Salut. Caut cod-ul pentru pompa de injectie cu cap de 11mm de la ALH cutie automata.. Ma poate ajuta cineva? ms
am gasit,ms VW PN#: 038 130 107 J – Injection Pump 11mm for Automatic Transmission TDI’s Bosch PN#: 0 460 414 987
Pompa in sine se găsește si pe motorul de 90cp AHH, de pe A4 B5 facelift si Passat B5. Cauta in etka la aceste modele, prin anii 99-2000. Eventual va fi nevoie de actualul pinion, daca tu ai A3. Modele astea sunt mult mai întâlnite decat ALH automat. Im funcție de anul tau de fabricație si codul motor, posibil sa ai nevoie si de suportul pompei. Sent from my HTC 10 using Tapatalk
Salut, Dețin un A4 B7 de mai mult de un an motor 1.9 tdi 116 cp si de o lună m-am hotărât sa ii fac un soft sa vedem cum se comporta. Surpriza a fost ca masina rupe asfaltul. Am undeva pe la 146 de cp si pot sa zic ca da, e diferenta majora si fără probleme. Deci, va sfătuiesc daca vreti sa faceti soft, sa nu ezitați.
Stie cineva unde as putea la CJ - MM sa resoftez un 1.9 bke 116cp ? Am gasit pe pagina anterioara o recomandare (daca mai aveti altele , va rog postati).
Un mic ajutor de la cei priceputi.. Se da un 1.9 ASV - 110 cp Imbunatatiri: -pompa injectie cap 11m -soft stage 1 Azi: Am pus duze de A6 (DSLA 150P 502) Problema: -turbina incarca la 2000 rpm in loc de 1800 -masina nu trage la fel de bine ca si cu injectoarele stoc de 110cp Ceva idei ?
Du-te la cel care ti-a facut soft-ul. Mai mult ca sigur va trebui modificat dupa ce ai schimbat duzele injectoarelor.
cred ca am gasit problema..trebuie puse injectoarele pe banc si reglate sa deschida mai repede. nu deschid la timp,carburant putin..nema fum..de aia incarca turbo tarziu.. suna corect ?
Pai tu persoanal le-ai schimbat duzele fara a fi reglate in prealabil ? Chiar daca sunt reglate, tot trebuie sa ajungi la cel care ti-a facut softul pentru a il optimiza la configuratia curenta.
Salut, mici update-uri la proiectul meu: -Am turbina gtb2260vk pe care urmeaza sa ii pun actuatorul de pe turbina mea + galerie custom pentru ea -Intercoler (600x300x76)+ furtune si ce mai trebuie Intrebari: -Trebuie sa aleg un cod de senzor 4BAR sau doar sa fie de 4bar? aveti vreo idee de unde as putea sa il iau din romania? Merge de pe o masina cu o turbina mai mare(am posibilitatea sa imi comand singur orice piesa, pentru ca sunt mecanic si lucrez cu firme ce distribuie piese) -Cu injectoarele de ARL(150cp) pot sa scot 230-240 cp din motor? pentru ca nu as vrea pentru moment sa umblu la inerne si vreau sa fie cat de cat safe -As vrea sa ii pun si doua radiatoare de ulei, unul pentru cel de servo si unul pentru cel de motor, aici ar fi o problema ca nu stiu cum s-ar putea face asta la un PD -Ambreiajul cred ca o sa fie ok cel de la Atix , un kit complet cu masa simpla, placa intarita si un disc de kevlar -Pentru evacuare eu zic sa merg pe una de 70 sau 76 cu o intermediara si doua iesiri , urmand apoi si o fusta sau o bara de rs, aici stiu ca nu este p&p Ce recomandati pentru soft, CopletCip Iasi sau Adi Mazilu? Astept parerile voastre, multumesc!
Senzorul de 4bar are codul 0281006059 si e Bosch. Se găsește oriunde la piese auto. Nu se poate monta decât în momentul când ai scris și softul adaptat pentru acesta. Injectoarele de ARL ajung pentru 230cp dar te sfătuiesc sa le verifici înainte. Evacuare mai mare de 63 nu cred ca are sens. Vezi cât are 3.0tdi pe masinile mai noi. Intercoolerul s-ar putea sa fie cam mare și sa mărească și mai mult turbolagul. Cred ca mai bine incepi discuțiile cu un tuner si iti va da mai multe detalii. Nu uita sa iei/luati în calcul care e scopul masinii. După mine difera setarea unei mașini pt drag racing (ceea ce fac mulți dintre cei care modifica la acest masina, useri sau tuneri) si o masina puternica de strada. Sent from my ASUS_Z00UD using Tapatalk
Multumesc mult razvan pentru cod, ma uit maine la munca si ii dau comanda Injectoare se mai pot pune de pe alte motoare care sa fie tot PD? auzisem ceva de V10 tdi, dar cum nu am vazut nici o data un injector de pe acest motor nu stiu daca se potrveste, nu stiu daca gasesc unde sa schimb doar diuzele la ale mele si sa mearga perfect pe masina(ma refer la fapul ca ar fi cam greu de calibrat si reglat exact sa deschida cum trebue) Pe partea de evacuare inca nu m-am hotarat, nu zici rau nici cu 63mm, ori asa, ori 70mm, trebuie sa ma uit pe un motor de pe care vine turbine pe care urmeaza sa o pun si cred ca o fac la aceeasi dimensiune Sper sa nu fie mare intercoolerul, daca va fi destul de mare lag-ul o sa il schimb cu ceva mai mic, acum cu turbins stock si intercolerul de 2.5 aproape ca este insesizabila diferenta Intradevar, masina nu va merge la liniute, pentru ca este destul de grea pentru asta si in stilul asta in fiecare an ar trebui schibat motorul daca nu aduc si niste interne noi in el, dar imi palce la drum lung cand pot sa mai trec si pe modul sport(ca sa ii spun asa). Multumesc inca o data pentru raspuns!
Merg puse si injectoarele de 5.0 v10tdi de phaeton sau touareg, fizic sunt la fel. Sunt putin mai mari decât cele de arl, 560 vs 550 cmc. Cu diuzele e treaba complicata și calibrarea grea. Atat pe stand cât si in soft. Vezi pe olx sau Facebook. Am un tip care vinde un set de 4 buc. Sent from my ASUS_Z00UD using Tapatalk
Salutare,dețin un Audi A4 B6 1.9 TDI cod motor AVB 101 cai din fabrica.Masina a trecut prin 3 remapari,ultimul soft urcand puterea undeva la 185 CP 410 Nm cuplu.Turbina stock VNT 15 am schimbat-o cu VNT 17 iar injectoarele sunt cele de pe motorul ARL.Problema este că după ultima resortare ambreiajul a început să patineze in treptele superioare la accelerări in forță plus niste trepidații pe care le-am pus tot pe seama ambreiajului.La recomandarea tunerului am schimbat tot kitul de ambreiaj cu unul second-hand însă recondiționat prin întărirea plăcii de presiune și kevlar pe discul de ambreiaj.Dupa înlocuire ambreiajul nu mai patinează indiferent de treapta,turație sau accelerații bruște însă vibrațiile au rămas.Aceste vibrații apar doar în momentul în care fac accelerări in forță și sunt accentuate de numărul de persoane aflate în mașină.Vibratiile vin de undeva din zona motor-cutie și parcă nu mai trage cum ar trebui însă repet nu patineaza.De asemenea am observat că levierul cutiei de viteze trepidează destul de tare la aceste accelerări bruște.Ce ar putea fi? Ambreiajul nu a fost recondiționat sau montat bine?
Ar trebui sa verifici suportii de la motor. De la cuplul marit in urma resoftarii probabil s-au scurs pentru ca sunt hidraulici si de acolo vibratiile si miscarile schimbatorului. Este topic separat pentru suportii respectivi si gasesti acolo tot ce ai nevoie.
Mulțumesc de răspunsuri,mă gândeam să nu fie de la ambreiaj,intradevar pe tester am eroare de suport motor insa inainte de ultimă creștere de putere nu aveam acele vibrații.Legat de planetare acestea cum se pot verifica?
Nu știu cât de exact poate estima cuplul motor vcds-ul însă daca ar fi sa ma iau după el atunci când calc pedala la podea măsoară un cuplu de 410 Nm începând de la 1800 de rotații cea ce nu mi se pare cam normal pentru sănătatea motorului și a altor componente..Deja incep sa am dubii legat de calitatea softului..
Sper ca nu pentru valorile de acolo ai plătit. ) Valorile alea sunt teoretice si mai mult decat optimiste. Totusi, daca ai pe vcds 410 de la 1800 tind sa cred ca nu prea ai limitari prin soft. Sent from my ASUS_Z00UD using Tapatalk