sal m-ar interesa si pe mine sa ii maresc putin puterea am un A4 de 90 cp tip de motor AHU asta e adresa mea de mail ionasc_daniel@yahoo.com
Montare turbina cu geometrie variabila pe Audi 80 B4 TDI la un audi 80 B4 TDI se poate monta turbina cu geometrie variabila ?
Da,se poate,dar nu e plug and play,trebuiesc facute niste adaptari;pe langa asta s-ar putea sa ai nevoie si de alt N75(nu stiu sigur,trebuie verificat) si de flash tuning ca sa beneficiezi de noua turbina.
Pt ca tot am deschis threath-ul,sa spun si continuarea:am facut un simplu flash tuning;inainte de asta am pus masina pe dyno test si a iesit asa:cu box 99,1cp la motor,68cp la roata si cuplu 240nm;motor stock 101cp la motor, 67,5cp la roata si cuplu 225,4nm;chipuit 107,2cp la motor, 72,3cp la roata si cuplu 245nm;toate acestea cu avansul retardat,aproape ieit din grafic.S-a marit avansul,chiar putin mai mult,se simte o mica crestere de putere,as spune prin rotunjire ca as avea cam 110cp la motor si 250nm cuplu.Uimitor este puterea care o avea motorul stock,adica 101cp si cuplu 225nm fata de 90cp si 202nm cuplu cat da producatorul.Sincer,dupa chipuit nu se simte prea mult diferenta,doar ca in treptele 1,2 si 3 e mai violenta masina.Presiunea in turbina a fost crescuta cu 0,150mbar, adica de la 1,850mbar la 2,0mbar,asa este la stage 1.
Interesant tutorialul . Are cineva de vanzare un set de pp520 Race si ma bate gandul sa le cumpar. Ce parere ai ?
Da,gasesti la Voinea de la TCMTURBO,gasesti cu 400euro incluzand montajul,te mai costa 250euro flash tuning-ul;dar sigur va fi cu fum,daca vrei sa scapi de fum,trebuie turbina mai mare,aia te mai costa 500euro cu tot cu montaj.Pe urma...iti trebuie ambreiaj sport,pe urma...sa continui?Am gasit injectoare ieftine de AFN second,mai bine astea,turbina stock e suficenta;pe mine ma bate gandul...
si totusi, ai modificat ceva la masina? si eu am un B4 1z 1,9 TDI 90 CP Cutie Automata.. si m'ar interesa un tuning la motor.. :d
Deocamdata am flash tuning,acum cumpar injectoare de AFN 110cp;datorita faptului ca ai cutie automata,uita de tuning,in cel mai bun caz o chipuire "mica".
Azi am primit injectoarele de AFN,saptamana care vine le voi monta;inainte de montaj le voi lasa cateva zile intr-o solutie clean injection,dupa montare voi folosi din nou aceasta solutie pe circuit si voi schimba si filtrul de motorina.Promit sa revin cu filmulete cum trage masina inainte de montare,dupa montare si ce cantitate de fum este.
Astazi am schimbat injectoarele de AFN 110cp,operatia a fost f usoara si fara nici un fel de probleme,timp de lucru aprox 40min lucrat lejer.Masina a pornit repede,a mers cam 30sec neregulat pana s-a facut aerisirea.Am scos-o la un test drive si....primul lucru care mi-a trecut prin minte a fost...am nevoie de etrieri cu discuri mai mari!!!Ce pot sa zic,masina trage f bine,este f violenta si cireasa de pe tort...fara fum!!!Dupa test drive am pus wag-ul sa vad ce valori am pe injectoarele actuale si am pe un injector 0,05 si pe celelalte doua 0,19,cu ocazia asta am scapat si de un clean injection pe care voiam sa-l fac.Ce m-a frapat,inainte aveam IQ 3,0mg ,iar acum,fara sa fac modificarea din wag am 1,8mg!Per total sunt suuuuper multumit si promit sa fac un filmulet cat de repede(poate in seara asta) sa vedeti cum trage motorul.
Vezi pe e-bay etrieri de s/rs4 , insa o sa ai nevoie si de jante mai mari. Eu zic ca discurile cu etrierii de s4 sunt perfecte (320mm cu 256mm spate) , nevand nici un pret prea mare, ca si piesa (ma refer la discuri) . Asteptam filmuletul !
Ma gandesc la etrierii de pe B6,au discuri de 320 si merg si cu jantele astea care tot de pe B6 sunt luate.
Faza e ca imi propun mereu cate ceva,cred ca sunt bolnav,nu ma pot abtine...;deaja am alte cateva ideiCat despre vacanta si eu imi doresc sa ne revedem,culmea e ca si femeia(va placut),dar sa vedem cand o sa se intample.
Am facut 2 filmulete,dar din pacate imaginea e prea tremurata,asa ca va trebui sa incerc din nou;ca timp 0-100km/h am scos 9,5sec,nu e rau pt o masina care stock avea 13,2sec.O alta diferenta ce am observat,daca inainte in treapta a 4-a mergea pana la 160km/h,acum am reusit pana la 175km/h.
Bravo domnu'! hint: leaga aparatul cu care filmezi de partea superioara de volan si ai o imagine stabila a ceasurilor, atata timp cat nu filmezi in Romania