1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tuning motor 1Z

Discuție în 'Motor' creată de TTs, 4 Noi 2008.

  1. ionasc_daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2009
    Locație:
    fagaras
    Masina:
    audi a4
    sal m-ar interesa si pe mine sa ii maresc putin puterea am un A4 de 90 cp tip de motor AHU asta e adresa mea de mail ionasc_daniel@yahoo.com
     
  2. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Nu prea inteleg faza cu adresa ta de email:confused:,adica ce astepti?
     
  3. Magarila

    Magarila 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2009
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A6 Allroad , 2.5TDI , 2004
    Montare turbina cu geometrie variabila pe Audi 80 B4 TDI

    la un audi 80 B4 TDI se poate monta turbina cu geometrie variabila ?
     
  4. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Da,se poate,dar nu e plug and play,trebuiesc facute niste adaptari;pe langa asta s-ar putea sa ai nevoie si de alt N75(nu stiu sigur,trebuie verificat) si de flash tuning ca sa beneficiezi de noua turbina.
     
  5. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Pt ca tot am deschis threath-ul,sa spun si continuarea:am facut un simplu flash tuning;inainte de asta am pus masina pe dyno test si a iesit asa:cu box 99,1cp la motor,68cp la roata si cuplu 240nm;motor stock 101cp la motor, 67,5cp la roata si cuplu 225,4nm;chipuit 107,2cp la motor, 72,3cp la roata si cuplu 245nm;toate acestea cu avansul retardat,aproape ieit din grafic.S-a marit avansul,chiar putin mai mult,se simte o mica crestere de putere,as spune prin rotunjire ca as avea cam 110cp la motor si 250nm cuplu.Uimitor este puterea care o avea motorul stock,adica 101cp si cuplu 225nm fata de 90cp si 202nm cuplu cat da producatorul.Sincer,dupa chipuit nu se simte prea mult diferenta,doar ca in treptele 1,2 si 3 e mai violenta masina.Presiunea in turbina a fost crescuta cu 0,150mbar, adica de la 1,850mbar la 2,0mbar,asa este la stage 1.
     
    Ultima editare: 30 Oct 2009
  6. cozmino

    cozmino Bronze Member

    Înscris:
    28 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    1995 RHD A4 B5 1.9TDI (1z) - If it ain`t rubbin` you ain`t dubbin
    Interesant tutorialul . Are cineva de vanzare un set de pp520 Race si ma bate gandul sa le cumpar.

    Ce parere ai ?
     
  7. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Da,gasesti la Voinea de la TCMTURBO,gasesti cu 400euro incluzand montajul,te mai costa 250euro flash tuning-ul;dar sigur va fi cu fum,daca vrei sa scapi de fum,trebuie turbina mai mare,aia te mai costa 500euro cu tot cu montaj.Pe urma...iti trebuie ambreiaj sport,pe urma...sa continui?:)Am gasit injectoare ieftine de AFN second,mai bine astea,turbina stock e suficenta;pe mine ma bate gandul...:p
     
  8. danyelyto

    danyelyto 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2008
    Locație:
    Resita
    Masina:
    Audi B4 1.9 TDI 1z;
    si totusi, ai modificat ceva la masina? si eu am un B4 1z 1,9 TDI 90 CP Cutie Automata.. si m'ar interesa un tuning la motor.. :d
     
  9. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Deocamdata am flash tuning,acum cumpar injectoare de AFN 110cp;datorita faptului ca ai cutie automata,uita de tuning,in cel mai bun caz o chipuire "mica".
     
  10. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Azi am primit injectoarele de AFN,saptamana care vine le voi monta;inainte de montaj le voi lasa cateva zile intr-o solutie clean injection,dupa montare voi folosi din nou aceasta solutie pe circuit si voi schimba si filtrul de motorina.Promit sa revin cu filmulete cum trage masina inainte de montare,dupa montare si ce cantitate de fum este.
     
  11. danyelyto

    danyelyto 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2008
    Locație:
    Resita
    Masina:
    Audi B4 1.9 TDI 1z;
    o chipuire mica in ce consta? unde gasesc chipul, la ce pret, cat creste puterea? ma poti ajuta?
     
  12. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Eu sunt in UK,tu in RO;cum vrei sa te ajut?:)
     
  13. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Astazi am schimbat injectoarele de AFN 110cp,operatia a fost f usoara si fara nici un fel de probleme,timp de lucru aprox 40min lucrat lejer.Masina a pornit repede,a mers cam 30sec neregulat pana s-a facut aerisirea.Am scos-o la un test drive si....primul lucru care mi-a trecut prin minte a fost...am nevoie de etrieri cu discuri mai mari!!!Ce pot sa zic,masina trage f bine,este f violenta si cireasa de pe tort...fara fum!!!Dupa test drive am pus wag-ul sa vad ce valori am pe injectoarele actuale si am pe un injector 0,05 si pe celelalte doua 0,19,cu ocazia asta am scapat si de un clean injection pe care voiam sa-l fac.Ce m-a frapat,inainte aveam IQ 3,0mg ,iar acum,fara sa fac modificarea din wag am 1,8mg!Per total sunt suuuuper multumit si promit sa fac un filmulet cat de repede(poate in seara asta) sa vedeti cum trage motorul.
     
  14. cozmino

    cozmino Bronze Member

    Înscris:
    28 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    1995 RHD A4 B5 1.9TDI (1z) - If it ain`t rubbin` you ain`t dubbin
    Vezi pe e-bay etrieri de s/rs4 , insa o sa ai nevoie si de jante mai mari.
    Eu zic ca discurile cu etrierii de s4 sunt perfecte (320mm cu 256mm spate) , nevand nici un pret prea mare, ca si piesa (ma refer la discuri) .

    Asteptam filmuletul ;) !
     
  15. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Ma gandesc la etrierii de pe B6,au discuri de 320 si merg si cu jantele astea care tot de pe B6 sunt luate.
     
    Ultima editare: 26 Noi 2009
  16. Cristian S.

    Cristian S. Audi Expert

    Înscris:
    8 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Bravo,pana la urma ti-a reusit ce ti-ai propus;te asteptam la noi in vacanta;)
     
  17. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Faza e ca imi propun mereu cate ceva,cred ca sunt bolnav,nu ma pot abtine...:keule:;deaja am alte cateva idei:keule::keule::keule:Cat despre vacanta si eu imi doresc sa ne revedem,culmea e ca si femeia(va placut),dar sa vedem cand o sa se intample.
     
  18. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Am facut 2 filmulete,dar din pacate imaginea e prea tremurata,asa ca va trebui sa incerc din nou;ca timp 0-100km/h am scos 9,5sec,nu e rau pt o masina care stock avea 13,2sec.O alta diferenta ce am observat,daca inainte in treapta a 4-a mergea pana la 160km/h,acum am reusit pana la 175km/h.
     
  19. sorin.crisan

    sorin.crisan 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2008
    Locație:
    Timișoara / Deva
    Masina:
    (ex) Audi A4 B5 1.9 TDI-PD AJM 2001
    sincer,abia astept sa vad filmuletele...cornele,nu e rau deloc!(9,5) :applaus:
     
  20. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Bravo domnu'!
    hint: leaga aparatul cu care filmezi de partea superioara de volan si ai o imagine stabila a ceasurilor, atata timp cat nu filmezi in Romania :p
     

Distribuie pagina asta