5 s-ar putea sa nu se potriveasca.. trebuie sa sapi daca te intereseaza. Ai mare grija unde faci softul!
Fara piesa la schimb 2500 ron . Ambreiaj stock (daca nu ce altceva ? ca nu ma duc mai mult de 200 cp) acestea sunt injectoarele 0280150431 BOSCH pe care vreau sa le cumpar SPECIFICATION ( 700 ron ) - 371 cc/min @ 3bar (43.5psi) - 428 cc/min @ 4bar (58 psi) - 12 ohms resistance (HIGH impedance) le am gasit si pe acestea 4x flow balanced, genuine, new unmodified BOSCH EV14 fuel injectors with the multi-hole orifice, flowing 550cc/min FLOW RATES: (1400 ron) 550cc/min @ 3bar (43.5psi) 590cc/min @ 3.5bar (50psi) 630cc/min @ 4bar (58psi) In legatura cu bobinele o sa caut si online alte pareri unele noi si rezistente .la momentul schimbari injectoarelor pana atunci ma duc pe partea mecanica si schimb ambreiajul (unul de la sachs) daca aveti altceva de recomandat si sa aiba si comfort nu sa te smuceasca la plecarile de pe loc in legatura cu chipul dintre 2 firme din bucuresti mai mari doar una poate sa imi faca pe modelul meu din 1995 . mersi de raspuns daca vrei lasa un nr de tele fon pe privat sa mai vb
Am si eu o problema cu turbina ,cei de la care am cumparat masina spun ca trebuie schimbata ca este dusa . Tin sa mentionez ca masina este modificata complet motor ,turbina ,soft ,suspensii,frane intercooler furtunuri ... turbina este una de opel k04 hibrid zic eu ,pentru ca nu are direct galeria de evacuare pe turbina ,ci cu flansa in trei suruburi NR.53049700049.. 55559850 am verificat uleiul si dupa 700km nu pare sa fi consumat ceva Masina trage foarte bine inca si nu stiu daca este intradevar turbina . Am facut ceva poze si am sesizat mici fisuri ,atasez poze. Prima este modelul de turbina si in urmatoarele cu turbina de pe masina se vad fisurile Ma intereseaza sa vorbesc cu cineva care cunoaste problema si ma poate lamuri,multumesc anticipat.
Nu cred sa fie fisurata turbina. Daca era fisurata suiera de innebunea,boost aveai aproape zero,motorul nu tragea.Intr'adevar se vede ca e murdara de ulei dar asta nu inseamna ca e din turbina.Spala bine si verifica zilele urmatoare de unde apare uleiul.Poate curge de sus de la garnitura capacului culbutori.Daca ar manca ulei(in 700km sa vezi ca a scazut) ar trebui sa scoata fum albastru mult.Scoate furtunul din turbina,pune mana pe ax si misca'l.Sus-jo si stanga-dreapta trebuie sa aiba putin.Inainte-inapoi sa nu aiba.Poate iti baga ulei in turbina prin vreun furtun care iese din motor(din baie sau din zona culbutorilor) care e montat pe traseul de aer(inainte de turbo). Verifica presiunea cu un ceas de boost daca nu ai diagnoza.Daca face si o tine constanta lasa turbina in pace. Cred ca ai citit sau ai auzit undeva de fisuri dar nu cred ca ai prins toata discutia.In general fisurile apar pe partea fierbinte a turbinei(voluta cealalta,de pe evacuare,nu asta la care ai facut tu poza,de pe compresor)