1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tuning motor 1.9 TDI - discutii diverse

Discuție în 'Motor' creată de c0rl30n3_don, 25 Noi 2007.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    La AVF , la turbina e clips, iar jos la traseul spre intercooler e colier.
     
  2. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A4-BRB-140cp-2007
    Da Nucu, asta am vrut si eu sa zic, ca difera prinderea furtunul S, la 2.0 ambele sunt cu colier, iar la AVF e clips+colier. Drept urmare pentru upgrade la 2.0 ii trebuie alt furtun S.:hi:
     
    nucugheri apreciază asta.
  3. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    Bucuresti/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Pai tu tot continui sa vorbesti de 250cp si turbina de 2.0, astea fiind 2 filme foarte diferite. Daca ramai la 200cp, atunci te poti apropia cu un BV43 de pe BRD in care poti pune un miez de la turbina de CAHA. Va fi aproape plug and play 99%. Pui si un intercooler in dreapta de la 1.8T, etc.... au facut si altii.
    Daca vorbesti de 250cp, atunci iti trebuie ceva de genul GTB2056VK sau GTB(D)2060VZ, intercooler frontal 550*230*65, traseu admisie de 60-63mm, evacuare marita si mai libera, ambreiaj custom sau Sachs SRE, Injectoare cu diuze Firad, 80+ sau 100, posibil si axa sport, sau axa noua, si sa nu zic ca ar trebui sa mearga ceas motorul.
    https://www.darksidedevelopments.co...vz-turbocharger-with-electronic-actuator.html
    https://profidiesel.net/22-turbos
    http://www.turbo-upgrade.com/categorii/audi-a4/77/

    [​IMG]
     
    Gabi_KGT apreciază asta.
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu nu inteleg de ce tot continuati sa raspundeti unui copil care nici macar nu intelege cele mai elementare principii de functionare ale unui motor (cicluri mecanice, termice si termodinamice si asa mai departe) si mai ales cum functioneaza un element supus unui upgrade. Asta ca sa imi dati mie de lucru :) si sa va repetati cu aceleasi raspunsuri aiurea si inutil.
     
    arazvan2002 apreciază asta.
  5. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Eu zic sa-l incurajam sa faca cei 250 CP pe turbo stock. sigur tine vreo 2 ture de cartier.
     
    arazvan2002 apreciază asta.

Distribuie pagina asta