Ms de info arazvan2002 , ms Cristi. Astept pareri in leg cu UpSolute daca il are cineva pe masina.Merci
Mergi la Dragos sa-ti faca un soft real, cu pret real, masurat si toate cele. Nu-ti va face soft mai mult decat duce masina ta safe nici daca insisti, ceea ce e destul de rar in randul tunerilor din RO. Dupa cum spuneau si colegii mai sus, ca sa poti pune softul prietenului tau pe masina ta ai nevoie ca ambele ecu sa aiba acelasi cod hw/sw, altfel ai mari sanse sa ramai cu masina acolo unde va apucati sa puneti softul. Pe langa asta, o sa te alegi cu un soft facut la gramada, nu specific pentru masina ta.
Salut Am o intrebare: daca i.am facut un resoft la masina a6 1.9 tdi avf si am dus.o la 160 cp ce ii mai pot face sa mai primeasca niste cai in plus si cam pana la cat o pot duce maxim. Precizez ca masina se indreapta catre 400mii km. mersi
Salutare, totul depinde de pragul de performanta pe care vrei sa il atingi / permiti financiar. Pana in 200 de cai ai nevoie de turbo mai mare (un hibrid 1749vb -pd150 sau 2.7 tdi), injectoare de pd150, fmic, un soft bun si evident un ambreiaj intarit. De la 200 de cai in sus costurile devin foarte mari.
Pt 200cp nu este nevoie nici de injectoare,nici de ambreiaj intarit;intercooler frontal,turbina si soft sunt suficiente,asa cum a spus arazvan.
Mie nu imi iese ceva la socoteala. Daca el are AVF, adica 131 cp si 310 Nm si a softat-o la 160 cp in mode evident cuplul este deja la 390-400 Nm. Asadar daca o duce in 200cp cuplul va creste destul peste 400Nm ceea ce inseamna ca nu e destul turbo, intercooler frontal si soft. Categoric are nevoie de alt ambreaj, alta volanta si alinteresant. Iar planetarele iar nu stiu cat rezista. Ori daca creste caii iar cuplul ramane tot la maxim 400 Nm nu merita deranjul, intrucat cuplul e cel interesant.
la 165cp sunt doar vreo 370Nm aproximativ pe la 2500rpm. Vezi poza de mai jos, e cea din link-ul de la semnatura.
Razvan,la un 160cp cuplul este intre 360-390nm,depinde de soft,motor. Ovi,la un 200cp cuplul va fi intre 400-450nm,din nou depinde de soft,motor;la AVF volanta,ambreiajul si planetarele duc acest cuplu. Bineinteles daca ambreiajul este obosit va patina,se rezolva printr-unul nou. AWX-ul in schimb nu prea va tine peste 400nm din cauza ambreiajului mai mic.
Eu am 397 Nm, masurat cu Vag-com, e adevarat. Si sunt departe de 200 cp - nu stiu daca am 160 cp. Deaia am zis.
Daca mergi cu acelasi IQ, intr-adevar la 160 CP @ 4000 rpm o sa ai ~350Nm @ 2000 rpm. Cu 73mg (~200 CP) @ 4000 rpm, faci la 2000 rpm ~430 Nm. Am un AWX facut cu IQ mai mic la turatii joase tocmai sa protejam ambreiajul (~300.000 km). Se pleaca de la 55 mg, ajunge la 3500 la 72mg si apoi scade usor pana la 68 la 4200+ Nu are zvacul ala de "bagat in scaun", dar se simte vizibil cum urca in ture chiar si la viteze apropiate de 200 kmph (Am fost pana in Germania sa facem probele pe autobahn, sa nu avem discutii ca mergem tare pe DN-uri ) Edit: ovidiutm, esti constient ca nu are nici o treaba cuplul maxim cu puterea maxima, nu? Uite 3 grafice de torque limiter cu aceiasi putere maxima finala. Romanul tipic l-ar prefera pe cel cu 453 Nm, Romanul calculat l-ar prefera pe cel cu 415 Nm, eu personal l-as prefera pe cel cu 401 Nm la turatie mai mare pentru ca oricum nu merg sub 3000 rpm cu masina si cand sunt sub turatia asta inseamna ca vreau sa merg la consum.
Multumes baieti. As mai avea o intrebare...sunt curios unde pot merge sa vad exact caii pe care ii are masina? Cel care a resoftato a spus ca a duso la 160 dar as vrea sa merg in alta parte sa vad daca chiar este asa cu toate ca se simte ca trage mai tare. Si daca poate cineva sa.mi dea un exemplu de intercooler de care as avea nevoie...poate un site sau o poza ar fi perfect.multumesc anticipata
La Iasi, Completechip sau la Buzau, Powertech Performance. Daca la unul din cele 2 dyno-uri scoate 160, la orice dyno de la noi din tara va scoate peste. O alta varianta ar fi sa citesti softul din ecu si sa mi-l trimiti pe PM. iti spun cam cati cai ar trebui sa scoata masina ta cu softul ala (pana acum nu m-am inselat in privinta nici unui 1.9 TDI sau 1.8T).
Nu stiu cum sa citesc softul din pacate dar as fi foarte curios sa aflu si sa pot sa-ti spun, sa aflu ce ma intereseaza. Daca ai chef sa-mi explici m-as bucura tare. Mersi
Ai nevoie de un Galletto 1260 sau MPPS v13 sau orice alta interfata care este in stare sa-ti citeasca flash-ul din ECU.
Inafara de cei care se ocupa de tuning(intr-un fel sau altul),un user de rand nu poseda asa ceva,ci in cel mai bun caz un vag com